SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Shreyas op 23-12-2013 16:38:13 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lijkt me een heel lastig verhaal aangezien de goede talenten dan gewoon naar het buitenland gaan. Die gaan niet tot hun 21ste in de Jupiler League spelen om dan de draft in te gaanquote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien een combi? Eigen opgeleide talenten behoud je zelf, maar voor buitenlandse talenten (of talenten uit de Juplier league) geldt een dergelijke draft procedure. Geen idee of zoiets werkbaar is overigens.![]()
![]()
Hmm ja... zitten duidelijk nog haken en ogen aan.quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een heel lastig verhaal aangezien de goede talenten dan gewoon naar het buitenland gaan. Die gaan niet tot hun 21ste in de Jupiler League spelen om dan de draft in te gaan
BFF met GGMM![]()
Ja het zou kunnen werken als elke competitie met dit systeem gaat werken maar het is veel te lastig allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm ja... zitten duidelijk nog haken en ogen aan.![]()
quote:‘Jammer dat Ajax pas kan winnen door jongen van zeventien jaar’
Maandag, 23 december 2013 om 08:20
Ajax kroonde zich zondag in Zuid-Limburg tot winterkampioen. Door twee late doelpunten van de zeventienjarige competitiedebutant Jairo Riedewald zegevierde het team van Frank de Boer met 1-2 over Roda JC Kerkrade. Willem van Hanegem vindt het prachtig dat de jonge invaller het duel liet omkantelen, maar zet tegelijkertijd ook vraagtekens bij de vorm van Ajax.
“Twee goals bij je debuut. Je moet Ajacied zijn om zoiets te overkomen, het zit gewoon in die club, dit soort dingen”, erkent de oud-speler en -trainer van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. “Ik vind het erg mooi hoe ze dat flikken. Maar aan de andere kant is het jammer dat je uit pas kan winnen door een jongen van zeventien erin te gooien. Dat is fantastisch mooi, maar het moet niet nodig zijn.”
Volgens Van Hanegem is Ajax nog niet constant genoeg om eerste klas kampioenskandidaat te zijn en moet het team van De Boer het ook hebben van toevalligheden. “De Boer is een professional, die bijna nooit echt tevreden is, maar voor het overige zijn ze daar te vaak blij met zichzelf. Ze hebben van een gemankeerd Barcelona gewonnen en sindsdien zijn ze een beetje de weg kwijt. Ik hoop dat De Boer zijn ploeg wat meer naar zijn eigen niveau optrekt. Ik zou het hem gunnen.”![]()
Nou is zijn kritiek ten dele wel terecht, maar het lachwekkende is dat hij bij elk leuk jeugdspelertje van feyenoord doet alsof die potentie heeft voor de Europese top.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Riedewald bevestigt wat ik al een tijd zeg. Ajax wordt weer Europese top. Over 3 jaar stromen er jaarlijks 4/5 toptalenten door en die zullen Ajax langzaam maar zeker de Champions League doen bezorgen.![]()
Jaja 10 minuten spelen en we winnen de Champions League. Morgen winnen we van Bayern met Jong Ajax!quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef davyleiden het volgende:
Riedewald bevestigt wat ik al een tijd zeg. Ajax wordt weer Europese top. Over 3 jaar stromen er jaarlijks 4/5 toptalenten door en die zullen Ajax langzaam maar zeker de Champions League doen bezorgen......Kennedy![]()
Als Riedewald 19 januari een foutje maakt moet hij weer naar NAC. Zzzzz, voetbalsupporters gaan van de hak op de tak, het is bijna saai aan het worden. It's either really great or awful. No inbetweens......Kennedy![]()
Dat lijkt me wat optimistisch. Je bent ook gewoon afhankelijk van het beschikbare talent. Dat zie je al bij Barcelona.quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef davyleiden het volgende:
Riedewald bevestigt wat ik al een tijd zeg. Ajax wordt weer Europese top. Over 3 jaar stromen er jaarlijks 4/5 toptalenten door en die zullen Ajax langzaam maar zeker de Champions League doen bezorgen.
Bovendien heeft Riedewald Nog niets bewezen. Prachtig voor die jongen dat hij zo debuteert, maar dat is heel iets anders dan wekelijks als back op topniveau presteren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach ja, paar weken terug werd er nog gezegd dat Ajax nooit haar talenten zou kunnen behouden hier zo. Maar vandaag schrijft God dan weer in de telegraaf dat spelers tot hun 22/23e gaan blijven en Ajax de macht van de zaakwaarnemers gaat indammen. Ajax gaat een gouden toekomst tegemoet.![]()
![]()
De Jong en Moisander kunnen op termijn wel vervangen worden hoor.
Denswil is echt wel goed en Klaassen vind ik beter.AJ![]()
Jij ook al.quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, het wekelijkse stukje vermaak. Thanks.
AJ![]()
Ja, komop zeg, het was echt geweldig gisteren hoor, maar hij maakt 2 goals, qua verdedigen, wat zijn taak is heb je er nog niets van gezien.
Laten we na 10 min niet opeens doen alsof hij persoonlijk Ajax naar de CL gaat leiden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan ga jij er klaarblijkelijk van uit dat De Jong weer middenvelder is de 2e helft. Mag toch hopen van niet.quote:Op maandag 23 december 2013 14:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
De Jong en Moisander kunnen op termijn wel vervangen worden hoor.
Denswil is echt wel goed en Klaassen vind ik beter.![]()
Hij is ook geen echte spits meer een gelegenheid.quote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan ga jij er klaarblijkelijk van uit dat De Jong weer middenvelder is de 2e helft. Mag toch hopen van niet.AJ![]()
Vind je Serero dan zo geweldig spelen? Klaassen zou ik er nu ook niet uit halenquote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan ga jij er klaarblijkelijk van uit dat De Jong weer middenvelder is de 2e helft. Mag toch hopen van niet.![]()
Neeuh ik probeer er ook een beetje een grapje van te maken. Hij stond 2 keer op de goede plek. Leuk. Maar mij gaat het erom dat we de komende jaren meer talenten zullen debuteren met zoveel lef. En dan geen Ebecilio niveau meer.quote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja, komop zeg, het was echt geweldig gisteren hoor, maar hij maakt 2 goals, qua verdedigen, wat zijn taak is heb je er nog niets van gezien.
Laten we na 10 min niet opeens doen alsof hij persoonlijk Ajax naar de CL gaat leiden.
![]()
Schone en Klaassen op het middenveld met Blind als Vmquote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je Serero dan zo geweldig spelen? Klaassen zou ik er nu ook niet uit halenAJ![]()
Serero vind ik niet geweldig spelen maar voor de balans is die stukken beter dan De Jong. Hij haalt de bal op bij de 6 of bij het centrum duo, en tegelijkertijd zet die veel druk en is die altijd aanspeelbaar. Nog teveel tikkie breed maar doet alles in een versnelling dat hoger is dan bij De Jong.quote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je Serero dan zo geweldig spelen? Klaassen zou ik er nu ook niet uit halen
Duarte zou het misschien ook kunnen.![]()
Laat Serero maar staan of Duarte. En Schone voor rechtsbuiten, ik hoef geen aankoop te zien.quote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schone en Klaassen op het middenveld met Blind als Vm![]()
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al weken aan van Rhijn bijv.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij is niet voor niets gekocht. Ook Sigthorsson krijgt vandaag de dag nog een basisplek dus reken er maar op dat ook Duarte die zal krijgen.quote:![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al maanden aan van Rhijn bijv.![]()
Uhuh, maar Tete is rechtsback en geen omgeturnde rechtsback net als van Rhijn plus stukken beter. Die zal volgend jaar vast wel een basisplek veroverenquote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al weken aan van Rhijn bijv.![]()
![]()
Met name voorin doen ze het niet goed hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Laat Serero maar staan of Duarte. En Schone voor rechtsbuiten, ik hoef geen aankoop te zien.
Ze missen een spits die kansen zelf cremeert of een goeie vleugelspeler met een voorzet en dan kan Sigi blijven.AJ![]()
Niemand wist dat Klaassen zou doorbreken en dat Blind ook een goede mid is.quote:Op maandag 23 december 2013 14:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets gekocht. Ook Sigthorsson krijgt vandaag de dag nog een basisplek dus reken er maar op dat ook Duarte die zal krijgen.AJ![]()
Ligeon vind ik ook goed heeft een uitstekende voorzet en is agressief.quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Uhuh, maar Tete is rechtsback en geen omgeturnde rechtsback net als van Rhijn plus stukken beter. Die zal volgend jaar vast wel een basisplek veroverenAJ![]()
Je kan beter een spits hebben die kan combineren hoor. Daarom de Jong er gewoon in.quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Met name voorin doen ze het niet goed hoor.
