quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm, bij mij is het eigenlijk alleen wat over m'n benen aaien en dat was 't. Meestal komen ze niet in de buurt van m'n ballen.
Maar als ze éénmaal losgaan jonge, bôh.quote:
Liefst op haar smoelquote:
ze willen wel maar dan moet je gewoon een beetje forcerenquote:Op maandag 23 december 2013 16:29 schreef Splutje het volgende:
Chicks die gewillig mee naar huis gaan en dan niet willen neuken
Niet als een man zelf het initiatief nemen maar een afwachtende houding nemen tot het meisje wat doetquote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef ek_47 het volgende:
ik heb wel eens een preuts meisje meegenomen, maar kwam wel verder dan aaien over mn benen
Ja dat hoor ik vaker ja. Vooral raar als ze zich wel laten beffen en zelf gewoon stokslobberenquote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ze willen wel maar dan moet je gewoon een beetje forcereneens erin willen ze niet stoppen
Mensen die meisjes vanuit de kroeg mee naar huis nemen en haar dan beffenquote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker ja. Vooral raar als ze zich wel laten beffen en zelf gewoon stokslobberen
scheelrammen en als een lap vlees achterlatenquote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker ja. Vooral raar als ze zich wel laten beffen en zelf gewoon stokslobberen
Niet hosselen in de lokale supermarkt.quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die meisjes vanuit de kroeg mee naar huis nemen en haar dan beffen
Geen kassameisjes neuken in het krattenhok.quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Niet hosselen in de lokale supermarkt.
Die willen verkracht worden.quote:Op maandag 23 december 2013 16:29 schreef Splutje het volgende:
Chicks die gewillig mee naar huis gaan en dan niet willen neuken
Wat maakt jou het uit?quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef Piethur het volgende:
Sowieso preutse meiden. Maat van mij had super mooie meid maar die wou misschien één keer in de drie maand. Hij ging het ook nog een tijdje voor haar goedpraten dat dit best wel normaal wasOok wou ze niet pijpen niet op zijn hondjes omdat ze dit onpersoonlijk vond
![]()
Het is gelukkig uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |