SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Shreyas op 23-12-2013 16:38:13 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lijkt me een heel lastig verhaal aangezien de goede talenten dan gewoon naar het buitenland gaan. Die gaan niet tot hun 21ste in de Jupiler League spelen om dan de draft in te gaanquote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien een combi? Eigen opgeleide talenten behoud je zelf, maar voor buitenlandse talenten (of talenten uit de Juplier league) geldt een dergelijke draft procedure. Geen idee of zoiets werkbaar is overigens.![]()
![]()
Hmm ja... zitten duidelijk nog haken en ogen aan.quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een heel lastig verhaal aangezien de goede talenten dan gewoon naar het buitenland gaan. Die gaan niet tot hun 21ste in de Jupiler League spelen om dan de draft in te gaan
BFF met GGMM![]()
Ja het zou kunnen werken als elke competitie met dit systeem gaat werken maar het is veel te lastig allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm ja... zitten duidelijk nog haken en ogen aan.![]()
quote:‘Jammer dat Ajax pas kan winnen door jongen van zeventien jaar’
Maandag, 23 december 2013 om 08:20
Ajax kroonde zich zondag in Zuid-Limburg tot winterkampioen. Door twee late doelpunten van de zeventienjarige competitiedebutant Jairo Riedewald zegevierde het team van Frank de Boer met 1-2 over Roda JC Kerkrade. Willem van Hanegem vindt het prachtig dat de jonge invaller het duel liet omkantelen, maar zet tegelijkertijd ook vraagtekens bij de vorm van Ajax.
“Twee goals bij je debuut. Je moet Ajacied zijn om zoiets te overkomen, het zit gewoon in die club, dit soort dingen”, erkent de oud-speler en -trainer van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. “Ik vind het erg mooi hoe ze dat flikken. Maar aan de andere kant is het jammer dat je uit pas kan winnen door een jongen van zeventien erin te gooien. Dat is fantastisch mooi, maar het moet niet nodig zijn.”
Volgens Van Hanegem is Ajax nog niet constant genoeg om eerste klas kampioenskandidaat te zijn en moet het team van De Boer het ook hebben van toevalligheden. “De Boer is een professional, die bijna nooit echt tevreden is, maar voor het overige zijn ze daar te vaak blij met zichzelf. Ze hebben van een gemankeerd Barcelona gewonnen en sindsdien zijn ze een beetje de weg kwijt. Ik hoop dat De Boer zijn ploeg wat meer naar zijn eigen niveau optrekt. Ik zou het hem gunnen.”![]()
Nou is zijn kritiek ten dele wel terecht, maar het lachwekkende is dat hij bij elk leuk jeugdspelertje van feyenoord doet alsof die potentie heeft voor de Europese top.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Riedewald bevestigt wat ik al een tijd zeg. Ajax wordt weer Europese top. Over 3 jaar stromen er jaarlijks 4/5 toptalenten door en die zullen Ajax langzaam maar zeker de Champions League doen bezorgen.![]()
Jaja 10 minuten spelen en we winnen de Champions League. Morgen winnen we van Bayern met Jong Ajax!quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef davyleiden het volgende:
Riedewald bevestigt wat ik al een tijd zeg. Ajax wordt weer Europese top. Over 3 jaar stromen er jaarlijks 4/5 toptalenten door en die zullen Ajax langzaam maar zeker de Champions League doen bezorgen......Kennedy![]()
Als Riedewald 19 januari een foutje maakt moet hij weer naar NAC. Zzzzz, voetbalsupporters gaan van de hak op de tak, het is bijna saai aan het worden. It's either really great or awful. No inbetweens......Kennedy![]()
Dat lijkt me wat optimistisch. Je bent ook gewoon afhankelijk van het beschikbare talent. Dat zie je al bij Barcelona.quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef davyleiden het volgende:
Riedewald bevestigt wat ik al een tijd zeg. Ajax wordt weer Europese top. Over 3 jaar stromen er jaarlijks 4/5 toptalenten door en die zullen Ajax langzaam maar zeker de Champions League doen bezorgen.
Bovendien heeft Riedewald Nog niets bewezen. Prachtig voor die jongen dat hij zo debuteert, maar dat is heel iets anders dan wekelijks als back op topniveau presteren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach ja, paar weken terug werd er nog gezegd dat Ajax nooit haar talenten zou kunnen behouden hier zo. Maar vandaag schrijft God dan weer in de telegraaf dat spelers tot hun 22/23e gaan blijven en Ajax de macht van de zaakwaarnemers gaat indammen. Ajax gaat een gouden toekomst tegemoet.![]()
![]()
De Jong en Moisander kunnen op termijn wel vervangen worden hoor.
Denswil is echt wel goed en Klaassen vind ik beter.AJ![]()
Jij ook al.quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, het wekelijkse stukje vermaak. Thanks.
AJ![]()
Ja, komop zeg, het was echt geweldig gisteren hoor, maar hij maakt 2 goals, qua verdedigen, wat zijn taak is heb je er nog niets van gezien.
Laten we na 10 min niet opeens doen alsof hij persoonlijk Ajax naar de CL gaat leiden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan ga jij er klaarblijkelijk van uit dat De Jong weer middenvelder is de 2e helft. Mag toch hopen van niet.quote:Op maandag 23 december 2013 14:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
De Jong en Moisander kunnen op termijn wel vervangen worden hoor.
Denswil is echt wel goed en Klaassen vind ik beter.![]()
Hij is ook geen echte spits meer een gelegenheid.quote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan ga jij er klaarblijkelijk van uit dat De Jong weer middenvelder is de 2e helft. Mag toch hopen van niet.AJ![]()
Vind je Serero dan zo geweldig spelen? Klaassen zou ik er nu ook niet uit halenquote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan ga jij er klaarblijkelijk van uit dat De Jong weer middenvelder is de 2e helft. Mag toch hopen van niet.![]()
Neeuh ik probeer er ook een beetje een grapje van te maken. Hij stond 2 keer op de goede plek. Leuk. Maar mij gaat het erom dat we de komende jaren meer talenten zullen debuteren met zoveel lef. En dan geen Ebecilio niveau meer.quote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja, komop zeg, het was echt geweldig gisteren hoor, maar hij maakt 2 goals, qua verdedigen, wat zijn taak is heb je er nog niets van gezien.
Laten we na 10 min niet opeens doen alsof hij persoonlijk Ajax naar de CL gaat leiden.
![]()
Schone en Klaassen op het middenveld met Blind als Vmquote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je Serero dan zo geweldig spelen? Klaassen zou ik er nu ook niet uit halenAJ![]()
Serero vind ik niet geweldig spelen maar voor de balans is die stukken beter dan De Jong. Hij haalt de bal op bij de 6 of bij het centrum duo, en tegelijkertijd zet die veel druk en is die altijd aanspeelbaar. Nog teveel tikkie breed maar doet alles in een versnelling dat hoger is dan bij De Jong.quote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je Serero dan zo geweldig spelen? Klaassen zou ik er nu ook niet uit halen
Duarte zou het misschien ook kunnen.![]()
Laat Serero maar staan of Duarte. En Schone voor rechtsbuiten, ik hoef geen aankoop te zien.quote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schone en Klaassen op het middenveld met Blind als Vm![]()
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al weken aan van Rhijn bijv.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij is niet voor niets gekocht. Ook Sigthorsson krijgt vandaag de dag nog een basisplek dus reken er maar op dat ook Duarte die zal krijgen.quote:![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al maanden aan van Rhijn bijv.![]()
Uhuh, maar Tete is rechtsback en geen omgeturnde rechtsback net als van Rhijn plus stukken beter. Die zal volgend jaar vast wel een basisplek veroverenquote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al weken aan van Rhijn bijv.![]()
![]()
Met name voorin doen ze het niet goed hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Laat Serero maar staan of Duarte. En Schone voor rechtsbuiten, ik hoef geen aankoop te zien.
Ze missen een spits die kansen zelf cremeert of een goeie vleugelspeler met een voorzet en dan kan Sigi blijven.AJ![]()
Niemand wist dat Klaassen zou doorbreken en dat Blind ook een goede mid is.quote:Op maandag 23 december 2013 14:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets gekocht. Ook Sigthorsson krijgt vandaag de dag nog een basisplek dus reken er maar op dat ook Duarte die zal krijgen.AJ![]()
Ligeon vind ik ook goed heeft een uitstekende voorzet en is agressief.quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Uhuh, maar Tete is rechtsback en geen omgeturnde rechtsback net als van Rhijn plus stukken beter. Die zal volgend jaar vast wel een basisplek veroverenAJ![]()
Je kan beter een spits hebben die kan combineren hoor. Daarom de Jong er gewoon in.quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Met name voorin doen ze het niet goed hoor.
Ze missen een spits die kansen zelf cremeert of een goeie vleugelspeler met een voorzet en dan kan Sigi blijven.![]()
Daarom, blij dat er keus is en ik kan me niet voorstellen dat een fitte Siem de Jong niet speelt, al lijkt de beste positie op dit moment spits.quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, niet alle jeugd blijft ook presteren, ik stoor me al weken aan van Rhijn bijv.![]()
Ik vind zijn eindpass niet zo geweldig en ook 0 scorend vermogenquote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Serero vind ik niet geweldig spelen maar voor de balans is die stukken beter dan De Jong. Hij haalt de bal op bij de 6 of bij het centrum duo, en tegelijkertijd zet die veel druk en is die altijd aanspeelbaar. Nog teveel tikkie breed maar doet alles in een versnelling dat hoger is dan bij De Jong.
Duarte zou het misschien ook kunnen.![]()
Als Serero gaat schieten moet ik 9 van de 10 keer al lachen. Schrijnend om te zien gewoonquote:Op maandag 23 december 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind zijn eindpass niet zo geweldig en ook 0 scorend vermogen![]()
Serero niet? Nee ik vind hem ook niet geweldig, maar voor het systeem is die beter dan De Jong op het middenveld.quote:Op maandag 23 december 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind zijn eindpass niet zo geweldig en ook 0 scorend vermogen![]()
Ik zou graag Lobotka dit jaar nog willen zien in het eerste als hoop ik dat dat geen Lodeirotje wordt.![]()
Dat weet ik niet, we hebben De Jong nog niet gezien in de combinatie met Blind en Klaassenquote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Serero niet? Nee ik vind hem ook niet geweldig, maar voor het systeem is die beter dan De Jong op het middenveld.![]()
Die hadden we ook nog jaquote:Op maandag 23 december 2013 14:54 schreef davyleiden het volgende:
Ik zou graag Lobotka dit jaar nog willen zien in het eerste als hoop ik dat dat geen Lodeirotje wordt.en Bazoer.
AJ![]()
Je hoeft De Jong toch niet te zien in combinatie met die twee om te weten dat hij positioneel en qua handelingssnelheid gewoon te kort komt om als aanvallende middenvelder te staan in het systeem waar Ajax mee speelt.quote:Op maandag 23 december 2013 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we hebben De Jong nog niet gezien in de combinatie met Blind en Klaassen![]()
Hij was alleen dit seizoen niet goed, vorige seizoenen deed hij het heel behoorlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je hoeft De Jong toch niet te zien in combinatie met die twee om te weten dat hij positioneel en qua handelingssnelheid gewoon te kort komt om als aanvallende middenvelder te staan in het systeem waar Ajax mee speelt.![]()
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.![]()
Riedewald moet al blij zijn als hij bij het wedstrijdselectie zit als Boilesen terug isquote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.![]()
Als hij wat ritme opdoet Boilesen maar de kans dat hij alles scheurt is groot helaas.quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.AJ![]()
Dan verschillen we daarvan in mening. Ik kan me niet voorstellen dat De Boer met De Jong op het middenveld gaat spelen. Hij vindt Hoesen niet goed genoeg voor de spits, anders laat die Sigthorsson niet starten. En Sigthorsson is dramatisch. Ik denk toch echt dat die weer als spits gaat spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was alleen dit seizoen niet goed, vorige seizoenen deed hij het heel behoorlijk.![]()
Toch is deze blessure toch anders dan de vorige. Hier scheurt hij zijn hamstring omdat hij een vervelende tackle krijgt daar kan hij gewoon niets aan doenquote:Op maandag 23 december 2013 15:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als hij wat ritme opdoet Boilesen maar de kans dat hij alles scheurt is groot helaas.![]()
De een krijgt het sneller dan de ander.quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch is deze blessure toch anders dan de vorige. Hier scheurt hij zijn hamstring omdat hij een vervelende tackle krijgt daar kan hij gewoon niets aan doen
Poulsen mankeerde niets toen Montolivo een horror actie deed.AJ![]()
Uiteraard maar deze blessure kun je niet vergelijken met zijn vorige blessure.quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De een krijgt het sneller dan de ander.
Poulsen mankeerde niets toen Montolivo een horror actie deed.![]()
Boilesen is inderdaad vrij blessuregevoelig. Verwacht niet dat hij dan ook in basis staat in beker tegen Feyenoord, dan zal Blind wel LB staan en Poulsen CVM. Of Ligeon zelfs..![]()
Nee hij heeft wel meerdere blessures gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard maar deze blessure kun je niet vergelijken met zijn vorige blessure.
Een beetje als Robben.AJ![]()
Volgens mij heeft hij niet veel blessures gehad in zijn carriere hij heeft wel een veel te lange blessure gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 15:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel meerdere blessures gehad.
Een beetje als Robben.![]()
riedewaldquote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boilesen is inderdaad vrij blessuregevoelig. Verwacht niet dat hij dan ook in basis staat in beker tegen Feyenoord, dan zal Blind wel LB staan en Poulsen CVM. Of Ligeon zelfs..![]()
Wel veel echte zware blessures.quote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet veel blessures gehad in zijn carriere hij heeft wel een veel te lange blessure gehad.AJ![]()
Noem ze eens op dan ik ben erg benieuwdquote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wel veel echte zware blessures.![]()
Psv was hij anderhalf jaar out.quote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan ik ben erg benieuwd
Manchester een half jaar,en nog wat blessures bij elkaar toch wel 2,5 jaar niet gespeeld.AJ![]()
Dus eigenlijk maar 1 blessure en daarna is hij te snel gebracht wat volledig de schuld is van de medische staf en niet Boilesen zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Psv was hij anderhalf jaar out.
Manchester een half jaar,en nog wat blessures bij elkaar toch wel 2,5 jaar niet gespeeld.
Hij heeft dus eigenlijk in zijn carrière pas 2 blessures gehad, valt reuze mee met Boilesen![]()
Hij had veel verder kunnen zijn in zn ontwikkeling.quote:Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar 1 blessure en daarna is hij te snel gebracht wat volledig de schuld is van de medische staf en niet Boilesen zelf.
Hij heeft dus eigenlijk in zijn carrière pas 2 blessures gehad, valt reuze mee met BoilesenAJ![]()
Orly?quote:Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij had veel verder kunnen zijn in zn ontwikkeling.![]()
![]()
We zijn het er dus wel over eens dat Boilesen niet blessure gevoeliger is dan elke andere speler?quote:![]()
Neequote:Op maandag 23 december 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn het er dus wel over eens dat Boilesen niet blessure gevoeliger is dan elke andere speler?vertel me iemand die vanwege een verkeerde sprint bijna 2 jaar out is.
AJ![]()
Natuurlijk is de vraag of Boilesen niet sneller geblesseerd raakt dan anderen groot. Maar of het chronisch is moet nog blijken, daar hij niet geblesseerd is geraakt op de plek waar hij die 2 jaar daarvoor geblesseerd raakte, maar nu ergens anders. Heb er wel vertrouwen in.![]()
Je snapt het nietquote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Neevertel me iemand die vanwege een verkeerde sprint bijna 2 jaar out is.
Laat maar zitten![]()
Dat lijkt me op dit moment ook de beste optie maar alleen de reden is andersquote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarvan in mening. Ik kan me niet voorstellen dat De Boer met De Jong op het middenveld gaat spelen. Hij vindt Hoesen niet goed genoeg voor de spits, anders laat die Sigthorsson niet starten. En Sigthorsson is dramatisch. Ik denk toch echt dat die weer als spits gaat spelen.![]()
![]()
Van der Hoorn: 'Als het eenmaal loopt, ben je niet meer af te stoppen'
Voetbalzone
23 december 2013, 15:22
Ajax FC Utrecht
Mike van der Hoorn had bij Ajax de opvolger van Toby Alderweireld moeten worden, maar het is de mandekker nog niet gelukt om zich vast in de basis te spelen. Niklas Moisander, Joël Veltman en Stefano Denswil zijn geduchte concurrenten van de van FC Utrecht overgenomen verdediger. Van der Hoorn richt zich al op de tweede helft van het seizoen.AJ![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me sterk dat Riedewald 19 januari gewoon in basis staat. Boilesen is tegen die tijd terug, die zal dan gewoon LB staan en Blind speelt dan gewoon op het middenveld met Serero en Klaassen. Siem de Jong is dan ook weer bij, zou hem dan in spits zetten.Riedewald moet dus niet alleen met Boilesen, maar ook met Duarte concurreren voor linksback. Blind wordt hopelijk helemaal niet meer naar achteren gehaald als Frank er Boilesen, Riedewald en Duarte voor heeft.quote:Frank de Boer heeft zondagmiddag tevreden gekeken naar Ajax. De oefenmeester vond zijn ploeg beter, maar zelfs hij had geen rekening gehouden met het scenario, dat zich voltrok. Jaïro Riedewald scoorde als invaller twee keer en dat zorgde voor een glimlach bij De Boer.
'Er was wel twijfel of ik Duarte of Riedewald moest inbrengen. Je moest Hupperts in de gaten blijven houden', gaf De Boer eerlijk toe dat de hele jongensdroom misschien niet eens had plaatsgevonden. 'Ik had niet verwacht dat hij in de zestien zou komen. Het is een sprookje.' De coach geeft Riedewald complimenten. 'Hij heeft heel veel kwaliteiten en speelt in de A1 met twee vingers in zijn neus. Daarom zit hij ook bij de selectie.'
Het mooie van Frank is dat hij Riedewald er gewoon in zal zetten als hij volgens hem de beste optie is, ook op z'n 17e, ook tegen PSV en Feyenoord.![]()
Het mag duidelijk zijn dat Duarte een miskoop is geweest. Geen slechte speler, maar voegt niets toe aan dit Ajax.quote:Op maandag 23 december 2013 15:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
[..]
Riedewald moet dus niet alleen met Boilesen, maar ook met Duarte concurreren voor linksback. Blind wordt hopelijk helemaal niet meer naar achteren gehaald als Frank er Boilesen, Riedewald en Duarte voor heeft.
Het mooie van Frank is dat hij Riedewald er gewoon in zal zetten als hij volgens hem de beste optie is, ook op z'n 17e, ook tegen PSV en Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Duarte een miskoop is geweest. Geen slechte speler, maar voegt niets toe aan dit Ajax.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |