quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TT gewist, eens kiekn wat we er mee gaan doen.
Gewoon laten staan, niet zo laf doen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent zelf een doe.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie een verbandquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik gunde het die kleine Stijn zo.
Ofniet.quote:Op maandag 23 december 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een verband
1000 was niet van mij
2000 was wel van mij
3000 was niet van mij
Topic 4000 wordt van mij
ik vind het een raar kind. Die verdient het toch niet om in de TT te staan?quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net was het nog maar een topic?
"Mama mama kijk eens!"quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
Dat ventje is helemaal verguld. Zit te gloeien van trots.
Ik zelf kijk ook als een trotse vader die z'n zoon ziet scoren op het voetbalveldquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
Dat ventje is helemaal verguld. Zit te gloeien van trots.
al vind ik de beslissing om de tt te veranderen wel nog steeds achterlijkquote:
OOOOOWWWW BRRAA BRRRAAquote:
Ga huilenquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef Adames het volgende:
[..]
al vind ik de beslissing om de tt te veranderen wel nog steeds achterlijk
daarvoor ben je namelijk geen mod
4x Twente, heerlijkquote:
ja klinkt lekkerquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Tsjechisch van KarelGod heeft ook wel iets
Je moet dit even kijken, die man had een mooi receptquote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOOWWWW BRRAA BRRRAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O__O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O_
Zeg 't 'm Drizzt! Jij hebt buizen in je keel gehad, dat krijgen alleen terroristen in Guantanamo Bay voor forcefeeding. Jij laat je niet bang maken door een studentje uit Eindhoven.quote:
Begint wel erg vrolijk maar het tweede nummer is al een echte balladquote:Op maandag 23 december 2013 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klinkt lekker
ook zo lekker duister, net als dat prokofiev een heerlijke componist is voor de verandering tegenover de verfijnde westerse componisten
Stinho is m'n vriendje niet, maar hij wilde het zo graag.quote:
Korfjosti.quote:Op maandag 23 december 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou aandacht te zoeken, blokkendoosjosti.
Thanks.quote:Op maandag 23 december 2013 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet dit even kijken, die man had een mooi recept
http://www.bbc.co.uk/programmes/b03mjypr
TT veranderen is gewoon triest, gewoon laten staan.quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho is m'n vriendje niet, maar hij wilde het zo graag.
Tevens was de vorige TT kut.
Adames wordt zelfs bang van de Griezelbus, niet serieus te nemen die vent.quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg 't 'm Drizzt! Jij hebt buizen in je keel gehad, dat krijgen alleen terroristen in Guantanamo Bay voor forcefeeding. Jij laat je niet bang maken door een studentje uit Eindhoven.
oh tering, 1,5 uur genotquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begint wel erg vrolijk maar het tweede nummer is al een echte ballad
Even jouw link dan maar. Begint goed
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
TT veranderen is gewoon triest, gewoon laten staan.
Maar dat was ook best engquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adames wordt zelfs bang van de Griezelbus, niet serieus te nemen die vent.
Adames heeft echt heel wat goed te maken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok, ik laat 'em staan zoals 'ie staatquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
TT veranderen is gewoon triest, gewoon laten staan.
ik ben het eens met doublepainquote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, ik laat 'em staan zoals 'ie staat
oh is het weer deze tijd van de weekquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja. Beetje kinderachtig om daar bang van te worden.quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige waar je me op kunt pakken, hé. Doorgesnoven walvis die je bent.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames heeft echt heel wat goed te maken.
Ik heb vandaag sowieso nog niks gegeten. Al 2 weken compleet lustloos.quote:
Dit is gewoon triest, jammer niet verwacht van je. Echt slecht dit.quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, ik laat 'em staan zoals 'ie staat
Caland wil dat topic hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Dven het volgende:
Ik wil als ik later groot ben wel in topic 4045 gepost hebben
enige topic dat caland ooit gaat huntenquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Dven het volgende:
Ik wil als ik later groot ben wel in topic 4045 gepost hebben
P. Onnoval en Beentjesquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja. Beetje kinderachtig om daar bang van te worden.
P. Onnoval.
Als je vanavond langs komt zorg ik wel dat je nog eens een keer wat warms binnen krijgtquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag sowieso nog niks gegeten. Al 2 weken compleet lustloos.
Gelukkig heb ik Fok! nog.
Einde verhaal.
ben je ook al gevallen voor het schoonheidsideaal van de thigh gapquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag sowieso nog niks gegeten. Al 2 weken compleet lustloos.
Gelukkig heb ik Fok! nog.
Einde verhaal.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige waar je me op kunt pakken, hé. Doorgesnoven walvis die je bent.
Ik moest googlen, maar dat is toch wel een droom van mij ja.quote:
Zolang ik maar met de pup mag spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je vanavond langs komt zorg ik wel dat je nog eens een keer wat warms binnen krijgt
#Nohommo
doe er wat aan, hulpmodquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is gewoon triest, jammer niet verwacht van je. Echt slecht dit.
Ben even gaan googelen. Tot mijn verbazing lees ik dat het tegenwoordig hip is.quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je ook al gevallen voor het schoonheidsideaal van de thigh gap
Ik snap niet wat dit filmpje met mijn post te maken heeft.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 december 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dit filmpje met mijn post te maken heeft.
Donder zelf op, vrij forum. Post wat ik wil.quote:
Leuke ui trouwensquote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Donder zelf op, vrij forum. Post wat ik wil.
Slecht, niet origineel en doorzichtig argument om hier te posten.quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Donder zelf op, vrij forum. Post wat ik wil.
Ik post ook niet omdat het origineel is maar omdat het de waarheid is.quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht, niet origineel en doorzichtig argument om hier te posten.
2999 is nog niet geindexeerd?quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Snelste topics van deze SC
[ afbeelding ]
Bedankt voor je wijsheid.quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TS ben ikquote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Snelste topics van deze SC
[ afbeelding ]
Omdat het de waarheid is?quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelijk weer successupporters uit GRTD
Kom op... ze zijn schaars wees lief.quote:
Leukquote:
Zijn hele 1e pagina postgeschiedenis is GRTD, een topic van de PVV en een topic van World of Warcraft.quote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik a mattie.quote:
Of op z'n minst dubieusquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn hele 1e pagina postgeschiedenis is GRTD, een topic van de PVV en een topic van World of Warcraft.
Mag ik zeggen dat je dan behoorlijk debiel bent.
Het is een forum met vrijheid van meningsuiting waar de rechtstaat ook gebaseerd op is.quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn hele 1e pagina postgeschiedenis is GRTD, een topic van de PVV en een topic van World of Warcraft.
Dat is net zo hip als dat het hip is om graatmager te zijn. Totaal niet en er zijn maar weinig vrouwen die aan die onzin meedoen, maar er moet weer een probleem gezocht worden om over te schrijven.quote:Op maandag 23 december 2013 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben even gaan googelen. Tot mijn verbazing lees ik dat het tegenwoordig hip is.
Ben helemaal blij. Vind namelijk al jaren dat ik bij een meisje van der knieen tot haar kut moet kunnen met mijn hand dwars gehouden zonder dat ik overtollig vlees aanraak
Ik ben een gelukkig man
Ga lekker weg uit de SCquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2Happy is mijn neger, dus rustug tegen hem.
Dit baseer ik op de mythe die rond HMF wordt gecreëerd en het feit dat iedereen het nog steeds over hem heeftquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus iemand die HMF nooit heeft zien posten
De betere ideeënquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen.
#bierdrinken.
En jij post enkel in de VBL SC. Ik kan dan ook gemene woorden over jou zeggen maar om eerlijk te zijn zou ik niet weten waarom want het is toch verspilde moeite. Over 2 dagen herdenken we weer dat kindeke Jezus voor ons is gestorven dus daarom vind ik het een goed iets om gewoon allemaal vriendelijk tegen elkaar te zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit baseer ik op de mythe die rond HMF wordt gecreëerd en het feit dat iedereen het nog steeds over hem heeft
hvjquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2Happy is mijn neger, dus rustug tegen hem.
Uh, nee.quote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij post enkel in de VBL SC. Ik kan dan ook gemene woorden over jou zeggen maar om eerlijk te zijn zou ik niet weten waarom want het is toch verspilde moeite. Over 2 dagen herdenken we weer dat kindeke Jezus voor ons is gestorven dus daarom vind ik het een goed iets om gewoon allemaal vriendelijk tegen elkaar te zijn.
In dat geval ben je een weeaboo, wil je eerlijk zeggen dat posten in een willekeurige SC erger is dan een weeaboo zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ik heb al 5000 topics over Japan man. Als je gewoon op mn naam klikt kan je dat zelf zien.
Soms vraag ik me wel eens af wat er omgaat in het hoofd van personen die ouder zijn dan mij. Dan dacht ik dat ik me soms debiel gedroeg maar jij hebt wel last van een ernstige stoornis.quote:
Ik kan dit beamenquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ik heb al 5000 topics over Japan man. Als je gewoon op mn naam klikt kan je dat zelf zien.
Wat voor kansloze termen ben je nu aan het verzinnenquote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In dat geval ben je een weeaboo, wil je eerlijk zeggen dat posten in een willekeurige SC erger is dan een weeaboo zijn?
quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat er omgaat in het hoofd van personen die ouder zijn dan mij. Dan dacht ik dat ik me soms debiel gedroeg maar jij hebt wel last van een ernstige stoornis.
Door een prostituee gepijpt of wat?
Bedankt kanoquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Gefeliciteerd boys, met deze mijlpaal in het leven
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In dat geval ben je een weeaboo, wil je eerlijk zeggen dat posten in een willekeurige SC erger is dan een weeaboo zijn?
Ga door ik heb de broek al op de enkelsquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
#anti_Drizz
#drizzkklul
doublepain steunt deze hastags
Ik heb er nooit voor betaald laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat er omgaat in het hoofd van personen die ouder zijn dan mij. Dan dacht ik dat ik me soms debiel gedroeg maar jij hebt wel last van een ernstige stoornis.
Door een prostituee gepijpt of wat?
Dat schreeuwde je moeder ook vannacht.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb er nooit voor betaald laat dat duidelijk zijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Mayhem voor dit topic. Ik ga wat eten.
?quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je moeder ook vannacht.
OOOH BRA BRA POW POWquote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Dus jij ligt ook op de chemo afdeling waar ze snachts werkt ?quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg een lekker nostalgisch Debiteuren Crediteuren-gevoel van jouw postquote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Dven het volgende:
Ik heb vandaag exact al niets gedaan op kantoor. Het is weer eens een gewone werkdag
Ik vroeg me al af of het nu door de kanker of door de drugs kwam dat je moeder zo'n verlept uiterlijk heeftquote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dus jij ligt ook op de chemo afdeling waar ze snachts werkt ?
Aantal forumposts 218.543 (192 per dag)
Tering
Nog steeds een beter voorbeeld voor de samenleving dan jij. Jij kan jezelf niet eens beheersen op het toetsenbord en probeert mij verbaal aan te pakken. De wijze waarop is vrij doorzichtig en niet origineel. De meester der comebacks zou hier zelfs om huilen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dus jij ligt ook op de chemo afdeling waar ze snachts werkt ?
Aantal forumposts 218.543 (192 per dag)
Tering
goeiesmorgensquote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg een lekker nostalgisch Debiteuren Crediteuren-gevoel van jouw post
goeiesmorges juffrouw janniequote:
Begrijpend lezen is zeker wel je beste vak.quote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het nu door de kanker of door de drugs kwam dat je moeder zo'n verlept uiterlijk heeft
Muil houden of ik vraag of Drizzt jouw post in mijn voordeel aanpastquote:Op maandag 23 december 2013 15:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is zeker wel je beste vak.
Inderdaad. Beter doen ze het op beide kanten zodat hij niet zo ver hoeft te lopenquote:
Lastig eh kampvuurtje.quote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds een beter voorbeeld voor de samenleving dan jij. Jij kan jezelf niet eens beheersen op het toetsenbord en probeert mij verbaal aan te pakken. De wijze waarop is vrij doorzichtig en niet origineel. De meester der comebacks zou hier zelfs om huilen.
Rustig oan.quote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Muil houden of ik vraag of Drizzt jouw post in mijn voordeel aanpast
Was net even bij de Japans-Koreaanse toko en plenty of yam daar, wel prijzig 7,50 per stukquote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames is nu onze grootste vijand joh.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was net even bij de Japans-Koreaanse toko en plenty of yam daar, wel prijzig 7,50 per stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |