Hoeveel sta je nu dan?quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga voor 5000 posts vandaag geloof ik
2800, Jimbo.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel sta je nu dan?
Dagrecord zal wel ergens in de 2000 zijn zeker.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga voor 5000 posts vandaag geloof ik
quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien zijn kleding eerder een LR.
Die koopt nog wel eens een baret op van een oorlogsmisdadiger via Ebay.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt jongens, ik word hier gewoon een beetje emotioneel van. Prachtig om te zien hoe twee teams die altijd tegenover elkaar stonden samen kunnen werken naar één doel.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt jongens, ik word hier gewoon een beetje emotioneel van. Prachtig om te zien hoe twee teams die altijd tegenover elkaar stonden samen kunnen werken naar één doel.
je bent zelf houquote:
Stiekem willen we gewoon een knuffelquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Het doel is een slotje op deze sc.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Je bent zelf van vanquote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf van jullie
Die kan je krijgen ook. Kom hier, behaarde borstbeer van me.quote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem willen we gewoon een knuffel
Ik koester dan ook een diep respect voor je. Vijanden, of niet. Ik voorzie wel een West Side Story verhaal. Een onmogelijke liefde.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |