welkequote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
Ik moet wel melden dat ik al twee slowchats heb, dus
je mag me wel ff begroetenquote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
onz en aboquote:
We komen straks wel even langsquote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
sorryquote:
dacht ik ookquote:
geer mij nietquote:Op maandag 23 december 2013 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik had lapo en deed 'Rodawa' in TT, maar nee, is het gekaapt godverdomme.
Een slowchat hebben. Popiejopie hoorquote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
Jammer. Het was gezellig, Nick.quote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer. Het was gezellig, Nick.
Tevens probeer ik nog steeds compensatie te regelen bij xcasjee voor de date die toentertijd niet doorging. Wees gerust, ik zit er bovenop.
Daar mag niet meer over gepraat worden sinds die ene meet met die negerinquote:
Zonde. Ik steun je in de jacht op deze TT. Deel #3295 wordt hem, ik voel het Etsu.quote:Op maandag 23 december 2013 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik had lapo en deed 'Rodawa' in TT, maar nee, is het gekaapt godverdomme.
past ie een beetje bij jhali?quote:
mwahquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
past ie een beetje bij jhali?
Dat lijkt me gezien zijn kleding eerder een LR.quote:
Ik ga het proberen. Speciaal voor jou.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zonde. Ik steun je in de jacht op deze TT. Deel #3295 wordt hem, ik voel het Etsu.
Ah. Excuus.quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien zijn kleding eerder een LR.
Die koopt nog wel eens een baret op van een oorlogsmisdadiger via Ebay.
Ik hunt mee.quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Speciaal voor jou.
ik kaap meequote:
Hoeveel sta je nu dan?quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga voor 5000 posts vandaag geloof ik
2800, Jimbo.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel sta je nu dan?
Dagrecord zal wel ergens in de 2000 zijn zeker.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga voor 5000 posts vandaag geloof ik
quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien zijn kleding eerder een LR.
Die koopt nog wel eens een baret op van een oorlogsmisdadiger via Ebay.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt jongens, ik word hier gewoon een beetje emotioneel van. Prachtig om te zien hoe twee teams die altijd tegenover elkaar stonden samen kunnen werken naar één doel.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt jongens, ik word hier gewoon een beetje emotioneel van. Prachtig om te zien hoe twee teams die altijd tegenover elkaar stonden samen kunnen werken naar één doel.
je bent zelf houquote:
Stiekem willen we gewoon een knuffelquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Het doel is een slotje op deze sc.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Je bent zelf van vanquote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf van jullie
Die kan je krijgen ook. Kom hier, behaarde borstbeer van me.quote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem willen we gewoon een knuffel
Ik koester dan ook een diep respect voor je. Vijanden, of niet. Ik voorzie wel een West Side Story verhaal. Een onmogelijke liefde.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
gadverquote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die kan je krijgen ook. Kom hier, behaarde borstbeer van me.
rawrquote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die kan je krijgen ook. Kom hier, behaarde borstbeer van me.
neequote:
Sick manquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik stond al bijna op 300 voor 6 uur oschtends :")
baasquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij had 200 in een uurtje gepost of zoquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet jij zeggenquote:
jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had 200 in een uurtje gepost of zo
Dat zijn altijd de mooiste liefdesverhalen, vind ik. Je denkt aan het begin van de film dat het niks kan worden (denk ook aan Titanic), maar in de laatste scène liggen ze gewoon te bangen. Dat is toch prachtig?quote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik koester dan ook een diep respect voor je. Vijanden, of niet. Ik voorzie wel een West Side Story verhaal. Een onmogelijke liefde.
Doen alsof je dom bent is geen goede troll.quote:
waar kan je dat zienquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had 200 in een uurtje gepost of zo
Ik troll iedereen constant en overal hoor.quote:
Dan kan ons doel niet meer worden nagestreefd, Rodawa.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de mooiste liefdesverhalen, vind ik. Je denkt aan het begin van de film dat het niks kan worden (denk ook aan Titanic), maar in de laatste scène liggen ze gewoon te bangen. Dat is toch prachtig?
Overigens betekent dit niet dat ik me uit laat wonen door #TeamEtsu of andersom.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk mag ik jullie allemaal niet![]()
Enkel door de haren woelen was het toch? Ook een doodzonde, zolang Sof er maar niet achterkomt als teamleider.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de mooiste liefdesverhalen, vind ik. Je denkt aan het begin van de film dat het niks kan worden (denk ook aan Titanic), maar in de laatste scène liggen ze gewoon te bangen. Dat is toch prachtig?
Overigens betekent dit niet dat ik me uit laat wonen door #TeamEtsu of andersom.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik troll iedereen constant en overal hoor.
Zelfs dat hele Jhali verhaal was verzonnen.
Maar bedankt.
En terecht.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sukkelquote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik troll iedereen constant en overal hoor.
Zelfs dat hele Jhali verhaal was verzonnen.
Maar bedankt.
nee ik bedoel vandaagquote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je geteld. 2961 stuks.
Laten we onze eigen SC opstarten waar we goede gesprekken hebbenquote:
Beter dan eentje die helemaal niks kan.quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Typisch het volgende:
elan heeft 2 persoonlijkheden
graag gedaan
Goed idee.quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we onze eigen SC opstarten waar we goede gesprekken hebben
Ik ben degene die bepaald wie er mogen komen. Ik beschouw mezelf namelijk wel een beetje als kwaliteitsbewaker.quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we onze eigen SC opstarten waar we goede gesprekken hebben
True.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben degene die bepaald wie er mogen komen. Ik beschouw mezelf namelijk wel een beetje als kwaliteitsbewaker.
Kunnen we het doel niet nastreven zoals de groep dat deed in Lord of the Rings? Een dwerg, een elf, een tovenaar en maw'fucking hobbits. Op het eerste gezicht niet het sterkste pact, maar uiteindelijk wisten ze toch hun doel te bereiken, ZONDER op het eind elkaar uit te wonen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan ons doel niet meer worden nagestreefd, Rodawa.
van rodawaquote:
Dat klopt, ik val alleen niet binnen die categorie.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan eentje die helemaal niks kan.
Typisch.
Ik vind Jhali anders wel aardig. Snap al die haat ook niet.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen alsof je dom bent is geen goede troll.
waarom doen je ouders dat?quote:
Ik heb Lord of the Rings nooit gezien, hoe ging het verhaal dan precies? Dan kan ik een beter beeld produceren om uiteindelijk te kunnen beslissen of ik met jou kan samenwerken zonder jou te mogen uitwonen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kunnen we het doel niet nastreven zoals de groep dat deed in Lord of the Rings? Een dwerg, een elf, een tovenaar en maw'fucking hobbits. Op het eerste gezicht niet het sterkste pact, maar uiteindelijk wisten ze toch hun doel te bereiken, ZONDER op het eind elkaar uit te wonen.
Je hebt gelijk, ik liet mij even gaan. Er zullen alleen haren worden gewoeld.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel door de haren woelen was het toch? Ook een doodzonde, zolang Sof er maar niet achterkomt als teamleider.
rodawa vindt dat niet erg hoor. hij houdt van beledigingenquote:Op maandag 23 december 2013 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He... laten we nog wel enigszins respectvol omgaan met onze vijand. Dit is wel heel laag
veel fijner tochquote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
In Portugal at ik standaard pas om 9 uur of zo
ja maar sowieso laat eten is fijnerquote:
ja klopt mja heb geen keusquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar sowieso laat eten is fijner
quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Toto69 het volgende:
Toen postte ik misschien 10x per dag op FOK!
quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Jhali het volgende:
ik eet altijd ergens tussen 5 en 7
EN DAARMEE BEDOEL IK NIET DAT IK 2 UUR LANG EET
ik tussen half zes en half negenquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Jhali het volgende:
ik eet altijd ergens tussen 5 en 7
EN DAARMEE BEDOEL IK NIET DAT IK 2 UUR LANG EET
waarom?quote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Jhali het volgende:
morgen ga ik wel als een gek posten hoor
waarom?quote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Jhali het volgende:
morgen ga ik wel als een gek posten hoor
ik wil jou sowieso wel aanrakenquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
Ik rook een blonde maroc nu wie wil mij aanraken
ik eet niet met kerstquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
Maar die twee kunnen niet zo goed en lekker aanraken als ik.quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
Maar heb liever een Jhali (of supersoft als ze echt heel jaloers is).
Ik heb een relatie hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
Maar heb liever een Jhali (of supersoft als ze echt heel jaloers is).
Ben je al bezet?quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een relatie hoor. Maak je geen zorgen.
eerst zo van heeey gandalf trug in hobbit town? ^^ gandalf zo van ja ja ik ben er weer vriend frodo maar er is iets aan de hand namelijk deze ring hij moet terug naar de smederij en ik ben oud weetje dus kan jij dat doen? is wel ver lopen dus breng je vrienden frodo zo van gvd altijd werkloos geweest krijg ik nu meteen zo'n cholera klotebaan maar ok hij had geld nodig zei mama frodo dus hij ging op de quest samen met vrienden maar onderweg zo van wow geesten op paarden ze steken mij in mijn ribbenkast HELP dus iedereen frodo zo helpen frodo dacht natuurlijk van godverdomme zeg wat een kutwerk dit maar oke nu ga ik verder dus hij kreeg hulp van elfjes en dwergjes en hebzuchtige mannen en die man ging toen dood zijn naam is sean bean geloof ik hij gaat altijd dood maar goed dus frodo verder met vriend zo in een bootje maar toen kwam smeagol en HO ~ PLOTWENDING ~ HET WAS EIGENLIJK SMEAGOLS RING dus smeagol zo van wow bedankt ik wil hem terug je krijgt wel vindersloon maar frodo zei nee deze moet ik wegbrengen naar de smederij van tovenaar gandalf dus toen ging smeagol ze helpen naar de smederij maar was eigenlijk EEN TRUC~!!!!! gewoon een truc!!!!! bleek dus dat die hebzuchtige baviaan zelf de ring wilde hebben dus oke was opeens vechten toen ze bij de smederij waren smeagol beet zelfs frodo's hand eraf maar uiteindelijk viel de ring in het vuur en dook smeagol erachteraan dus eind goed al goed maar frodo was wel zijn vinger kwijt en 10 jaar van zijn leven en hij kreeg geeneens geld van klootzak gandalf maar desondanks wel een goede ervaring en het stond goed op zijn cv daarna werd hij loodgieter.quote:Op maandag 23 december 2013 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb Lord of the Rings nooit gezien, hoe ging het verhaal dan precies? Dan kan ik een beter beeld produceren om uiteindelijk te kunnen beslissen of ik met jou kan samenwerken zonder jou te mogen uitwonen.
Ja. Wist je dat niet?quote:
Met je kat zeker?quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een relatie hoor. Maak je geen zorgen.
wtf roquote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
eerst zo van heeey gandalf trug in hobbit town? ^^ gandalf zo van ja ja ik ben er weer vriend frodo maar er is iets aan de hand namelijk deze ring hij moet terug naar de smederij en ik ben oud weetje dus kan jij dat doen? is wel ver lopen dus breng je vrienden frodo zo van gvd altijd werkloos geweest krijg ik nu meteen zo'n cholera klotebaan maar ok hij had geld nodig zei mama frodo dus hij ging op de quest samen met vrienden maar onderweg zo van wow geesten op paarden ze steken mij in mijn ribbenkast HELP dus iedereen frodo zo helpen frodo dacht natuurlijk van godverdomme zeg wat een kutwerk dit maar oke nu ga ik verder dus hij kreeg hulp van elfjes en dwergjes en hebzuchtige mannen en die man ging toen dood zijn naam is sean bean geloof ik hij gaat altijd dood maar goed dus frodo verder met vriend zo in een bootje maar toen kwam smeagol en HO ~ PLOTWENDING ~ HET WAS EIGENLIJK SMEAGOLS RING dus smeagol zo van wow bedankt ik wil hem terug je krijgt wel vindersloon maar frodo zei nee deze moet ik wegbrengen naar de smederij van tovenaar gandalf dus toen ging smeagol ze helpen naar de smederij maar was eigenlijk EEN TRUC~!!!!! gewoon een truc!!!!! bleek dus dat die hebzuchtige baviaan zelf de ring wilde hebben dus oke was opeens vechten toen ze bij de smederij waren smeagol beet zelfs frodo's hand eraf maar uiteindelijk viel de ring in het vuur en dook smeagol erachteraan dus eind goed al goed maar frodo was wel zijn vinger kwijt en 10 jaar van zijn leven en hij kreeg geeneens geld van klootzak gandalf maar desondanks wel een goede ervaring en het stond goed op zijn cv daarna werd hij loodgieter.
Gastquote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
eerst zo van heeey gandalf trug in hobbit town? ^^ gandalf zo van ja ja ik ben er weer vriend frodo maar er is iets aan de hand namelijk deze ring hij moet terug naar de smederij en ik ben oud weetje dus kan jij dat doen? is wel ver lopen dus breng je vrienden frodo zo van gvd altijd werkloos geweest krijg ik nu meteen zo'n cholera klotebaan maar ok hij had geld nodig zei mama frodo dus hij ging op de quest samen met vrienden maar onderweg zo van wow geesten op paarden ze steken mij in mijn ribbenkast HELP dus iedereen frodo zo helpen frodo dacht natuurlijk van godverdomme zeg wat een kutwerk dit maar oke nu ga ik verder dus hij kreeg hulp van elfjes en dwergjes en hebzuchtige mannen en die man ging toen dood zijn naam is sean bean geloof ik hij gaat altijd dood maar goed dus frodo verder met vriend zo in een bootje maar toen kwam smeagol en HO ~ PLOTWENDING ~ HET WAS EIGENLIJK SMEAGOLS RING dus smeagol zo van wow bedankt ik wil hem terug je krijgt wel vindersloon maar frodo zei nee deze moet ik wegbrengen naar de smederij van tovenaar gandalf dus toen ging smeagol ze helpen naar de smederij maar was eigenlijk EEN TRUC~!!!!! gewoon een truc!!!!! bleek dus dat die hebzuchtige baviaan zelf de ring wilde hebben dus oke was opeens vechten toen ze bij de smederij waren smeagol beet zelfs frodo's hand eraf maar uiteindelijk viel de ring in het vuur en dook smeagol erachteraan dus eind goed al goed maar frodo was wel zijn vinger kwijt en 10 jaar van zijn leven en hij kreeg geeneens geld van klootzak gandalf maar desondanks wel een goede ervaring en het stond goed op zijn cv daarna werd hij loodgieter.
Ik vind jou een puike user. Ik ga je een duimpje gevenquote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, dit doet mij goed, zo net voor kerst.quote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou een puike user. Ik ga je een duimpje geven [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Dankjewel voor je opheldering. Ik heb zojuist besloten dat wij prima door een deur kunnen en prima kunnen samenwerken om ons doel na te streven. Wellicht zullen we een paar obstakels tegenkomen (lees: supersof en de rest van de kapers), maar dit mag de pret niet bederven. Uiteraard zonder elkaar uit te wonen (daar heb ik Elan en Littlerabbit immers voor).quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |