Carlo zet Albert Verlinde voor lul 
Is het net weer een beetje rustig geworden rondom Albert Verlinde en zijn overspelige Onno, gaan zijn showbizz-kleegaatjes weer over de kwestie beginnen. Op Alberts eigen RTL nota bene, wat het allemaal nog pijnlijker maakt.
Er komt namelijk een nieuw seizoen aan van de doldwaze imitatieshow de TV Kantine en daarin zal Verlinde een van de nieuwe rollen zijn die Carlo Boszhard op zich neemt. Die heeft daar veel lol om, vertelt hij vanochtend aan Wilmaaa.
'Hem laat ik in een tank afgaan op mensen die nog iets durven te zeggen over zijn echtgenoot Onno Hoes.' En dat niet alleen: 'Ik doe ook het interview van Patty Brard met Onno’s toyboy over.'
![albertcarloG.jpg]()
Een pijnlijke episode in het leventje van Hoes en Verlinde natuurlijk en eentje die eind 2013 tot ruzies leidde met de medewerkers van het concurrerende Show Vandaag. Die brachten het hele zaakje immers aan het rollen en bleken zich al jaren slecht behandeld te voelen door ome Albert
Dus ging Pipapatty volledig los op Twitter en Facebook en verloor Beau zich vervolgens in een epische rant op de sociale media. En nog een keertje. Carlo verwacht echter geen problemen met zijn persiflage, getuige zijn interview in de krant vanmorgen.
'Ach, ik denk dat Albert professioneel genoeg is om te beseffen dat mensen daar nog wel even over blijven praten.'

Ehm, oké.
We hebben het hier over de man wiens levenstaak het is de geheimen van BN'ers te onthullen, maar die direct over zijn recht op privacy begon te mauwen toen hij zelf onderwerp van gesprek werd, hč? Eentje die bloedserieus een verklaring in derde persoon enkelvoud over de zaak voor ging zitten lezen bij RTL Boulevard, bovendien. Sterkte, Carlo!
http://glamora.ma/2014/01/carlo_zet_albert_verlinde_voor.htmlDit moet ik zien