SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 0% gewijzigd door j0rdiiii op 23-12-2013 00:45:50 ]
Ik ren niet met mijn telefoon, dus helaasquote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een app die je telkens een stuk van een verhaal vertelt als je een zeker punt bereikt hebt.
Je schiet er alleen zo weinig mee op als dat liedje in je oren tettertquote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Van haar liedjes kan ik anders zeer gemotiveerd wegrennen.
Nee nee, je moet wel nog gewoon met je benen rennen. De telefoon is er alleen als hulpmiddel.quote:Op maandag 23 december 2013 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ren niet met mijn telefoon, dus helaas![]()
Tevens kut-TT
ze mag bij mij wel ff komen zuigen hoor...quote:
Ik merk dat ik het leuk vind om te proberen steeds een persoonlijk recordje te verbreken. En wel zo veel mogelijk de route aan te passen, anders wordt het eentonig. Met Endomondo worden verschillende afstanden en tijden bijgehouden en kan je heel goed zien hoe je aan het lopen en verbeteren bent, dat is wel mijn stok achter de deur.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet een stok achter de deur hebben.
Ik voel je pijnquote:Op maandag 23 december 2013 00:34 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je schiet er alleen zo weinig mee op als dat liedje in je oren tettert
quote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, je moet wel nog gewoon met je benen rennen. De telefoon is er alleen als hulpmiddel.
Ik gebruik Runkeeperquote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het leuk vind om te proberen steeds een persoonlijk recordje te verbreken. En wel zo veel mogelijk de route aan te passen, anders wordt het eentonig. Met Endomondo worden verschillende afstanden en tijden bijgehouden en kan je heel goed zien hoe je aan het lopen en verbeteren bent, dat is wel mijn stok achter de deur.
Wij zijn het wel vaak eens Stinhoquote:
Nou, ik keek er even naar en ik vroeg me inderdaad af wat de maker ermee bedoelde. Ik concludeer dat het slaat op het accepterende karakter van de mensen in het algemeen. Maar ik kan er naast zitten.quote:
dat heb ik ook wel, maar ik heb geen smartphone en om nou met mijn tablet te gaan rennen.....maar ik mat achteraf altijd wel de afstand op afstandmeten.nl. met de loopleeuwarden moest ik 5km lopen..d.at was ook meteen de 1e keer dat ik dat aan 1 stuk deedquote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het leuk vind om te proberen steeds een persoonlijk recordje te verbreken. En wel zo veel mogelijk de route aan te passen, anders wordt het eentonig. Met Endomondo worden verschillende afstanden en tijden bijgehouden en kan je heel goed zien hoe je aan het lopen en verbeteren bent, dat is wel mijn stok achter de deur.
Laura Jansenquote:Op maandag 23 december 2013 00:37 schreef Paul het volgende:
Wie is eigenlijk dat andere meisje bij het krezip meisje
Laura Jansen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:37 schreef Paul het volgende:
Wie is eigenlijk dat andere meisje bij het krezip meisje
quote:
je kan het goed verwoorden, dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik keek er even naar en ik vroeg me inderdaad af wat de maker ermee bedoelde. Ik concludeer dat het slaat op het accepterende karakter van de mensen in het algemeen. Maar ik kan er naast zitten.
Dank je managementquote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef remcoP het volgende:
Voor de liefhebbers van Chef'Special, vannacht rond 2:45 gaan ze een liedje spelen.
PINO112 LEES JE DIT? pak je tissues maar vast!quote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef remcoP het volgende:
Voor de liefhebbers van Chef'Special, vannacht rond 2:45 gaan ze een liedje spelen.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PINO112 LEES JE DIT? pak je tissues maar vast!
Dat nog niemand dat hier getypt had verbaasde me eigenlijk nog het meest.quote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja shit nu heb ik dat nummer in m'n hoofd.
Dat duurt nog 2uquote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PINO112 LEES JE DIT? pak je tissues maar vast!
jacqueline govaert )ex-krezip) en 2 wannabenegeressen.quote:
Dank je. Ik voel ook zo'n opluchting nadat ik het onder woorden wist te brengen. Het raakte me echt diep en die emotie moet er natuurlijk uit.quote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je kan het goed verwoorden, dat bedoelde ik inderdaad
kun je vast met het voorspel beginnenquote:
met baas Joseph Gorden Levitt. regisseert z'n eerst film en die gaat over sex. speelt zelf de hoofdrol en regelt Scarlett Johansson. HELD!quote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb vanavond Don Jon gezien, over tissues gesproken. Vermakelijke film.
zit in Flinke Namen!quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Vogeltje88 het volgende:
Moet ik deze dude ergens van kennen?
Dat inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met baas Joseph Gorden Levitt. regisseert z'n eerst film en die gaat over sex. speelt zelf de hoofdrol en regelt Scarlett Johansson. HELD!
Ja, van het Glazen Huis in de nacht van 23 december, toen was hij te gast.quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Vogeltje88 het volgende:
Misschien eens tegengekomen tijdens het rennen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Vogeltje88 het volgende:
quote:
Cee is op dreef.quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, van het Glazen Huis in de nacht van 23 december, toen was hij te gast.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
haha, ik was laatst op een vlooienmarkt. kocht ik het singletje mmmbop van 2ehanson!
Hij lijkt verdomd veel op een collega van me, dat welquote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien eens tegengekomen tijdens het rennen?
haha, ik was laatst op een vlooienmarkt. kocht ik het singletje mmmbop van 2ehanson!
je moet niks, maar Als ze langsloopt en Wolken waren hitjes een jaar of 2-3 geleden...quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet ik die ergens van kennen?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
En wie zijn Flinke namen?
(ik word oud geloof ik..)
Let's clean that shit up!quote:Op maandag 23 december 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een schijtlol in deze draad
quote:Op maandag 23 december 2013 00:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Rock de Breij dames en heren!quote:Op maandag 23 december 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
moet ik ophouden met die slechte woordgrappen of?
Als ze langs loopt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
dan liever een gebreide rok!quote:
eensquote:
*pyjamaquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft koen een piama aan?
*coenquote:
Wat een instemming van mijn kant met jou deze avond.quote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel een kutkwali bij dat filmpje. Echte bazen hebben de MP3 uiteraard allang gedownload.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
SjongejongeJacqueline is zo'n gaar wijf.
qftquote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Qunix het volgende:
Coen, niemand doet mee. Het is dood daar. Nice try...
haar zus daarentegen. die zou ik echt keihard doen tot de vellen erbij hangen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat een instemming van mijn kant met jou deze avond.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haar zus daarentegen. die zou ik echt keihard doen tot de vellen erbij hangen.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Qunix het volgende:
Coen, niemand doet mee. Het is dood daar. Nice try...
picsquote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
picsquote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik 98degrees met True to your heart aanvragen?
godverdomme Rockquote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alleen met de slechten ja.quote:Op maandag 23 december 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
moet ik ophouden met die slechte woordgrappen of?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef De_Nater het volgende:
Ik hoor jouw stem ook nog steeds ja, gadverdamme
quote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb de tv zachter gezet anders denken de buren dat ik dit ben.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA die heb ik ook op mijn hardloopplaylist staan btw heerlijk nummerquote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik 98degrees met True to your heart aanvragen?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
Het is toch nog niet de eerste maandag van de maand?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb jij thuis een cassetterecorder?
15 seconds of famequote:Op maandag 23 december 2013 00:47 schreef noodgang het volgende:
Blijf me verbazen dat mensen zich zo voor lul zetten
quote:Op maandag 23 december 2013 00:47 schreef Pandaplint het volgende:
It kin net!
Doe ik het goed Alors?
quote:
Te oud als je die vraag moet stellenquote:
als je haar weer ziet....ontvoer haar dan en breng haar naar Leeuwarden. hebben we triootjequote:Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zag ik wel eens in de stad rondlopen hier vroeger.
Ze zit nu in een rolstoel?quote:Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zag ik wel eens in de stad rondlopen hier vroeger.
quote:
quote:
Praktisch ingesteld.quote:Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je haar weer ziet....ontvoer haar dan en breng haar naar Leeuwarden. hebben we triootje
Het was een vraag. Rockquote:
Dat is best wel een prima bandjequote:Op maandag 23 december 2013 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Graffiti6
Al is Annie You Save Me beter.
zet je wel een lasbril op?quote:
Het is bedtijd!quote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef 2cv het volgende:
Yup, dit kan mijn waardering wegdragen (ofzo).
Ja, ff vreten pakken. En warme chocolademelk maken (Nesquick, anders wordt het te ingewikkeld).quote:
Neuh, ik word wel blind.quote:
Binnenkort een *NIEUW ALBUM*quote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is best wel een prima bandje
quote:
de watquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al gestemd voor de ONZ Verkiezingen?
prima, moet jij wetenquote:
Nee dat vind ik zulke ONZ.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee..quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben je genomineerd? en waar kan ik stemmen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ONZ Verkiezingen.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hehehoe laat gaat morgen de wekker?
Jennifer Lawrence.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Krambo het volgende:
Wie zou voor jullie de perfecte slaapgast zijn?
Roel van Velzenquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Krambo het volgende:
Jillian Welshquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Krambo het volgende:
quote:
Geer&Goorquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Krambo het volgende:
Dave Fucking Grohl.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Krambo het volgende:
wat is het anthem daar?quote:Op maandag 23 december 2013 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.denhelderactue(...)-uit-het-glazen-huis
[ afbeelding ]
Trustequote:
WATquote:Op maandag 23 december 2013 00:52 schreef Stickertje het volgende:
Waar kan ik mijn stem uitbrengen om Roadtrip de beste KLB user te maken?
Geen ideequote:
Die ook ja. En Youp van het Hek.quote:
Die is al geweest!quote:
ONZquote:Op maandag 23 december 2013 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
ONZ / FOK! ONZ VERKIEZINGEN 2013 !!!
Mwallé, daar zegt u wat héquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Strani het volgende:
Bart Peeters zou een prima slaapgast zijn trouwens. Er schijnen mensen te zijn die hem irritant vinden maar energie en de wil om een mooie show te maken, heeft ie wel.
quote:
Awesome zou dat zijn!quote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch raar zijn als hij seks had met z'n eigen achternaam..
Ik weet nog wel de TT's op dat moment. O.a. "Wat een le-gen-da-ri-sche avond!"quote:
okquote:
She goes Nanaquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Strani het volgende:
Bart Peeters zou een prima slaapgast zijn trouwens. Er schijnen mensen te zijn die hem irritant vinden maar energie en de wil om een mooie show te maken, heeft ie wel.
Ja. Ik denk dat ik dan de hele avond in een stuip lig. Lekkere foute, scherpe humor enzo.quote:
Nou en ?quote:
Niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |