waar kan je dat zienquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had 200 in een uurtje gepost of zo
Ik troll iedereen constant en overal hoor.quote:
Dan kan ons doel niet meer worden nagestreefd, Rodawa.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de mooiste liefdesverhalen, vind ik. Je denkt aan het begin van de film dat het niks kan worden (denk ook aan Titanic), maar in de laatste scène liggen ze gewoon te bangen. Dat is toch prachtig?
Overigens betekent dit niet dat ik me uit laat wonen door #TeamEtsu of andersom.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk mag ik jullie allemaal niet![]()
Enkel door de haren woelen was het toch? Ook een doodzonde, zolang Sof er maar niet achterkomt als teamleider.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de mooiste liefdesverhalen, vind ik. Je denkt aan het begin van de film dat het niks kan worden (denk ook aan Titanic), maar in de laatste scène liggen ze gewoon te bangen. Dat is toch prachtig?
Overigens betekent dit niet dat ik me uit laat wonen door #TeamEtsu of andersom.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik troll iedereen constant en overal hoor.
Zelfs dat hele Jhali verhaal was verzonnen.
Maar bedankt.
En terecht.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sukkelquote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik troll iedereen constant en overal hoor.
Zelfs dat hele Jhali verhaal was verzonnen.
Maar bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |