nee ik bedoel vandaagquote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je geteld. 2961 stuks.
Laten we onze eigen SC opstarten waar we goede gesprekken hebbenquote:
Beter dan eentje die helemaal niks kan.quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Typisch het volgende:
elan heeft 2 persoonlijkheden
graag gedaan
Goed idee.quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we onze eigen SC opstarten waar we goede gesprekken hebben
Ik ben degene die bepaald wie er mogen komen. Ik beschouw mezelf namelijk wel een beetje als kwaliteitsbewaker.quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we onze eigen SC opstarten waar we goede gesprekken hebben
True.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben degene die bepaald wie er mogen komen. Ik beschouw mezelf namelijk wel een beetje als kwaliteitsbewaker.
Kunnen we het doel niet nastreven zoals de groep dat deed in Lord of the Rings? Een dwerg, een elf, een tovenaar en maw'fucking hobbits. Op het eerste gezicht niet het sterkste pact, maar uiteindelijk wisten ze toch hun doel te bereiken, ZONDER op het eind elkaar uit te wonen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan ons doel niet meer worden nagestreefd, Rodawa.
van rodawaquote:
Dat klopt, ik val alleen niet binnen die categorie.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan eentje die helemaal niks kan.
Typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |