Dat meen je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat kwam omdat mijn pa een half jaar eerder geen tijd (lees zin) had om wat onderhoud aan de auto te doen, dan is dit je straf zeg maar.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Maar eigenlijk voelt het geen contact meer hebben met de rest van de familie stukken beter dan wel contact hebben. Dan zit je je toch alleen maar op te vreten van irritatie en dergelijke.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan morgen ook ergens rond 15.00 uur ofzo pas naar mijn broer. Eerst even naar het graf van DK
Ja maar niet bij het grafquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef sararaats het volgende:
[..]babbel je ook altijd tegen hem? ik doe dat wel bij m'n overleden grootouders van beide kanten.
Ik heb er echt ZO geen zin in, kan dat egoisme van m'n schoonmoeder ook echt niet uitstaan. Paar weken geleden zouden we gezellig met zijn zessen zijn (hun gezin en aanhang) en iedereen zei 'quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:26 schreef Candaasje het volgende:
Oh, dat klinkt ook leuk Nip....
Ik zou ook wat minder blij zijn als bepaalde ooms en tantes van mijn vriend ook zouden komen. Maar gelukkig zit vooral schoonvader daar ook echt niet op te wachten, dus daar vrees ik niet zo voor.
Hoewel ik het dan weer wel gezellig vind dat mijn eigen tante en oom + kinderen komen. Lekker hypocriet(Maar het is toch een ander slag mensen, zullen we maar zeggen
)
Heerlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker dan Laysa![]()
Kan me voorstellen dat je nekhaar daar rechtop van gaat staan
Ach, we ondergaan deze dagen gewoon en achteraf is het meestal toch wel weer leuk
Hier staat een beenhammetje in de oven voor straks; aardappeltjes met knoflook en rozemarijn erbij en klaaaar
Jammiequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker dan Laysa![]()
Kan me voorstellen dat je nekhaar daar rechtop van gaat staan
Ach, we ondergaan deze dagen gewoon en achteraf is het meestal toch wel weer leuk
Hier staat een beenhammetje in de oven voor straks; aardappeltjes met knoflook en rozemarijn erbij en klaaaar
Wat pijnlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen , mensen kunnen soms zo lomp zijn , zo heeft een schoonzus ons een keer per ongeluk ( jaja ) vergeten te raasplegen over dag en tijd van het gezamelijke sinterklaasfeest want als wij niet konden dan gaf het niets want wij hadden toch geen kinderen
njammie. morgen mosselen (kiekenfilets en biefstuk) met frietenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:44 schreef Bamba het volgende:
Wij hebben net pasteitjes met zelgemaakte kippenragout op. Lekker!!
Dat was voor mijn ouders ook de druppel. Kan me het telefoongesprek wat mijn pa toen had nog goed herinneren, ik heb hem nog nooit zovaak kut dit en kut dat horen zeggen als toenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat meen je?wat laag en egoïstisch zeg!
Wat een lange dag danquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan morgenochtend al om 9:30 met de trein, want iedereen is er al om 12:00 uurEn dan rot die familie pas weer op rond een uur of 22:00
We blijven daar slapen en de volgende ochtend/middag naar mijn moederquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een lange dag danen dan blijven jullie daar voor 2 kerstdag ?