Ze missen een spits die kansen zelf cremeert of een goeie vleugelspeler met een voorzet en dan kan Sigi blijven.![]()
Daarom, blij dat er keus is en ik kan me niet voorstellen dat een fitte Siem de Jong niet speelt, al lijkt de beste positie op dit moment spits.quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al weken aan van Rhijn bijv.![]()
Ik vind zijn eindpass niet zo geweldig en ook 0 scorend vermogenquote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Serero vind ik niet geweldig spelen maar voor de balans is die stukken beter dan De Jong. Hij haalt de bal op bij de 6 of bij het centrum duo, en tegelijkertijd zet die veel druk en is die altijd aanspeelbaar. Nog teveel tikkie breed maar doet alles in een versnelling dat hoger is dan bij De Jong.
Duarte zou het misschien ook kunnen.![]()
Als Serero gaat schieten moet ik 9 van de 10 keer al lachen. Schrijnend om te zien gewoonquote:Op maandag 23 december 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind zijn eindpass niet zo geweldig en ook 0 scorend vermogen![]()
Serero niet? Nee ik vind hem ook niet geweldig, maar voor het systeem is die beter dan De Jong op het middenveld.quote:Op maandag 23 december 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind zijn eindpass niet zo geweldig en ook 0 scorend vermogen![]()
Ik zou graag Lobotka dit jaar nog willen zien in het eerste als hoop ik dat dat geen Lodeirotje wordt.![]()
Dat weet ik niet, we hebben De Jong nog niet gezien in de combinatie met Blind en Klaassenquote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Serero niet? Nee ik vind hem ook niet geweldig, maar voor het systeem is die beter dan De Jong op het middenveld.![]()
Die hadden we ook nog jaquote:Op maandag 23 december 2013 14:54 schreef davyleiden het volgende:
Ik zou graag Lobotka dit jaar nog willen zien in het eerste als hoop ik dat dat geen Lodeirotje wordt.en Bazoer.
AJ![]()
Je hoeft De Jong toch niet te zien in combinatie met die twee om te weten dat hij positioneel en qua handelingssnelheid gewoon te kort komt om als aanvallende middenvelder te staan in het systeem waar Ajax mee speelt.quote:Op maandag 23 december 2013 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we hebben De Jong nog niet gezien in de combinatie met Blind en Klaassen![]()
Hij was alleen dit seizoen niet goed, vorige seizoenen deed hij het heel behoorlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je hoeft De Jong toch niet te zien in combinatie met die twee om te weten dat hij positioneel en qua handelingssnelheid gewoon te kort komt om als aanvallende middenvelder te staan in het systeem waar Ajax mee speelt.![]()
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.![]()
Riedewald moet al blij zijn als hij bij het wedstrijdselectie zit als Boilesen terug isquote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.![]()
Als hij wat ritme opdoet Boilesen maar de kans dat hij alles scheurt is groot helaas.quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.AJ![]()
Dan verschillen we daarvan in mening. Ik kan me niet voorstellen dat De Boer met De Jong op het middenveld gaat spelen. Hij vindt Hoesen niet goed genoeg voor de spits, anders laat die Sigthorsson niet starten. En Sigthorsson is dramatisch. Ik denk toch echt dat die weer als spits gaat spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was alleen dit seizoen niet goed, vorige seizoenen deed hij het heel behoorlijk.![]()
Toch is deze blessure toch anders dan de vorige. Hier scheurt hij zijn hamstring omdat hij een vervelende tackle krijgt daar kan hij gewoon niets aan doenquote:Op maandag 23 december 2013 15:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als hij wat ritme opdoet Boilesen maar de kans dat hij alles scheurt is groot helaas.![]()
De een krijgt het sneller dan de ander.quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch is deze blessure toch anders dan de vorige. Hier scheurt hij zijn hamstring omdat hij een vervelende tackle krijgt daar kan hij gewoon niets aan doen
Poulsen mankeerde niets toen Montolivo een horror actie deed.AJ![]()
Uiteraard maar deze blessure kun je niet vergelijken met zijn vorige blessure.quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De een krijgt het sneller dan de ander.
Poulsen mankeerde niets toen Montolivo een horror actie deed.![]()
Boilesen is inderdaad vrij blessuregevoelig. Verwacht niet dat hij dan ook in basis staat in beker tegen Feyenoord, dan zal Blind wel LB staan en Poulsen CVM. Of Ligeon zelfs..![]()
Nee hij heeft wel meerdere blessures gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard maar deze blessure kun je niet vergelijken met zijn vorige blessure.
Een beetje als Robben.AJ![]()
Volgens mij heeft hij niet veel blessures gehad in zijn carriere hij heeft wel een veel te lange blessure gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 15:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel meerdere blessures gehad.
Een beetje als Robben.![]()
riedewaldquote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boilesen is inderdaad vrij blessuregevoelig. Verwacht niet dat hij dan ook in basis staat in beker tegen Feyenoord, dan zal Blind wel LB staan en Poulsen CVM. Of Ligeon zelfs..![]()
Wel veel echte zware blessures.quote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet veel blessures gehad in zijn carriere hij heeft wel een veel te lange blessure gehad.AJ![]()
Noem ze eens op dan ik ben erg benieuwdquote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wel veel echte zware blessures.![]()
Psv was hij anderhalf jaar out.quote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan ik ben erg benieuwd
Manchester een half jaar,en nog wat blessures bij elkaar toch wel 2,5 jaar niet gespeeld.AJ![]()
Dus eigenlijk maar 1 blessure en daarna is hij te snel gebracht wat volledig de schuld is van de medische staf en niet Boilesen zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Psv was hij anderhalf jaar out.
Manchester een half jaar,en nog wat blessures bij elkaar toch wel 2,5 jaar niet gespeeld.
Hij heeft dus eigenlijk in zijn carričre pas 2 blessures gehad, valt reuze mee met Boilesen![]()
Hij had veel verder kunnen zijn in zn ontwikkeling.quote:Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar 1 blessure en daarna is hij te snel gebracht wat volledig de schuld is van de medische staf en niet Boilesen zelf.
Hij heeft dus eigenlijk in zijn carričre pas 2 blessures gehad, valt reuze mee met BoilesenAJ![]()
Orly?quote:Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij had veel verder kunnen zijn in zn ontwikkeling.![]()
![]()
We zijn het er dus wel over eens dat Boilesen niet blessure gevoeliger is dan elke andere speler?quote:![]()
Neequote:Op maandag 23 december 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn het er dus wel over eens dat Boilesen niet blessure gevoeliger is dan elke andere speler?vertel me iemand die vanwege een verkeerde sprint bijna 2 jaar out is.
AJ![]()
Natuurlijk is de vraag of Boilesen niet sneller geblesseerd raakt dan anderen groot. Maar of het chronisch is moet nog blijken, daar hij niet geblesseerd is geraakt op de plek waar hij die 2 jaar daarvoor geblesseerd raakte, maar nu ergens anders. Heb er wel vertrouwen in.![]()
Je snapt het nietquote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Neevertel me iemand die vanwege een verkeerde sprint bijna 2 jaar out is.
Laat maar zitten![]()
Dat lijkt me op dit moment ook de beste optie maar alleen de reden is andersquote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarvan in mening. Ik kan me niet voorstellen dat De Boer met De Jong op het middenveld gaat spelen. Hij vindt Hoesen niet goed genoeg voor de spits, anders laat die Sigthorsson niet starten. En Sigthorsson is dramatisch. Ik denk toch echt dat die weer als spits gaat spelen.![]()
![]()
Van der Hoorn: 'Als het eenmaal loopt, ben je niet meer af te stoppen'
Voetbalzone
23 december 2013, 15:22
Ajax FC Utrecht
Mike van der Hoorn had bij Ajax de opvolger van Toby Alderweireld moeten worden, maar het is de mandekker nog niet gelukt om zich vast in de basis te spelen. Niklas Moisander, Joël Veltman en Stefano Denswil zijn geduchte concurrenten van de van FC Utrecht overgenomen verdediger. Van der Hoorn richt zich al op de tweede helft van het seizoen.AJ![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.Riedewald moet dus niet alleen met Boilesen, maar ook met Duarte concurreren voor linksback. Blind wordt hopelijk helemaal niet meer naar achteren gehaald als Frank er Boilesen, Riedewald en Duarte voor heeft.quote:Frank de Boer heeft zondagmiddag tevreden gekeken naar Ajax. De oefenmeester vond zijn ploeg beter, maar zelfs hij had geen rekening gehouden met het scenario, dat zich voltrok. Jaďro Riedewald scoorde als invaller twee keer en dat zorgde voor een glimlach bij De Boer.
'Er was wel twijfel of ik Duarte of Riedewald moest inbrengen. Je moest Hupperts in de gaten blijven houden', gaf De Boer eerlijk toe dat de hele jongensdroom misschien niet eens had plaatsgevonden. 'Ik had niet verwacht dat hij in de zestien zou komen. Het is een sprookje.' De coach geeft Riedewald complimenten. 'Hij heeft heel veel kwaliteiten en speelt in de A1 met twee vingers in zijn neus. Daarom zit hij ook bij de selectie.'
Het mooie van Frank is dat hij Riedewald er gewoon in zal zetten als hij volgens hem de beste optie is, ook op z'n 17e, ook tegen PSV en Feyenoord.![]()
Het mag duidelijk zijn dat Duarte een miskoop is geweest. Geen slechte speler, maar voegt niets toe aan dit Ajax.quote:Op maandag 23 december 2013 15:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
[..]
Riedewald moet dus niet alleen met Boilesen, maar ook met Duarte concurreren voor linksback. Blind wordt hopelijk helemaal niet meer naar achteren gehaald als Frank er Boilesen, Riedewald en Duarte voor heeft.
Het mooie van Frank is dat hij Riedewald er gewoon in zal zetten als hij volgens hem de beste optie is, ook op z'n 17e, ook tegen PSV en Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Duarte een miskoop is geweest. Geen slechte speler, maar voegt niets toe aan dit Ajax.![]()
![]()
![]()
Breedte aankoop.quote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Duarte een miskoop is geweest. Geen slechte speler, maar voegt niets toe aan dit Ajax.AJ![]()
Wat een onzinquote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Duarte een miskoop is geweest. Geen slechte speler, maar voegt niets toe aan dit Ajax.![]()
De Boer heeft iets van 30 spelers gebruikt tot nu toe, met 11 man red je het gewoon nietquote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het was ook geen bewuste maar nodig is hij niet.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Boer heeft iets van 30 spelers gebruikt tot nu toe, met 11 man red je het gewoon niet
En Duarte heb ik echt ontzettend goede wedstrijden zien spelen voor Heracles die komt er wel.![]()
Milan thuis was hij ook 1 van de beteren, kan je er goed bij hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit dus.
En Duarte heb ik echt ontzettend goede wedstrijden zien spelen voor Heracles die komt er wel.![]()
Breedte aankoop dus.quote:Op maandag 23 december 2013 16:19 schreef S0nic het volgende:
Duarte is toch gewoon een prima speler om erbij te hebben?AJ![]()
Ik zie hem Serero nog wel uit de basis spelenquote:Op maandag 23 december 2013 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan thuis was hij ook 1 van de beteren, kan je er goed bij hebben![]()
Ik ook wel, al vind ik die beter dan ik dacht, hij ziet het wel goed maar strandt me toch iets te vaak in zijn goeie bedoelingenquote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem Serero nog wel uit de basis spelen![]()
Ach ik neig er al weer naar dat Serero een aantal oplevingen had hij haalt nu weer gewoon zijn normale matige niveau.quote:Op maandag 23 december 2013 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel, al vind ik die beter dan ik dacht, hij ziet het wel goed maar strandt me toch iets te vaak in zijn goeie bedoelingen![]()
Foppe de Haan zag het heel erg zitten in Serero, in de ajaxkrant stond dan ook dat hij nog steeds veel vertrouwen in hem heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ik neig er al weer naar dat Serero een aantal oplevingen had hij haalt nu weer gewoon zijn normale matige niveau.![]()
Sja, heel Ajax speelt na Milan opeens een stuk minder, dus daar gaat Serero wel in mee natuurlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar wat Foppe vindt, vind ik niet zo rullevantquote:Op maandag 23 december 2013 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Foppe de Haan zag het heel erg zitten in Serero, in de ajaxkrant stond dan ook dat hij nog steeds veel vertrouwen in hem heeft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op tegen de Ijsselmeervogels na speelden we met Poulsen en Sigi na Milan-uit. Nou vind ik Poulsen niet slecht, maar als je het mij vraagt is Blind heel veel beter.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Sja, heel Ajax speelt na Milan opeens een stuk minder, dus daar gaat Serero wel in mee natuurlijk.![]()
Om in FM termen te spreken: Poulsen is een anchorman en Daley is een Deep Lying playmaker.quote:Op maandag 23 december 2013 16:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op tegen de Ijsselmeervogels na speelden we met Poulsen en Sigi na Milan-uit. Nou vind ik Poulsen niet slecht, maar als je het mij vraagt is Blind heel veel beter.
Daley speelt hoe Bayern en Barca hun VM ook gebruiken. Poulsen is gewoon een breker. Moet je gebruiken als het slot op de deur moet.So confused when you're lost in the groove![]()
en zelfs dan niet, want aanval is de beste verdediging en als jij de bal hebt kan de ander niet scorenquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Om in FM termen te spreken: Poulsen is een anchorman en Daley is een Deep Lying playmaker.
Daley speelt hoe Bayern en Barca hun VM ook gebruiken. Poulsen is gewoon een breker. Moet je gebruiken als het slot op de deur moet.![]()
Ben ik het eigenlijk wel met je eens. Zeker omdat Poulsen fysiek toch wat minder aan het worden is. Was leuk voor deze 2 seizoenen maar hierna is het wat mij betreft afgelopen met de Poulsen pretquote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
en zelfs dan niet, want aanval is de beste verdediging en als jij de bal hebt kan de ander niet scorenSo confused when you're lost in the groove![]()
Duarte was een goede aankoop maarja hij raakt eigenlijk net geblesseerd wanneer Ajax hem nodig had. Pech.
Tweede seizoenshelft zal hij nog steeds heel nuttig zijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vorig seizoen was hij bij vlagen heel nuttig maar toen kon hij ook altijd de bal aan Eriksen kwijt, nu oogt het allemaal wel erg houterig wat hij doet, alleen koppen en schoppen gaat hem nog goed af.quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel met je eens. Zeker omdat Poulsen fysiek toch wat minder aan het worden is. Was leuk voor deze 2 seizoenen maar hierna is het wat mij betreft afgelopen met de Poulsen pret![]()
schoppen ook niet echt meer . is vaak te laatquote:Op maandag 23 december 2013 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij bij vlagen heel nuttig maar toen kon hij ook altijd de bal aan Eriksen kwijt, nu oogt het allemaal wel erg houterig wat hij doet, alleen koppen en schoppen gaat hem nog goed af.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als dat waar zou zijn dan zou hij heel wat meer kaarten moeten hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
schoppen ook niet echt meer . is vaak te laatSo confused when you're lost in the groove![]()
Duarte krijgt straks nog speelminuten zat. Kan prima rouleren met Serero. Nog een hoop wedstrijden voor de boeg.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Cillessen
Ligeon Veltman Moisander Boilesen
Klaassen Blind Duarte
Schöne De Jong Bojan
Dit lijkt me wel mooi."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Bojan is een goede voetballer maar zal ik niet in de basis zetten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Myph. het volgende:
Cillessen
Klaassen Blind Duarte
Schöne De Jong Bojan
Dit lijkt me wel mooi.![]()
Bojan en Fischer beide niet zo geweldig..quote:Op maandag 23 december 2013 20:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bojan is een goede voetballer maar zal ik niet in de basis zetten.
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Ligeon vind ik verdedigend ook niet je van het.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Van Rhijn is zowel verdedigend als aanvallend gewoon matig. Dan liever Ligeon die aanvallend wel wat toevoegt.quote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef Catch22- het volgende:
Ligeon vind ik verdedigend ook niet je van het.Snelle Egel![]()
nog 9 europa league wedstrijdenquote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Duarte krijgt straks nog speelminuten zat. Kan prima rouleren met Serero. Nog een hoop wedstrijden voor de boeg.![]()
ik heb vertrouwen in frankquote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van Rhijn is zowel verdedigend als aanvallend gewoon matig. Dan liever Ligeon die aanvallend wel wat toevoegt.![]()
Ligeon heeft en brommer maar ik vind hem zowel verdedigend als aanvallend weinig toevoegen. Ja op snelheid komt hij er regelmatig langs in een aanval maar zijn voortzetting is echt niet beter dan die van van Rhijn.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef wieisboos het volgende:
Ligeon
Van Rhijn is lang niet zo slecht als mensen hier beweren
Van Rhijn vind ik verdedigend wel wat foutjes maken maar hij werkt hard en ik geloof echt wel dat hij z'n vorm weer gaat vinden.
Was 2 seizoenen terug nog de revelatie van Ajax en won toen ook 'Talent van het jaar' tijdens de huldiging.So confused when you're lost in the groove![]()
Van Rhijn vind ik ook niet zo slecht, maakt wel teveel fouten maar Ligeon is echt niet veel beter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Trouwens wat raar dat ik de vergelijking met vorig jaar nog niet ben tegengekomen.
http://www.voetbalblog.nl/nieuws/samenvatting-roda-jc-ajax-1-2
Roda - Ajax, eind november 2012, 13de minuut 1-0, 82st & 88ste minuut scoort ajax nog.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
is tijdens de wedstrijd wel genoeg gevallen jaquote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens wat raar dat ik de vergelijking met vorig jaar nog niet ben tegengekomen.
http://www.voetbalblog.nl/nieuws/samenvatting-roda-jc-ajax-1-2
Roda - Ajax, eind november 2012, 13de minuut 1-0, 82st & 88ste minuut scoort ajax nog.![]()
en ajax - roda was ook al zo wat, ergens in de eerste helft 1 counter van roda, ajax scoorde toen ook pas in de 86e minuut oid door schöne. alleen wilde die niet nog een keer er in![]()
Ik ben het niet eens met die domme smiley die je gebruikt achter Ligeon, maar ik ben het wel eens dat van Rhijn lang niet zo slecht is als de meeste mensen zeggen. Had zondag redelijk veel dreiging naar voren, had sowieso 1 assist op zijn naam moeten hebben, maar omdat Sigthorsson daar staat heeft hij die niet. Daarom moet je assists maar met een korreltje zout nemen. van Rhijn prikte er mede door doorzettingsvermogen op het einde er nog bijna 1 in.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef wieisboos het volgende:
Ligeon
Van Rhijn is lang niet zo slecht als mensen hier beweren![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat je alleen van Poulsen kan zeggen dat ie stiekem niet goed genoeg is. Hooguit nuttig als een wedstrijd op zn gat moet.
De rest heeft van mij nog het voordeel van de twijfel, en kan na de winterstop zichzelf nog herpakken. Ook Fischer, ook Sigthorsson.
Hoewel.
Oke, siggy moet er ook af.
Van rhijn gaat heus wel weer beter worden. Bij Serero is er ook lang gevloekt, om over Blind maar niet te beginnen. Die heb ik een tijdje terug nog een zigeunervloek verwenst.-nee-![]()
quote:Veltman amuseerde Van Gaal in gesprek: ‘Ik begon over mijn kippen’
Dinsdag, 24 december 2013 om 08:00
Joël Veltman is dit seizoen doorgebroken bij Ajax en dat leverde de verdediger zelfs een oproep voor het Nederlands elftal op. De verdediger meldde zich enigszins nerveus bij Oranje, waar hij kennis maakte met bondscoach Louis van Gaal. Dat leverde een leuke anekdote op.
Volgens de Volkskrant vroeg Van Gaal aan Veltman om iets over zichzelf te vertellen. In plaats van over zijn voetballende kwaliteiten te beginnen, praatte de verdediger honderduit over het feit dat hij nog bij zijn ouders in Beverwijk woont en dat ze daar twee honden en drie kippen hebben. En dat het laatste handig is bij het ontbijt, zodat hij dagelijks een vers eitje heeft.
“Oh, lekker hoor”, reageerde de bondscoach geamuseerd. Veltman, die tegen Colombia (0-0) zijn debuut maakte, denkt met een glimlach terug aan het gesprek. “De bondscoach had misschien gedacht dat ik zou beginnen over mijn linkerbeen en mijn inspeelpass. Maar ik begon over mijn kippen en daarna over mijn plannen om met mijn vriendin te gaan samenwonen. Uiteindelijk zei Van Gaal: 'ik ben blij dat je zo open bent'.”![]()
![]()
Fischer is van Ajax Bojan niet, ondanks dat Cruijff Bojan naar binnen heeft gehaald blijft het een invaller.quote:Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef Myph. het volgende:
[..]
Bojan en Fischer beide niet zo geweldig..![]()
Toen ik bij mn ouders woonde hadden we dat ook. Geniale beesten zijn datik zou het ook alleen maar over die beesten hebben als ik ze nog had
![]()
Ach vorig jaar wilde iedereen hier ook blind uit de basis voor dat eeuwig geblesseerde Deense 'talent'quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef wieisboos het volgende:
Ligeon
Van Rhijn is lang niet zo slecht als mensen hier beweren![]()
Hear, hear.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach vorig jaar wilde iedereen hier ook blind uit de basis voor dat eeuwig geblesseerde Deense 'talent''Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Sja, het is wel een beetje cru gegaan allemaal. Ik hoef het ook niet overal te zien, maar het is wel een echte Ajacied.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef kurk_droog het volgende:
David Endt begint mij flink te irriteren met dat constante gehuil van hem in de media.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een echte ajacied kan niet voor Inter zijn. Nee, maar net zoals die toespraak voor Bobby op de toekomst toen, geweldig en kippenvel. Dat kan Endt als de beste.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is wel een beetje cru gegaan allemaal. Ik hoef het ook niet overal te zien, maar het is wel een echte Ajacied.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef kurk_droog het volgende:
David Endt begint mij flink te irriteren met dat constante gehuil van hem in de media.AJ![]()
Hij is wel Ajacied hoor, een zwak voor Inter hebben mag toch wel, bij Fox vind ik hem 3 keer niks, lijkt op een wanhopige poging in de limelights te blijven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een echte ajacied kan niet voor Inter zijn. Nee, maar net zoals die toespraak voor Bobby op de toekomst toen, geweldig en kippenvel. Dat kan Endt als de beste.
We hoeven verder geen medelijden met hem te hebben, Ajax heeft hem meer gebracht dan andersom.![]()
Tja, zoals kurk_droog al zegt vinden mensen het niet zo leuk dat hij nu elke week met een nieuw verhaal over Ajax in de krant staat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kwam Endt tegen in Milaan, vind het wel een sympathieke man![]()
Waar is davyleiden om te melden dat dit in 2016 realiteit is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Die tt, ik las even ``wereldkampioen``![]()
Na die afgelaste wedstrijd van de A1?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kwam Endt tegen in Milaan, vind het wel een sympathieke man
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Vanavond 19u.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
wanneer gaan de bekerkaarten in de verkoop bij jullie?Gourmetten of steengrillen?![]()
Vanavond voor SCC en 2e kerstdag vanaf 9 uur voor CC houdersquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
wanneer gaan de bekerkaarten in de verkoop bij jullie?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Serieus?quote:
ThanxTop.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vanavond voor SCC en 2e kerstdag vanaf 9 uur voor CC houders
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2013 15:30:10 ]![]()
Jup! Wat kut geregeld was het daar trouwensquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Na die afgelaste wedstrijd van de A1?![]()
![]()
Ik ga gewoon zitten (voor de verandering) en een wedstrijdje kijken, wat andere doen moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gaan jullie weer met groene rookbommetjes gooien?![]()
Ja, fijn dat er ook iemand is die even in het Engels omroept wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jup! Wat kut geregeld was het daar trouwens
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
trouwens, ziet er naar uit dat uitfans steeds meer tot de waarschijnlijkheid behoren, geen kaartverkoop op de noordzijde 2e ringquote:![]()
niet helemaal, 28e is dat. 2e kerstdag is het voor ALCC en JSCCquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vanavond voor SCC en 2e kerstdag vanaf 9 uur voor CC houders![]()
we zaten wel lekker in het zonnetje zoals je eigenlijk bij een voetbalwedstrijd hoort te zijn. Biertje in de hand op een oude verrotte betonnen staantribunequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, fijn dat er ook iemand is die even in het Engels omroept wat er aan de hand is![]()
![]()
Duartequote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Myph. het volgende:
Cillessen
Klaassen Blind Duarte
Schöne De Jong Bojan
Dit lijkt me wel mooi.![]()
Bojan![]()
![]()
Even serieus, waarom zijn er nog steeds mensen die in Bojan geloven? Hij kan er echt niets van.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Duarte nietsquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte![]()
Bojan![]()
![]()
Even serieus, waarom zijn er nog steeds mensen die in Bojan geloven? Hij kan er echt niets van.![]()
![]()
Nou het is niet niets, maar ik vind andere middenvelders gewoon beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Ajacied Van der Hoorn had problemen met zijn motivatie
Mike van der Hoorn heeft tijdens zijn eerste halfjaar bij Ajax te maken gehad met motivatieproblemen, zo geeft hij toe. De verdediger komt zelden voor in de plannen van trainer Frank de Boer en dat zat hem dwars. 'Mijn motivatie liet soms wat te wensen over, dat heb ik de technische staf laten weten.'
In gesprek met De Stentor is hij zelfkritisch. 'Die motivatieproblemen neem ik mezelf kwalijk', aldus de verdediger. Omdat De Boer de voorkeur geeft aan Stefano Denswil als eerste vervanger voor zijn centrale duo Moisander-Veltman, is Van der Hoorn veroordeeld tot het spelen bij Jong Ajax. 'Ik mag niet te teleurgesteld zijn. Bij de beloften moet ik iedere wedstrijd laten zien dat ik er ben.'
De 21-jarige mandekker, die deze zomer voor vier miljoen euro overkwam van FC Utrecht, blijft geloven in zijn kans. 'Ik moet gewoon wedstrijden spelen in het eerste en daar ritme op doen. Dat duurt even, maar als het eenmaal loopt, ben je niet meer af te stoppen. Zo ging dat bij Utrecht ook. Ik hoop dat bij Ajax ook te bereiken.'
Van der Hoorn behoort de laatste wedstrijden niet eens meer tot de wedstrijdselectie van de Amsterdammers. Tegen SC Cambuur, IJsselmeervogels en Roda JC nam hij plaats op de tribune. De Boer wilde liever een linksback als wissel dan een tweede centrale verdediger.
De Boer zei onlangs dat hij toch vertrouwen houdt in Van der Hoorn. 'Hij ontwikkelt zich goed en traint hard. Maar ik had een tweede linksback nodig en dat werd Riedewald. Dat begreep Mike.'
Van der Hoorn kwam dit seizoen twee keer in actie in competitieverband. Tegen Feyenoord (2-1 winst) mocht hij twee minuten voor tijd invallen. Tegen zijn oude club FC Utrecht (3-0 zege) begon hij in de basis en maakte hij de wedstrijd vol. In de Champions League mocht de verdediger vier keer invallen, onder meer thuis tegen AC Milan (1-1), toen hij een strafschop veroorzaakte.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-zijn-motivatie-.htm![]()
Waardeloze mentaliteit. Het zou hem juist moeten motiveren z'n best te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
De verdediger komt zelden voor in de plannen van trainer Frank de Boer en dat zat hem dwars. 'Mijn motivatie liet soms wat te wensen over, dat heb ik de technische staf laten weten.![]()
Duarte is een prima speler.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte![]()
Bojan![]()
![]()
Even serieus, waarom zijn er nog steeds mensen die in Bojan geloven? Hij kan er echt niets van.![]()
Dus je wilt zeggen dat Fischer en Schöne beter zijn dan BOjan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte![]()
Bojan![]()
![]()
Even serieus, waarom zijn er nog steeds mensen die in Bojan geloven? Hij kan er echt niets van.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bij Bojan heb ik hetzelfde idee als bij Fischer, zit wel wat in maar het komt er niet uit.
Waarbij Bojan dan minder speeltijd heeft gekregen dan Fischer en hij het van mij nog wel een paar keer mag proberen.
Fischer gaat ook wel enigszins langzaam vooruit, hij scoort de laatste tijd wel eens, maar het is wel heel langzaam.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Schöne ja. Iig qua resultaten, qua potentie Bojan wel idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat Fischer en Schöne beter zijn dan BOjan?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
dat heb je helemaal nog niet kunnen beoordelen aangezien zijn speeltijd schaars is door blessures. Weer zo'n debiele hersenscheet van je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou het is niet niets, maar ik vind andere middenvelders gewoon beter.![]()
Met de beker én EL én de eredivisie heb je gewoon alle spelers nodig, daarom is zelfs een Van der Hoorn handig. Misschien verrast die jongen ons nog wel, zo veel kansen heeft hij nou ook weer niet gehad.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sluit ik totaal niet uit, is nog maar 21. Vertonghen was ook pas top met 24 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef MouzurX het volgende:
Met de beker én EL én de eredivisie heb je gewoon alle spelers nodig, daarom is zelfs een Van der Hoorn handig. Misschien verrast die jongen ons nog wel, zo veel kansen heeft hij nou ook weer niet gehad.![]()
Jantje kon alleen wel al voetballen wat Hoorn niet kan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sluit ik totaal niet uit, is nog maar 21. Vertonghen was ook pas top met 24 jaar ofzo.![]()
Die moet zich op volgend seizoen richten en dan is hij normaliter nog kansloos, gewoon een miskoop, zeker als je bedenkt dat hij de duurste aankoop van afgelopen zomer was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef MouzurX het volgende:
Met de beker én EL én de eredivisie heb je gewoon alle spelers nodig, daarom is zelfs een Van der Hoorn handig. Misschien verrast die jongen ons nog wel, zo veel kansen heeft hij nou ook weer niet gehad.![]()
Kan iemand met een SCC mij een DM/PM sturen? heb ff een vraagje.
Inmiddels opgelost! Thanks boys
[ Bericht 18% gewijzigd door Afhaalchinees op 24-12-2013 20:29:23 ]![]()
uhmmm... binnen 3 jaar structureel terug bij Europese top(=elke jaar kwalificatie knockout CL).quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar is davyleiden om te melden dat dit in 2016 realiteit is?
binnen 10 jaar minstens 1x CL winnen.![]()
duurt te langquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
uhmmm... binnen 3 jaar structureel terug bij Europese top(=elke jaar kwalificatie knockout CL).
binnen 10 jaar minstens 1x CL winnen.![]()
Gewoon een aankoop van de huidige technische staf, die er blijkbaar iets in zagen. Komt er vast wel een keer uit, heb er vertrouwen in en schrijf hem nog niet af.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jantje kon alleen wel al voetballen wat Hoorn niet kan.![]()
Mja, genoeg miskopen al hoor. Ik zie het namelijk niet maar misschien zit ik er goed naast. Sana heeft bijvoorbeeld een heel behoorlijke basistechniek maar komt er ook nooit meer.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon een aankoop van de huidige technische staf, die er blijkbaar iets in zagen. Komt er vast wel een keer uit, heb er vertrouwen in en schrijf hem nog niet af.![]()
Sana voor die prijs is een gokje. Van der Hoorn voor die prijs moet eigenlijk een gegarandeerde versterking zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, genoeg miskopen al hoor. Ik zie het namelijk niet maar misschien zit ik er goed naast. Sana heeft bijvoorbeeld een heel behoorlijke basistechniek maar komt er ook nooit meer.![]()
En dat is het nou juist. In Sana zag ik nog wel iets, in Hoorn zie ik het gewoon niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Sana voor die prijs is een gokje. Van der Hoorn voor die prijs moet eigenlijk een gegarandeerde versterking zijn.![]()
Ik heb hem vaak genoeg bij Heracles zien spelen en toen al vond ik hem niet niveau Ajaxquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat heb je helemaal nog niet kunnen beoordelen aangezien zijn speeltijd schaars is door blessures. Weer zo'n debiele hersenscheet van je.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan is Jupiler League niveau man, waarom denkt toch iedereen dat hij goed is. Als hij niet kwam van Barcelona maar van, weet ik veel, Elche CF was het wellicht makkelijk voor de ''kenners'' om te erkennen dat hij er niets van kan. Waardeloze speler, komt alle fronten te kort. Als je 2 keer per 15 wedstrijden een of ander straattrucje kan uithalen ben je nog geen topspeler.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef MouzurX het volgende:
Bij Bojan heb ik hetzelfde idee als bij Fischer, zit wel wat in maar het komt er niet uit.
Waarbij Bojan dan minder speeltijd heeft gekregen dan Fischer en hij het van mij nog wel een paar keer mag proberen.
Fischer gaat ook wel enigszins langzaam vooruit, hij scoort de laatste tijd wel eens, maar het is wel heel langzaam.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar gaat het niet om. Er zijn genoeg prima spelers bij Heerenveen, Vitesse, AZ en FC Utrecht. De vraag is of ze iets toevoegen aan Ajax en betreft Duarte denk ik dus van niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan is Jupiler League niveau man, waarom denkt toch iedereen dat hij goed is. Als hij niet kwam van Barcelona maar van, weet ik veel, Elche CF was het wellicht makkelijk voor de ''kenners'' om te erkennen dat hij er niets van kan. Waardeloze speler, komt alle fronten te kort. Als je 2 keer per 15 wedstrijden een of ander straattrucje kan uithalen ben je nog geen topspeler.![]()
![]()
Dat is het niveau wat je na moet streven ja.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Het zegt genoeg over het huidige niveau dat deze jongen zich kan onderscheiden, dat maakt hem niet minder bruikbaar momenteel.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is het niveau wat je na moet streven ja.![]()
Nee, dat is het niveau van Messi en Zlatan. Je punt? Duarte heeft laten zien in een paar wedstrijden niet minder te zijn dan Serero of een Schone, als hij die lijn door kan trekken heb je gewoon een leuke Ajax speler. Weet niet wat je nu uit kraamt met het 'niveau', maar daar voldoet momenteel vrijwel niemand aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is het niveau wat je na moet streven ja.![]()
Heb je toch gezien? Wat voegen Siggy, Bojan, Fisscher, De Jong, Van Rhijn, Poulsen en Hoesen momenteel toe dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er zijn genoeg prima spelers bij Heerenveen, Vitesse, AZ en FC Utrecht. De vraag is of ze iets toevoegen aan Ajax en betreft Duarte denk ik dus van niet.![]()
Genoeg voor een kampioenschapquote:Op woensdag 25 december 2013 10:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb je toch gezien? Wat voegen Siggy, Bojan, Fisscher, De Jong, Van Rhijn, Poulsen en Hoesen momenteel toe dan?![]()
Ik vind dat wel meevallen. Ik kan niet zeggen dat die jongen zich op een dusdanige manier manifesteert dat je hem nu al als meerwaarde en aanwinst kan zien. Daarvoor mist hij in mijn optiek te veel.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over het huidige niveau dat deze jongen zich kan onderscheiden, dat maakt hem niet minder bruikbaar momenteel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Maar ik vind Schöne of Serero ook niet het niveau dat je na moet streven. Al ben ik wel best een Schöne fan. Vind ik een mooie sierlijke speler, goed inzicht en een lekkere pass.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niveau van Messi en Zlatan. Je punt? Duarte heeft laten zien in een paar wedstrijden niet minder te zijn dan Serero of een Schone, als hij die lijn door kan trekken heb je gewoon een leuke Ajax speler. Weet niet wat je nu uit kraamt met het 'niveau', maar daar voldoet momenteel vrijwel niemand aan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb hem weinig zien spelen maar tegen Milan vond ik hem 1 van de beterenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Ik kan niet zeggen dat die jongen zich op een dusdanige manier manifesteert dat je hem nu al als meerwaarde en aanwinst kan zien. Daarvoor mist hij in mijn optiek te veel.![]()
Veel beter dan schone ga je t bij ajax niet zien hoor.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Schone is een prima speler, maar ik hoop van wel hoor. Types als Eriksen, Vertonghen, Suarez en Anita schat ik toch een stuk hoger in.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:27 schreef Catch22- het volgende:
Veel beter dan schone ga je t bij ajax niet zien hoor.![]()
Anita niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Schone is een prima speler, maar ik hoop van wel hoor. Types als Eriksen, Vertonghen, Suarez en Anita schat ik toch een stuk hoger in.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Godverdomme die engelse filmpjes van Ajaxtvzo slecht.
quote:Ajax through to next round in FA CupSnelle Egel![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:59 schreef S0nic het volgende:
Godverdomme die engelse filmpjes van Ajaxtvzo slecht.
[..]
Oh.![]()
Zou die Luuk de Jong een optie zijn ?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ja, maar watkosda?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat levert t op zou ook de vraag kunnen zijnquote:proberen is de eerste stap naar falen
En wil hij überhaupt wel?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:21 schreef manny het volgende:
[..]
Wat levert t op zou ook de vraag kunnen zijnWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Cl kwalificatie is ook veel waard bedoel ik. Scorende spits is dan wel erg handigproberen is de eerste stap naar falen
Luuk wil wel denk ik zomaar, samen met zn broer....proberen is de eerste stap naar falen
Blaricum - Salzburg:quote:Op woensdag 25 december 2013 16:34 schreef danos het volgende:
Zou Bergkamp eigenlijk meegaan naar Salzburg?
943km 8u. 31min
Vermoed het niet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Met wintersport doe ik dat in 6 uurtjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blaricum - Salzburg:
943km 8u. 31min
Vermoed het niet
VBL / De stylist
In de spits welquote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Luuk is echt niet beter dan Siem.![]()
Goeie vergelijking ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Luuk is echt niet beter dan Siem.
VBL / De stylist
Dan is Luuk in potentie beduidend beter. Siem is op 10 goed. Helaas is daar bij Ajax geen plaats voor.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Denk dat, dat wel meevalt. Dat baseer je nu op 1 leuk seizoen bij Twente.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is Luuk in potentie beduidend beter. Siem is op 10 goed. Helaas is daar bij Ajax geen plaats voor.![]()
Nee hoor. Daarom zeg ik ook in potentie. Bij de Graafschap zag je zijn extra kwaliteiten al. Als je als zo jonge speler een matig elftal op sleeptouw kunt nemen kun je wat. Siem daarentegen heeft maar een handvol wedstrijden in de spits gespeeld. Om hem daarop te beoordelen... In een rol zoals die ban Toivonen zou die goud zijn. Daarom ben ik ook best fan van hem.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat, dat wel meevalt. Dat baseer je nu op 1 leuk seizoen bij Twente.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zoals Gijp zei : een Ajaxspits moet een topscorer zijn.
En Luuk kan dat zijn in deze eredivisieRED ONS HENNIEGOD![]()
Extra goals is altijd meegenomenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Drie keer kampioen zonder top scorer...RED ONS HENNIEGOD![]()
Denk dat De Boer hem gewoon weer op het middenveld gaat zetten. Aanvoerder moet altijd spelen als hij fit is.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Als je Luuk haalt zet je siem dus op de bank.![]()
Voor? Serero? Klaassen haal je er niet uit en 2 precies dezelfde soort middenvelders is ook niet echt handig. Gewoon SIem in de spits lijkt me.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat De Boer hem gewoon weer op het middenveld gaat zetten. Aanvoerder moet altijd spelen als hij fit is.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
De boer houdt wel van lopers op het middenveld zou me niets verbazen als hij De Jong daar gewoon weer neer zet. En in vorm is De Jong op het middenveld ook nog gewoon een stuk beter dan Klaassen en vooral Sereroquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor? Serero? Klaassen haal je er niet uit en 2 precies dezelfde soort middenvelders is ook niet echt handig. Gewoon SIem in de spits lijkt me.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan is Jupiler League niveau man, waarom denkt toch iedereen dat hij goed is. Als hij niet kwam van Barcelona maar van, weet ik veel, Elche CF was het wellicht makkelijk voor de ''kenners'' om te erkennen dat hij er niets van kan. Waardeloze speler, komt alle fronten te kort. Als je 2 keer per 15 wedstrijden een of ander straattrucje kan uithalen ben je nog geen topspeler.![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Luuk is niet te betalenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
2010/2011
72 doelpunten (#2 na PSV met 79)
Topscorer Vleminckx van NEC (23 van de 57)
El Hamdaoui topscorer Ajax (13)
Resultaat: Ajax kampioen, NEC 11e
2011/2012
93 doelpunten (#1 voor PSV met 87)
Topscorer Dost van Heerenveen (32 van de 79)
De Jong topscorer Ajax (13)
Resultaat: Ajax kampioen, Heerenveen 5e
2012/2013
83 doelpunten (#2 na PSV met 103)
Topscorer Bony van Vitesse (31 van de 68)
De Jong topscorer Ajax (12)
Resultaat: Ajax kampioen, Vitesse 4e![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
En Luuk kan dat zijn in deze eredivisie![]()
Ajax moet allemaal grote negers hebben zoals Gijp wilLaten we Castillion en Gravenberch enzo opstellen!
![]()
jij zegt ook een keer iets zinnigsquote:Op woensdag 25 december 2013 22:36 schreef Tyron het volgende:
Siem is echt wel een goede spits hoor, vind hem niet onder doen voor Luuk.![]()
Als het over Ajax gaat zeg ik nooit iets onzinnigs.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:32 schreef davyleiden het volgende:
[..]
jij zegt ook een keer iets zinnigs![]()
![]()
Zelden zoveel onzin gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
En Luuk kan dat zijn in deze eredivisie![]()
De Jong heeft nog geen 5 goede wedstrijden gespeeld als rechtshalf.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De boer houdt wel van lopers op het middenveld zou me niets verbazen als hij De Jong daar gewoon weer neer zet. En in vorm is De Jong op het middenveld ook nog gewoon een stuk beter dan Klaassen en vooral SereroOh.![]()
De jong kan er geen reet van als rechtshalf. Alleen als nr10 / valse spits met Pantelic ging het lekker toen. Siem in de spits dus en Bojan links en Schone rechts, Luuk hebben wij niet nodig.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong heeft nog geen 5 goede wedstrijden gespeeld als rechtshalf.![]()
De Jong is alleen in de spits nuttig ja. Sowieso hoef ik Luuk niet te hebben. We hebben spitsen genoeg. Een goede flankspeler, of twee flankspelers halen, is genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De jong kan er geen reet van als rechtshalf. Alleen als nr10 / valse spits met Pantelic ging het lekker toen. Siem in de spits dus en Bojan links en Schone rechts, Luuk hebben wij niet nodig.
Oh.![]()
Luuk de Jong, is gewoon middelmaat. Leuk voor een Twente, Heerenveen of ergens onderaan de Duitse tweede klasse![]()
hier ook! Alle goedkope plaatsen zijn nu ook weg, verkoop ging gewoon hardquote:Op donderdag 26 december 2013 09:07 schreef Heeinz het volgende:
Kaarten voor Ajax - Feyenoord binnen!
Stonden echt nauwelijks beschikbare vakken, best wel apart![]()
Van 427 t/m 429 waren helemaal niet beschikbaar, misschien gaan die nog in de verkoop ??Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja maar zó hard.. Normaal kan ik altijd gerust kaartjes kopen voor 428, en nu stond die er niet eens meer bij. Nouja 430 is ook mooiquote:Op donderdag 26 december 2013 09:11 schreef Zocalo het volgende:
[..]
hier ook! Alle goedkope plaatsen zijn nu ook weg, verkoop ging gewoon hard. Waar zit je?
![]()
http://www.ajax.nl/Ticket(...)noord-KNVB-Beker.htmquote:Op donderdag 26 december 2013 09:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Van 427 t/m 429 waren helemaal niet beschikbaar, misschien gaan die nog in de verkoop ??
Staat hier niks over, dus ik ging er maar niet vanuit.![]()
ik wilde gewoon goedkope :pquote:Op donderdag 26 december 2013 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja maar zó hard.. Normaal kan ik altijd gerust kaartjes kopen voor 428, en nu stond die er niet eens meer bij. Nouja 430 is ook mooi. Waar zit je?
Eerst was 112, 115 en 116 nog beschikbaar. Toen maakte ik een foutje, want lig nog in bed, en toen alleen 116 nog. Na een minuut dus. Toen ging t weer fout en vreesde ik al, maar toch nog gelukt![]()
![]()
Zijn al uitverkochtquote:Op donderdag 26 december 2013 09:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Van 427 t/m 429 waren helemaal niet beschikbaar, misschien gaan die nog in de verkoop ??![]()
Is echt onzin ja. Een Ajax spits moet juist mee kunnen voetballen. Kijk naar Pantelic, die kon de bal aannemen en bij zich houden waardoor hij veel ruimte voor Suarez creëerde. Hij was zo ontzettend nuttig! En hij scoorde ook nog aardig wat goaltjes, maar echt geen topscorer oid.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin gehoord.![]()
Is maar net hoe je het ziet, ook Pantelic was niet compleet, tenzij er eentje uit de jeugd komt (en blijft) zal je zo'n complete spits niet snel meer bij Ajax zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is echt onzin ja. Een Ajax spits moet juist mee kunnen voetballen. Kijk naar Pantelic, die kon de bal aannemen en bij zich houden waardoor hij veel ruimte voor Suarez creëerde. Hij was zo ontzettend nuttig! En hij scoorde ook nog aardig wat goaltjes, maar echt geen topscorer oid.![]()
Als Luuk De Jong al middelmaat is wat zijn Bojan,Hoessen en Siggy dan wel nietquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Mortaxx het volgende:
Luuk de Jong, is gewoon middelmaat. Leuk voor een Twente, Heerenveen of ergens onderaan de Duitse tweede klasse![]()
![]()
Als hij toen van Twente naar Ajax was gegaan had hij wel stappen gemaakt waarschijnlijk, als hij in de winterstop zou komen heb je er weinig aan, geen zelfvertrouwen en ook conditioneel met een achterstand.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Luuk De Jong al middelmaat is wat zijn Bojan,Hoessen en Siggy dan wel niet![]()
Zelfvertrouwen kan met een goede pass weer aanwezig zijn dus dat zegt niet zoveel, conditionele achterstand lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk of ik moet een blessure gemist hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij toen van Twente naar Ajax was gegaan had hij wel stappen gemaakt waarschijnlijk, als hij in de winterstop zou komen heb je er weinig aan, geen zelfvertrouwen en ook conditioneel met een achterstand.![]()
Een speler die niet speelt heeft altijd een achterstandquote:Op donderdag 26 december 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen kan met een goede pass weer aanwezig zijn dus dat zegt niet zoveel, conditionele achterstand lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk of ik moet een blessure gemist hebben.![]()
We zullen het zien als hij komt. Als ze ergens op het randje trainen dan is het Duitsland wel dus kan me niet voorstellen dat hij conditioneel niet in orde zou zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een speler die niet speelt heeft altijd een achterstand![]()
wedstrijdritme is ook wel handigquote:Op donderdag 26 december 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien als hij komt. Als ze ergens op het randje trainen dan is het Duitsland wel dus kan me niet voorstellen dat hij conditioneel niet in orde zou zijn.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee dat is ook geen weelde, maar Luuk voegt hier niets aan toe. Liever gewoon Siem in de spitsquote:Op donderdag 26 december 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Luuk De Jong al middelmaat is wat zijn Bojan,Hoessen en Siggy dan wel niet![]()
Die komt toch nietquote:Op donderdag 26 december 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien als hij komt. Als ze ergens op het randje trainen dan is het Duitsland wel dus kan me niet voorstellen dat hij conditioneel niet in orde zou zijn.![]()
En wanneer heb je wedstrijdritme?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wedstrijdritme is ook wel handig![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer heb je wedstrijdritme?![]()
![]()
Niet als je 2 seconden voor tijd mag invallen.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer heb je wedstrijdritme?
Daarnaast: geen versterking voor BMG, dan wel voor Ajax? Nog liever Siem/ siggy/ Hoesen. waardeloze huurconstructies.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
ik weet niet wie hij voor zich heeft daar en wat voor systeem ze spelen. Luuk heeft al wel bewezen in Nederland te kunnen scorenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet als je 2 seconden voor tijd mag invallen.
Daarnaast: geen versterking voor BMG, dan wel voor Ajax? Nog liever Siem/ siggy/ Hoesen. waardeloze huurconstructies.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Als hij gekocht zou worden ok, maar zo'n speler huren is gewoon een gok, ik zou eerder een buitenspeler erbij halen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik weet niet wie hij voor zich heeft daar en wat voor systeem ze spelen. Luuk heeft al wel bewezen in Nederland te kunnen scoren![]()
Kruse. Jah bij Twente is een goed elftal. Heb twijfels of dit bij Ajax ook zou lukken atm.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik weet niet wie hij voor zich heeft daar en wat voor systeem ze spelen. Luuk heeft al wel bewezen in Nederland te kunnen scorenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
er is genoeg aanvoer en er staan goede spelers achter en naast je (behalve op links). Zelfs schone zorgt als gelegenheidsrechtsbuiten voor genoeg aanvoer.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kruse. Jah bij Twente is een goed elftal. Heb twijfels of dit bij Ajax ook zou lukken atm.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Is er al iets bekend over uitsupporters bij Ajax - Feyenoord? Of die toegelaten worden?Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Er is geen aanvoer, we hebben buitenspelers die alleen maar naar binnen trekken. Af en toe geeft Van Rijn een verdwaalde voorzet.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er is genoeg aanvoer en er staan goede spelers achter en naast je (behalve op links). Zelfs schone zorgt als gelegenheidsrechtsbuiten voor genoeg aanvoer.![]()
elke wedstrijd krijgen de spitsen minstens 2 100% kansen die een goede spits zou afmaken.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:14 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Er is geen aanvoer, we hebben buitenspelers die alleen maar naar binnen trekken. Af en toe geeft Van Rijn een verdwaalde voorzet.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
True, maar De Jong moet hoge ballen vanaf de zijkant hebben en die komen er bij Ajax nauwelijks met buitenspelers als Schone, Siggy, Bojan en Fisscher.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
elke wedstrijd krijgen de spitsen minstens 2 100% kansen die een goede spits zou afmaken.![]()
Dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:19 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
True, maar De Jong moet hoge ballen vanaf de zijkant hebben en die komen er bij Ajax nauwelijks met buitenspelers als Schone, Siggy, Bojan en Fisscher.
En als je siggy hoge ballen geeft is hij niet minder dan luuk. Daarnaast is ook luuk geen topspits. Dus of Siem in de spits en niet janken. Of siggy voorzetten geven.Charlie: How's it going in there?
8 januari eerste overlegquote:Op donderdag 26 december 2013 13:11 schreef Spinosaurus het volgende:
Is er al iets bekend over uitsupporters bij Ajax - Feyenoord? Of die toegelaten worden?![]()
Ik zei ook niet dat we 4 spitsen van hoog niveau hebben.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan? Alleen De Jong heeft laten zien dat hij het niveau aan kan
Maar met Luuk moet je maar afwachten wat hij brengt. Laat er dan eerst één of twee weggaan.![]()
lees 1 post boven jequote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef Zocalo het volgende:
Hoe zit het met de bekerwedstrijd? Is er al Feyenoord publiek, of zijn deze vakken al verkocht?verder zijn naast vak 424/425 alleen op de 2e ring de vakken 401, 402 en 426 t/m 430 in de verkoop gegaan. Deze zijn inmiddels uitverkocht geloof ik. De doelstelling van Ajax is wel om een uitverkochte arena te krijgen, dus ik ga er van uit dat ook2de rest van de 2e ring in de verkoop komt. Wellicht laten ze wel een extra deel van de tribune leeg mochten er daadwerkelijk uitfans komen.
edit:Geldt ook voor mij dusquote:![]()
![]()
Is er sprake van dat Ajax interesse zou hebben voor Luuc de Jong ofzo ?
Kan me er alleen iets bij voorstellen als bv Siggy verkocht zou worden maar dan nog alleen maar voor een klein bedrag. Gaat nooit gebeuren dus, aan Siem in de spits heb je ook meer dan aan Luuc.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Komende zomer zou logischer zijn als het om Luuk de Jong gaat. Dan zijn Sigthorsson en Siem ook weg neem ik aan en met Hoesen alleen win je de oorlog niet.![]()
het is Feyenoord en goedkoop, dus dat zal wel vol komen toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lees 1 post boven jeverder zijn naast vak 424/425 alleen op de 2e ring de vakken 401, 402 en 426 t/m 430 in de verkoop gegaan. Deze zijn inmiddels uitverkocht geloof ik. De doelstelling van Ajax is wel om een uitverkochte arena te krijgen, dus ik ga er van uit dat ook2de rest van de 2e ring in de verkoop komt. Wellicht laten ze wel een extra deel van de tribune leeg mochten er daadwerkelijk uitfans komen.
edit:
[..]
Geldt ook voor mij dus![]()
Ik zou niet eens willen dat Luuk komt, alleen al omdat Siem dan waarschijnlijk op het middenveld terecht komt. Maarja blijkbaar zijn er nog steeds mensen hier die dat laatste zien zitten
Oh.![]()
Dat is inmiddels wel duidelijkquote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou niet eens willen dat Luuk komt, alleen al omdat Siem dan waarschijnlijk op het middenveld terecht komt. Maarja blijkbaar zijn er nog steeds mensen hier die dat laatste zien zitten![]()
Je hebt Luuk de Jong niet nodig. Siem is beter als spits en misschien haakt Hoesen ook nog een keer aan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Echt sinds deze zomer vliegen echt al zijn vrije trappen erinquote:waarom was dat niet eerder zo.
Snelle Egel![]()
En dan zat die Rene vd Gijp even te lullen met zijn "Eriksen zit op de bank", na zijn blessure meteen weer basis en belangrijk.quote:![]()
![]()
lijkt me wel jaquote:Op donderdag 26 december 2013 15:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
het is Feyenoord en goedkoop, dus dat zal wel vol komen toch?![]()
Geldt inmiddels ook voor Oost. Alleen 2e ring west is nog niet in de verkoopquote:Op donderdag 26 december 2013 14:27 schreef Silenus het volgende:
Noord tweede ring is inmiddels ook in de verkoop.![]()
Ach, vandaag zorgde hij voor zowel de 1-0 als de 1-1. Hij doet het prima daar hoor maar we moeten het ook niet gaan overdrijven.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan zat die Rene vd Gijp even te lullen met zijn "Eriksen zit op de bank", na zijn blessure meteen weer basis en belangrijk.![]()
De 1-1 was Eriksen zijn fout?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach, vandaag zorgde hij voor zowel de 1-0 als de 1-1. Hij doet het prima daar hoor maar we moeten het ook niet gaan overdrijven.![]()
Ja hij maakt de overtreding, maar heb je gezien hoe die verdedigers stonden bij TottenhamMet name die Vlad Chiriches
Grootste fout bij dat tegendoelpunt ligt toch wel daar.![]()
GIJPquote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan zat die Rene vd Gijp even te lullen met zijn "Eriksen zit op de bank", na zijn blessure meteen weer basis en belangrijk.![]()
![]()
quote:Griekse media melden vrijdag dat PAOK interesse heeft in twee spelers die in Noord-Holland spelen: Maarten Martens van AZ en Eyong Enoh van Ajax. Laatstgenoemde komt niet in de plannen van Frank de Boer voor en speelt zijn wedstrijden dit seizoen in Jong Ajax. De 26-jarige Enoh speelde vorig seizoen al op huurbasis voor Fulham en weet dat hij voor een vriendelijke prijs kan vertrekken uit Amsterdam.![]()
quote:A Bola meldt dat Ajax en Benfica met elkaar in gesprek zijn over een verhuurperiode voor John, wiens contract in Portugal nog tot medio 2017 doorloopt. Ajax zou voor een halfjaar 400.000 euro willen betalen, maar Benfica aast op een hoger bedrag. Bovendien willen de Portugezen dat Ajax het volledige salaris van John overneemt en dat is de Nederlandse recordkampioen niet van plan te doen.![]()
Haha Gijp. Die zat de voorbeschouwing voor Portugal - Zweden te doen. Vroeg 'ie aan Genee: die Postiga, zit die in Engeland nu? Waarop Genee zegt nee, bij Valencia. Gijp weer: oh, daar doet 'ie het wel goed he... Die man praat zóveel onzin.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan zat die Rene vd Gijp even te lullen met zijn "Eriksen zit op de bank", na zijn blessure meteen weer basis en belangrijk.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Op vele gebieden niet serieus te nemen. Alles wat 'groot' en 'sterk' is, heeft voorrang bij hem.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha Gijp. Die zat de voorbeschouwing voor Portugal - Zweden te doen. Vroeg 'ie aan Genee: die Postiga, zit die in Engeland nu? Waarop Genee zegt nee, bij Valencia. Gijp weer: oh, daar doet 'ie het wel goed he... Die man praat zóveel onzin.![]()
Maar hij heeft sowieso een beetje moeite met Ajax soms, met name na de overwinning op Barcelona was zijn frustratie hilarisch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha Gijp. Die zat de voorbeschouwing voor Portugal - Zweden te doen. Vroeg 'ie aan Genee: die Postiga, zit die in Engeland nu? Waarop Genee zegt nee, bij Valencia. Gijp weer: oh, daar doet 'ie het wel goed he... Die man praat zóveel onzin.![]()
Sowieso kijk ik geen VI om de voetbaldiscussies.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gijppie is de laatste weken wel positiever over Ajax aan het worden, maar het is duidelijk niet zijn club"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Gijp heeft geen club.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:50 schreef Stiggie het volgende:
Gijppie is de laatste weken wel positiever over Ajax aan het worden, maar het is duidelijk niet zijn clubEvolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Hilarisch? Ik werd er bijzonder geďrriteerd van. Ik kan altijd goed om hem lachen hoor, maar hoe hij altijd praat over heel veel dingen, en dan bedoel ik niet alleen Ajax, maar ook over PSV, Feyenoord etc..quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar hij heeft sowieso een beetje moeite met Ajax soms, met name na de overwinning op Barcelona was zijn frustratie hilarisch.![]()
Ik ook niet, slap gelulquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso kijk ik geen VI om de voetbaldiscussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |