In dat geval ben je een weeaboo, wil je eerlijk zeggen dat posten in een willekeurige SC erger is dan een weeaboo zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ik heb al 5000 topics over Japan man. Als je gewoon op mn naam klikt kan je dat zelf zien.
Soms vraag ik me wel eens af wat er omgaat in het hoofd van personen die ouder zijn dan mij. Dan dacht ik dat ik me soms debiel gedroeg maar jij hebt wel last van een ernstige stoornis.quote:
Ik kan dit beamenquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ik heb al 5000 topics over Japan man. Als je gewoon op mn naam klikt kan je dat zelf zien.
Wat voor kansloze termen ben je nu aan het verzinnenquote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In dat geval ben je een weeaboo, wil je eerlijk zeggen dat posten in een willekeurige SC erger is dan een weeaboo zijn?
quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat er omgaat in het hoofd van personen die ouder zijn dan mij. Dan dacht ik dat ik me soms debiel gedroeg maar jij hebt wel last van een ernstige stoornis.
Door een prostituee gepijpt of wat?
Bedankt kanoquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Gefeliciteerd boys, met deze mijlpaal in het leven
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In dat geval ben je een weeaboo, wil je eerlijk zeggen dat posten in een willekeurige SC erger is dan een weeaboo zijn?
Ga door ik heb de broek al op de enkelsquote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
#anti_Drizz
#drizzkklul
doublepain steunt deze hastags
Ik heb er nooit voor betaald laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat er omgaat in het hoofd van personen die ouder zijn dan mij. Dan dacht ik dat ik me soms debiel gedroeg maar jij hebt wel last van een ernstige stoornis.
Door een prostituee gepijpt of wat?
Dat schreeuwde je moeder ook vannacht.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb er nooit voor betaald laat dat duidelijk zijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Mayhem voor dit topic. Ik ga wat eten.
?quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je moeder ook vannacht.
OOOH BRA BRA POW POWquote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |