Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Neequote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb jij geen Engelse drop dan?
Nee, jij dacht dat jij wist waar mijn huis woont toch? In Rhoon, net iets ten zuiden pal tegen Rotterdam.quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Knof woon jij in de buurt van Den Haag? Min of meer wel toch?
quote:
Ja sorry, dat wilde ik doen maar toen had ik al op post gedrukt en toen wilde ik editten maar toen kwam er wat tussendoorquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Typ er dan direct ff bij waarom Q
Hij is aardig aan het kwakkelen hè?
Dawassikquote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Knof woon jij in de buurt van Den Haag? Min of meer wel toch?
Oh ja. Ik moet volgende maand weer op missie naar Den Haag, dacht dat ik even langs kon rennen misschienquote:Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, jij dacht dat jij wist waar mijn huis woont toch? In Rhoon, net iets ten zuiden pal tegen Rotterdam.
Als je goed rent is langs Rhoon een eitjequote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet volgende maand weer op missie naar Den Haag, dacht dat ik even langs kon rennen misschien
Ik kan voor geen meter rennenquote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als je goed rent is langs Rhoon een eitje
quote:Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry, dat wilde ik doen maar toen had ik al op post gedrukt en toen wilde ik editten maar toen kwam er wat tussendoor![]()
Sinds Donderdag kotst hij en eet hij amper. Hij heeft Donderdag lyrics gehad om 16:00 en daarna ging het mis. Gelijk erna ontzettend suf, lusteloos, alles. Niet meer willen eten, en kotsen. Van de lyrica afgehaald en het leek op te knappen. Weer met lyrica begonnen, weer mis. Weer lusteloos, weer kotsen, weer niet willen eten (alhoewel gisteren wel, toen was hij achterlijk actief en druk en alles. En vreten jonguh). Vanmorgen was ik er klaar mee. Weer niet willen eten.. naar de DA gegaan speciaal voer gehaald, brokken erdoor gemengd en meneer vrat als een bootwerker
En om 14:00 wilde hij weer niks eten en was hij weer lusteloos. DA gebeld, afspraak gemaakt.
16:00 langs geweest. Eerst heeft hij om 15:30 nog alles weer onder lopen kotsen. En hij is zo ontzettend lusteloos. Bloed laten prikken, ALAT (lever) te hoog. Niet dramatisch, maar wel te hoog. 176 en het moet >113 zijn. Anyway, icm het ziektebeeld toch wat verontrustend. Advies was goed in de gaten houden, prik voor braken erin (metacloperamide) en hem kleine beetjes eten te geven. Hij moest nog ff op de weegschaal en was 30.6 en op 04-12-13 was hij in Rotterdam nog 33.8. Dus of hij is in korte tijd zeer veel afgevallen (want 3 kilo in 20 dagen is veel) of de weegschalen waren niet ge-eikt.
Anyway, hij heeft om 17u die prik gehad... om 18u wilde hij nog steeds niks eten en kotste hij weer. Om 18:15 ging hij water drinken en ook dat kwam er gelijk weer uit
40 min geleden heeft hij veel water gedronken ern dat zit er nog in. Maar het zit me niet lekker. Lusteloos, alleen maar slapen, zeer veel drinken, niet willen eten, leverwaardes verhoogd en dat gewicht.. ik weet het niet. Morgen moet ik bellen hoe het gaat. Is hij morgen niet opgeknapt / wil hij niet eten, moeten we een echo v/d lever maken. Heb wel tegen Mo gezegd dat als hij vanaaf nog eens kotst ik met hem naar een DA wil die dienst heeft. Want in principe moet die injectie werken.
Ooh gatver Q, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maaktquote:Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry, dat wilde ik doen maar toen had ik al op post gedrukt en toen wilde ik editten maar toen kwam er wat tussendoor![]()
Sinds Donderdag kotst hij en eet hij amper. Hij heeft Donderdag lyrics gehad om 16:00 en daarna ging het mis. Gelijk erna ontzettend suf, lusteloos, alles. Niet meer willen eten, en kotsen. Van de lyrica afgehaald en het leek op te knappen. Weer met lyrica begonnen, weer mis. Weer lusteloos, weer kotsen, weer niet willen eten (alhoewel gisteren wel, toen was hij achterlijk actief en druk en alles. En vreten jonguh). Vanmorgen was ik er klaar mee. Weer niet willen eten.. naar de DA gegaan speciaal voer gehaald, brokken erdoor gemengd en meneer vrat als een bootwerker
En om 14:00 wilde hij weer niks eten en was hij weer lusteloos. DA gebeld, afspraak gemaakt.
16:00 langs geweest. Eerst heeft hij om 15:30 nog alles weer onder lopen kotsen. En hij is zo ontzettend lusteloos. Bloed laten prikken, ALAT (lever) te hoog. Niet dramatisch, maar wel te hoog. 176 en het moet >113 zijn. Anyway, icm het ziektebeeld toch wat verontrustend. Advies was goed in de gaten houden, prik voor braken erin (metacloperamide) en hem kleine beetjes eten te geven. Hij moest nog ff op de weegschaal en was 30.6 en op 04-12-13 was hij in Rotterdam nog 33.8. Dus of hij is in korte tijd zeer veel afgevallen (want 3 kilo in 20 dagen is veel) of de weegschalen waren niet ge-eikt.
Anyway, hij heeft om 17u die prik gehad... om 18u wilde hij nog steeds niks eten en kotste hij weer. Om 18:15 ging hij water drinken en ook dat kwam er gelijk weer uit
40 min geleden heeft hij veel water gedronken ern dat zit er nog in. Maar het zit me niet lekker. Lusteloos, alleen maar slapen, zeer veel drinken, niet willen eten, leverwaardes verhoogd en dat gewicht.. ik weet het niet. Morgen moet ik bellen hoe het gaat. Is hij morgen niet opgeknapt / wil hij niet eten, moeten we een echo v/d lever maken. Heb wel tegen Mo gezegd dat als hij vanaaf nog eens kotst ik met hem naar een DA wil die dienst heeft. Want in principe moet die injectie werken.
Suiker is geprikt. 6.0 maximale waarde mag 5,9 zijn. Maar omdat DA stress is was 6,0 volgens de DA wel oke.quote:
Grapjasquote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Probeer je je niet al te druk te maken?
Okee. Afvallen en misselijk zijn deed me daaraan denken. Maar dat is het dan gelukkig niet.quote:Op maandag 23 december 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
Suiker is geprikt. 6.0 maximale waarde mag 5,9 zijn. Maar omdat DA stress is was 6,0 volgens de DA wel oke.
Thnx babe. Hij ligt nou te pitten. Hoop dat hij niet nog eens kotst want mijn eigen DA heeft weer eens geen dienstquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh gatver Q, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maaktAls ik iets kan doen...
Hij heeft wel eens betere dagen / momenten gehadquote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Qwea en Boe toch, gaat niet goed hè![]()
Lieve Boe met zijn gezichtje
quote:
Thnx, wij ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef indaha het volgende:
De duimen draaien hier voor Baloe hoor , ik hoop dat hij snel opknapt
Het was dan ook figuurlijk bedoeld hèquote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan voor geen meter rennenEn ik ga met de trein dus misschien toch wel een uitdaging
nou ja, ik geloof dat ik liever een hond met diabetes heb dan een hond met leverproblemen... denk ik. Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee. Afvallen en misselijk zijn deed me daaraan denken. Maar dat is het dan gelukkig niet.
Veel drinken past daar ook wel bij toch? Maar goed, dat is het niet dus.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee. Afvallen en misselijk zijn deed me daaraan denken. Maar dat is het dan gelukkig niet.
O dus ik mag alleen figuurlijk langskomenquote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het was dan ook figuurlijk bedoeld hè
Ja, hoop ik ook. Stomme is dat het enkel zijn alat is, niet zijn asat. Die is keurig netjes. Ik heb hem maar in overleg met de DA van alle medicatie afgetrokken. Maar goed, dat kan ook niet al te lang ivm zijn artrosequote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt idd niet goed Q
Hopelijk heeft hij een virusje oid en is hij snel weer de oude
En idd bellen als ie weer kotst...
Vandaar het proberenquote:
Pfff lastig. Misschien die vrouw bij de rotonde in nieuw den helder?quote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx babe. Hij ligt nou te pitten. Hoop dat hij niet nog eens kotst want mijn eigen DA heeft weer eens geen dienstDus, mocht je nog een goeie backup DA weten...
[..]
Hij heeft wel eens betere dagen / momenten gehad
[..]
[..]
Thnx, wij ook
Nee, dat wil je echt nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef Qwea het volgende:
nou ja, ik geloof dat ik liever een hond met diabetes heb dan een hond met leverproblemen... denk ik. Geen idee eigenlijk
Maar echt echt echt veel. Past ook weer bij leverproblemen.. ook het kotsen en de lusteloosheid.quote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Veel drinken past daar ook wel bij toch? Maar goed, dat is het niet dus.
Ik ken ook heel veel katten die het heel prima doen hoor met diabetes. Dat is echt lang niet meteen einde verhaal.quote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat wil je echt nietMeegemaakt met een kat, was heel snel einde verhaal
Neeeeee. Die gaf hem stesolid om de dormicum op te heffenquote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfff lastig. Misschien die vrouw bij de rotonde in nieuw den helder?
Ja klopt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef senesta het volgende:
Veel drinken past daar ook wel bij toch? Maar goed, dat is het niet dus.
Oohquote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat wil je echt nietMeegemaakt met een kat, was heel snel einde verhaal
Thnx babe! Ik ook! Hoop dat ie morgen weer lekker wil eten enzo.quote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vandaar het proberenMaar serieus sterkte voor beermeneer. Ik hoop dat hij zich snel een beetje beter voelt
Ohquote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeee. Die gaf hem stesolid om de dormicum op te heffen![]()
Dat kan hoor. Bij de mijne helaas wel toen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef senesta het volgende:
Ik ken ook heel veel katten die het heel prima doen hoor met diabetes. Dat is echt lang niet meteen einde verhaal.
Het vraagt een hoop inzet en strakke schema's. Het is zeker niet makkelijk. En je moet er op tijd bij zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Bij de mijne helaas wel toen.
Ja, ook daar gaat deze dodo niet heen. Ik vermoed dat het dan toch weer of VCHN word, of schagen. Alhoewel er in Oudorp ook nog 1 zit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
OhNja, verder zou ik het niet weten. Die kerel in Julianadorp is in ieder geval op zeker waardeloos.
Liever beiden niet maar ik snap wat je bedoeld.quote:Op maandag 23 december 2013 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, ik geloof dat ik liever een hond met diabetes heb dan een hond met leverproblemen... denk ik. Geen idee eigenlijk
Nope. Tot 17:00. Kwam er om 17:15 vandaan en was de laatstequote:Op maandag 23 december 2013 19:56 schreef senesta het volgende:
Ze zijn vandaag tot 20;00 uur open toch? Je zou nog snel even kunnen bellen voor advies van hen?
Ik word er zo simpel van dat hij van het 1 in het ander gaat. Eerst die achterhand drama. Nou dat ging weer redelijk.. nu dit weer. Hij moet gewoon ff normaal doen en beter worden en blijven!quote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Liever beiden niet maar ik snap wat je bedoeld.
Baloe is 14 toch? Dan is het extra moeilijk bepaalde aandoeningen te herkennen. Ik hoop met je mee maar gezien zin leeftijd is het verdomde lastig reëel te blijven.
Sterkte voor jullie en kusie voor Boe
Ah okquote:Op maandag 23 december 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Tot 17:00. Kwam er om 17:15 vandaan en was de laatsteEerder gesloten ivm feestdagen vooruitzicht. Morgen 08u weer tot 16.
Waarom voel je je niet feestelijk?quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef senesta het volgende:
Ik ben echt zooooo moe, van mij mag het wel weer snel 1 januari en normaal zijn
Mag ik eigenlijk niet zeggen zeker maar ik heb zo geen zin in feestdagen. Voel me even niet zo feestelijk
Ik snap je compleetquote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word er zo simpel van dat hij van het 1 in het ander gaat. Eerst die achterhand drama. Nou dat ging weer redelijk.. nu dit weer. Hij moet gewoon ff normaal doen en beter worden en blijven!
Hij word oud lieverd, hoe hard we dat ook allemaal niet willen. 14 jaar is een hele leeftijd en hij slikt ook al heel erg lang medicijnen en de laatste tijd best veel. Ik kan me best voorstellen dat het lijf op een gegeven moment ook in opstand komt.quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word er zo simpel van dat hij van het 1 in het ander gaat. Eerst die achterhand drama. Nou dat ging weer redelijk.. nu dit weer. Hij moet gewoon ff normaal doen en beter worden en blijven!
En jou snap ik op zich al, "feestdagen"...quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef senesta het volgende:
Mag ik eigenlijk niet zeggen zeker maar ik heb zo geen zin in feestdagen. Voel me even niet zo feestelijk
Ja dit gewoonquote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef senesta het volgende:
Vanmorgen heeft hij nog Lyrica gehad. vanaf 16u niet meer (normaal 3x daags). Dus we moeten idd gaan zien nu of het v/d lyrica komt. Ik dacht te lezen dat dat in 8u uit je lichaam moet zijn. Dus morgen ochtend moet hij zich toch beter voelen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dit gewoon, hoe lang is hij van de lyrica af want als ik daar eens kijk bij de bijwerkingen bij mensen dan heeft Baloe daar ook verschillende dingen van en hij heeft nog meer medicatie gehad misschien werkt dat gewoon te heftig op elkaar .
Hij moet misschien even ontgiften hoop ik maar
December is toch al niet mijn maand zozeer hoorquote:
Verdorie zegquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
December is toch al niet mijn maand zozeer hoorMaand waarin mijn vader is overleden.
En afgelopen vrijdag las ik een raar bericht op de facebook van mijn jongste tante. Waar ik niet heel veel contact mee heb maar juist de laatste tijd weer wat vaker en gewoon leuk contact.
Op haar facebook las ik een tekst van haar kinderen over de mooie crematiedienst... Ze bleek dus afgelopen vrijdag gecremeerd. Ik was in alle staten, begreep er niets van. Zaterdag kregen wij de rouwkaart. Er was één letter van het postcode verkeerd en daardoor hebben ze hem retour gedaan naar het postcentrum, daar is het verbeterd en weer verstuurd. Maar wij kregen hem dus een week later, de dag na haar crematie.
Kutzooi.
10 jaar en 2 dagen na het overlijden van mijn vader is ze overleden, 52 jaar aan een hersenbloeding.
En kutpost. Verdorie één letter fout
O, dat is echt vreselijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
December is toch al niet mijn maand zozeer hoorMaand waarin mijn vader is overleden.
En afgelopen vrijdag las ik een raar bericht op de facebook van mijn jongste tante. Waar ik niet heel veel contact mee heb maar juist de laatste tijd weer wat vaker en gewoon leuk contact.
Op haar facebook las ik een tekst van haar kinderen over de mooie crematiedienst... Ze bleek dus afgelopen vrijdag gecremeerd. Ik was in alle staten, begreep er niets van. Zaterdag kregen wij de rouwkaart. Er was één letter van het postcode verkeerd en daardoor hebben ze hem retour gedaan naar het postcentrum, daar is het verbeterd en weer verstuurd. Maar wij kregen hem dus een week later, de dag na haar crematie.
Kutzooi.
10 jaar en 2 dagen na het overlijden van mijn vader is ze overleden, 52 jaar aan een hersenbloeding.
Ja, kan me voorstellen dat December dan uitermate kut isquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Jezusquote:En afgelopen vrijdag las ik een raar bericht op de facebook van mijn jongste tante. Waar ik niet heel veel contact mee heb maar juist de laatste tijd weer wat vaker en gewoon leuk contact.
Kutzooi.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoef maar naar HHH te kijken en voel dan wat Q voelt,je alles, je maatje. en als het niet goed gaat is dat zo verdomde kut.
Hier brand een extra groot kaarsje voor Boe .
Och meisje, hoe heel erg herkenbaar!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Kutzooi.
Oh wat ergquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Kutzooi.
Tsja. Maar goed, het is zoals het is. Ik kan er nu niets meer mee. Maar had wel graag afscheid genomen. Een bloemstuk gebracht. Nu is er niets meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed dat je niet belt als het om naaste familie gaat
Ik las het op facebook.. Ik wist niet hoe ik het had. Lag in bed en was een beetje aan het rondkijken op facebook. Ik heb het volgens mij wel vier keer gelezen voor het begon te dagen. Ik kon het gewoon niet geloven ook. Heb volgens mij tot half vier 's nachts zitten googlen omdat ik het gewoon niet geloofde. Wat een rare gewaarwording.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Och meisje, hoe herkenbaar!!!!
Oudste zus van wijlen mijn vader is paar maanden overleden, ik wist het niet, pas toen een aangetrouwde tante me belde "we maken ons zo'n zorgen want waar was je gisteren nou?" Hoezo, waar was ik gisteren nouDe dag na de crematie dus werd k gebeld wat oh wat misten ze me toch
). Geen kaart gehad en niemand van dat beetje familie had de moeite genomen me even te bellen.
Dat is gewoon zwaar kut. Van je familie moet je het maar hebben. Telefoon is een absoluut heiligdom voor onzin behalve als dat ding er echt toe doet om datgene te melden wat echt belangrijk is aan dierbaren, blijkbaarquote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja. Maar goed, het is zoals het is. Ik kan er nu niets meer mee. Maar had wel graag afscheid genomen. Een bloemstuk gebracht. Nu is er niets meer.
[..]
Ik las het op facebook.. Ik wist niet hoe ik het had. Lag in bed en was een beetje aan het rondkijken op facebook. Ik heb het volgens mij wel vier keer gelezen voor het begon te dagen. Ik kon het gewoon niet geloven ook. Heb volgens mij tot half vier 's nachts zitten googlen omdat ik het gewoon niet geloofde. Wat een rare gewaarwording.
thnxquote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Even terug gelezen, Qwea ook sterkte met Baloe!
Mij ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
De secret kaartstuurster mag mij niethier geen kerstkaart.
Gaan we rellen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mij ook nietHoezo is dat Secret Santa gebonden?
|Omdat dan je adres bekend was en bij jullie dus niet omdat je niet meedeedquote:
Vooral dat laatstequote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb de neiging om op facebook te gaan rellen. Maar toch maar niet doen bij mensen die je echt kentEn waarvan de vriend verantwoordelijk is voor mijn rooster
ohquote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar is geen game jonguhDe relbare menschen zijn daar al weggejaagd geloof ik
O beste Toek, geloof me, ik ben jou niet vergetenquote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
O beste Toek, geloof me, ik ben jou niet vergeten
misschien moest de postbode
nog eerst even eten
of moest hij node
naar de plee en komt het kaartje morgen.
Dus maak je nog geen zorgen
Als het goed is morgen dus
ook voor jou een kaartje in de bus.
[ link | afbeelding ]
LOL dit had ik moeten weten toen ik nog sinterklaas met mn stiefzus vierde.quote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een gedicht aan het maken voor kerst en zocht op 'dochter' krijg ik als resultaat 'is dat gedrocht er'Ik moest zo lachen
quote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een gedicht aan het maken voor kerst en zocht op 'dochter' krijg ik als resultaat 'is dat gedrocht er'Ik moest zo lachen
Het gaat over mezelf dus neequote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die je ga je zeker niet gebruiken?
Hier ook niet, maar zal wel bij een AH op de post zijn gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar zal wel bij een AH op de post zijn gedaan
quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar zal wel bij een AH op de post zijn gedaan
quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iedere keer word ik gedwongen
Ik ben het échte slachtoffer hier
Ja ja, je bent gewoon vergeten om jezelf een kaartje te sturen , maar troost je er is er een van mij onderwegquote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
met vlaaiquote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ja, je bent gewoon vergeten om jezelf een kaartje te sturen , maar troost je er is er een van mij onderweg
Die zit er niet bij want de post is niet zo snel en dat is zonde van de vlaai , die kom je maar een keer in Limburg etenquote:
goed planquote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Die zit er niet bij want de post is niet zo snel en dat is zonde van de vlaai , die kom je maar een keer in Limburg eten
Nou het was een letter van de postcode dus ze zaten al in de goede buurt, als postbode kun je dan ook wel even de naam van de straat lezen voor je een rouwbrief terug gaat sturen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het begint natuurlijk wel bij de mensen die het adres verkeerd neerschrijven he
Maar wel de drukste tijd van het jaarquote:Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou het was een letter van de postcode dus ze zaten al in de goede buurt, als postbode kun je dan ook wel even de naam van de straat lezen voor je een rouwbrief terug gaat sturen.
Kijk als het een kerstkaart is snap ik dat je dat niet bij iedereen gaat doen maar dit was een rouwbrief,
Hoewel ik in mijn onmacht best even boos was neem ik niemand iets kwalijk. Ik ga er maar vanuit dat niemand dit zo gewild had en dat het gewoon een samenloop van omstandigheden was. Een trieste, dat wel.quote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar wel de drukste tijd van het jaarmet heel veel werk dat door invallers en uitzendkrachten zonder ervaring wordt gedaan. De situatie blijft tragisch maar het valt me eerlijk gezegd nog mee dat ze het binnen een week hebben opgelost.
Ik verbaas me er sowieso over dat rouwbrieven met de reguliere post meegaan. Hier worden ze voor zover ik weet altijd apart bezorgd door een speciale bezorger...quote:Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou het was een letter van de postcode dus ze zaten al in de goede buurt, als postbode kun je dan ook wel even de naam van de straat lezen voor je een rouwbrief terug gaat sturen.
Kijk als het een kerstkaart is snap ik dat je dat niet bij iedereen gaat doen maar dit was een rouwbrief,
Toch een beetje goed nieuws en hopelijk is dat vele drinken ook een bijwerking van de medicatie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:37 schreef Qwea het volgende:
Nou tot nu toe blijven de kleine beetjes eten binnen. Over een uur krijgt hij weer zijn pil tegen de misselijkheid. Hij drinkt alleen bizar veel en dat zit me niet lekker.
dan had die 18 straten verder gelegen iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 06:36 schreef Adnap het volgende:
Mogge, zo nog even de grijze bak aan de weg zetten, durfde het met die wind niet aan m vannacht langs de weg te zetten
Dat briesje kracht negen dat hier staat, valt reuze mee hoor tov de vorige twee stormenquote:
dat was een valwind, die was echt onmeunig hardquote:Op dinsdag 24 december 2013 06:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb juist het idee dat deze een stuk harder zijn best doet dan die van laatst.
Maar nog niet zo hard als die van een paar jaar geleden toen jullie hier waren
Uhu. Nieren waren goed. Ga straks nog wel ff bellen want het zit me gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Toch een beetje goed nieuws en hopelijk is dat vele drinken ook een bijwerking van de medicatie.
Ik neem aan dat zijn nierfunctie ook nagekeken is .
We duimen door
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:05 schreef Adnap het volgende:
ik ga de deen even in............ als ik over 2 uur niet boven water ben dan graag hulptroepen inschakelen
Sterkte met Boe Qquote:Op dinsdag 24 december 2013 07:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Nieren waren goed. Ga straks nog wel ff bellen want het zit me gewoon niet lekker.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor de deur van de Appie![]()
[ afbeelding ]
Ik mag straks gezellig naar de tandarts
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor de deur van de Appie![]()
[ afbeelding ]
Ik mag straks gezellig naar de tandarts
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:18 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Ik had eigenlijk om 7 uur moeten beginnen, maar werd gebeld dat ze veel te veel mensen hadden en of ik thuis wilde blijven. Dus ik ben om 7 uur maar beginnen met poetsen
Zou het zo druk bij jullie worden ja?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier doen ze zwaar paniekerig over te weinig mensen vrijdag maar ik zeg je......100 man is teveel!!
in het verleden dachten ze het ook en zijn er idd paar collega's thuis gebeld zoals bij jou nu en vele kwamen binnen en konden direct wegquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zou het zo druk bij jullie worden ja?
Da's helemaal kut, als je d'r al bent en dan weer weg kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
in het verleden dachten ze het ook en zijn er idd paar collega's thuis gebeld zoals bij jou nu en vele kwamen binnen en konden direct weg
Ik zou ook niet gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's helemaal kut, als je d'r al bent en dan weer weg kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo... zo maar eens douchen, daarna nog even wat gevulde groenten uit de oven maken, en daarna eens op zoek naar mijn mooie zwarte jurkje.....dat ding is nog steeds spoorloos
Maar gisteren wel een heel gezellige avond gehad (en vanochtend een gezellige ochtend), want een goede vriend is weer even vanuit Noorwegen terug in Nederland, en kwam langs. Lekker weer bijgepraat, na elkaar lange tijd niet te hebben gezien. Was tof!![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een wind zeg. Zo nog maar even naar Kleve toe de laatste boodschappen. Alleen voor vanavond en 2de kerstdag, morgen bij mijn ouders.
Komt zondag of maandag iemand voor Gaby kijken, hopelijk is er een klik
Ik heb ergens bij de instellingen aangevinkt dat ik eerst de Tag goed moet keuren, wil het ergens verschijnen. Werkt het bij jou niet zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef Oognip het volgende:
Normaal kun je op FB toch je tag verwijderen als je getagd bent op een foto? De foto waar ik in getagd ben (niet charmant) staat niet op mijn tijdlijn, maar ik wil ook niet getagd zijn in die foto.
Ja ik heb echt het idee dat de supermarkten rond kerst alles standaard duurder makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Broccoli 5 euro per kilo bij de C1000 hier.... Merry Christmas![]()
Da's toch een normale prijs, bij de slager? Sterker nog, volgens mij is de keurslager hier duurder, maar daar ben ik al een poos niet meer geweest voor gourmetschotels. Ik wijk tegenwoordig uit naar de AH XL, vind de Steak & Grill schotels echt heel lekker en minstens even goed van kwaliteitquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik mocht 16 euro voor 600 gr vlees betalen.
Is wel varkenshaas en koglbiefstuk.
Dat is toch dat je het moet goedkeuren voor het op je tijdlijn komt te staan? Dat heb ik aan staan en het staat ook niet op mijn tijdlijn, maar dus wel op die foto op hun fb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb ergens bij de instellingen aangevinkt dat ik eerst de Tag goed moet keuren, wil het ergens verschijnen. Werkt het bij jou niet zo?
Das maf dan...quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is toch dat je het moet goedkeuren voor het op je tijdlijn komt te staan? Dat heb ik aan staan en het staat ook niet op mijn tijdlijn, maar dus wel op die foto op hun fb.
Ja denk wel dat het normaal isquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's toch een normale prijs, bij de slager? Sterker nog, volgens mij is de keurslager hier duurder, maar daar ben ik al een poos niet meer geweest voor gourmetschotels. Ik wijk tegenwoordig uit naar de AH XL, vind de Steak & Grill schotels echt heel lekker en minstens even goed van kwaliteit
Ik moet zeggen dat ik het buiten wel mee vond vallen. In onze slaapkamer zitten in het raam van die ouderwetse luchtroosters en daardoor klonk het alsof het een wonder was dat er buiten nog bomen overeind stondenquote:
Haha, ja ik was al aan het typen. Even een lekkere kerstrant (iets met schoonmoeders enzo..)quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net stond er nog deels iets anders in je post CandaasjeWil je dat nog kwijt of had je je bedacht?
Hehe ja, moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja denk wel dat het normaal is Was er iig lekker druk. Echt zon buurtslager waar iedereen iedereen kent. EN van die mensen die dan op deze dag even hun "normale" vleesvoorraad gaan aanvullen En dan alles gesneden willen hebben e.d. Denk toch ook even aan je slager mensen
Nou we zullen het mee maken straksquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het buiten wel mee vond vallen. In onze slaapkamer zitten in het raam van die ouderwetse luchtroosters en daardoor klonk het alsof het een wonder was dat er buiten nog bomen overeind stonden
Kijk het boeit mij echt niet zo dat ik wat langer moet wachten. Maar het is voor die man wss de drukste dag van het jaar, dan doe je dat toch mooi op een andere dagquote:
Ja, nee, ik snap je wel hoor, maar ik verplaats me even in het grenzeloze egoïsme van sommige mensenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijk het boeit mij echt niet zo dat ik wat langer moet wachten. Maar het is voor die man wss de drukste dag van het jaar, dan doe je dat toch mooi op een andere dag
Ja dat snapte ik ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, nee, ik snap je wel hoor, maar ik verplaats me even in het grenzeloze egoïsme van sommige mensen![]()
Ja, da's dan weer een voordeel van mijn postuur, ze keilen eerder zichzelf om dan mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en echt. Bejaarde mensen. Kwam zo'n vrouwtje binnen en die was het blijkbaar niet eens met de rij ofzo Drukte mij nog gewoon opzij (en ik ben niet de lichtste persoon oid) en dan helemaal aan de balie vragen van ja hebben jullie zus en zo nog. En eigenlijk wilde ze het ook meteen mee hebben
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
Net naar kappert geweest... Moest 126 euro dokken
Wauw dat is best veelquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
Hier is dat echt wel goedkoper hoor, maar ja dit is een durpquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? Knippen, kleuren en fohnen. Althans, bij mijn kapper zou je dat wel kwijt zijn
O wat fijn voor jequote:Op dinsdag 24 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
* Whoop whoop* Goed nieuws![]()
Ik heb antistoffen tegen de waterpokken dus ik mag toch kerst met mijn eigen familie vieren, mits mijn nichtje niet meer besmettelijk zou zijn en mijn neefje ook nog niet.
Nu kan ik nog steeds de waterpokken krijgen maar dan milder.
Dus vanavond of morgen Kerst bij mijn broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed nieuws!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
Ik heb antistoffen tegen de waterpokken dus ik mag toch kerst met mijn eigen familie vieren, mits mijn nichtje niet meer besmettelijk zou zijn en mijn neefje ook nog niet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Even lekkere klagen![]()
Ik moet nog een beetje zin maken in deze kerst...Het enige dat ik met kerst uit aluminium bakje wil is KapsalonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ja logisch als ze iedereen naar huis sturenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:43 schreef Toekito het volgende:
Damn man, de helft van mijn collega's is al naar huis. Maar verder is het druk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Even lekkere klagen![]()
Ik moet nog een beetje zin maken in deze kerst...Nou daar zou ik echt compleet van over de zeik gaan , zo'n last minute veranderingen in mijn kerstplanning.( als er een noodgeval is is het wat anders natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik vind dat je het nog netjes oplost .Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Het is totaal niet druk, maar volgens de roosterprutsers, in aanloop naar vandaag en vrijdag, hadden we alle mensen nodig. Geloof dat ze zelfs de NAVO enzo gebeld hebben voor hulp.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja logisch als ze iedereen naar huis sturen
De Navoquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het is totaal niet druk, maar volgens de roosterprutsers, in aanloop naar vandaag en vrijdag, hadden we alle mensen nodig. Geloof dat ze zelfs de NAVO enzo gebeld hebben voor hulp.
Met zware tegenzin hoor. Ik vind het zo'n rare reden. Laten we die moeder er lekker krampachtig buiten houden, in plaats van haar ook gewoon iets leuks/lekkrs te geven. Dan voelt het voor haar vast helemaal niet alsof ze geen gezin meer heeft...quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja logisch als ze iedereen naar huis sturen
[..]
Nou daar zou ik echt compleet van over de zeik gaan , zo'n last minute veranderingen in mijn kerstplanning.( als er een noodgeval is is het wat anders natuurlijk)
Ik vind dat je het nog netjes oplost .
Geen idee. We moeten vrijdag ook massaal paraat zijn. Hé prima. Hun betalen, dus ik ben aanwezig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:51 schreef indaha het volgende:
[..]
De Navo, verwachten ze een cyber aanval of zo
Heb je wel wat te doen, of zit je vooral uit je neus te eten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee. We moeten vrijdag ook massaal paraat zijn. Hé prima. Hun betalen, dus ik ben aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supernieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
Ja ben ook blij...Ik zie mijn broer al amperquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Supernieuws
Echt fijn voor jou en je familie
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef Laysa het volgende:
Zulke dagen kunnen altijd een heel gedoe geven.
Ja dat, gewoon zo hop bepalen waar en wanneer je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet wel dat ze het doet omdat ze het gezellig vind om ons er bij te hebben, maar nouja...je snapt me.
Mijn eigen ouders doen ook een stuk minder moeilijk. Lukt het een keer niet om kerst bij hun te vieren, dan is het wel heel jammer, maar niet het einde van de wereld. En we moeten maar kijken hoe laat we komen (tussen een uur of 2-3 's middags, als we willen. We hadden zelf namelijk aangeboden nog even te komen helpen met koken/snijden, want mijn ouders sloven zich altijd enorm uit. Vinden ze leuk hoor.)
Zit wel mooi hoor, maar vond het echt belachelijk duur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Zit je haar nu dan wel heel mooi of?
Fijn nieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:34 schreef Laysa het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef Laysa het volgende:
Zulke dagen kunnen altijd een heel gedoe geven.
Mijn schoonmoeder wilde ook dat we morgen rond 14:00u al daar zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh nee dankje. Rond 15:00/15:30u vind ik prima.
Echt hequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis ook overal hetzelfde gedoe met kerst![]()
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt he
Soms denk ik weleens ik ga op vakantie met deze dagen..
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef Laysa het volgende:
Mijn eigen familie past zich gelijk aan...Tot een uur geleden zou mijn moeder daar vanavond voor kerst naar toe gaan en ik morgen naar mijn moeder.
1 belletje met mijn broer en hoppa vanavond en morgen bij hun
Ook heel herkenbaar jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:18 schreef Oognip het volgende:
Ik heb ook geen zin in kerst bij m'n schoonfamilie, we zouden het eerst gewoon met z'n zessen vieren en dat vond iedereen veel leuker dan als de familie er bij zou zijn. Maar schoonmama heeft nu bedacht dat ze wil dat iedereen tegelijk komt zodat ze er in 1 dag vanaf isik heb er zoooo geen zin in. Komen die tantes en ooms van D en gaan we allemaal 'gezellig' met elkaar praten en luisteren naar elkaars verhaal terwijl het eigenlijk niemand boeit want we zien ze anders ook maar 3x per jaar op verjaardagen. Ik heb zo'n hekel aan verplicht gezellig moeten doen met mensen die je anders ook niet opzoekt omdat je er blijkbaar niks mee hebt. Ik ben daar zo slecht in.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben altijd wel een beetje gemeenWant bij mijn ouders vind ik het prima om er al om 13.00 te zijn (we helpen met de voorbereidingen e.d.) en bij IB zijn ouders heb ik echt gezegd van we zijn er wel om een uur of 16.00
Vreselijkquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:22 schreef Laysa het volgende:
En weet je waar ik al helemaal slecht tegen kan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Apart, ik dacht dat jij wel geïnteresseerd was in hoge kraanmachines die door bloed, zweet, tranen en noeste arbeid in elkaar gezet zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vreselijkals het me ook maar iets zou interesseren dat jij een meters hoge kraanmachine hebt gebouwd, zou ik je wel wat vaker opzoeken
en dan ook nog 200 foto's van die kurkraan laten zien en bij elke foto een verhaal, 2 uur verder
Ook lekker jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar - No offense IB, hij weet het namelijk zelf ook - zijn moeder zeurt behoorlijk veelHeeft erg veel moeite om het positieve van het leven te zien. We hadden het er met de verjaardag van zijn broer over wat ze deden met kerst. En toen begon ze al, "Ja, ik ga niet de kastanjes uit het vuur halen". Oftewel ik ga zelf niet mensen uitnodigen. Maar we waren wel van harte welkom. Dat voelt dan een beetje dubbel
En verder bood ik aan omdat ik weet dat ze het financieel niet altijd even breed hebben om dan de kosten te delen. Krijg je meteen zo'n opmerking van ja dat zou vorig jaar ook gebeuren en dat is ook nooit gedaan. Ik wist daar niets vanIb had het ooit half geopperd maar nooit meer iets van gehoord en dan kom je een jaar later daar mee aan
Dan denk ik had dan ook je mond gehouden....
Wij hebben nu lekker voor het vleesch gezorgd, ik heb mooi op een gourmet aangestuurd aangezien dat toch altijd wel lekker is en het zal vast erg gezellig worden
Ik zou me nu niet in de Ah wagen...Al hoewel dat ook best komisch kan zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij eten vanavond boerenkoolEigenlijk wil ik wel wat spannenders eten dan dat
Och op dit soort dagen komt er bij een hoop mensen ergernissen naar boven...Dat heerlijk geforceerde samen zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb er wel een heerlijk schoonmoeder-rant topic van gemaakt he?
Niks mis meequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb er wel een heerlijk schoonmoeder-rant topic van gemaakt he?
En ik een kerstbiertjequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef sararaats het volgende:
ik drink morgen een glühwein op jullie allemaal
En weet je waar ik al helemaal slecht tegen kan:Daar zou ik ook nijdig van worden.. lekker tactloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk he familiequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ik dat zo lees ben ik blij dat ik van familie alleen mijn ouders en opa en oma zie, de rest hebben we niet/nauwelijks contact mee. Is al heel lang zo, meeste familie woont over het hele land verspreid, dus dan is het toch al minder vaak dat je contact hebt, maar het was al jarenlang zo dat we alleen maar van mensen hoorden als ze iets nodig hadden.
Mijn pa is automonteur, dus dan werd je wel eens gebeld van, goh, ik heb wat problemen met de auto, zou je niet eens kunnen kijken. Mijn pa altijd hulp aangeboden, en dan is het vaak van, ja we moeten snel eens afspreken, en dan hoor je nooit meer wat. Mijn ouders hebben dus jaren geleden de stekker er al uitgetrokken en ik ook natuurlijk. Alleen jammer dat je dan het overlijden van een wel geliefd familielid in de krant moet lezen, omdat zo'n kuthoer van een tante letterlijk zei, ja, we horen jullie zo weinig, we dachten dat jullie niet geïnteresseerd waren.
Morgen dus lekker bij mijn ouders gourmetten, samen met opa en oma. De rest van de familie kan de tyfus krijgen, ze zoeken het allemaal maar uit.
Vanavond lekker met vrienden kerstavond vieren, lekker eten, drinken, alles. Ik hoop wel dat er tegen de avond wat minder wind staat, moet er toch met de fiets doorheen. En droog mag het ook blijven.
dat is een goed brabants gebruik ja...na de nachtmis worstenbroodjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegaah gingen wij met kerstavond naar de mis in dorpje Zeeland (woont mijn opa) en dan daarna (het was de mis van 18.00) worstenbroodjes en brood e.d. eten bij opa met echt al mijn neefjes en nichtje en ooms en tantes enzoDaarna gingen de kinderen dan naar zolder en dan gingen we een kerstshow maken. Met standaard de final countdown als laatste nummer
Toen we ouder werden werd dat dan wel dat we naar de nachtmis gingen en dan nog eten bij opa. Maar opa wordt er een beetje te oud voor dus die traditie is een beetje voorbij.
Maar eigenlijk link ik kerstavond dus aan worstenbroodjesMaar IB vind brood eten geen avond eten
Eigenlijk moet ik gewoon vragen of we donderdag de stallen toch niet kunnen uitmesten.... en daarna dan niet douchenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och op dit soort dagen komt er bij een hoop mensen ergernissen naar boven...Dat heerlijk geforceerde samen zijn
Dat klinkt wel gezellig en leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegaah gingen wij met kerstavond naar de mis in dorpje Zeeland (woont mijn opa) en dan daarna (het was de mis van 18.00) worstenbroodjes en brood e.d. eten bij opa met echt al mijn neefjes en nichtje en ooms en tantes enzoDaarna gingen de kinderen dan naar zolder en dan gingen we een kerstshow maken. Met standaard de final countdown als laatste nummer
Toen we ouder werden werd dat dan wel dat we naar de nachtmis gingen en dan nog eten bij opa. Maar opa wordt er een beetje te oud voor dus die traditie is een beetje voorbij.
Maar eigenlijk link ik kerstavond dus aan worstenbroodjesMaar IB vind brood eten geen avond eten
Dat ik eet ik met regelmaat....Met een laagje pindakaas eronderquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en wit brood met pure hagelslagHet mooie is dat eet ik thuis noooooit, maar op die avond was dat echt heilig
En weet je waar ik al helemaal slecht tegen kan:Kan ik me iets bij voorstellen , mensen kunnen soms zo lomp zijn , zo heeft een schoonzus ons een keer per ongeluk ( jaja ) vergeten te raasplegen over dag en tijd van het gezamelijke sinterklaasfeest want als wij niet konden dan gaf het niets want wij hadden toch geen kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen , mensen kunnen soms zo lomp zijn , zo heeft een schoonzus ons een keer per ongeluk ( jaja ) vergeten te raasplegen over dag en tijd van het gezamelijke sinterklaasfeest want als wij niet konden dan gaf het niets want wij hadden toch geen kinderen
Pffquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen , mensen kunnen soms zo lomp zijn , zo heeft een schoonzus ons een keer per ongeluk ( jaja ) vergeten te raasplegen over dag en tijd van het gezamelijke sinterklaasfeest want als wij niet konden dan gaf het niets want wij hadden toch geen kinderen
Ja, dat kwam omdat mijn pa een half jaar eerder geen tijd (lees zin) had om wat onderhoud aan de auto te doen, dan is dit je straf zeg maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuk he familie
Wel triest dat ze jullie niks over een overlijden laten weten..
Dat meen je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat kwam omdat mijn pa een half jaar eerder geen tijd (lees zin) had om wat onderhoud aan de auto te doen, dan is dit je straf zeg maar.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Maar eigenlijk voelt het geen contact meer hebben met de rest van de familie stukken beter dan wel contact hebben. Dan zit je je toch alleen maar op te vreten van irritatie en dergelijke.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan morgen ook ergens rond 15.00 uur ofzo pas naar mijn broer. Eerst even naar het graf van DK
Ja maar niet bij het grafquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef sararaats het volgende:
[..]babbel je ook altijd tegen hem? ik doe dat wel bij m'n overleden grootouders van beide kanten.
Ik heb er echt ZO geen zin in, kan dat egoisme van m'n schoonmoeder ook echt niet uitstaan. Paar weken geleden zouden we gezellig met zijn zessen zijn (hun gezin en aanhang) en iedereen zei 'quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:26 schreef Candaasje het volgende:
Oh, dat klinkt ook leuk Nip....
Ik zou ook wat minder blij zijn als bepaalde ooms en tantes van mijn vriend ook zouden komen. Maar gelukkig zit vooral schoonvader daar ook echt niet op te wachten, dus daar vrees ik niet zo voor.
Hoewel ik het dan weer wel gezellig vind dat mijn eigen tante en oom + kinderen komen. Lekker hypocriet(Maar het is toch een ander slag mensen, zullen we maar zeggen
)
Heerlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker dan Laysa![]()
Kan me voorstellen dat je nekhaar daar rechtop van gaat staan
Ach, we ondergaan deze dagen gewoon en achteraf is het meestal toch wel weer leuk
Hier staat een beenhammetje in de oven voor straks; aardappeltjes met knoflook en rozemarijn erbij en klaaaar
Jammiequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker dan Laysa![]()
Kan me voorstellen dat je nekhaar daar rechtop van gaat staan
Ach, we ondergaan deze dagen gewoon en achteraf is het meestal toch wel weer leuk
Hier staat een beenhammetje in de oven voor straks; aardappeltjes met knoflook en rozemarijn erbij en klaaaar
Wat pijnlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef indaha het volgende:
[..]
njammie. morgen mosselen (kiekenfilets en biefstuk) met frietenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:44 schreef Bamba het volgende:
Wij hebben net pasteitjes met zelgemaakte kippenragout op. Lekker!!
Dat was voor mijn ouders ook de druppel. Kan me het telefoongesprek wat mijn pa toen had nog goed herinneren, ik heb hem nog nooit zovaak kut dit en kut dat horen zeggen als toenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat meen je?wat laag en egoïstisch zeg!
Wat een lange dag danquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan morgenochtend al om 9:30 met de trein, want iedereen is er al om 12:00 uurEn dan rot die familie pas weer op rond een uur of 22:00
We blijven daar slapen en de volgende ochtend/middag naar mijn moederquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een lange dag danen dan blijven jullie daar voor 2 kerstdag ?
Totdat je schoonmoeder bedenkt dat het toch bij haar moet. Of dan toch weer bij jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik volgend jaar maar voorstel het bij ons te vieren. Dan zwaai ik de scepter
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Totdat je schoonmoeder bedenkt dat het toch bij haar moet. Of dan toch weer bij jou
Heb ik nou nooit last van..... ik heb alleen mot met C.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
Ruzie maken met D. over de kerst; als dat geen kerstgevoel is
Ook over de kerst?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heb ik nou nooit last van..... ik heb alleen mot met C.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
Ruzie maken met D. over de kerst; als dat geen kerstgevoel is
Ik ik ik! Kies mij! ik ik ik! pleeeease! toe! ik! Aaaahw asjeblieft! ik ik ik!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Wij hebben met kerst lekker hélemaal nix
Wie is jaloers en wil ons aanraken
Moet ik daar speciaal jaloers voor zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Ik ik ik!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Ja, over die 2e kerstdag. Dat ging ongeveer zo ('t is weer goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, over die 2e kerstdag. Dat ging ongeveer zo ('t is weer goed hoor)
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zat ook lekker zijn moeder te verdedigen dus
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn voetbalschoenen op marktplaats staan voor 35 euro. Krijg ik een bod van 20 euro, ik mail terug dat de schoenen maar 2x gedragen zijn en niet lager ga dan 30 euro. Mailt ie terug '25 euro' dus ik weer '30?'. Mailt ie nu terug '27.50' inclusief verzendkostenVerzendkosten zijn ongeveer 6.50 dus dat is bijna nog minder dan zijn eerste bod
Dat is zeer goed te begrijpen.. heb er amper woorden voor hoe laag ik zoiets vind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat was voor mijn ouders ook de druppel. Kan me het telefoongesprek wat mijn pa toen had nog goed herinneren, ik heb hem nog nooit zovaak kut dit en kut dat horen zeggen als toen
quote:Mijn ma was vroeger ook altijd gestressed als ze mee moest naar van die familiedingen, verjaardagen ofzo, ze is namelijk op zijn zachtst gezegd wat voller, en ALTIJD was er dan wel een tante of iets die dan commentaar had. En dan ook vaak zo onopvallend vals, zo als alleen vrouwen dat kunnen zeg maar. Als mijn ma dan een hapje had, dan ging het gesprek ineens weer naar gewicht, afvallen, dat soort dingen. Daardoor kreeg mijn ma ook heel erg het gevoel alsof ze niet goed genoeg was zeg maar.
Ik weet nog een keer dat we naar een verjaardag gingen, en net voordat we in de auto stapten, barstte mijn ma in huilen uit, omdat ze zo gestressed was en bang voor nog meer opmerkingen. Toen is ze niet meegegaan, pa heeft toen gezegd dat ze niet lekker was ofzo. En dan zo'n tante zeggen, ach, ze zegt toch nooit veel, alsof ze wilde zeggen van ik mis haar niet.
Ik kan goed begrijpen dat je niet naar de crematie bent geweest, mag dan bloedverwant zijn maar met zulke gedragingen kunnen ze niet verwachten dat men nog rekening houdt met ze en tot de familie rekent.quote:Één van die tantes die zo naar was was de zus van mijn pa. Nu heb ik zelf op een gegeven moment knallende ruzie gekregen met mijn neef, dus toen ik hoorde dat ze overleden was, voelde ik me vreemd genoeg gewoon blij. Ik schaamde me er wel voor, maar het voelde gewoon zo. Ben ook niet naar de crematie geweest, mijn pa had het fijn gevonden, maar ik voelde zoveel "verzet" in mezelf zeg maar, dat ik het niet kon. Vond ik wel lullig voor mijn pa, maar ja.
Maar wel lekker met zijn 4tjes toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik ik ik! Kies mij! ik ik ik! pleeeease! toe! ik! Aaaahw asjeblieft! ik ik ik!![]()
![]()
Nee hoor, maar dan is het extraspiesjaal leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Moet ik daar speciaal jaloers voor zijn?
Whoehoequote:
Met z'n tweetjesquote:
Verplichtingen met kerst zijn erg. Maar verplichtingen met kerst als je barst van de koppijn, dat is zielig...quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier is het 1e dag schoonfamilie en 2e dag niets, maar aangezien ik alweer 2 dagen splijtende hoofdpijn heb, moet ik nog zien hoe het gaat morgen.
Zo te lezen vind jij jezelf gelukkig niet zieligquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee hoor, maar dan is het extraspiesjaal leuk
[..]
Whoehoe
[..]
Met z'n tweetjes
Zielig hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |