In welk opzicht eng, met geesten, met veel bloed, met zombies?quote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmm nee, ze moeten.echt eng zijn. Dan heb je kans dat ik in de nacht wakker word. De niet enge daar kan ik gewoon lekker van slapen
Nehquote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
=
[..]
Ik kijk altijd Jeepers Creepers als die op tv komt. Wel een leuke film.
Hoezo? Ik heb ze niet, wat andermans kinderen uitspoken zal mij worst wezen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dan eens een gps tracker omdoen.
Ik ben vannacht midden in mijn dromen 3x wakker geworden en geschrokken van mijn kledingkast die op een reus met een grote hoed op leek.quote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmm nee, ze moeten.echt eng zijn. Dan heb je kans dat ik in de nacht wakker word. De niet enge daar kan ik gewoon lekker van slapen
Niet per definitie. Andersom is erger.quote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
als je eenmaal met grote getallen te maken hebt wel en intelligentie zonder opleiding heb je zo weinig aan
Dan kun je ze beter vinden.quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb ze niet, wat andermans kinderen uitspoken zal mij worst wezen.
Ik raak ze liever kwijt johquote:
met geestenquote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
In welk opzicht eng, met geesten, met veel bloed, met zombies?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben vannacht midden in mijn dromen 3x wakker geworden en geschrokken van mijn kledingkast die op een reus met een grote hoed op leek.
Dat is dan ook gewoon een geniale film. Heerlijke suspense.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met geesten
Dan lig ik wel wakker van. Maar dan moet hij wel echt eng zijn.
Bloed enzo kan ik wel aan.
Met the blair witch liepen vriendin en ik naar huis door een park. We zijn nog nooit zo bang geweest
Terwijl als ik hem thuis kijk, hem niet eng.vind
Mmmm Japanse films hebben altijd wel enge geesten, van die witte meisjes met lang zwart haar en zwarte ogen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met geesten
Dan lig ik wel wakker van. Maar dan moet hij wel echt eng zijn.
Bloed enzo kan ik wel aan.
Met the blair witch liepen vriendin en ik naar huis door een park. We zijn nog nooit zo bang geweest
Terwijl als ik hem thuis kijk, hem niet eng.vind
ja maar dan versta ik er geen kut van. Mijn Japans is niet zo goedquote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm Japanse films hebben altijd wel enge geesten, van die witte meisjes met lang zwart haar en zwarte ogen.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt niks over je intelligentie. Kijk maar naar GGMM.
the ringquote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm Japanse films hebben altijd wel enge geesten, van die witte meisjes met lang zwart haar en zwarte ogen.
Ondertitels liefjequote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan versta ik er geen kut van. Mijn Japans is niet zo goed
ik heb maandenlang slecht geslapen van friday the thirteenth, bang dat er iemand onder mijn bed lagquote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1e keer blairwitch was ik 12 ofzo op een kinderfeestje en daarna dropping in het bos![]()
Behoorlijk in mn broek gescheten.
Ik heb er ooit eentje gezien met een flat die onder water kwam te staan zoiets, die was ook heel eng. Ik weet de titel alleen niet meer.quote:
Kom maar.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
houd je bek.
Anders kom ik je slaan
Eigenlijk heb ik zin in een hele enge horrorfilm.
met voetbalkamp hadden we eerst naar een.eng verhaal geluisterd over het plaatselijke bos.quote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1e keer blairwitch was ik 12 ofzo op een kinderfeestje en daarna dropping in het bos![]()
Ik was vroeger als de dood voor geesten. Gelukkig heb ik daar tegenwoordig geen last meer van. Man wat kon ik bang zijn als ik alleen thuis was in dat grote oude huis van ons.quote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |