SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De eerste in HD.quote:Op maandag 23 december 2013 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen flauw ideeOok geen idee hoe dat dan in beeld gebracht gaat worden..
in 3D! en met Helmcams!quote:
Zou de NSA ook met een bak popcorn meekijken?quote:Op maandag 23 december 2013 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
En allemaal drones die bepaalde schaatsers volgen.
Richard Vinger die tweets gaat oplezen.quote:Op maandag 23 december 2013 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
En allemaal drones die bepaalde schaatsers volgen.
De eerste op FOK! Te bedenken dat het hier al 14/15 jaar oud is.quote:
ongeveer op dezelfde manier als de vorige keer denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen flauw ideeOok geen idee hoe dat dan in beeld gebracht gaat worden..
Fryske Dûmkes.quote:Op maandag 23 december 2013 02:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zou de NSA ook met een bak popcorn meekijken?
quote:Op maandag 23 december 2013 02:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Richard Vinger die tweets gaat oplezen.
quote:
omg nee toch, is er een dansje bij?quote:
Toen was ik 4.quote:Op maandag 23 december 2013 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ongeveer op dezelfde manier als de vorige keer denk ik
Zuurpruim.quote:
Heeft iemand ze 'gestuurd'quote:Op maandag 23 december 2013 02:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg nee toch, is er een dansje bij?
Ja.quote:Op maandag 23 december 2013 02:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg nee toch, is er een dansje bij?
Niet elk moment van de dagquote:Op maandag 23 december 2013 02:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wel leuk dat je op elk moment van de dag mijn post quote.![]()
de wattes??quote:
Uiteraard. #TeamTimber 4evahquote:Op maandag 23 december 2013 02:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wel leuk dat je op elk moment van de dag mijn post quote.![]()
Tuurlijk! Die hacken gewoon de geo-blocker zodat ze online naar de NOS kunnen kijken. Want zo rolt de NSAquote:Op maandag 23 december 2013 02:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zou de NSA ook met een bak popcorn meekijken?
Ph waarde.quote:Op maandag 23 december 2013 02:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jouw zuurtegraad is nog steeds hoger
wavoorsoep?quote:
Tevens de eerste voor vele FOK!kers...quote:Op maandag 23 december 2013 02:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De eerste op FOK! Te bedenken dat het hier al 14/15 jaar oud is.
dansjesquote:
Onzin!quote:Op maandag 23 december 2013 02:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ph waarde.
En die is nu even wat lager dan de jouwe.
Komt er eindelijk beweging in die luie varkens.quote:
ah ja, dat ken ik niet want ik heb geen eredivisiefoxlivequote:
"Je lekt accuzuur uit je kut" hadden we in KLB gezegd. Alhoewel, bij ESSR als potentieel anthem kies ik geen kant.quote:
Ik zit er zo bij:quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, dat ken ik niet want ik heb geen eredivisiefoxlive
Ongesteldheidssoep ? Compleet met sliertjes en bonkjes ?quote:
Dewat.quote:Op maandag 23 december 2013 02:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ongesteldheidssoep ? Compleet met sliertjes en bonkjes ?
Is nog altijd zuurder dan:quote:Op maandag 23 december 2013 02:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op Fok zit ik er altijd zo bij:
ik had trek.....nu nog meerquote:Op maandag 23 december 2013 02:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ongesteldheidssoep ? Compleet met sliertjes en bonkjes ?
Ik dacht zo:quote:Op maandag 23 december 2013 02:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
speculaas? lekker!quote:
Ik lig er altijd zo bij:quote:Op maandag 23 december 2013 02:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En speculeren is gokken of een ander dat doet.quote:Op maandag 23 december 2013 02:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speculaas? lekker!
ik heb trouwens vorig jaar een nieuw werkwoord bedacht: Speculaseren: bedenken of je wel of geen speculaas gaat eten.
Sexy.. Kunnen ze in Afrika ook.quote:Op maandag 23 december 2013 02:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik lig er altijd zo bij:
[ afbeelding ]
ja, Will en de Mensen die Plage coveren. dat moet de hel zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Will and the Fighters topsjowwww
Lurkerquote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Telkens als de bel gaat schrikt mijn kat wakker en kijkt wild om zich heen.
Ik denk ik meld het even.
Past goed bij je usernamequote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Verkapte ik heb chef special 2x ontmoet..quote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Mansjester het volgende:
Die eikels van Chef Special hebben mij laatst 2 keer op 1 dag bijna aangereden met hun hippie busje
Bedankt voor de mededeling, hier kunnen we niks mee.quote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Woon jij in Haarlem?quote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Mansjester het volgende:
Die eikels van Chef Special hebben mij laatst 2 keer op 1 dag bijna aangereden met hun hippie busje
je doet je usernaam eer aanquote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sja, geen condooms daar he ...quote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Zipportal het volgende:
Die Livestream uit Kenia is pure aids.![]()
http://seriousrequest.3fm.nl/live/
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 23 december 2013 02:22 schreef Strani het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de mensen die dit jaar langskomen in het Glazen Huis minder bekend dan in voorgaande jaren? Op Stromae na ken ik vrijwel niemand..
quote:
Ik heb nu continu het idee dat ik onder een steen leef. Vorig jaar maar af en toe.quote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al dat ik achter begon te raken.
Kenia is sowieso pure aids. Letterlijkquote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Zipportal het volgende:
Die Livestream uit Kenia is pure aids.![]()
http://seriousrequest.3fm.nl/live/
Geeft niks gewoon doorgaan waar jullie mee bezig zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling, hier kunnen we niks mee.
quote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kenia is sowieso pure aids. Letterlijk
Ik hoop het.quote:
Trustuhquote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
nou als de sjeffies gaan opbouwen dan ga ik slapen
3rdRock zegt slaap lekker!quote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Jammerquote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Joe, slaapsequote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik las selfies die gaan opbouwenquote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Voorspelbaarquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Correctie: bijna niks.quote:
lukt het?quote:Op maandag 23 december 2013 02:27 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij is 31/32 en kent muziek van eric claptoon niet eensquote:
Ja precies hetzelfde hier. Het is allemaal erg obscuur.quote:Op maandag 23 december 2013 02:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb nu continu het idee dat ik onder een steen leef. Vorig jaar maar af en toe.
ik ken wel Eric Clapton...quote:Op maandag 23 december 2013 02:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij is 31/32 en kent muziek van eric claptoon niet eens
als ik het goed onthouden heb
quote:
persoonlijk?quote:
Verkeerde accountquote:
Je hebt de klok wel horen luiden maar weet niet eens in welke toren het ding hangt.quote:Op maandag 23 december 2013 02:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij is 31/32 en kent muziek van eric claptoon niet eens
als ik het goed onthouden heb
Ik moet wel meedoen... Ik kijk zelfs sport tegenwoordigquote:
whoopsquote:
ja!quote:
Pino112 kan dit waarderenquote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet wel meedoen... Ik kijk zelfs sport tegenwoordig
quote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt de klok wel horen luiden maar weet niet eens in welke toren het ding hangt.
ik maakte je typefout belachelijkquote:
Verenaquote:
heeft ze 2 zoontjes en woont ze op de 4e verdieping? zou wel toepasselijk zijn...quote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Strani het volgende:
Een meisje waar ik ernstig verliefd op was (rond 1993/1994) playbackte Never Alone destijds tijdens een discoavond van school. Jeugdsentiment.
Nu heeft ze twee kinderen en vind ik haar een stuk minder aantrekkelijk..
quote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik maakte je typefout belachelijk
quote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft ze 2 zoontjes en woont ze op de 4e verdieping? zou wel toepasselijk zijn...
Haha volgens mij wel twee zoontjes jaquote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft ze 2 zoontjes en woont ze op de 4e verdieping? zou wel toepasselijk zijn...
Nog steeds spijt dat ik er weer over ben begonnen vanavond...quote:
Ik wist/weet niet welke muziek bij Eric Clapton hoort. Maar toen iemand met een voorbeeld kwam, herkende ik het meteen.quote:
quote:
trustenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit hadden we wel effe nodig.
Truste.quote:
Meestal betekent dat dat ik enkel nog meelurk en langzaam ga afsluiten, dus die welterusten kan je ook nu al roepenquote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het even weten wanneer je klaar bent met afhaken, dan zeg ik welterusten.
En Diederik? Zegt die naam je wat? Of Roland?quote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik wist/weet niet welke muziek bij Eric Clapton hoort. Maar toen iemand met een voorbeeld kwam, herkende ik het meteen.
Namen zeggen me maar weinig.
quote:Op maandag 23 december 2013 02:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar 1 groene? dat is racistisch
ja, dat vond 3rdRock ook niet je snuggerste actie!quote:Op maandag 23 december 2013 02:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds spijt dat ik er weer over ben begonnen vanavond...
Haha, welterusten!quote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Meestal betekent dat dat ik enkel nog meelurk en langzaam ga afsluiten, dus die welterusten kan je ook nu al roepen
quote:
Alvast welterusten danquote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Meestal betekent dat dat ik enkel nog meelurk en langzaam ga afsluiten, dus die welterusten kan je ook nu al roepen
quote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Niets.quote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En Diederik? Zegt die naam je wat? Of Roland?
quote:Op maandag 23 december 2013 02:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker lepeltje lepeltje liggen met die grap. xD
Een burnout maakt dom... Erg dom...quote:Op maandag 23 december 2013 02:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat vond 3rdRock ook niet je snuggerste actie!
en Anal Cunt? of Kutschurft? Rompeprop dan?quote:
ghehehequote:Op maandag 23 december 2013 02:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker lepeltje lepeltje liggen met die grap. xD
ow, ik dacht dat een burnout vooral veel rubber op de weg maakte...quote:Op maandag 23 december 2013 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Een burnout maakt dom... Erg dom...
'k Zal het melden zodra ik dat ook maar enigzins boeiend vindquote:Op maandag 23 december 2013 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel ernstig hoor..
Niets.quote:Op maandag 23 december 2013 02:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Anal Cunt? of Kutschurft? Rompeprop dan?
gelukkig maarquote:
Dat is een iets andere variant.quote:Op maandag 23 december 2013 02:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat een burnout vooral veel rubber op de weg maakte...
Goede post.quote:
Doe maar ja. Dan is er misschien nog een beetje hoop.quote:Op maandag 23 december 2013 02:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
'k Zal het melden zodra ik dat ook maar enigzins boeiend vind
wel een stuk leuker denk ik...quote:
quote:
nueck zequote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef Zaktabak het volgende:
Ik leg de mobiel weg. Neuq ze en weltrusten.
quote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef Zaktabak het volgende:
Nu niet ?quote:Op maandag 23 december 2013 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar ja. Dan is er misschien nog een beetje hoop.
Dank je, maar deze nacht maar eens niet. Slaap zequote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef Zaktabak het volgende:
Houdoekes.quote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef Zaktabak het volgende:
Denk het wel ja, gezien autoscheuren altijd wel een hobby wasquote:
Sommige mensen kunnen viool spelen, sommige mensen kunnen praten.quote:Op maandag 23 december 2013 02:36 schreef Stickertje het volgende:
'voor jullie uuhh viool uhhh te kunnen uuhhh spelen '
Ik aan een knisperende violist.quote:Op maandag 23 december 2013 02:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet bij electrische viool altijd hieraan denken:
Dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat in mn FB-timeline![]()
Gehoorzaam ik ?quote:Op maandag 23 december 2013 02:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik moet je naar bed sturen van je.
quote:Op maandag 23 december 2013 02:38 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat in mn FB-timeline![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat in mn FB-timeline
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
Wij volgen dezelfde mensen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat in mn FB-timelineTante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Fuq.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat in mn FB-timeline
Ze smelten de kazen!
die heb je gewoon zelf gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat in mn FB-timeline
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Geeft niks, er kwam nogmaals een fikse grinnik!quote:
Heb maar even gereageerdquote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, er kwam nogmaals een fikse grinnik!
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Stickertje het volgende:
Is het plein een stuk leger dan gister en eergister nacht?
Zou wel logisch zijn op zondagnacht...quote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Stickertje het volgende:
Het is zondagavond, zou dus best kunnen.quote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Stickertje het volgende:
Weekend een nieuwe werkweek niet?quote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Stickertje het volgende:
ja, maar voor een zondagnacht valt het niet tegen toch?quote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Stickertje het volgende:
Oh absoluut. Morgen maandag.quote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Stickertje het volgende:
Kerstvakantie weekquote:Op maandag 23 december 2013 02:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weekend een nieuwe werkweek niet?
Ja...rond 23uur was het nog heel druk. Moeten mensen werken denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 02:40 schreef Stickertje het volgende:
Insert flauwe pedo-opmerking hier.quote:
niet aangeschoten genoeg, mensen horen volledig vdk te zijn bij serious requestquote:Op maandag 23 december 2013 02:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
02:42 en dan met zo'n klein kind op een plein staan met aangeschoten jeugd.
Die vader is tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |