Weet ik a mattie.quote:
Of op z'n minst dubieusquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn hele 1e pagina postgeschiedenis is GRTD, een topic van de PVV en een topic van World of Warcraft.
Mag ik zeggen dat je dan behoorlijk debiel bent.
Het is een forum met vrijheid van meningsuiting waar de rechtstaat ook gebaseerd op is.quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn hele 1e pagina postgeschiedenis is GRTD, een topic van de PVV en een topic van World of Warcraft.
Dat is net zo hip als dat het hip is om graatmager te zijn. Totaal niet en er zijn maar weinig vrouwen die aan die onzin meedoen, maar er moet weer een probleem gezocht worden om over te schrijven.quote:Op maandag 23 december 2013 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben even gaan googelen. Tot mijn verbazing lees ik dat het tegenwoordig hip is.
Ben helemaal blij. Vind namelijk al jaren dat ik bij een meisje van der knieen tot haar kut moet kunnen met mijn hand dwars gehouden zonder dat ik overtollig vlees aanraak
Ik ben een gelukkig man
Ga lekker weg uit de SCquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2Happy is mijn neger, dus rustug tegen hem.
Dit baseer ik op de mythe die rond HMF wordt gecreëerd en het feit dat iedereen het nog steeds over hem heeftquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus iemand die HMF nooit heeft zien posten
De betere ideeënquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen.
#bierdrinken.
En jij post enkel in de VBL SC. Ik kan dan ook gemene woorden over jou zeggen maar om eerlijk te zijn zou ik niet weten waarom want het is toch verspilde moeite. Over 2 dagen herdenken we weer dat kindeke Jezus voor ons is gestorven dus daarom vind ik het een goed iets om gewoon allemaal vriendelijk tegen elkaar te zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit baseer ik op de mythe die rond HMF wordt gecreëerd en het feit dat iedereen het nog steeds over hem heeft
hvjquote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2Happy is mijn neger, dus rustug tegen hem.
Uh, nee.quote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij post enkel in de VBL SC. Ik kan dan ook gemene woorden over jou zeggen maar om eerlijk te zijn zou ik niet weten waarom want het is toch verspilde moeite. Over 2 dagen herdenken we weer dat kindeke Jezus voor ons is gestorven dus daarom vind ik het een goed iets om gewoon allemaal vriendelijk tegen elkaar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |