welkequote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
Ik moet wel melden dat ik al twee slowchats heb, dus
je mag me wel ff begroetenquote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
onz en aboquote:
We komen straks wel even langsquote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
sorryquote:
dacht ik ookquote:
geer mij nietquote:Op maandag 23 december 2013 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik had lapo en deed 'Rodawa' in TT, maar nee, is het gekaapt godverdomme.
Een slowchat hebben. Popiejopie hoorquote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
Jammer. Het was gezellig, Nick.quote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DrNick het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer. Het was gezellig, Nick.
Tevens probeer ik nog steeds compensatie te regelen bij xcasjee voor de date die toentertijd niet doorging. Wees gerust, ik zit er bovenop.
Daar mag niet meer over gepraat worden sinds die ene meet met die negerinquote:
Zonde. Ik steun je in de jacht op deze TT. Deel #3295 wordt hem, ik voel het Etsu.quote:Op maandag 23 december 2013 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik had lapo en deed 'Rodawa' in TT, maar nee, is het gekaapt godverdomme.
past ie een beetje bij jhali?quote:
mwahquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
past ie een beetje bij jhali?
Dat lijkt me gezien zijn kleding eerder een LR.quote:
Ik ga het proberen. Speciaal voor jou.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zonde. Ik steun je in de jacht op deze TT. Deel #3295 wordt hem, ik voel het Etsu.
Ah. Excuus.quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien zijn kleding eerder een LR.
Die koopt nog wel eens een baret op van een oorlogsmisdadiger via Ebay.
Ik hunt mee.quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Speciaal voor jou.
ik kaap meequote:
Hoeveel sta je nu dan?quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga voor 5000 posts vandaag geloof ik
2800, Jimbo.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel sta je nu dan?
Dagrecord zal wel ergens in de 2000 zijn zeker.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga voor 5000 posts vandaag geloof ik
quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien zijn kleding eerder een LR.
Die koopt nog wel eens een baret op van een oorlogsmisdadiger via Ebay.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt jongens, ik word hier gewoon een beetje emotioneel van. Prachtig om te zien hoe twee teams die altijd tegenover elkaar stonden samen kunnen werken naar één doel.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt jongens, ik word hier gewoon een beetje emotioneel van. Prachtig om te zien hoe twee teams die altijd tegenover elkaar stonden samen kunnen werken naar één doel.
je bent zelf houquote:
Stiekem willen we gewoon een knuffelquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Het doel is een slotje op deze sc.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Je bent zelf van vanquote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf van jullie
Die kan je krijgen ook. Kom hier, behaarde borstbeer van me.quote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem willen we gewoon een knuffel
Ik koester dan ook een diep respect voor je. Vijanden, of niet. Ik voorzie wel een West Side Story verhaal. Een onmogelijke liefde.quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
gadverquote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die kan je krijgen ook. Kom hier, behaarde borstbeer van me.
rawrquote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die kan je krijgen ook. Kom hier, behaarde borstbeer van me.
neequote:
Sick manquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik stond al bijna op 300 voor 6 uur oschtends :")
baasquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij had 200 in een uurtje gepost of zoquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet jij zeggenquote:
jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had 200 in een uurtje gepost of zo
Dat zijn altijd de mooiste liefdesverhalen, vind ik. Je denkt aan het begin van de film dat het niks kan worden (denk ook aan Titanic), maar in de laatste scène liggen ze gewoon te bangen. Dat is toch prachtig?quote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik koester dan ook een diep respect voor je. Vijanden, of niet. Ik voorzie wel een West Side Story verhaal. Een onmogelijke liefde.
Doen alsof je dom bent is geen goede troll.quote:
waar kan je dat zienquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had 200 in een uurtje gepost of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |