SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lach want leef nog -->
Forcefield City Bewoner
Maar er zal een keer een einde komen aan al het geld bijmaken, omdat het dan simpelweg niet meer uitmaakt. tegen die tijd moet je zorgen dat je ook andere valuta hebt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
En zelfs als we al het bestaand geld zullen gebruiken om alle schulden af te betalen komen we niet verder dan 1% aflossing. Zelfde als met goud, op papier is er ontzettend veel goud.
hopelijk morgen wel een crashquote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart naar bed.
Truste kinders
Maar dan zal het een valuta zijn die onder controle is van de banken!quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Maar er zal een keer een einde komen aan al het geld bijmaken, omdat het dan simpelweg niet meer uitmaakt. tegen die tijd moet je zorgen dat je ook andere valuta hebt.
Inderdaad. Te dooie boel zoquote:Op maandag 23 december 2013 00:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hopelijk morgen wel een crash
Waarschijnlijk wel maar dan heb je iedergeval nog iets van waardequote:Op maandag 23 december 2013 00:19 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Maar dan zal het een valuta zijn die onder controle is van de banken!
Ze zullen het zeker proberen ja. Een soort ImaginaryCoin die niet echt bestaat, geen blockchain, maar waarvoor je op de bank moet vertrouwen dat zij ze wel hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef Maxbet het volgende:
Ze zouden het buiten de blockchain om kunnen doen, en ze zullen het waarschijnlijk ook wel proberen.
Laten we hopen dat tegen de tijd dat het zo ver is mensen het zat genoeg zijn om nee te zeggen.
Van de euro en dollar, ja.quote:
Overigens doen (c.q. kunnen) exchanges dat nu natuurlijk ook al. Stel dat alle Bitstamp gebruikers bij elkaar nu x bitcoins hebben staan. Wie zegt dat Bitstamp die x bitcoins ook daadwerkelijk op hun cold wallet heeft staan? Misschien hebben die joego's intussen al 90% daarvan uitgegeven aan booze en crackhoeren, en dondert de shit pas in elkaar als meer dan 10% ineens gaat withdrawenquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef Maxbet het volgende:
Ze zouden het buiten de blockchain om kunnen doen, en ze zullen het waarschijnlijk ook wel proberen.
Laten we hopen dat tegen de tijd dat het zo ver is mensen het zat genoeg zijn om nee te zeggen.
En daarom zal het nooit mainstream wordenquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Bitcoin is wel echt power to the people!
En juist dat controleproces is bij Bitcoin gigantisch veel beter, sneller en goedkoper. De nummertjes overzetten van rekening A naar rekening B is niet het probleem nee.quote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef wfoes1989 het volgende:
Ik denk dat het systeem van de banken net zo snel is als een blockchain ofzo, alleen duurt het voor de mensen soms dagen voordat een betaling afgerond word doordat alle overheden, instellingen en banken e.d. het even willen controleren
De euro/dollar storten langzaam in, elk jaar n beetje. En bitcoin kan alleen wat worden als je niet constant moet wisselen voor euro/dollar want dan maakt t nog niet veel uit.quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Het is niet zo dat ik de euro en dollar zie instorten, maar Bitcoin is wel echt power to the people!
quote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Maxbet het volgende:
Wie wou er trouwens eerder vandaag meer niveau in de SC?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Het is niet zo dat ik de euro en dollar zie instorten,
Het klopt dat het controleproces veel beter is (voor ons als gebruikers) bij Bitcoin, maar regeringen en banken willen de controle houden.. daarom zullen ze bitcoin nooit groot laten worden.. controleverlies, en daar zijn ze niet zo happig opquote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En juist dat controleproces is bij Bitcoin gigantisch veel beter, sneller en goedkoper. De nummertjes overzetten van rekening A naar rekening B is niet het probleem nee.
ILOEMINADIquote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Het klopt dat het controleproces veel beter is (voor ons als gebruikers) bij Bitcoin, maar regeringen en banken willen de controle houden.. daarom zullen ze bitcoin nooit groot laten worden.. controleverlies, en daar zijn ze niet zo happig op
Goed nieuws: dat moet ook niet!quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
De euro/dollar storten langzaam in, elk jaar n beetje. En bitcoin kan alleen wat worden als je niet constant moet wisselen voor euro/dollar
Piraterij en ongeremde file sharing zijn ze ook al 10+ jaar niet zo happig op. En we zien hoe "klein" ze dat hebben weten te houdenquote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef wfoes1989 het volgende:
Het klopt dat het controleproces veel beter is (voor ons als gebruikers) bij Bitcoin, maar regeringen en banken willen de controle houden.. daarom zullen ze bitcoin nooit groot laten worden.. controleverlies, en daar zijn ze niet zo happig op
Nieuwe munt introduceren, andere (lees : voor de banken betere) waarde aankoppelen zodat de huidige schulden flink afgewaardeerd worden.. dan kun je weer 50 jaar vooruit.quote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Jace_TBL het volgende:
Hoe precies niet, dan? Of anders gezegd, hoe zie je het ooit nog goed komen? Aangezien de euro en dollar per definitie op exponentieel stijgende schulden zijn gefundeerd die NOOIT meer afgelost kunnen worden. Dat kan toch niet anders dan vroeg of laat als een kaartenhuis in elkaar donderen, of mis ik iets?
Bij aanhoudemde economische groei is dat niet zo'n probleem. Als je economische groei toeneemt en je schulden ook, dan neemt je relatieve schuldlast niet toe.quote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]![]()
Hoe precies niet, dan? Of anders gezegd, hoe zie je het ooit nog goed komen? Aangezien de euro en dollar per definitie op exponentieel stijgende schulden zijn gefundeerd die NOOIT meer afgelost kunnen worden. Dat kan toch niet anders dan vroeg of laat als een kaartenhuis in elkaar donderen, of mis ik iets?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef Zwappel het volgende:
Wil misschien nog een paar tientjes aan BTC halen, beter wachten tot middenin kerst lijkt me?
En onze spaarsaldo's en pensioenen dan?quote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef wfoes1989 het volgende:
Nieuwe munt introduceren, andere (lees : voor de banken betere) waarde aankoppelen zodat de huidige schulden flink afgewaardeerd worden.. dan kun je weer 50 jaar vooruit.
Ach. Dit is denk ik ook wel prima.quote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef Zwappel het volgende:
Wil misschien nog een paar tientjes aan BTC halen, beter wachten tot middenin kerst lijkt me?
Ja heb ik ook alquote:Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach. Dit is denk ik ook wel prima.
Anders doe je nu alvast een klein bedrag zodat je er lekker in zit.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef Zwappel het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Jace_TBL het volgende:
Het juiste moment om te kopen is NU.
Het verkeerde momoent om te kopen is "straks, wanneer..." of "eerst even wachten tot..."
Het juiste moment om te verkopen is over een paar jaar, of nooit (als cryptocurrency een algemeen betaalmiddel is geworden en de euro-luchtbel is geklapt).
Het verkeerde moment om te verkopen is "oh jee, slecht nieuws uit [insert random land], snellll verkopen, de koerst daalt, paniek!!"
Maar goed, 90% van alle dwazen die nu in de coins zitten laten zich leiden door korte termijn bullshit. Die kun je over een paar jaar bedanken voor hun goedkope coins.
In sommige landen moet je megaboetes betalen als ze zien je dat je een film gedownload hebt, dan doe je wel wat rustiger aan lijkt me. Ze zullen er alles aan doen om t je zo moeilijk mogelijk te maken. Ze hebben immers de monopolie op geweld dus dat is makkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 00:37 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Piraterij en ongeremde file sharing zijn ze ook al 10+ jaar niet zo happig op. En we zien hoe "klein" ze dat hebben weten te houden
Dan zijn alle pensioenen ook verdampt. Hopen dat je dan bitcoins bezitquote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Nieuwe munt introduceren, andere (lees : voor de banken betere) waarde aankoppelen zodat de huidige schulden flink afgewaardeerd worden.. dan kun je weer 50 jaar vooruit.
Nice. Same here.quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Zwappel het volgende:
Ben sowieso van plan op lang termijn bezig te blijven
Spaarsaldo`s en pensioenen regelen ze dan wel voor de eigen bevolking.quote:Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef Jace_TBL het volgende:
En onze spaarsaldo's en pensioenen dan?
En al die schuldeisers dan, van wie al die schulden worden afgewaardeerd?
Ik verwacht ook nog wel een aantal goede pieken in de koersquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Zwappel het volgende:
Ik denk dat de kans nog best groot is dat de prijs van BTC nog wel een (paar?) keer ziekelijk stijgt, als leeks wat meer doorkrijgen hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Ze proberen van alles, sure. Maar al met al zeg ik: resultaat telt, en volgens tiert de piraterij ieder jaar weer weliger dan ooit.quote:Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
In sommige landen moet je megaboetes betalen als ze zien je dat je een film gedownload hebt, dan doe je wel wat rustiger aan lijkt me. Ze zullen er alles aan doen om t je zo moeilijk mogelijk te maken. Ze hebben immers de monopolie op geweld dus dat is makkelijk.
Hoe, wat? Wie zijn 'ze'quote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef wfoes1989 het volgende:
Spaarsaldo`s en pensioenen regelen ze dan wel voor de eigen bevolking.
Wacht, ze halen geld van schuldeisersquote:Binnenlandse schuldeisers komen ze ook tegemoet, dat geld halen ze dan juist van de buitenlandse schuldeisers! Volgens mij was Amerika dat ooit van plan om de macht van China in te perken aangezien die een overvloed aan dollars hebben en daardoor macht hebben in de Amerikaanse economie.
Dergelijke FUD proberen banken graag te verspreiden jaquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Zwappel het volgende:
Tenzij bitcoin in het algemeen een grote zwendel blijkt te zijn [/aluhoed]
Ze zullen het idd niet snel de kop in kunnen drukken dat is het mooie van het systeem, hopelijk wordt t wat. Het gaat over meer dan een muntje, t gaat vooral over vrijheid.quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ze proberen van alles, sure. Maar al met al zeg ik: resultaat telt, en volgens tiert de piraterij ieder jaar weer weliger dan ooit.
Niet dat dat per se een goede zaak is ofzo (al zijn wel een hoop platenmaatschappijen mijns ziens al ergens in de vorige eeuw hun bestaansrecht verloren), maar de cijfers van pogingen om het te de kop in te drukken versus de feitelijke resultaten spreken voor zich denk ik.
Dit wist ik ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 00:49 schreef Jace_TBL het volgende:
100% transparant, open source, en glashelder gedocumenteerd is?
halverwege januari de dip op $450. in de zomer $4000. stop al je spaargeld erin, bedank me later.quote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Zwappel het volgende:
Ik denk dat de kans nog best groot is dat de prijs van BTC nog wel een (paar?) keer ziekelijk stijgt, als leeks wat meer doorkrijgen hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Tenzij bitcoin in het algemeen een grote zwendel blijkt te zijn [/aluhoed]
En hoe weet ik of dit betrouwbaar is?quote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
halverwege januari de dip op $450. in de zomer $4000. stop al je spaargeld erin, bedank me later.
john vertelde het me in een lsd trip. we worden samen rijk mattie.quote:Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Zwappel het volgende:
[..]
En hoe weet ik of dit betrouwbaar is?
Gelukkig, brb even mijn spaargeld ophalen, bedankt almachtige Johnquote:Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
john vertelde het me in een lsd trip. we worden samen rijk mattie.
Als jij een hele grote groep schuldeisers gewoonweg niet terug betaal bespaar je dus veel geld en kun je dat geld gebruiken om andere schuldeisers af te betalen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Hoe, wat? Wie zijn 'ze'
Ik heb nu x euro's op de bank. Schuldenberg explodeert, kaartenhuis stort in, men introduceert de Euro 2.0. Hoeveel heb ik dan daarvan, en waar komen die vandaan? (en wat verandert dat wezenlijk aan de situatie?)
[..]
Ze zijn de regeringen en banken e.d. De nederlandse regeringen staan nu (nog) voor 100.000 euro spaargeld garant! Maar wat als de banken omvallen en de overheid zegt dat ze deze garantie niet meer kunnen dragen? Wat verwacht jij dan nog van je euro`s (of nieuwe munt) terug te krijgen?
Wacht, ze halen geld van schuldeisers
Ik zie het nog 1-2-3 even niet voor me
Zou kunnen inderdaad. Maar er zijn zoveel mogelijke scenario's.. er is gewoon nog geen pijl op te trekken. De waarheid ligt waarschijnlijk genuanceerder. Ik zie veel overeenkomsten met de opkomst van het internet. Sommige landen zullen een goed klimaat voor Bitcoin ontwikkelen en andere landen minder goed of zelfs een anti-klimaat. 15-20 jaar geleden was het internet ook een dreigend gevaar voor de macht van de overheden en gevestigde orde maar dat is in de meeste landen toch prima tot ontwikkeling gekomen. Ik denk niet dat Europa en Amerika de macht hebben op hun bevolking om Bitcoin de nek om te draaien. Voor landen als Rusland, Iran en Noord Korea daarintegen heb ik weinig hoop. China komt er wel alleen dan streng gereguleerd. Daarom hebben ze nu de opkomst van Bitcoin ontmantelt en zullen ze het beetje bij beetje vrijgeven op een manier die acceptabel is voor de partij.quote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Op het internet hebben ze eigenlijk de gehele controle, kijk naar de NSA e.d. Ze zullen bitcoin met rust laten zolang het geen dreigend gevaar vormt voor de gevestigde orde, wanneer het wel te dreigend word hebben ze denk ik zeker wel de macht om het plat te krijgen. Ze zouden het kunnen gaan bestempelen als een zwart-geld circuit (wat nu al wel eens gebeurd), dan creëren ze voldoende draagvlak bij de bevolking om maatregelen te treffen. banken kunnen dan ongestoord betalingen gaan weigeren en mensen verliezen het vertrouwen erin.. volgens mij is het dan heel snel verleden tijd met bitcoin. Maar laten we het niet hopen, ik zit ook in de bitcoins omdat het concept me heel erg aanspreekt en hoop dat we nog mooie tijden kunnen gaan beleven hierquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou kunnen inderdaad. Maar er zijn zoveel mogelijke scenario's.. er is gewoon nog geen pijl op te trekken. De waarheid ligt waarschijnlijk genuanceerder. Ik zie veel overeenkomsten met de opkomst van het internet. Sommige landen zullen een goed klimaat voor Bitcoin ontwikkelen en andere landen minder goed of zelfs een anti-klimaat. 15-20 jaar geleden was het internet ook een dreigend gevaar voor de macht van de overheden en gevestigde orde maar dat is in de meeste landen toch prima tot ontwikkeling gekomen. Ik denk niet dat Europa en Amerika de macht hebben op hun bevolking om Bitcoin de nek om te draaien. Voor landen als Rusland, Iran en Noord Korea daarintegen heb ik weinig hoop. China komt er wel alleen dan streng gereguleerd. Daarom hebben ze nu de opkomst van Bitcoin ontmantelt en zullen ze het beetje bij beetje vrijgeven op een manier die acceptabel is voor de partij
Als je ingelogd bent bij blockchain.info staat er een kopje import/export. Daar kun je de private key importeren.quote:Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Zwappel het volgende:
Oke ik had dus een paper wallet voor mijn broertje gemaakt zodat ie af en toe van die tasks kan doen
Nu hebben we ook een blockchain account voor hem aangemaakt maar we kunnen nergens iets vinden waar we die bestaande (zojuist uitgeprinte) paper wallet kunnen invoeren, iemand enig idee hoe dat moet?
Weeral bedanktquote:Op maandag 23 december 2013 02:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent bij blockchain.info staat er een kopje import/export. Daar kun je de private key importeren.
Helemaal niets.quote:Op maandag 23 december 2013 09:04 schreef Geralt het volgende:
Ik begin nu toch stiekem al na te denken wat ik straks met mijn honderd miljoen miljard cents ga doen.
Als die dingen een sprongetje maken naar 0,00000002 dan zijn ze ineens veel meer waard.
Wie weet wat dat doet als die bug eruit is straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist door de lage volumes zou een klein beetje goed/slecht nieuws tot flinke fluctuaties kunnen leidenquote:Op maandag 23 december 2013 09:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat we hele saaie maanden tegemoet gaan nu China eruit is
quote:Op maandag 23 december 2013 09:04 schreef Geralt het volgende:
Ik begin nu toch stiekem al na te denken wat ik straks met mijn honderd miljoen miljard cents ga doen.
Als die dingen een sprongetje maken naar 0,00000002 dan zijn ze ineens veel meer waard.
Wie weet wat dat doet als die bug eruit is straks.
quote:Op maandag 23 december 2013 10:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Voorlopig staan de buy orders op dood bij cryptsy.
Kan jij daar posten dan?quote:Op maandag 23 december 2013 10:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Op dat bitcointalk. Volgens mij is de actie al afgelopen. Weet niet zeker. Kan niet zoeken door die köt timer.
yep.quote:
Mja lukte ineens. Alleen werkt niet helemaal lekker. Soms krijg je van die meldingen dat je het bericht al gepost had. Terwijl dat niet zo is ofc.quote:Op maandag 23 december 2013 10:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? In de newbies topics posten?
Heb je de koers van Juli tot Oktober gezien? Afgelopen 1.5mnd is echt extreem geweest.quote:
Maar nu wij erin zitten met z'n alle moet ie toch weer alle kanten op.quote:Op maandag 23 december 2013 11:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Heb je de koers van Juli tot Oktober gezien? Afgelopen 1.5mnd is echt extreem geweest.
Ik dogecoins. Goed bezig of niet dan?quote:Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef lf2 het volgende:
Gisteren 200 litecoins voor jullie gedumpt op de markt.
Heb ze nog steeds niet verkocht. Zijn ze nog wat waard.quote:Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik dogecoins. Goed bezig of niet dan?
heb idd een paar buy orders tussen de 300 en 400 staan.quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Revolution-NL het volgende:
De mean ligt tussen de $300 en $400
quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef doo. het volgende:
put your hands up als je litecoins voor 30usd gekocht hebt en er nog steds mee zit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
$35 hierquote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef doo. het volgende:
put your hands up als je litecoins voor 30usd gekocht hebt en er nog steds mee zit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, ik ben er de laatste tijd totaal niet meer druk mee bezig, bekijk nog maar zo'n 2x per dag de koers of zo. heb geen haast.quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]![]()
Het is ook niet verkeerd om af en toe eens wat verlies te nemen schattebout
Hoi vlegelquote:
Betaal je dan niet onderhand meer fees dan dat het iets oplevertquote:Op maandag 23 december 2013 12:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zie alleen maar bots bezig die op 620 kopen en 623 verkopen
Dat denk ik welquote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Betaal je dan niet onderhand meer fees dan dat het iets oplevert
Mag 19 ook meedoen?quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef doo. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
buy high sell low?quote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef lainke het volgende:
Haha net weer verkocht op 620.07 , nu stijgen maar
quote:
verlies is voor plebsquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ligt eraan of je winst of verlies wil maken
Nee natuurlijk niet.quote:
17 ookquote:
Maar maarquote:
true…quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar maar
Prijs alleen zegt niets over de grootte van het verlies toch?
quote:
Totoquote:
Wel wat van gelezen ja... Maar Cryptsyquote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toto![]()
Weet hier trouwens iemand meer over Lotto op Cryptsy? Dat was van de week toch al de bedoeling of vergis ik me?
quote:
Klopt, maar slecht voor de prijs zal het nou ook wel niet zijn. En ik wil eigenlijk gewoon van die kregen af.quote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel wat van gelezen ja... Maar Cryptsy![]()
Gemined?quote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]Bakkie doen?
[..]
Klopt, maar slecht voor de prijs zal het nou ook wel niet zijn. En ik wil eigenlijk gewoon van die kregen af.
Ik ben niet schattig ik ben mega stoerquote:
schattig dusquote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig ik ben mega stoer
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vind het echt stom dat ik niet kan minen
Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:
Als je het voor de hobby wilt doen zou je ook een goedkope pc van marktplaats af kunnen halen en er een grafische kaart bij kunnen steken.quote:
PC is te oud en macbookpro er voor gebruiken is geen goed ideequote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik mine om mijn mine-rig uiteindelijk te kunnen upgraden
Hoezo zou je niet kunnen minen?
quote:Op maandag 23 december 2013 12:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik kan niet meer tegen het niet traden. Even bedenken wat ik ga verkopen zodat ik in een gekke coin kan
ewwquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is een saaie bedoeling vandaag![]()
Cryptsy eigenlijk verbeterd tov paar weken terug of nog steeds de hel op aarde?quote:Op maandag 23 december 2013 15:59 schreef kthxbye het volgende:
bedoening ja. Jullie hebben gelijk. Er moet even wat actie in de tent komen met een aantal coins op Cryptsy, LOT, BIL, GRA.
Slechte ervaringen bij mij met Doge, dat is wat, een week geleden nu?quote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Cryptsy eigenlijk verbeterd tov paar weken terug of nog steeds de hel op aarde?
Niet eens.quote:Op maandag 23 december 2013 16:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Slechte ervaringen bij mij met Doge, dat is wat, een week geleden nu?
Altcoins minen en hopen dat er één of meerdere moon gaan.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat is jullie strategie?
Ik verwacht dat we de bodem in Januari bereikt zal worden, ik probeer in te stappen <$500.
BTC hold ik gewoon als een baas. Met mining en een beetje traden van kleine alts probeer ik 50% uit te betalen voor stroom en upgrade's en de rest om mijn BTC positie te verstevigen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat is jullie strategie?
Ik verwacht dat we de bodem in Januari bereikt zal worden, ik probeer in te stappen <$500.
Ik denk juist dat het ongeveer zo blijft en Januari het gaat stijgen, dus nu kopen!! Maar ik houd genoeg fiat op mijn pinpas voor noodgevallen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat is jullie strategie?
Gewoon holden en op dipjes bijkopen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat is jullie strategie?
quote:The Monetary Authority of Singapore (MAS), the country’s central bank, has decided not to intervene on whether businesses can accept Bitcoin as a means of transacting goods and services.
“Whether or not businesses accept Bitcoins in exchange for their goods and services is a commercial decision in which MAS does not intervene,” it told Singapore-based Bitcoin trading platform Coin Republic in an email. Singapore is one of the world’s top finanacial hubs that is increasingly seen as a challenger to Switzerland’s private baking dominance.
ik verw8 dat we ook nog niet op de bodem zitten, heb een deel in fiat tot btc rond de 400 zit.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat is jullie strategie?
Gaat gewoon prima bij mij.quote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Mender het volgende:
Cents deposits op cryptsy een beetje snel de laatste paar dagen?
Hij kan niet omhoog, want dan zou ik winst maken, dus naar beneden zou kunnen.quote:
denk niet dat die stijging aanhoudt met al die miljarden doges die er elke week bijkomen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:21 schreef Maxbet het volgende:
Flinke wall op Doge zeg, prijs begint ook weer te klimmen.
FTFYquote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
denk niet dat die stijging aanhoudt met 1.008 miljard die er elke week bijkomt.
als dat getal wat minder wordt kan de prijs wat hoger gaan denk ik. hij gaat nu trouwens ook verder omhoog dan ik had verw8quote:Op maandag 23 december 2013 17:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dat het weinig is, maar wel heel wat anders dan miljarden
Ja dat heb ik nu. Maar gewoon blijven proberen dan dus?quote:Op maandag 23 december 2013 10:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mja lukte ineens. Alleen werkt niet helemaal lekker. Soms krijg je van die meldingen dat je het bericht al gepost had. Terwijl dat niet zo is ofc.
precies.quote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu. Maar gewoon blijven proberen dan dus?
alecquote:
not impressedquote:
Als dat ooit gaat gebeurenquote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
not impressedop 200 satoshi ga ik ze de deur uit doen want ik verveel me
Riepen jullie een week geleden ook en toen haalde hij gewoon de 300 satoshiquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Riepen jullie een week geleden ook en toen haalde hij gewoon de 300 satoshi
Cryptsy had dacht ik 300 gehaald of ik heb verkeerd gekeken. Anyway, week geleden zeiden ze het ook en toen haalde doge 200. Same storyquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top was toch ergens rond de 220/230?
Is heel kort even boven de 200 geschoten, maar daar gaat ie never nooit meer naartoequote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top was toch ergens rond de 220/230?
zegt je glazen bolquote:Op maandag 23 december 2013 18:33 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Is heel kort even boven de 200 geschoten, maar daar gaat ie never nooit meer naartoe
Hij trolt, niet ikquote:
quote:
Doooooooooogeeeeee *gil* !!quote:
Cryptsy?quote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
als mn transactie gezien is door 1 peer betekend dit dat ie onderweg is? duurt al sinds vanmorgen en kan em niet vinden op blockchain. andere transacties duren niet meer dan een half uur
Zeg, verander jij je UI eens gauw terug. Ik zie nu pas dat jij het bentquote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik word vandaag topposter op FOK!
472 al tot nu toe
Dit IS mijn oude UIquote:Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zeg, verander jij je UI eens gauw terug. Ik zie nu pas dat jij het bent![]()
Of ben je undercover ofzo?
Niet hierquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit IS mijn oude UI
Deze heb ik maanden gehad
app mequote:Op maandag 23 december 2013 19:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
dit topic. k ga maar film kijken
Fietswagen, boertjequote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef roislecxe het volgende:
Dit topic![]()
Zo maar eens op de fiets wagen richting stad.
WindZelfs hier
Goeie comebackquote:
Bierfietsquote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bierfiets, die hebben we hier wel.
Haha, begrijpelijkquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jup, bij deze een wijze les: niet doen tijden een hittegolf
Bestuurder moet ook nog een rijbewijs hebben. Tenminste wel bij die verhuurtoko waar wij dat ding toen vandaan hadden. Maar een Bob is meestal toch wel te vinden?quote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk
Ik nog nooit, maar zie hem in de zomer nogal eens langsrijden. Nadeel is dat de bestuurder nuchter moet blijven, dus iemand moet de sigaar zijn...
Jawel, die moet wel te vinden zijn. Maar ook nog nooit echt de plannen gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bestuurder moet ook nog een rijbewijs hebben. Tenminste wel bij die verhuurtoko waar wij dat ding toen vandaan hadden. Maar een Bob is meestal toch wel te vinden?
veel plezierquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef roislecxe het volgende:
Nou kinderen, ik ga heen.
Tot vannacht
gr gr. Johanna.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef roislecxe het volgende:
Tot vannacht
gr gr. Johanna.
Datquote:
Waar is Josefien?quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef roislecxe het volgende:
Tot vannacht
gr gr. Johanna.
wowquote:
pendingquote:
450 is pas echt fantastischquote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt mee, bij mij was het na ~250 confirms pas pending
many wait wowquote:
Ik klaag ook niet, ik heb nog geen 1 keer gezeik gehad met cryptsy. Ze stonden ook na 5 minuten al pending.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt mee, bij mij was het na ~250 confirms pas pending
quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]Weet iemand of ING dat nog steeds doet? Ik stap wel over voor zo'n bazenpas
En ik maar denken dat ik geen leven hebquote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Mijn postcount stagneert.
De sc's zijn te rustig ineens
Jepquote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ligt het aan mij of is er een post verdwenen ?
Mijn foutquote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ligt het aan mij of is er een post verdwenen ?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Max weer he, weer dictator enzo
Laatst had ik bijna per ongeluk al je posts uit een vorige SC verwijderdquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laatst had ik bijna per ongeluk al je posts uit een vorige SC verwijderd
Dacht dat ik op een ander scherm bezig was.
Watquote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laatst had ik bijna per ongeluk al je posts uit een vorige SC verwijderd
Dacht dat ik op een ander scherm bezig was.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Schijnbaar wil mijn onderbewustzijn je weghebben
quote:Op maandag 23 december 2013 20:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hahhaa tinychat is hilarisch![]()
thnks toto ik verveel me niet meer
Ander filmpje van hem over day traden en waarom 90% van de mensen het fout heeft.quote:
denk dat je dit het beste ook ff in het mining topic kan vragen: BIT / [MINE] Centraal mining topic #18quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef iteejer het volgende:
Stel dat je de poen zou hebben om een KnC miner aan te schaffen, zo'n ding van 10K die je zoals men zegt binnen enkele weken terugverdiend hebt.
Is dat slim? Krijg je die poen er inderdaad ooit weer uit, hoe schatten jullie dat in?
En moet je dat ding dan inzetten op bitcoins, of moet je fors aan de gang met bv litecoins? Ik heb naar het antwoord op die vraag gezocht, maar iedereen spreekt elkaar tegen. En ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Ik wil niet bijdehand doen en ik vind hoog bezoek prachtig, maar je kan beter hierheen met je vraag:quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef iteejer het volgende:
Stel dat je de poen zou hebben om een KnC miner aan te schaffen, zo'n ding van 10K die je zoals men zegt binnen enkele weken terugverdiend hebt.
Is dat slim? Krijg je die poen er inderdaad ooit weer uit, hoe schatten jullie dat in?
En moet je dat ding dan inzetten op bitcoins, of moet je fors aan de gang met bv litecoins? Ik heb naar het antwoord op die vraag gezocht, maar iedereen spreekt elkaar tegen. En ik ben benieuwd naar jullie meningen.
quote:
Die gast is geniaal.quote:
De pest is dat die dingen geloof ik pas in maart of later leverbaar zijn als je nu bestelt. Dus dat zou je moeten gokken dat de difficulty meevalt tegen die tijd (niet waarschijnlijk imo)quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef iteejer het volgende:
wat denk jij er zelf van?quote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef µ het volgende:
Collega van mij heeft vorige week twee van die 10k eur/stuk miners gekocht.
Maandelijkse increase van 30%+ in difficulty en onstabiele koersen, ik zou er niet al te veel geld in stoppen wat ik er niet snel uit kon halen.quote:
Ik quote mezelf even:quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef iteejer het volgende:
Daarnaast is hij momenteel uitverkocht:quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stel dat het apparaat in het 2e kwartaal wordt uitgeleverd, reken voor het gemak met 1 april als alles meezit.
Momenteel is de difficulty van Bitcoin 908.350.862
[ afbeelding ]
Ruwweg iedere 2 weken gaat dit met 15% omhoog en dan ben ik voorzichtig qua schatting.
Van nu tot 1 april is nog zo'n 17 weken, dus we maken nog 8 a 9x zo'n jump van 15% mee.
Difficulty is op 1 april dan zo'n 3.195.465.962
De KNC Neptune zal een hashrate krijgen van zo'n 3.000 Ghash/s, ofwel 3.000.000 Mhash/s.
Je zal dan zo'n 0,47 BTC per dag kunnen minen in de eerste 2 weken van april.
Maar de difficulty zal in dat tempo omhoog blijven gaan omdat je niet de enige bent die in die maand een ASIC krijgt.
Als je je miner in april krijgt dan zit je na een half jaar op 0,10 Bitcoin opbrengst per dag.
Je zal dan in die 6 maanden 41 Bitcoins gemined hebben.
Daar moeten dan nog wat stroomkosten af maar dat is te verwaarlozen.
Verdien je het terug? In dit scenario wel.
Maar de prijs kan zakken, de diff kan sneller omhoog gaan, het apparaat kan stuk gaan waardoor je een maand zonder zit, etc.
En als het apparaat pas eind juni komt (wat ook mogelijk is, is nog Q2) dan verdien je net de aanschafprijs terug als het wat tegenzit.
Ik zou die 12.995 Dollar eerder omzetten in Bitcoins en deze houden.
Dat biedt zekerheid dat je gelijk 15 Bitcoins schoon in het handje hebt.
"Ja maar, de prijs kan toch omhooggaan?" ... dan is BTC kopen ook een goed idee...
"Ja maar, de prijs kan toch ook crashen?" ...dan ben je zowel met een miner als met BTC het bokje...
stuk sacherijnquote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
BIT / [MINE] Centraal mining topic #18 !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen chagerijnquote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
stuk sacherijn
ik ben gewoon een eigenwijze user die die vraag hier wil stellen
dat rooie gaat over heel andere gebieden op fok, hier ben ik gewoon een user
Valt mee hoor, zie mijn reactiequote:Op maandag 23 december 2013 21:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben geen chagerijnje hebt er serieus veel meer aan als je het daar vraagt
Ja maar ja maar, jij bent jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |