SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Voor een plaat van Jan Smitquote:
Na een jaartje of wat schuldsanering is ze het vast vergeten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef waxmask het volgende:
Die is ziek....Heeft zichzelf laten gaan en gaat veel spijt krijgen! 12k voor Jan Smit nummer.
Rinus had het vast voor minder gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef waxmask het volgende:
Die is ziek....Heeft zichzelf laten gaan en gaat veel spijt krijgen! 12k voor Jan Smit nummer.
Micromanager Wilberttwitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 23-12-2013 om 19:44:28Tussenstand #sr13 maken nu, hartslagverhogend, bijna klaar pffff @giel3fm @paul3fm @coen3fm reageer retweet
maken ook letterlijk, wat zullen we eens opschrijven jongensquote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Micromanager Wilberttwitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 23-12-2013 om 19:44:28Tussenstand #sr13 maken nu, hartslagverhogend, bijna klaar pffff @giel3fm @paul3fm @coen3fm reageer retweet
WILBERTGODquote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Wat. Een. Heldquote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Er is toch nooit een tussenstand de één-voorlaatste dag?quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Jawel.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is toch nooit een tussenstand de één-voorlaatste dag?
quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
maken ook letterlijk, wat zullen we eens opschrijven jongens
quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
maken ook letterlijk, wat zullen we eens opschrijven jongens
De watquote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is toch nooit een tussenstand de één-voorlaatste dag?
Ja, ik zat zelf ook al van wát? Maar ach..quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef BluesRebel het volgende:
Hoe heet die jongen met een oranje/rode baard die continu op het plein mensen interviewd (nu op NL 3)?
quote:
Tim Hofmanquote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef BluesRebel het volgende:
Hoe heet die jongen met een oranje/rode baard die continu op het plein mensen interviewd (nu op NL 3)?
Talentjequote:Op maandag 23 december 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
De items van Hofman vind ik wel leuk.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef Uccie het volgende:
Awwww die kindjesdie mensen in dat huis is zielig
Intiem showtje, dan moet hij niet gaan schreeuwenquote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een mooi intiem showtje." Dat wordt neuken.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:
Andre Kuipers ...ik word gewoon vrolijk als die man alleen maar zie
Aloe Blaccgodquote:
Dat was toch toen gekkiequote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Mascleta het volgende:
laten ze op dat plein die beelden zien van die raket, gaan er mensen klappen....
Klopt. Veel te vrolijk allemaal.quote:
Als de tijd gekomen is.quote:
André is een baasquote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef Pandaplint het volgende:
Minder dan afgelopen nacht kan het niet worden
Niet altijd. In dit geval sowieso niet.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, god ergens achter plakken was toch steeds sarcasme?
Verwarrendquote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet altijd. In dit geval sowieso niet.
He bah, daar ben ik ook in geweestquote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Ik pieste vroeger altijd ook in zee.
Nee zit nog op ned 3 bij Sophiequote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef alors het volgende:
Hij is arts? Damn die man kan ook alles
Maar kan hij ook springen?quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef alors het volgende:
Ze sturen natuurlijk geen stratenmakers de ruimte inquote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef alors het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze sturen natuurlijk geen stratenmakers de ruimte in
Nee, dat is Tsunamiquote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Is dit het Anthem geworden? Niet meer zo erg gevolgd
Hij kan zweven....zoooooveel meerquote:
De koning is ook piloot.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef alors het volgende:
Fixedquote:
Ja.quote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Is dit het Anthem geworden? Niet meer zo erg gevolgd
Als de melkweg gerepareerd moet worden wellichtquote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hihaho, lachen gieren brullen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom die verafgoding van meneer Kuipers? Hij gaat met een raket naar zijn werk, ik pak de tram. Zo bijzonder is het allemaal niet, in Rusland lachen ze ons uit als we ze vertellen dat we 2 kosmonauten hebben.
Rot op.quote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom die verafgoding van meneer Kuipers? Hij gaat met een raket naar zijn werk, ik pak de tram. Zo bijzonder is het allemaal niet, in Rusland lachen ze ons uit als we ze vertellen dat we 2 kosmonauten hebben.
Het is een wetenschapper die het voor elkaar krijgt om saaie droge materie interessant te maken voor niet wetenschappers. En verder schijnt het gewoon een hele sympathieke man te zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
Nee duh, maar ik dacht ze sturen gewoon natuurkundigen/sterrenkundigen of mensen die ruimtevaart hebben gestudeerd de ruimte in.quote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mja maar of dat zo nuttig is om nachtje verhalen te gaan vertellen ?quote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is een wetenschapper die het voor elkaar krijgt om saaie droge materie interessant te maken voor niet wetenschappers. En verder schijnt het gewoon een hele sympathieke man te zijn.
Nou is het wel weer mooi geweest.quote:
Ja weet ik ook niet, maar blijkbaar is 2 muzikanten ook geen garantie voor een feestje./quote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef ddx het volgende:
[..]
Mja maar of dat zo nuttig is om nachtje verhalen te gaan vertellen ?
Naja afwachten maar.
WAAR IS DAT FEESTJE?quote:Op maandag 23 december 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, maar blijkbaar is 2 muzikanten ook geen garantie voor een feestje./
Dat is de rest van haar hoofd.quote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft ze nou zo'n dikke puist op der ooglid?
Volgens mij hadden ze op bepaald moment zelfs 10 muzikanten in het huis.quote:Op maandag 23 december 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, maar blijkbaar is 2 muzikanten ook geen garantie voor een feestje./
DAAR IS HET FEESTJE....niet hier, want dan moet ik die teringzooi weer opruimen.quote:
Toen was ik al in slaap gevallenquote:Op maandag 23 december 2013 19:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze op bepaald moment zelfs 10 muzikanten in het huis.
Honderd miljoen miljard.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 december 2013 19:59 schreef Qunix het volgende:
Dus zelfs als Gerard niet in het huis zit moet hij Living Doll doen!?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met Kuipers in het huis zal het vast een astronomisch bedrag zijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met Kuipers in het huis zal het vast een astronomisch bedrag zijn.
Mag ik je aanraken? En echt de hele site?quote:Op maandag 23 december 2013 20:02 schreef Gramulanion het volgende:
Simon heeft mij ooit een twitter gestuurd.
#leukefeitjes
Mensen met twitterquote:Op maandag 23 december 2013 20:02 schreef Gramulanion het volgende:
Simon heeft mij ooit een twitter gestuurd.
#leukefeitjes
Teringquote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Pandaplint het volgende:
Astronauten zijn bazen. Ik lees net even bij Ockels:
"In 1989 was hij als piloot van zijn privévliegtuigje op de baan van de luchthaven van Lille aan het wachten om op te stijgen. Vanwege dikke mist en communicatiefouten met de verkeerstoren, stuurde Ockels het vliegtuigje naar de baan waar op dat moment een Airbus A320 ging landen. De Airbus reed dwars over het vliegtuigje van Ockels heen. Doordat de cockpit geheel intact bleef, kon Ockels ongedeerd uitstappen."
Dat zijn pas verhalen voor in de kroeg![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? En echt de hele site?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
Hey Stickertje...dat is gewoon 2x zoveel...
Heb nu dooie pixelsquote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij ben ik echt wel 10 keer op tv geweest![]()
Bij opsporing verzocht?quote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
Lunaquote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
Dan heb ik je waarschijnlijk 10 keer uitgelachenquote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
Lekker 2 weken all inclusive naar Egyptequote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
Elke BN'er is ooit weleens in een Afrikaans land geweest.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan heb ik je waarschijnlijk 10 keer uitgelachen
Mensen die niet weten dat Nick Nick is, en Simon Simonquote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
Simon of Nick heeft ook een foute kersttrui aan.
KOmt door die truiquote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
hé, waarom moet het nou weer over menstruatie gaan
Doelgroep van Sick en Nimonquote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb je niet gezienquote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
gevoelig onderwerp bij iemand die permanent ongesteld is?quote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Keihard gewoon.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
gevoelig onderwerp bij iemand die permanent ongesteld is?
De Chuck Norris van de lage landenquote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Pandaplint het volgende:
Astronauten zijn bazen. Ik lees net even bij Ockels:
"In 1989 was hij als piloot van zijn privévliegtuigje op de baan van de luchthaven van Lille aan het wachten om op te stijgen. Vanwege dikke mist en communicatiefouten met de verkeerstoren, stuurde Ockels het vliegtuigje naar de baan waar op dat moment een Airbus A320 ging landen. De Airbus reed dwars over het vliegtuigje van Ockels heen. Doordat de cockpit geheel intact bleef, kon Ockels ongedeerd uitstappen."
Dat zijn pas verhalen voor in de kroeg![]()
Touchéquote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Als je het wel doet zegt het meer over jezelfquote:
Ik denk dat ze te jong voor je zijn..quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat ze te jong voor je zijn..
Is ze zo lelijk?quote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het wel doet zegt het meer over jezelf
Ik begrijp de populariteit niet. Dat Papahoete en Formidable zijn regelrechte kut nummers tevens is hij zelf ook lelijk..quote:
Laat maar gewoon, laat maar.quote:
Dat specifieke moment niet, maar hij in het glazen huis wel hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal geen mooi moment
Dus wordt het een hit.quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik begrijp de populariteit niet. Dat Papahoete en Formidable zijn regelrechte kut nummers tevens is hij zelf ook lelijk..
Da's buiksprekenquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zang horen terwijl hij zijn mond houdt lijkt mij playbacken
quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zang horen terwijl hij zijn mond houdt lijkt mij playbacken
Het is crisisquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
Tussenstand vorig jaar dag 5: 6.142.180
Tussenstand gister: 4.328.242
oei
Mja er zijn wel grote bedragen binnen gekomen...het is wel mogelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
Tussenstand vorig jaar dag 5: 6.142.180
Tussenstand gister: 4.328.242
oei
Ik vond het weinig bijzonder.quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat specifieke moment niet, maar hij in het glazen huis wel hoor.
Wie weet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Mascleta het volgende:
ten opzicht van vorig jaar in procenten:
Dag 1 + 14,1 %
Dag 2 + 33,7 %
Dag 3 + 3,2 %
Dag 4 + 0,8%
Vandaag onder het bedrag van vorig jaar?
* Geo4kant grijpt een tiet vastquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb trouwens foto's van Michiel met een microfoon in zijn mond, raak me aan.
* CrashO grijpt de andere tiet vastquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Ja, dat denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk jij dat je Steve Miller Band?
Mag het van pino?quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Sorry.quote:
Dat weten we nooit zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |