Dark Water?quote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gezien met een flat die onder water kwam te staan zoiets, die was ook heel eng. Ik weet de titel alleen niet meer.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar ik kan me best ergeren aan een.andere taal
Ik erger me aan die punten midden in de zinquote:Op maandag 23 december 2013 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar ik kan me best ergeren aan een.andere taal
c_a is lief.quote:Op maandag 23 december 2013 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe is het gewoon schattig bij CA.
Is goed.quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het stormt te hard. En ben te moe om te rijden
Ik onthou het wel even
Baasquote:
dat komt door mijn telefoon. Rete irritant. Ik ga zo de laptop aanzettenquote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik erger me aan die punten midden in de zin![]()
Sorry
Die heb ik op mn eerste date gezienquote:
Bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat komt door mijn telefoon. Rete irritant. Ik ga zo de laptop aanzetten
Vond hij 'm ook leuk?quote:Op maandag 23 december 2013 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik op mn eerste date gezien
Hoi Knut. Tassen al ingepakt?quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik erger me aan die punten midden in de zin![]()
Sorry
Ik had een paar jaar terug een eerste date, gingen we naar Der Untergangquote:Op maandag 23 december 2013 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik op mn eerste date gezien
Wat dan boeler?quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Grapjes maken over homofilie. Leuk joh.
Plaatje gelinkt voor tijdens LSDquote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Knut. Tassen al ingepakt?
[ afbeelding ]
Pff.. films van 3 + uurquote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug een eerste date, gingen we naar Der UntergangGoeie film voor een date.
Wou net zeggen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Plaatje gelinkt voor tijdens LSD
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op het vakantieadres van HMF en kapiteintje.
die is toch ook in het engels?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |