En jou snap ik op zich al, "feestdagen"...quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef senesta het volgende:
Ik ben echt zooooo moe, van mij mag het wel weer snel 1 januari en normaal zijn
Mag ik eigenlijk niet zeggen zeker maar ik heb zo geen zin in feestdagen. Voel me even niet zo feestelijk
Ja dit gewoonquote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word er zo simpel van dat hij van het 1 in het ander gaat. Eerst die achterhand drama. Nou dat ging weer redelijk.. nu dit weer. Hij moet gewoon ff normaal doen en beter worden en blijven!
quote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef senesta het volgende:
Ik ben echt zooooo moe, van mij mag het wel weer snel 1 januari en normaal zijn
Mag ik eigenlijk niet zeggen zeker maar ik heb zo geen zin in feestdagen. Voel me even niet zo feestelijk
Vanmorgen heeft hij nog Lyrica gehad. vanaf 16u niet meer (normaal 3x daags). Dus we moeten idd gaan zien nu of het v/d lyrica komt. Ik dacht te lezen dat dat in 8u uit je lichaam moet zijn. Dus morgen ochtend moet hij zich toch beter voelen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dit gewoon, hoe lang is hij van de lyrica af want als ik daar eens kijk bij de bijwerkingen bij mensen dan heeft Baloe daar ook verschillende dingen van en hij heeft nog meer medicatie gehad misschien werkt dat gewoon te heftig op elkaar .
Hij moet misschien even ontgiften hoop ik maar
December is toch al niet mijn maand zozeer hoorquote:
Verdorie zegquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
December is toch al niet mijn maand zozeer hoorMaand waarin mijn vader is overleden.
En afgelopen vrijdag las ik een raar bericht op de facebook van mijn jongste tante. Waar ik niet heel veel contact mee heb maar juist de laatste tijd weer wat vaker en gewoon leuk contact.
Op haar facebook las ik een tekst van haar kinderen over de mooie crematiedienst... Ze bleek dus afgelopen vrijdag gecremeerd. Ik was in alle staten, begreep er niets van. Zaterdag kregen wij de rouwkaart. Er was één letter van het postcode verkeerd en daardoor hebben ze hem retour gedaan naar het postcentrum, daar is het verbeterd en weer verstuurd. Maar wij kregen hem dus een week later, de dag na haar crematie.
Kutzooi.
10 jaar en 2 dagen na het overlijden van mijn vader is ze overleden, 52 jaar aan een hersenbloeding.
En kutpost. Verdorie één letter fout
O, dat is echt vreselijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
December is toch al niet mijn maand zozeer hoorMaand waarin mijn vader is overleden.
En afgelopen vrijdag las ik een raar bericht op de facebook van mijn jongste tante. Waar ik niet heel veel contact mee heb maar juist de laatste tijd weer wat vaker en gewoon leuk contact.
Op haar facebook las ik een tekst van haar kinderen over de mooie crematiedienst... Ze bleek dus afgelopen vrijdag gecremeerd. Ik was in alle staten, begreep er niets van. Zaterdag kregen wij de rouwkaart. Er was één letter van het postcode verkeerd en daardoor hebben ze hem retour gedaan naar het postcentrum, daar is het verbeterd en weer verstuurd. Maar wij kregen hem dus een week later, de dag na haar crematie.
Kutzooi.
10 jaar en 2 dagen na het overlijden van mijn vader is ze overleden, 52 jaar aan een hersenbloeding.
Ja, kan me voorstellen dat December dan uitermate kut isquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Jezusquote:En afgelopen vrijdag las ik een raar bericht op de facebook van mijn jongste tante. Waar ik niet heel veel contact mee heb maar juist de laatste tijd weer wat vaker en gewoon leuk contact.
Kutzooi.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoef maar naar HHH te kijken en voel dan wat Q voelt,je alles, je maatje. en als het niet goed gaat is dat zo verdomde kut.
Hier brand een extra groot kaarsje voor Boe .
Och meisje, hoe heel erg herkenbaar!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Kutzooi.
Oh wat ergquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Kutzooi.
Tsja. Maar goed, het is zoals het is. Ik kan er nu niets meer mee. Maar had wel graag afscheid genomen. Een bloemstuk gebracht. Nu is er niets meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed dat je niet belt als het om naaste familie gaat
Ik las het op facebook.. Ik wist niet hoe ik het had. Lag in bed en was een beetje aan het rondkijken op facebook. Ik heb het volgens mij wel vier keer gelezen voor het begon te dagen. Ik kon het gewoon niet geloven ook. Heb volgens mij tot half vier 's nachts zitten googlen omdat ik het gewoon niet geloofde. Wat een rare gewaarwording.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Och meisje, hoe herkenbaar!!!!
Oudste zus van wijlen mijn vader is paar maanden overleden, ik wist het niet, pas toen een aangetrouwde tante me belde "we maken ons zo'n zorgen want waar was je gisteren nou?" Hoezo, waar was ik gisteren nouDe dag na de crematie dus werd k gebeld wat oh wat misten ze me toch
). Geen kaart gehad en niemand van dat beetje familie had de moeite genomen me even te bellen.
Dat is gewoon zwaar kut. Van je familie moet je het maar hebben. Telefoon is een absoluut heiligdom voor onzin behalve als dat ding er echt toe doet om datgene te melden wat echt belangrijk is aan dierbaren, blijkbaarquote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja. Maar goed, het is zoals het is. Ik kan er nu niets meer mee. Maar had wel graag afscheid genomen. Een bloemstuk gebracht. Nu is er niets meer.
[..]
Ik las het op facebook.. Ik wist niet hoe ik het had. Lag in bed en was een beetje aan het rondkijken op facebook. Ik heb het volgens mij wel vier keer gelezen voor het begon te dagen. Ik kon het gewoon niet geloven ook. Heb volgens mij tot half vier 's nachts zitten googlen omdat ik het gewoon niet geloofde. Wat een rare gewaarwording.
thnxquote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Even terug gelezen, Qwea ook sterkte met Baloe!
Mij ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
De secret kaartstuurster mag mij niethier geen kerstkaart.
Gaan we rellen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mij ook nietHoezo is dat Secret Santa gebonden?
|Omdat dan je adres bekend was en bij jullie dus niet omdat je niet meedeedquote:
Vooral dat laatstequote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb de neiging om op facebook te gaan rellen. Maar toch maar niet doen bij mensen die je echt kentEn waarvan de vriend verantwoordelijk is voor mijn rooster
ohquote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar is geen game jonguhDe relbare menschen zijn daar al weggejaagd geloof ik
O beste Toek, geloof me, ik ben jou niet vergetenquote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
O beste Toek, geloof me, ik ben jou niet vergeten
misschien moest de postbode
nog eerst even eten
of moest hij node
naar de plee en komt het kaartje morgen.
Dus maak je nog geen zorgen
Als het goed is morgen dus
ook voor jou een kaartje in de bus.
[ link | afbeelding ]
LOL dit had ik moeten weten toen ik nog sinterklaas met mn stiefzus vierde.quote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een gedicht aan het maken voor kerst en zocht op 'dochter' krijg ik als resultaat 'is dat gedrocht er'Ik moest zo lachen
quote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een gedicht aan het maken voor kerst en zocht op 'dochter' krijg ik als resultaat 'is dat gedrocht er'Ik moest zo lachen
Het gaat over mezelf dus neequote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die je ga je zeker niet gebruiken?
Hier ook niet, maar zal wel bij een AH op de post zijn gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar zal wel bij een AH op de post zijn gedaan
quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar zal wel bij een AH op de post zijn gedaan
quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iedere keer word ik gedwongen
Ik ben het échte slachtoffer hier
| Forum Opties | |
|---|---|