abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134596125
Dit gezin kent helaas alleen maar verliezers.
pi_134596855
Jammer dat er zo in het artikel gekapt is. Hier de link naar het artikel dat in het A.D. van zaterdag stond;
http://www.antibjz.nl/pag(...)t-haar-verhaal-r3653
pi_134597085
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 03:17 schreef Rivalo het volgende:
Morgenochtend maar ff niet onder de douche gaan, kan het fysieke geweldd naar mijzelf toe niet meer aan.
Elke keer weer die warme douche, elke keer weer fysieke overmacht die op mij wordt losgelaten. Ik kan het niet meer handelen, al die douche beurten. Kei- en keihard fysiek geweld, om over het psychologische gedeelte maar te zwijgen :'(

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 09:36:35 ]
  maandag 23 december 2013 @ 09:36:33 #129
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_134597089
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee dat vind ik een hele goede reden.
Ze hebben hun leven op 1 plaats, vrienden, school, sport, etc.
Ze zouden dat allemaal om moeten gooien en dan ook nog bij een nieuwe relatie moeten wonen en haar 2 kinderen. Dat is heel erg heftig.
Onzin, kinderen passen zich juist het makkelijkst aan aan een veranderende situatie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 23 december 2013 @ 09:48:14 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_134597263
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 03:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En vaders ook niet. :').

Volgens mij ontbreekt het bij jou een beetje aan het besef dat mannen alleen al verantwoordelijk zijn voor 99% van al het fysieke geweld op deze aarde, wrs meer dan 95% van al het psychologische geweld, 95% van alle criminaliteit, ze verkrachten vrouwen en kinderen, moorden vrouwen en kinderen bij de fleet, ze zijn niet zelden extremistisch in politieke denkbeelden, hebben nauwelijks enige empathie voor hun medemens en zijn bij uitstek de individuen die door regeringen (bemand door mannen) zijn om te bouwen tot moordmachines, als er eens een gewapend conflict uitbreekt of een religieus conflict dat tot bloedbaden leidt, wie staan er vooraan? 8)7 .
Ja, dude, het voordeel van de twijfel geven we de man niet nee.
Ik ben puur rationeel nog steeds hier voorstander van trouwens: WFL / Amazonië. nl of het mannenreservaat...
Waarom doe je oorlog, geweld etc af als puur negatief? Zonder deze ultieme vormen van concurrentie zouden we nog in het stenen tijdperk leven.
Het resultaat van een utopie is stagnatie en decadentie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 23 december 2013 @ 10:06:23 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_134597546
Ik vind het absurd dat je aangifte kunt doen als je kind onder de douche is gezet. Voor mijn part met kleren en al onder een koude douche. Om dát nu mishandeling te noemen waar je aangifte van kunt doen ? Vind t het volkomen idioot hoor. Het drijft alleen zaken tussen ouders en kinderen op de spits en daar worden kinderen uiteindelijk zélf de dupe van.
Dan kun je het beter zo regelen dat in geval van vechtscheiding er snel wordt bekeken waar de kinderen het beste kunnen wonen en de andere partij buiten spel zetten. Dat leert ouders wellicht om hun eigen problemen niet over de rug van kinderen uit te vechten.
Ik heb trouwens geen goed woord over voor beide ouders die hun kinderen zoiets akeligs aandoen. Slik gewoon je trots en ergernis in om wille van de kinderen.

De stukgelopen relatie is jouw probleem en het is ook jouw verantwoordelijkheid dat de kinderen er zo min mogelijk onder te lijden hebben. Als je zelf vind dat jij een beetje meer moet lijden dan de ander omdat je geen ruzie mag maken, nou dan moet je dat maar accepteren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_134597734
Bizar verhaal. En dat allemaal omdat mensen elkaar geen geluk gunnen.
  maandag 23 december 2013 @ 10:20:45 #133
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_134597790
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 03:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En vaders ook niet. :').

Volgens mij ontbreekt het bij jou een beetje aan het besef dat mannen alleen al verantwoordelijk zijn voor 99% van al het fysieke geweld op deze aarde, wrs meer dan 95% van al het psychologische geweld, 95% van alle criminaliteit,
Dit alleen al is niet waar...

quote:
ze verkrachten vrouwen en kinderen, moorden vrouwen en kinderen bij de fleet, ze zijn niet zelden extremistisch in politieke denkbeelden,
Vrouwen verkrachten ook kinderen. Vrouwen vermoorden vaker hun kinderen dan mannen. Vrouwen zijn net zo divers en net zo extremistisch in hun denkbeelden als mannen.

quote:
hebben nauwelijks enige empathie voor hun medemens en zijn bij uitstek de individuen die door regeringen (bemand door mannen) zijn om te bouwen tot moordmachines, als er eens een gewapend conflict uitbreekt of een religieus conflict dat tot bloedbaden leidt, wie staan er vooraan?
Vrouwen zijn tegenwoordig ook goed vertegenwoordigd in regeringen en legers, zowel op uitvoerend als officier-niveau. Is er veel veranderd? Niet echt, het bloedvergieten wordt alleen maar erger.
quote:
Vrouwen plegen wel misdaden idd, maar naar onderzoek vaak als ze menstrueren en er mannelijke hormonen vrijkomen.
Ook plegen ze infanticide, maar ook dan weer vaak als ze menstrueren.
Er is niet zoiets als ''mannelijke hormonen''. Dat is een niet-wetenschappelijke bijnaam, voor het gemak. Vrouwen hebben die hormonen immers ook, zoals je zegt.
quote:
Ja, dude, het voordeel van de twijfel geven we de man niet nee.
Ik ben puur rationeel nog steeds hier voorstander van trouwens: WFL / Amazonië. nl of het mannenreservaat...
Volgens mij is er niet zoveel rationeel aan dit soort zieke fantasieën. Het geeft wel goed weer dat vrouwen helemaal niet zo verschillen van mannen, en er net zulke verknipte denkbeelden op na kunnen houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vader_Aardbei op 23-12-2013 10:30:15 ]
pi_134597880
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee maar ik kan wel een verhaal globaal lezen en ook eens nadenken ipv het verhaal maar van 1 kant te zien ..

En ook afvragen waarom het zo ver is gekomen dat een man zijn eigen kinderen en zichzelf de dood injaagt

Dit doe je alleen uit pure wanhoop en dan is mijn vraag wie heeft hem tot die wanhoop gedreven ?
juist zijn ex vrouw ....

ben ook blij dat nu ook eens het verhaal van die nieuwe vriendin van de vader boven tafel komt vaak wordt dat uit het nieuws gehouden
Tja, en daar sta je dan als ex-vrouw zijnde met je wraakgevoelens, je aangiftes en je zwartmakerijen....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_134597980
Het vermoeden dat de moeder een grote negatieve rol heeft gespeeld in dit drama zijn dus wederom versterkt. Ik neem aan dat het onderzoek van haar rol hierin nog steeds lopende is..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134597993
Het interview is nergens meer te vinden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134598015
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, en daar sta je dan als ex-vrouw zijnde met je wraakgevoelens, je aangiftes en je zwartmakerijen....
Ze moet niet alleen zien te dealen met het verlies van haar 2 kinderen maar ook nog met haar geweten.
Een erg zware last lijkt me
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 10:32:16 #138
236264 crew  capricia
pi_134598025
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:30 schreef eight het volgende:
Het vermoeden dat de moeder een grote negatieve rol heeft gespeeld in dit drama zijn dus wederom versterkt. Ik neem aan dat het onderzoek van haar rol hierin nog steeds lopende is..
Hoe kom je aan de informatie dat het onderzoek nog lopende is?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134598062
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe kom je aan de informatie dat het onderzoek nog lopende is?
aanname schreef ik toch. Lijkt mij ook niet meer dan logisch.
pi_134598161
Ik wil graag het interview lezen, maar de links die in dit topic zijn gepost, werken niet meer. Weet iemand misschien waar ik hem kan lezen (JA, ik heb al op Google gekeken)?
pi_134598192
Toch is het vreemd dat bij vechtscheidingen in de meeste gevallen de kant van de moeder wordt gekozen. Als vader zijnde sta je vaak machteloos, vooral als je ook nog te maken krijgt met zo'n mannenhatende trol van jeugdzorg.
pi_134598267
quote:
5s.gif Op maandag 23 december 2013 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Het interview is nergens meer te vinden?
quote:
17s.gif Op maandag 23 december 2013 10:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil graag het interview lezen, maar de links die in dit topic zijn gepost, werken niet meer. Weet iemand misschien waar ik hem kan lezen (JA, ik heb al op Google gekeken)?
Die link werkt nog wel maar de browser heeft er heel lang over gedaan.
Voor tekst zie spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134598382
Ik geloof dat de servers van antibjz of overbelast zijn, of worden ge-ddost door boze, pro-ruben & julian supporters.
pi_134598551
Heel erg bedankt! En als ik zo het verhaal lees, heeft deze moeder wel degelijk een hele grote rol in wat er gebeurd is. Ja, het is van een kant en het verhaal van haar kant kan heel anders zijn, maar de vader wordt daadwerkelijk al op achterstand gesteld. Alle adviezen etc. komen later bij hem dan bij de moeder. Dat zou niet mogen. Ook zou niet alles geweigerd moeten worden, zoals psychische onderzoeken. Vind het ook niet netjes van BJZ dat ze nooit meer iets aan de vriendin hebben laten horen. Onbegrijpelijk.
pi_134598707
Zo gaat het bijna altijd. Jeugdzorg zal in bijna alle gevallen altijd voor de moeder kiezen. Het interesseert hun niet of er enige waarheid inzit. Zolang ze hun quota maar halen. Uit het verhaal blijkt ook maar weer eens dat ze zich niet eens hoeven te verantwoorden voor hun beslissingen. Als zij zeggen dat Zeist - Vleuten te ver uit elkaar liggen, dan is dat zo. Ook al is het slechts een halfuur rijden met de auto en het OV.
  maandag 23 december 2013 @ 11:07:36 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134598839
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik geloof dat de servers van antibjz of overbelast zijn, of worden ge-ddost door boze, pro-ruben & julian supporters.
Pro-vermoorde kinderen supporters, ja?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134598875
Het blijft een enorm tragisch verhaal… Echt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134598902
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2013 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Pro-vermoorde kinderen supporters, ja?
Meer het kamp van moeder Iris, oftewel mensen die vinden dat de familie van de vader geen recht van spreken heeft, omdat hij de kids heeft vermoord.
pi_134599035
Die ouders van Iris hebben ook een zeer discutabele rol. Ook al zijn ze uiteraard gevoed door hun dochter zouden ze toch een meer rationele kijk erop moeten hebben ipv olie op het vuur te gooien door aangifte te gaan doen van mishandeling zonder helder bewijs.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:22:23 #150
236264 crew  capricia
pi_134599229
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef Tem het volgende:
Die ouders van Iris hebben ook een zeer discutabele rol. Ook al zijn ze uiteraard gevoed door hun dochter zouden ze toch een meer rationele kijk erop moeten hebben ipv olie op het vuur te gooien door aangifte te gaan doen van mishandeling zonder helder bewijs.
Mwah. Ik vind het ook wel naar mishandeling ruiken. Ik zou hier ook aangifte van doen, of in elk geval melden, als mijn kind zoiets zou overkomen.

quote:
De oudste zoon heeft haar verteld dat hij door zijn vader is geslagen, door elkaar geschud en met zijn kleren aan onder de koude douche gezet. Het incident komt aan de orde in het veiligheidsplan. De vader vertelt de casemanager van Bureau Jeugdzorg dat hij zijn zoon, die een driftbui had, “stevig heeft vastgepakt en hem heeft gedwongen een (warme) douche te nemen om rustig te worden”.

De casemanager van Jeugdzorg is “bezorgd over vaders aanpak van Ruben, wanneer deze een boze bui heeft”. Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen “zich veilig moeten gaan voelen bij vader”. Concreet wordt afgesproken: “Vader pakt Ruben niet meer vast als Ruben boos is.” Mocht de vader er echt niet meer uitkomen, dan moet hij volgens het plan familie of vrienden bellen die hem kunnen helpen.
BRON: NRC
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')