quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm, bij mij is het eigenlijk alleen wat over m'n benen aaien en dat was 't. Meestal komen ze niet in de buurt van m'n ballen.
Maar als ze éénmaal losgaan jonge, bôh.quote:
Liefst op haar smoelquote:
ze willen wel maar dan moet je gewoon een beetje forcerenquote:Op maandag 23 december 2013 16:29 schreef Splutje het volgende:
Chicks die gewillig mee naar huis gaan en dan niet willen neuken
Niet als een man zelf het initiatief nemen maar een afwachtende houding nemen tot het meisje wat doetquote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef ek_47 het volgende:
ik heb wel eens een preuts meisje meegenomen, maar kwam wel verder dan aaien over mn benen
Ja dat hoor ik vaker ja. Vooral raar als ze zich wel laten beffen en zelf gewoon stokslobberenquote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ze willen wel maar dan moet je gewoon een beetje forcereneens erin willen ze niet stoppen
Mensen die meisjes vanuit de kroeg mee naar huis nemen en haar dan beffenquote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker ja. Vooral raar als ze zich wel laten beffen en zelf gewoon stokslobberen
scheelrammen en als een lap vlees achterlatenquote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker ja. Vooral raar als ze zich wel laten beffen en zelf gewoon stokslobberen
Niet hosselen in de lokale supermarkt.quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die meisjes vanuit de kroeg mee naar huis nemen en haar dan beffen
Geen kassameisjes neuken in het krattenhok.quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Niet hosselen in de lokale supermarkt.
Die willen verkracht worden.quote:Op maandag 23 december 2013 16:29 schreef Splutje het volgende:
Chicks die gewillig mee naar huis gaan en dan niet willen neuken
Wat maakt jou het uit?quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef Piethur het volgende:
Sowieso preutse meiden. Maat van mij had super mooie meid maar die wou misschien één keer in de drie maand. Hij ging het ook nog een tijdje voor haar goedpraten dat dit best wel normaal wasOok wou ze niet pijpen niet op zijn hondjes omdat ze dit onpersoonlijk vond
![]()
Het is gelukkig uit
Ik ga het uitproberen, en als ze achteraf dan gaan klagen stuur ik ze door naar Chai van het FOK!forumquote:
Dan sterft de mensheid uitquote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Nikonlover het volgende:
Wat is er mis met knuffieknuffie doen?
Ze zijn bereid dat risico te nemen, dan vinden ze het echt niet heel erg.quote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga het uitproberen, en als ze achteraf dan gaan klagen stuur ik ze door naar Chai van het FOK!forum
Dat is waarom seks met jou nooit bevredigend zal zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die meisjes vanuit de kroeg mee naar huis nemen en haar dan beffen
Vanaf welk punt is iemand geen random gast meer?quote:Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef electronique het volgende:
Meisje die zomaar met random gasten mee naar huis gaan
Dat zijn meisjes die je de volgende dag met een bak ranzige pad koffie de deur uitschopt. Niks mis mee, integendeel. Die zijn juist het hardst nodig.quote:Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef electronique het volgende:
Meisje die zomaar met random gasten mee naar huis gaan
Random: zomaar iemand die je in de kroeg ontmoet en waarmee je dan dezelfde avond nog mee naar huis gaatquote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf welk punt is iemand geen random gast meer?
En stel je ontmoet iemand voor de tweede x in de kroeg, is het dan ook nog random? Betekent niet gelijk dat je iemand kan vertrouwen of zo.quote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef electronique het volgende:
[..]
Random: zomaar iemand die je in de kroeg ontmoet en waarmee je dan dezelfde avond nog mee naar huis gaat
Niet random: iemand die je (een beetje) kent (en dus wellicht kan vertrouwen, of juist niet), met wie je bijvoorbeeld al langer mee aan het daten bent
Je bedoelt in deze houding?quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef Piethur het volgende:
Ook wou ze niet pijpen niet op zijn hondjes omdat ze dit onpersoonlijk vond![]()
Goed lopende zin welquote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is waarom seks met jou zal nooit bevredigend zal zijn.
Denk dat er niet echt een duidelijke grens te trekken is maar ik hoop dat je mijn punt snapt.quote:Op maandag 23 december 2013 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
En stel je ontmoet iemand voor de tweede x in de kroeg, is het dan ook nog random? Betekent niet gelijk dat je iemand kan vertrouwen of zo.
In 1 beweging mee naar huis is random, zover was ik, maar waar ligt de grens?
Mijn punt was niet om je punt te snappen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef electronique het volgende:
[..]
Denk dat er niet echt een duidelijke grens te trekken is maar ik hoop dat je mijn punt snapt.
Omdat ik geen willekeurig meisje in de kroeg oppik om haar eens uitbundig te beffen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is waarom seks met jou nooit bevredigend zal zijn.
Ze is altijd een beetje opgewonden wanneer ze op mij reageert dus weeg het haar niet te zwaar aan. Kan in alle haast en euforie gebeuren.quote:
Denken dat je meteen zwanger bentquote:
Waar zijn de tijden gebleven dat men gewoon nog een stuk hout in haar nek legde?quote:
Omdat je zo begrensd bent. Nee stuur me maar foto's in dm.quote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik geen willekeurig meisje in de kroeg oppik om haar eens uitbundig te beffen?Maar maak je niet dik mijn beste Kola, jij staat toch niet bovenaan mijn voorkeurslijstje dus de kans dat je onverhoopt met mij in bed belandt, is marginaal.
Heb je m'n jongste puppy al gezien trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |