Uh, okquote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
hahahahaha ik duw een banaan door mijn onderbroek en zeg dat het een piemel is. en dan gaan mijn 4 matties allemaal heel hard lachen
Hiermee zeg je dus dat je de kut van Sjaak hebt gezien.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat praat jij over dingen die je nog nooit gezien heb.
Dom ja?quote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Mensen met een IQ boven de 65 reageren niet op dat soort trieste figuren.
Zlatanquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn lach zegt alles
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn lach zegt alles
Dat was meer omdat de rest in dat huis zwakbegaafd was. Hij was de enige die 4 woorden achter elkaar kon zeggen zonder dat er fouten in zaten.quote:
HAHAHAHAHA DAS EEN GOEIE !!!quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Elan het volgende:
Jaap zou ook een bedrag doneren aan een goed doel toch?
Uiteindelijk was dat Stichting Jaap en heeft hij geen cent gegeven
Ik zag het laatst nog op tv, weet niet meer waar.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan ook tennissen, hier tegen Djokovic
[ afbeelding ]
Hij speelde de boel gewoon smerig uit daarom is het een baas. Klaar.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was meer omdat de rest in dat huis zwakbegaafd was. Hij was de enige die 4 woorden achter elkaar kon zeggen zonder dat er fouten in zaten.
Volgens mij moest hij eruit omdat hij een strafblad had. Dacht ik.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Elan het volgende:
De Bus was ook leuk. Jammer dat die ene chille gast er zo vroeg uit moest
Jammer dat hij niet voor Bosnië koos, dan kon ie naar Braziliëquote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het laatst nog op tv, weet niet meer waar.
Het is een dik varken zonder bestaansrecht.quote:Op maandag 23 december 2013 19:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelde de boel gewoon smerig uit daarom is het een baas. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |