abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134646643
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef indaha het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen , mensen kunnen soms zo lomp zijn , zo heeft een schoonzus ons een keer per ongeluk ( jaja ) vergeten te raasplegen over dag en tijd van het gezamelijke sinterklaasfeest want als wij niet konden dan gaf het niets want wij hadden toch geen kinderen :(
:r
pi_134646654
quote:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen , mensen kunnen soms zo lomp zijn , zo heeft een schoonzus ons een keer per ongeluk ( jaja ) vergeten te raasplegen over dag en tijd van het gezamelijke sinterklaasfeest want als wij niet konden dan gaf het niets want wij hadden toch geen kinderen :(
Pff :(
pi_134646696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Leuk he familie :')

Wel triest dat ze jullie niks over een overlijden laten weten..
Ja, dat kwam omdat mijn pa een half jaar eerder geen tijd (lees zin) had om wat onderhoud aan de auto te doen, dan is dit je straf zeg maar.

Maar eigenlijk voelt het geen contact meer hebben met de rest van de familie stukken beter dan wel contact hebben. Dan zit je je toch alleen maar op te vreten van irritatie en dergelijke.
pi_134646698
ik kijk echt uit naar morgen, hoop alleen dat de keelpijn wegtrekt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_134646743
Wij gaan morgen ook ergens rond 15.00 uur ofzo pas naar mijn broer. Eerst even naar het graf van DK
pi_134646758
Ja en wij kochten altijd ook kadootjes voor alle kinderen , nu koop ik lekker alleen nog voor lieve familieleden en zie ik de stomme alleen bij de schoonouders en dan zijn we heel beleefd tegen elkaar :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_134646762
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, dat kwam omdat mijn pa een half jaar eerder geen tijd (lees zin) had om wat onderhoud aan de auto te doen, dan is dit je straf zeg maar.
Dat meen je? :o wat laag en egoïstisch zeg!
quote:
Maar eigenlijk voelt het geen contact meer hebben met de rest van de familie stukken beter dan wel contact hebben. Dan zit je je toch alleen maar op te vreten van irritatie en dergelijke.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134646798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan morgen ook ergens rond 15.00 uur ofzo pas naar mijn broer. Eerst even naar het graf van DK
:* babbel je ook altijd tegen hem? ik doe dat wel bij m'n overleden grootouders van beide kanten.
Werewolf
pi_134646803
Zo maar eens richting garage crossen.. zag gisteren toen ik thuis kwam zo'n stikker op de reserveband dat je max 80 km/u mag.. ik gisteren gewoon 110/120 gereden _O- :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134646815
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef sararaats het volgende:

[..]

:* babbel je ook altijd tegen hem? ik doe dat wel bij m'n overleden grootouders van beide kanten.
Ja maar niet bij het graf
pi_134646846
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja maar niet bij het graf
ah ok
Werewolf
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:41:54 #262
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134646946
Lekker dan Laysa :')
Kan me voorstellen dat je nekhaar daar rechtop van gaat staan :*

Ach, we ondergaan deze dagen gewoon en achteraf is het meestal toch wel weer leuk :Y
Hier staat een beenhammetje in de oven voor straks; aardappeltjes met knoflook en rozemarijn erbij en klaaaar :9
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_134646952
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:26 schreef Candaasje het volgende:
Oh, dat klinkt ook leuk Nip....
Ik zou ook wat minder blij zijn als bepaalde ooms en tantes van mijn vriend ook zouden komen. Maar gelukkig zit vooral schoonvader daar ook echt niet op te wachten, dus daar vrees ik niet zo voor.
Hoewel ik het dan weer wel gezellig vind dat mijn eigen tante en oom + kinderen komen. Lekker hypocriet :D (Maar het is toch een ander slag mensen, zullen we maar zeggen ;) )
Ik heb er echt ZO geen zin in, kan dat egoisme van m'n schoonmoeder ook echt niet uitstaan. Paar weken geleden zouden we gezellig met zijn zessen zijn (hun gezin en aanhang) en iedereen zei ' *O* *O* *O* wat leuk!' En dan nu toch maar iedereen op 1 dag vragen zodat zij niet 2 dagen kerst hoeft te vieren :') Ieder ander moet dat wel gewoon...
Om te compenseren vroeg ze of we vanavond al zouden komen, No Way! >:)
pi_134646989
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:

Ach, we ondergaan deze dagen gewoon en achteraf is het meestal toch wel weer leuk :Y
Hier staat een beenhammetje in de oven voor straks; aardappeltjes met knoflook en rozemarijn erbij en klaaaar :9
Heerlijk :9~
pi_134646999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:

Jammie :9
pi_134647012
Wij gaan morgenochtend al om 9:30 met de trein, want iedereen is er al om 12:00 uur ;( En dan rot die familie pas weer op rond een uur of 22:00 :'(
pi_134647015
En nu hou ik op *O*
pi_134647033
gelukkig hoef ik nu niets meer te halen :P
pi_134647060
Wij hebben net pasteitjes met zelgemaakte kippenragout op. Lekker!!
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:44:49 #270
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134647063
quote:

[..]

Wat pijnlijk :X

Maar idd, van ons wordt ook verwacht dat wij onze vakanties, uitjes e.d. altijd wel aan kunnen passen aan de mensen mét kinderen.
Alsof je zonder geen leven hebt ofzo :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_134647124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:44 schreef Bamba het volgende:
Wij hebben net pasteitjes met zelgemaakte kippenragout op. Lekker!!
njammie. morgen mosselen (kiekenfilets en biefstuk) met frieten :9

vandaag misschien ook friet want gisteren was de frituur niet open. uitzonderlijk met de kerstdagen open.
Werewolf
pi_134647125
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat meen je? :o wat laag en egoïstisch zeg!
Dat was voor mijn ouders ook de druppel. Kan me het telefoongesprek wat mijn pa toen had nog goed herinneren, ik heb hem nog nooit zovaak kut dit en kut dat horen zeggen als toen :')

Mijn ma was vroeger ook altijd gestressed als ze mee moest naar van die familiedingen, verjaardagen ofzo, ze is namelijk op zijn zachtst gezegd wat voller, en ALTIJD was er dan wel een tante of iets die dan commentaar had. En dan ook vaak zo onopvallend vals, zo als alleen vrouwen dat kunnen zeg maar. Als mijn ma dan een hapje had, dan ging het gesprek ineens weer naar gewicht, afvallen, dat soort dingen. Daardoor kreeg mijn ma ook heel erg het gevoel alsof ze niet goed genoeg was zeg maar.

Ik weet nog een keer dat we naar een verjaardag gingen, en net voordat we in de auto stapten, barstte mijn ma in huilen uit, omdat ze zo gestressed was en bang voor nog meer opmerkingen. Toen is ze niet meegegaan, pa heeft toen gezegd dat ze niet lekker was ofzo. En dan zo'n tante zeggen, ach, ze zegt toch nooit veel, alsof ze wilde zeggen van ik mis haar niet.

Één van die tantes die zo naar was was de zus van mijn pa. Nu heb ik zelf op een gegeven moment knallende ruzie gekregen met mijn neef, dus toen ik hoorde dat ze overleden was, voelde ik me vreemd genoeg gewoon blij. Ik schaamde me er wel voor, maar het voelde gewoon zo. Ben ook niet naar de crematie geweest, mijn pa had het fijn gevonden, maar ik voelde zoveel "verzet" in mezelf zeg maar, dat ik het niet kon. Vond ik wel lullig voor mijn pa, maar ja.
pi_134647209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan morgenochtend al om 9:30 met de trein, want iedereen is er al om 12:00 uur ;( En dan rot die familie pas weer op rond een uur of 22:00 :'(
Wat een lange dag dan -O- en dan blijven jullie daar voor 2 kerstdag ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_134647243
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat een lange dag dan -O- en dan blijven jullie daar voor 2 kerstdag ?
We blijven daar slapen en de volgende ochtend/middag naar mijn moeder O+ En daarna gaat D. voor 5 dagen naar Hamburg dus blijf ik gezellig bij mijn moeder :)
pi_134647285
Toen IB en ik net iets hadden was kerst echt chaos :') Dan was het Kerstavond bij IB zijn vader in Noord-Holland, daar blijven slapen en vanuit daar naar zijn ouders in Drenthe, dan daar weer blijven slapen en dan naar mijn ouders in Gelderland :')

Dan kwam je tweede kerstdag savonds echt kapot thuis :o

Dus ben wel blij dat we nu gewoon lekker thuis slapen enzo. Ook voor Sophie, voel me wel een beetje schuldig ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')