Totdat je schoonmoeder bedenkt dat het toch bij haar moet. Of dan toch weer bij jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik volgend jaar maar voorstel het bij ons te vieren. Dan zwaai ik de scepter
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Totdat je schoonmoeder bedenkt dat het toch bij haar moet. Of dan toch weer bij jou
Heb ik nou nooit last van..... ik heb alleen mot met C.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
Ruzie maken met D. over de kerst; als dat geen kerstgevoel is
Ook over de kerst?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heb ik nou nooit last van..... ik heb alleen mot met C.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
Ruzie maken met D. over de kerst; als dat geen kerstgevoel is
Ik ik ik! Kies mij! ik ik ik! pleeeease! toe! ik! Aaaahw asjeblieft! ik ik ik!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Wij hebben met kerst lekker hélemaal nix
Wie is jaloers en wil ons aanraken
Moet ik daar speciaal jaloers voor zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Ik ik ik!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Ja, over die 2e kerstdag. Dat ging ongeveer zo ('t is weer goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, over die 2e kerstdag. Dat ging ongeveer zo ('t is weer goed hoor)
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zat ook lekker zijn moeder te verdedigen dus
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn voetbalschoenen op marktplaats staan voor 35 euro. Krijg ik een bod van 20 euro, ik mail terug dat de schoenen maar 2x gedragen zijn en niet lager ga dan 30 euro. Mailt ie terug '25 euro' dus ik weer '30?'. Mailt ie nu terug '27.50' inclusief verzendkostenVerzendkosten zijn ongeveer 6.50 dus dat is bijna nog minder dan zijn eerste bod
Dat is zeer goed te begrijpen.. heb er amper woorden voor hoe laag ik zoiets vind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat was voor mijn ouders ook de druppel. Kan me het telefoongesprek wat mijn pa toen had nog goed herinneren, ik heb hem nog nooit zovaak kut dit en kut dat horen zeggen als toen
quote:Mijn ma was vroeger ook altijd gestressed als ze mee moest naar van die familiedingen, verjaardagen ofzo, ze is namelijk op zijn zachtst gezegd wat voller, en ALTIJD was er dan wel een tante of iets die dan commentaar had. En dan ook vaak zo onopvallend vals, zo als alleen vrouwen dat kunnen zeg maar. Als mijn ma dan een hapje had, dan ging het gesprek ineens weer naar gewicht, afvallen, dat soort dingen. Daardoor kreeg mijn ma ook heel erg het gevoel alsof ze niet goed genoeg was zeg maar.
Ik weet nog een keer dat we naar een verjaardag gingen, en net voordat we in de auto stapten, barstte mijn ma in huilen uit, omdat ze zo gestressed was en bang voor nog meer opmerkingen. Toen is ze niet meegegaan, pa heeft toen gezegd dat ze niet lekker was ofzo. En dan zo'n tante zeggen, ach, ze zegt toch nooit veel, alsof ze wilde zeggen van ik mis haar niet.
Ik kan goed begrijpen dat je niet naar de crematie bent geweest, mag dan bloedverwant zijn maar met zulke gedragingen kunnen ze niet verwachten dat men nog rekening houdt met ze en tot de familie rekent.quote:Één van die tantes die zo naar was was de zus van mijn pa. Nu heb ik zelf op een gegeven moment knallende ruzie gekregen met mijn neef, dus toen ik hoorde dat ze overleden was, voelde ik me vreemd genoeg gewoon blij. Ik schaamde me er wel voor, maar het voelde gewoon zo. Ben ook niet naar de crematie geweest, mijn pa had het fijn gevonden, maar ik voelde zoveel "verzet" in mezelf zeg maar, dat ik het niet kon. Vond ik wel lullig voor mijn pa, maar ja.
Maar wel lekker met zijn 4tjes toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:59 schreef Queller het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik ik ik! Kies mij! ik ik ik! pleeeease! toe! ik! Aaaahw asjeblieft! ik ik ik!![]()
![]()
Nee hoor, maar dan is het extraspiesjaal leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Moet ik daar speciaal jaloers voor zijn?
Whoehoequote:
Met z'n tweetjesquote:
Verplichtingen met kerst zijn erg. Maar verplichtingen met kerst als je barst van de koppijn, dat is zielig...quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier is het 1e dag schoonfamilie en 2e dag niets, maar aangezien ik alweer 2 dagen splijtende hoofdpijn heb, moet ik nog zien hoe het gaat morgen.
Zo te lezen vind jij jezelf gelukkig niet zieligquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee hoor, maar dan is het extraspiesjaal leuk
[..]
Whoehoe
[..]
Met z'n tweetjes
Zielig hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |