abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134589518

SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van (alle?) crypto-coins vind je hier.
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waarom is de koers op Mt.Gox zo hoog en elders zo laag?
Mt.Gox heeft te maken met (lage?) limieten van de bank waardoor ze uitbetalingen (withdrawals) pas na enkele weken kunnen doen. Daarom ligt de prijs daar dus hoger.
Er zijn diverse exchanges met elk hun nadelen en voordelen.

Kent iemand bter.com en cryptsy.com? Waarom komen mijn coins niet aan?
De genoemde websites zijn niet geheel stabiel waardoor coins soms laat worden bijgeschreven. Ook kan het wegens deze problemen voorkomen dat je een tijdje geen bitcoins naar je eigen wallet kan oversturen.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Wat zijn die groene en rode rechthoekjes met zwarte stokjes eraan die je op sommige beurssites ziet?
Die rechthoekjes (candles) geven de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe. De ene kant van het gekleurde rechthoekje is de openingspijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Als de prijs stijgt is de candle groen, anders rood. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer gehandeld is in die tijdsperiode.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
btc-e.com: handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal ¤ 2000,- storten als je geld wil storten.
mtgox.com: handelen in Bitcoin; kan weken/maanden duren voor je je geld op je rekening hebt staan
bitstamp.net: handelen in Bitcoin

Hoe koop ik snel Litecoins (of andere coins)?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e.com), en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
http://bitcoin.clarkmoody.com
Soms kun je switchen naar een andere exchange/coin om daar de koers op te volgen.

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd. Als dat minder dan 7 keer is dan is je transactie nog onderweg (sommige exchanges eisen minimaal 7 bevestigingen, andere weer 3, en zo kan dat overal verschillen), anders kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de exchange waar je je coins heen hebt gestuurd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten. Probeer daarom zoveel mogelijk coins in eigen beheer te houden (maar wees er uiteraard wel zuinig op; weg = weg!).

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

Prognose eind 2013:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach want leef nog -->
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 00:16:54 #2
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134589553
Je hebt de OP gewoon gehouden

-O-
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134589603
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Je hebt de OP gewoon gehouden _O-
Eerst z.s.m. topic openen voor iemand anders me voor is :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2013 @ 00:18:07 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134589616
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Je hebt de OP gewoon gehouden

-O-
Sst, hij kan hem nog steeds aanpassen :o

nvm :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_134589622
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef wfoes1989 het volgende:

[..]

En zelfs als we al het bestaand geld zullen gebruiken om alle schulden af te betalen komen we niet verder dan 1% aflossing. Zelfde als met goud, op papier is er ontzettend veel goud.
Maar er zal een keer een einde komen aan al het geld bijmaken, omdat het dan simpelweg niet meer uitmaakt. tegen die tijd moet je zorgen dat je ook andere valuta hebt.
pi_134589638
Nu kan ik met een gerust hart naar bed.

Truste kinders ;)
Forcefield City Bewoner
pi_134589654
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart naar bed.

Truste kinders ;)
hopelijk morgen wel een crash
pi_134589656
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Maar er zal een keer een einde komen aan al het geld bijmaken, omdat het dan simpelweg niet meer uitmaakt. tegen die tijd moet je zorgen dat je ook andere valuta hebt.
Maar dan zal het een valuta zijn die onder controle is van de banken!
pi_134589677
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

Inderdaad. Te dooie boel zo :P
Forcefield City Bewoner
pi_134589712
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:19 schreef wfoes1989 het volgende:

[..]

Maar dan zal het een valuta zijn die onder controle is van de banken!
Waarschijnlijk wel maar dan heb je iedergeval nog iets van waarde
pi_134589777
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef Maxbet het volgende:
Ze zouden het buiten de blockchain om kunnen doen, en ze zullen het waarschijnlijk ook wel proberen.
Laten we hopen dat tegen de tijd dat het zo ver is mensen het zat genoeg zijn om nee te zeggen.
Ze zullen het zeker proberen ja. Een soort ImaginaryCoin die niet echt bestaat, geen blockchain, maar waarvoor je op de bank moet vertrouwen dat zij ze wel hebben :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_134589835
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Van de euro en dollar, ja.
pi_134589867
Ik denk dat het systeem van de banken net zo snel is als een blockchain ofzo, alleen duurt het voor de mensen soms dagen voordat een betaling afgerond word doordat alle overheden, instellingen en banken e.d. het even willen controleren :O
pi_134590038
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef Maxbet het volgende:
Ze zouden het buiten de blockchain om kunnen doen, en ze zullen het waarschijnlijk ook wel proberen.
Laten we hopen dat tegen de tijd dat het zo ver is mensen het zat genoeg zijn om nee te zeggen.
Overigens doen (c.q. kunnen) exchanges dat nu natuurlijk ook al. Stel dat alle Bitstamp gebruikers bij elkaar nu x bitcoins hebben staan. Wie zegt dat Bitstamp die x bitcoins ook daadwerkelijk op hun cold wallet heeft staan? Misschien hebben die joego's intussen al 90% daarvan uitgegeven aan booze en crackhoeren, en dondert de shit pas in elkaar als meer dan 10% ineens gaat withdrawen :)

Maar ik denk het niet, in tegenstelling tot banken waarbij je per definitie weet dat dit zo werkt. En bovendien ben je bij Bitcoin (als geldsysteem op zich) helemaal niet afhankelijk van zulke megalomane partijen met dergelijke fratsen, bij euro's en dollars wel.
pi_134590092
Het is niet zo dat ik de euro en dollar zie instorten, maar Bitcoin is wel echt power to the people!
pi_134590142
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Bitcoin is wel echt power to the people!
En daarom zal het nooit mainstream worden ;)
pi_134590179
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef wfoes1989 het volgende:
Ik denk dat het systeem van de banken net zo snel is als een blockchain ofzo, alleen duurt het voor de mensen soms dagen voordat een betaling afgerond word doordat alle overheden, instellingen en banken e.d. het even willen controleren :O
En juist dat controleproces is bij Bitcoin gigantisch veel beter, sneller en goedkoper. De nummertjes overzetten van rekening A naar rekening B is niet het probleem nee.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_134590203
quote:
Het is niet zo dat ik de euro en dollar zie instorten, maar Bitcoin is wel echt power to the people!
De euro/dollar storten langzaam in, elk jaar n beetje. En bitcoin kan alleen wat worden als je niet constant moet wisselen voor euro/dollar want dan maakt t nog niet veel uit.
  maandag 23 december 2013 @ 00:33:26 #19
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134590257
Wie wou er trouwens eerder vandaag meer niveau in de SC? :7
#teammaxbet
pi_134590292
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Maxbet het volgende:
Wie wou er trouwens eerder vandaag meer niveau in de SC? :7
:W
pi_134590336
quote:
Het is niet zo dat ik de euro en dollar zie instorten,
:? :?

Hoe precies niet, dan? Of anders gezegd, hoe zie je het ooit nog goed komen? Aangezien de euro en dollar per definitie op exponentieel stijgende schulden zijn gefundeerd die NOOIT meer afgelost kunnen worden. Dat kan toch niet anders dan vroeg of laat als een kaartenhuis in elkaar donderen, of mis ik iets? :?
pi_134590366
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En juist dat controleproces is bij Bitcoin gigantisch veel beter, sneller en goedkoper. De nummertjes overzetten van rekening A naar rekening B is niet het probleem nee.
Het klopt dat het controleproces veel beter is (voor ons als gebruikers) bij Bitcoin, maar regeringen en banken willen de controle houden.. daarom zullen ze bitcoin nooit groot laten worden.. controleverlies, en daar zijn ze niet zo happig op :7
pi_134590385
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef wfoes1989 het volgende:

[..]

Het klopt dat het controleproces veel beter is (voor ons als gebruikers) bij Bitcoin, maar regeringen en banken willen de controle houden.. daarom zullen ze bitcoin nooit groot laten worden.. controleverlies, en daar zijn ze niet zo happig op :7
ILOEMINADI
404 - Not Found
pi_134590405
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
De euro/dollar storten langzaam in, elk jaar n beetje. En bitcoin kan alleen wat worden als je niet constant moet wisselen voor euro/dollar
Goed nieuws: dat moet ook niet! ^O^ Goud hoef je ook niet constant te wisselen voor euro/dollar, alleen in de praktijk werkt dat wat lastiger als geld & betalingssysteem. Bitcoin lost dat mooi op.
pi_134590451
quote:
Piraterij en ongeremde file sharing zijn ze ook al 10+ jaar niet zo happig op. En we zien hoe "klein" ze dat hebben weten te houden :')
pi_134590486
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Jace_TBL het volgende:
Hoe precies niet, dan? Of anders gezegd, hoe zie je het ooit nog goed komen? Aangezien de euro en dollar per definitie op exponentieel stijgende schulden zijn gefundeerd die NOOIT meer afgelost kunnen worden. Dat kan toch niet anders dan vroeg of laat als een kaartenhuis in elkaar donderen, of mis ik iets?
Nieuwe munt introduceren, andere (lees : voor de banken betere) waarde aankoppelen zodat de huidige schulden flink afgewaardeerd worden.. dan kun je weer 50 jaar vooruit.
pi_134590509
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

:? :?

Hoe precies niet, dan? Of anders gezegd, hoe zie je het ooit nog goed komen? Aangezien de euro en dollar per definitie op exponentieel stijgende schulden zijn gefundeerd die NOOIT meer afgelost kunnen worden. Dat kan toch niet anders dan vroeg of laat als een kaartenhuis in elkaar donderen, of mis ik iets? :?
Bij aanhoudemde economische groei is dat niet zo'n probleem. Als je economische groei toeneemt en je schulden ook, dan neemt je relatieve schuldlast niet toe.
pi_134590539
Wil misschien nog een paar tientjes aan BTC halen, beter wachten tot middenin kerst lijkt me? :D
404 - Not Found
  maandag 23 december 2013 @ 00:39:34 #29
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134590559
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef Zwappel het volgende:
Wil misschien nog een paar tientjes aan BTC halen, beter wachten tot middenin kerst lijkt me? :D
#teammaxbet
pi_134590588
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef wfoes1989 het volgende:
Nieuwe munt introduceren, andere (lees : voor de banken betere) waarde aankoppelen zodat de huidige schulden flink afgewaardeerd worden.. dan kun je weer 50 jaar vooruit.
En onze spaarsaldo's en pensioenen dan?

En al die schuldeisers dan, van wie al die schulden worden afgewaardeerd?
pi_134590595
quote:
Ach. Dit is denk ik ook wel prima. :P

Anders doe je nu alvast een klein bedrag zodat je er lekker in zit.
pi_134590628
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach. Dit is denk ik ook wel prima. :P

Anders doe je nu alvast een klein bedrag zodat je er lekker in zit.
Ja heb ik ook al :D
404 - Not Found
pi_134590636
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Jace_TBL het volgende:
Het juiste moment om te kopen is NU.
Het verkeerde momoent om te kopen is "straks, wanneer..." of "eerst even wachten tot..."

Het juiste moment om te verkopen is over een paar jaar, of nooit (als cryptocurrency een algemeen betaalmiddel is geworden en de euro-luchtbel is geklapt).
Het verkeerde moment om te verkopen is "oh jee, slecht nieuws uit [insert random land], snellll verkopen, de koerst daalt, paniek!!"

Maar goed, 90% van alle dwazen die nu in de coins zitten laten zich leiden door korte termijn bullshit. Die kun je over een paar jaar bedanken voor hun goedkope coins.
pi_134590639
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
404 - Not Found
pi_134590669
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:37 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Piraterij en ongeremde file sharing zijn ze ook al 10+ jaar niet zo happig op. En we zien hoe "klein" ze dat hebben weten te houden :')
In sommige landen moet je megaboetes betalen als ze zien je dat je een film gedownload hebt, dan doe je wel wat rustiger aan lijkt me. Ze zullen er alles aan doen om t je zo moeilijk mogelijk te maken. Ze hebben immers de monopolie op geweld dus dat is makkelijk.
pi_134590678
Ben sowieso van plan op lang termijn bezig te blijven :)
404 - Not Found
pi_134590733
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef wfoes1989 het volgende:

[..]

Dan zijn alle pensioenen ook verdampt. Hopen dat je dan bitcoins bezit >:)
pi_134590735
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Zwappel het volgende:
Ben sowieso van plan op lang termijn bezig te blijven :)
Nice. Same here.

Ik probeer wel extra BTC's te verdienen door korte termijnhandel, maar meer zodat ik meer BTC krijg. Niet voor het snelle geld.
pi_134590783
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef Jace_TBL het volgende:
En onze spaarsaldo's en pensioenen dan?

En al die schuldeisers dan, van wie al die schulden worden afgewaardeerd?
Spaarsaldo`s en pensioenen regelen ze dan wel voor de eigen bevolking.
Binnenlandse schuldeisers komen ze ook tegemoet, dat geld halen ze dan juist van de buitenlandse schuldeisers! Volgens mij was Amerika dat ooit van plan om de macht van China in te perken aangezien die een overvloed aan dollars hebben en daardoor macht hebben in de Amerikaanse economie.
pi_134590825
Ik denk dat de kans nog best groot is dat de prijs van BTC nog wel een (paar?) keer ziekelijk stijgt, als leeks wat meer doorkrijgen hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Tenzij bitcoin in het algemeen een grote zwendel blijkt te zijn [/aluhoed]
404 - Not Found
pi_134590859
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Zwappel het volgende:
Ik denk dat de kans nog best groot is dat de prijs van BTC nog wel een (paar?) keer ziekelijk stijgt, als leeks wat meer doorkrijgen hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Ik verwacht ook nog wel een aantal goede pieken in de koers ;)
pi_134590860
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
In sommige landen moet je megaboetes betalen als ze zien je dat je een film gedownload hebt, dan doe je wel wat rustiger aan lijkt me. Ze zullen er alles aan doen om t je zo moeilijk mogelijk te maken. Ze hebben immers de monopolie op geweld dus dat is makkelijk.
Ze proberen van alles, sure. Maar al met al zeg ik: resultaat telt, en volgens tiert de piraterij ieder jaar weer weliger dan ooit.

Niet dat dat per se een goede zaak is ofzo (al zijn wel een hoop platenmaatschappijen mijns ziens al ergens in de vorige eeuw hun bestaansrecht verloren), maar de cijfers van pogingen om het te de kop in te drukken versus de feitelijke resultaten spreken voor zich denk ik.
pi_134591025
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef wfoes1989 het volgende:
Spaarsaldo`s en pensioenen regelen ze dan wel voor de eigen bevolking.
Hoe, wat? Wie zijn 'ze' :?
Ik heb nu x euro's op de bank. Schuldenberg explodeert, kaartenhuis stort in, men introduceert de Euro 2.0. Hoeveel heb ik dan daarvan, en waar komen die vandaan? (en wat verandert dat wezenlijk aan de situatie?)

quote:
Binnenlandse schuldeisers komen ze ook tegemoet, dat geld halen ze dan juist van de buitenlandse schuldeisers! Volgens mij was Amerika dat ooit van plan om de macht van China in te perken aangezien die een overvloed aan dollars hebben en daardoor macht hebben in de Amerikaanse economie.
Wacht, ze halen geld van schuldeisers :?

Ik zie het nog 1-2-3 even niet voor me :)
pi_134591088
quote:
Dergelijke FUD proberen banken graag te verspreiden ja :') Wat valt daar aan te "blijken", aangezien Bitcoin per definitie 100% transparant, open source, en glashelder gedocumenteerd is?
pi_134591100
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Ze proberen van alles, sure. Maar al met al zeg ik: resultaat telt, en volgens tiert de piraterij ieder jaar weer weliger dan ooit.

Niet dat dat per se een goede zaak is ofzo (al zijn wel een hoop platenmaatschappijen mijns ziens al ergens in de vorige eeuw hun bestaansrecht verloren), maar de cijfers van pogingen om het te de kop in te drukken versus de feitelijke resultaten spreken voor zich denk ik.
Ze zullen het idd niet snel de kop in kunnen drukken dat is het mooie van het systeem, hopelijk wordt t wat. Het gaat over meer dan een muntje, t gaat vooral over vrijheid.
pi_134591158
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:49 schreef Jace_TBL het volgende:
100% transparant, open source, en glashelder gedocumenteerd is?
Dit wist ik ook niet :D
404 - Not Found
pi_134591357
quote:

halverwege januari de dip op $450. in de zomer $4000. stop al je spaargeld erin, bedank me later.
pi_134591386
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

halverwege januari de dip op $450. in de zomer $4000. stop al je spaargeld erin, bedank me later.
En hoe weet ik of dit betrouwbaar is? :{w
404 - Not Found
pi_134591407
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Zwappel het volgende:

[..]

En hoe weet ik of dit betrouwbaar is? :{w
john vertelde het me in een lsd trip. we worden samen rijk mattie.
pi_134591467
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

john vertelde het me in een lsd trip. we worden samen rijk mattie.
Gelukkig, brb even mijn spaargeld ophalen, bedankt almachtige John :9 :*
404 - Not Found
pi_134591797
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Hoe, wat? Wie zijn 'ze' :?
Ik heb nu x euro's op de bank. Schuldenberg explodeert, kaartenhuis stort in, men introduceert de Euro 2.0. Hoeveel heb ik dan daarvan, en waar komen die vandaan? (en wat verandert dat wezenlijk aan de situatie?)

[..]
Ze zijn de regeringen en banken e.d. De nederlandse regeringen staan nu (nog) voor 100.000 euro spaargeld garant! Maar wat als de banken omvallen en de overheid zegt dat ze deze garantie niet meer kunnen dragen? Wat verwacht jij dan nog van je euro`s (of nieuwe munt) terug te krijgen?

Wacht, ze halen geld van schuldeisers :?

Ik zie het nog 1-2-3 even niet voor me :)
Als jij een hele grote groep schuldeisers gewoonweg niet terug betaal bespaar je dus veel geld en kun je dat geld gebruiken om andere schuldeisers af te betalen.

beetje verkeerd gegaan bij het quoten.. sorry
  maandag 23 december 2013 @ 01:10:25 #52
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134591928
BTC onder de 600 op btc-e, kooptijd
pi_134591944
Even een vraagje over CENT : gisteren avond stonden mijn centjes precies 9 dagen in de wallet, transacties van 0 cent voorbij zien komen, ook stond er bij saving interest het bedrag maal 10. Echter wanneer ik nu de wallet open staat het oude aantal centjes nog? is de bug gefixt? moet ik nog gewoon even wachten? of is er nog iets anders dat ik kan doen?
pi_134592095
quote:

[..]

Zou kunnen inderdaad. Maar er zijn zoveel mogelijke scenario's.. er is gewoon nog geen pijl op te trekken. De waarheid ligt waarschijnlijk genuanceerder. Ik zie veel overeenkomsten met de opkomst van het internet. Sommige landen zullen een goed klimaat voor Bitcoin ontwikkelen en andere landen minder goed of zelfs een anti-klimaat. 15-20 jaar geleden was het internet ook een dreigend gevaar voor de macht van de overheden en gevestigde orde maar dat is in de meeste landen toch prima tot ontwikkeling gekomen. Ik denk niet dat Europa en Amerika de macht hebben op hun bevolking om Bitcoin de nek om te draaien. Voor landen als Rusland, Iran en Noord Korea daarintegen heb ik weinig hoop. China komt er wel alleen dan streng gereguleerd. Daarom hebben ze nu de opkomst van Bitcoin ontmantelt en zullen ze het beetje bij beetje vrijgeven op een manier die acceptabel is voor de partij.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_134592417
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou kunnen inderdaad. Maar er zijn zoveel mogelijke scenario's.. er is gewoon nog geen pijl op te trekken. De waarheid ligt waarschijnlijk genuanceerder. Ik zie veel overeenkomsten met de opkomst van het internet. Sommige landen zullen een goed klimaat voor Bitcoin ontwikkelen en andere landen minder goed of zelfs een anti-klimaat. 15-20 jaar geleden was het internet ook een dreigend gevaar voor de macht van de overheden en gevestigde orde maar dat is in de meeste landen toch prima tot ontwikkeling gekomen. Ik denk niet dat Europa en Amerika de macht hebben op hun bevolking om Bitcoin de nek om te draaien. Voor landen als Rusland, Iran en Noord Korea daarintegen heb ik weinig hoop. China komt er wel alleen dan streng gereguleerd. Daarom hebben ze nu de opkomst van Bitcoin ontmantelt en zullen ze het beetje bij beetje vrijgeven op een manier die acceptabel is voor de partij
Op het internet hebben ze eigenlijk de gehele controle, kijk naar de NSA e.d. Ze zullen bitcoin met rust laten zolang het geen dreigend gevaar vormt voor de gevestigde orde, wanneer het wel te dreigend word hebben ze denk ik zeker wel de macht om het plat te krijgen. Ze zouden het kunnen gaan bestempelen als een zwart-geld circuit (wat nu al wel eens gebeurd), dan creëren ze voldoende draagvlak bij de bevolking om maatregelen te treffen. banken kunnen dan ongestoord betalingen gaan weigeren en mensen verliezen het vertrouwen erin.. volgens mij is het dan heel snel verleden tijd met bitcoin. Maar laten we het niet hopen, ik zit ook in de bitcoins omdat het concept me heel erg aanspreekt en hoop dat we nog mooie tijden kunnen gaan beleven hier :)
pi_134593825
Oke ik had dus een paper wallet voor mijn broertje gemaakt zodat ie af en toe van die tasks kan doen :P
Nu hebben we ook een blockchain account voor hem aangemaakt maar we kunnen nergens iets vinden waar we die bestaande (zojuist uitgeprinte) paper wallet kunnen invoeren, iemand enig idee hoe dat moet?
404 - Not Found
  maandag 23 december 2013 @ 02:27:04 #57
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134593916
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:23 schreef Zwappel het volgende:
Oke ik had dus een paper wallet voor mijn broertje gemaakt zodat ie af en toe van die tasks kan doen :P
Nu hebben we ook een blockchain account voor hem aangemaakt maar we kunnen nergens iets vinden waar we die bestaande (zojuist uitgeprinte) paper wallet kunnen invoeren, iemand enig idee hoe dat moet?
Als je ingelogd bent bij blockchain.info staat er een kopje import/export. Daar kun je de private key importeren.
#teammaxbet
pi_134594040
Come on BTC, ga naar $1000.
If not now, then when.
pi_134594122
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 02:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Als je ingelogd bent bij blockchain.info staat er een kopje import/export. Daar kun je de private key importeren.
Weeral bedankt _O_
404 - Not Found
pi_134595474
Mensen die serieus in dogecoin geloven :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Dynd op 23-12-2013 06:21:08 ]
pi_134596064
Niet weten dat ECB gepland heeft om Euro te vervangen door Dogecoin :')
Nee, toch niet
pi_134596181
Downnnnnnnnnnnnnnnn! ;)
pi_134596247
Uppppp! :P
pi_134596650
Er wordt echt weinig gehandeld...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134596742
Ik begin nu toch stiekem al na te denken wat ik straks met mijn honderd miljoen miljard cents ga doen.

Als die dingen een sprongetje maken naar 0,00000002 dan zijn ze ineens veel meer waard.
Wie weet wat dat doet als die bug eruit is straks.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134596755
quote:
15s.gif Op maandag 23 december 2013 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Er wordt echt weinig gehandeld...
Ik denk dat we hele saaie maanden tegemoet gaan nu China eruit is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 23 december 2013 @ 09:07:00 #67
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134596758
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 09:04 schreef Geralt het volgende:
Ik begin nu toch stiekem al na te denken wat ik straks met mijn honderd miljoen miljard cents ga doen.

Als die dingen een sprongetje maken naar 0,00000002 dan zijn ze ineens veel meer waard.

Helemaal niets. :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134596790
Weet nog wel dat toen ik begon de koers binnen een uurtje een paar keer van 670 naar 830 schoot. Mooie tijden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134597277
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik denk dat we hele saaie maanden tegemoet gaan nu China eruit is
Juist door de lage volumes zou een klein beetje goed/slecht nieuws tot flinke fluctuaties kunnen leiden
pi_134597780
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 09:04 schreef Geralt het volgende:

Ik verkoop zodat ik quite sta. De rest hou ik ook.
  maandag 23 december 2013 @ 10:22:55 #71
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134597831
Voorlopig staan de buy orders op dood bij cryptsy.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134597836
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 10:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Voorlopig staan de buy orders op dood bij cryptsy.
:'(
  maandag 23 december 2013 @ 10:26:35 #73
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134597909
Krijg ineens 20.000 earthcoin :D
  maandag 23 december 2013 @ 10:27:06 #74
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_134597918
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 10:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Krijg ineens 20.000 earthcoin :D
hoe?
  maandag 23 december 2013 @ 10:28:08 #75
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134597936
Op dat bitcointalk. Volgens mij is de actie al afgelopen. Weet niet zeker. Kan niet zoeken door die köt timer.
  maandag 23 december 2013 @ 10:28:33 #76
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_134597947
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 10:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Op dat bitcointalk. Volgens mij is de actie al afgelopen. Weet niet zeker. Kan niet zoeken door die köt timer.
Kan jij daar posten dan? :o
  maandag 23 december 2013 @ 10:29:57 #77
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134597969
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:28 schreef Mender het volgende:

[..]

Kan jij daar posten dan? :o
yep.
  maandag 23 december 2013 @ 10:30:51 #78
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_134597991
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 10:29 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

yep.
Hoe krijg je dat voor elkaar? In de newbies topics posten?
  maandag 23 december 2013 @ 10:33:05 #79
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134598039
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:30 schreef Mender het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar? In de newbies topics posten?
Mja lukte ineens. Alleen werkt niet helemaal lekker. Soms krijg je van die meldingen dat je het bericht al gepost had. Terwijl dat niet zo is ofc.
pi_134599183
De vorige keer dat de boel 2 dagen nagenoeg stabiel was ging het als een pijl omlaag.
Ben benieuwd.
Forcefield City Bewoner
pi_134599216
Nah.. Dat beetje schommelen tussen 17.1 en 16.9… Daar valt echt niets op te doen.
  maandag 23 december 2013 @ 11:23:02 #82
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_134599239
Boring.
  maandag 23 december 2013 @ 11:24:10 #83
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134599269
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:23 schreef lf2 het volgende:
Boring.
Heb je de koers van Juli tot Oktober gezien? Afgelopen 1.5mnd is echt extreem geweest.
pi_134599300
De wolken pikken m'n zonnetje in }:|
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 11:25:54 #85
177108 lf2
pi_134599322
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 11:24 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Heb je de koers van Juli tot Oktober gezien? Afgelopen 1.5mnd is echt extreem geweest.
Maar nu wij erin zitten met z'n alle moet ie toch weer alle kanten op.
pi_134599381
Breng even wat op gang dan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 23 december 2013 @ 11:30:01 #87
177108 lf2
pi_134599453
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 11:27 schreef Happel het volgende:
Breng even wat op gang dan.
Gisteren 200 litecoins voor jullie gedumpt op de markt.
  maandag 23 december 2013 @ 11:30:21 #88
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134599467
Zal ik even 3000 van m'n 18000 btc dumpen ofzo?
pi_134599468
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef lf2 het volgende:
Gisteren 200 litecoins voor jullie gedumpt op de markt.
Ik dogecoins. Goed bezig of niet dan?
Elite
Tegen TTIP
  maandag 23 december 2013 @ 11:34:47 #90
177108 lf2
pi_134599610
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik dogecoins. Goed bezig of niet dan?
Heb ze nog steeds niet verkocht. Zijn ze nog wat waard.

Ik ga lekker in nxt coin.
pi_134600651

We zitten nu weer bij 'return to mean', de despair-fase was dus de val naar 420usd. Vanaf nu wordt het een saaie tocht omhoog.
pi_134600685
Daar heb ik geen problemen mee. De lange termijn wint het altijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_134600686
Alhoewel 'mean' waarschijnlijk iets lager hoort te liggen dan 600.
pi_134600764
Volgens mijn gevoel zijn we daar nog niet, maar misschien heb ik het mis. De glazen bol is namelijk ook een beetje dof geworden :P
pi_134601059
De mean ligt tussen de $300 en $400
pi_134601423
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Revolution-NL het volgende:
De mean ligt tussen de $300 en $400
heb idd een paar buy orders tussen de 300 en 400 staan.
pi_134601792
put your hands up als je litecoins voor 30usd gekocht hebt en er nog steds mee zit

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
  maandag 23 december 2013 @ 12:41:13 #98
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134601897
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef doo. het volgende:
put your hands up als je litecoins voor 30usd gekocht hebt en er nog steds mee zit

-O-

Het is ook niet verkeerd om af en toe eens wat verlies te nemen schattebout
pi_134602044
quote:

$35 hier :+
pi_134602104
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

-O-

Het is ook niet verkeerd om af en toe eens wat verlies te nemen schattebout
ach, ik ben er de laatste tijd totaal niet meer druk mee bezig, bekijk nog maar zo'n 2x per dag de koers of zo. heb geen haast.

pomp er nog wel wat geld in als die weer lekker crasht om dan voor de lange termijn te stocken.
  maandag 23 december 2013 @ 12:47:58 #101
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_134602153
Beetje short traden dan maar , kopen op 620 en verkopen op 630 en dan weer terug. Beetje winst nemen.
  maandag 23 december 2013 @ 12:50:17 #102
417829 lainke
pi_134602230
Slush pool is weer goed bezig , block van meer dan 11, 7 en 9u sinds gisteren. :(
pi_134602247
Ah.. Het zakt nu wat verder… Eindelijk.
  maandag 23 december 2013 @ 12:54:22 #104
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134602375
zak zak zak, zakzakzak, zak zak
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134602408
Hoi :W
  maandag 23 december 2013 @ 12:55:28 #106
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134602415
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef Toto69 het volgende:
Hoi :W
Hoi vlegel
pi_134602434
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Hoi vlegel
Hoi schattigerd
pi_134602439
zie nix zakken
pi_134602445
CRASHHHH SELL SELL SELL SELL
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 12:57:04 #110
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134602480
Ik kan niet meer tegen het niet traden. Even bedenken wat ik ga verkopen zodat ik in een gekke coin kan
  maandag 23 december 2013 @ 12:57:19 #111
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_134602487
Ik zie alleen maar bots bezig die op 620 kopen en 623 verkopen :')
pi_134602517
Volatiliteit? Was da? Kennen we hier niet :N
pi_134602523
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zie alleen maar bots bezig die op 620 kopen en 623 verkopen :')
Betaal je dan niet onderhand meer fees dan dat het iets oplevert 8)7
Forcefield City Bewoner
pi_134602616
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Betaal je dan niet onderhand meer fees dan dat het iets oplevert 8)7
Dat denk ik wel :N
  maandag 23 december 2013 @ 13:02:36 #115
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134602651
quote:

Mag 19 ook meedoen? :+
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 23 december 2013 @ 13:04:20 #116
417829 lainke
pi_134602723
Haha net weer verkocht op 620.07 , nu stijgen maar :)
pi_134602753
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef lainke het volgende:
Haha net weer verkocht op 620.07 , nu stijgen maar :)
buy high sell low?
  maandag 23 december 2013 @ 13:06:40 #118
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134602812
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

buy high sell low?
_O-
pi_134602907
quote:

[..]

buy high sell low?
buy low sell high!
pi_134602963
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

buy low sell high!
ligt eraan of je winst of verlies wil maken :6
pi_134602975
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

ligt eraan of je winst of verlies wil maken :6
verlies is voor plebs :6
  maandag 23 december 2013 @ 13:10:26 #122
417829 lainke
pi_134602977
quote:

[..]

buy high sell low?
Foutje, gekocht op 620.07 :)
pi_134602994
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
pi_134603109
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dan mag 18 ook meedoen.
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 13:15:00 #125
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134603152
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dan mag 18 ook meedoen.
17 ook
  maandag 23 december 2013 @ 13:15:08 #126
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134603159
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Maar maar

Prijs alleen zegt niets over de grootte van het verlies toch? :'(
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_134603223
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Maar maar

Prijs alleen zegt niets over de grootte van het verlies toch? :'(
true…

Maar op 19 komt ie echt wel weer…

Op die 48 nog lange niet.
pi_134603229
Fiat *O*
pi_134603233
Hoewel dat ook saai is :')
pi_134603323
me2 fiat
pi_134603377
buy wall van 64btc op doge :D
  maandag 23 december 2013 @ 13:21:08 #132
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134603398
Mogguh :O
#teammaxbet
pi_134603414
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Maxbet het volgende:
Max'je :W
  maandag 23 december 2013 @ 13:22:01 #134
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134603436
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Maxbet het volgende:
  maandag 23 december 2013 @ 13:22:37 #135
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134603459
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Max'je :W
Toto w/

Weet hier trouwens iemand meer over Lotto op Cryptsy? Dat was van de week toch al de bedoeling of vergis ik me?
#teammaxbet
pi_134603477
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Toto w/

Weet hier trouwens iemand meer over Lotto op Cryptsy? Dat was van de week toch al de bedoeling of vergis ik me?
Wel wat van gelezen ja... Maar Cryptsy :N :r
pi_134603484
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Wat zwaai je toch weer schattig :D
  maandag 23 december 2013 @ 13:24:25 #138
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134603519
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

:W Bakkie doen? c_/
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wel wat van gelezen ja... Maar Cryptsy :N :r
Klopt, maar slecht voor de prijs zal het nou ook wel niet zijn. En ik wil eigenlijk gewoon van die kregen af.
#teammaxbet
pi_134603533
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

:W Bakkie doen? c_/

[..]

Klopt, maar slecht voor de prijs zal het nou ook wel niet zijn. En ik wil eigenlijk gewoon van die kregen af.
Gemined?
  maandag 23 december 2013 @ 13:25:39 #140
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134603570
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat zwaai je toch weer schattig :D
Ik ben niet schattig ik ben mega stoer 8-)
  maandag 23 december 2013 @ 13:26:04 #141
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134603594
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gemined?
Jup :Y
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 13:26:18 #142
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134603607
Ik vind het echt stom dat ik niet kan minen ;(
pi_134603610
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik ben niet schattig ik ben mega stoer 8-)
schattig dus
pi_134603616
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jup :Y
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
pi_134603715
quote:
Dit dus.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2013 @ 13:31:44 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134603847
Ik mine om mijn mine-rig uiteindelijk te kunnen upgraden :P

Hoezo zou je niet kunnen minen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 december 2013 @ 13:32:02 #147
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134603861
quote:
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dit dus.
Als je het voor de hobby wilt doen zou je ook een goedkope pc van marktplaats af kunnen halen en er een grafische kaart bij kunnen steken.

Ik heb met geluk mijn 6870 voor ¤53 inclusief verzenden van marktplaats afgehaald. Het is een beetje een stofzuiger maar hij mined perfect. Wel rekening houden met het stroomverbruik :Y
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 13:38:33 #148
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134604134
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik mine om mijn mine-rig uiteindelijk te kunnen upgraden :P

Hoezo zou je niet kunnen minen?
PC is te oud en macbookpro er voor gebruiken is geen goed idee
pi_134604997
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik kan niet meer tegen het niet traden. Even bedenken wat ik ga verkopen zodat ik in een gekke coin kan
  maandag 23 december 2013 @ 14:07:55 #150
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134605299
quote:
eww
  maandag 23 december 2013 @ 14:15:59 #151
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_134605622
pi_134605854
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2013 14:15 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
nice
  maandag 23 december 2013 @ 14:21:58 #153
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134605884
quote:
[ afbeelding ]
Brb, even mijn vaste tatoeëerder lastig vallen :7
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 15:52:53 #155
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134609512
quote:
[ afbeelding ]
Haha gruwelijk
  maandag 23 december 2013 @ 15:56:14 #156
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_134609640
Het is een saaie bedoeling vandaag :O
pi_134609718
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is een saaie bedoeling vandaag :O
pi_134609762
bedoening ja. Jullie hebben gelijk. Er moet even wat actie in de tent komen met een aantal coins op Cryptsy, LOT, BIL, GRA.
  maandag 23 december 2013 @ 16:01:03 #159
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134609797
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:59 schreef kthxbye het volgende:
bedoening ja. Jullie hebben gelijk. Er moet even wat actie in de tent komen met een aantal coins op Cryptsy, LOT, BIL, GRA.
Cryptsy eigenlijk verbeterd tov paar weken terug of nog steeds de hel op aarde?
  maandag 23 december 2013 @ 16:03:49 #160
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134609901
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Cryptsy eigenlijk verbeterd tov paar weken terug of nog steeds de hel op aarde?
Slechte ervaringen bij mij met Doge, dat is wat, een week geleden nu?
#teammaxbet
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2013 @ 16:05:42 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134609977
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 16:03 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Slechte ervaringen bij mij met Doge, dat is wat, een week geleden nu?
Niet eens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 december 2013 @ 16:08:03 #162
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134610074
Ik heb nog steeds geen 1 slechte ervaring met Cryptsy ^O^
  maandag 23 december 2013 @ 16:08:35 #163
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_134610100
Wat is jullie strategie?
Ik verwacht dat we de bodem in Januari bereikt zal worden, ik probeer in te stappen <$500.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2013 @ 16:10:07 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134610164
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat is jullie strategie?
Ik verwacht dat we de bodem in Januari bereikt zal worden, ik probeer in te stappen <$500.
Altcoins minen en hopen dat er één of meerdere moon gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 december 2013 @ 16:10:49 #165
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134610185
quote:
Wat is jullie strategie?
BTC hold ik gewoon als een baas. Met mining en een beetje traden van kleine alts probeer ik 50% uit te betalen voor stroom en upgrade's en de rest om mijn BTC positie te verstevigen.
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 16:11:05 #166
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_134610203
quote:
Wat is jullie strategie?
Ik denk juist dat het ongeveer zo blijft en Januari het gaat stijgen, dus nu kopen!! Maar ik houd genoeg fiat op mijn pinpas voor noodgevallen.
Spatieboos
pi_134610219
quote:
Wat is jullie strategie?
Gewoon holden en op dipjes bijkopen. :)
  maandag 23 december 2013 @ 16:13:25 #168
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134610289
http://www.techinasia.com(...)s-interfere-bitcoin/ ^O^

quote:
The Monetary Authority of Singapore (MAS), the country’s central bank, has decided not to intervene on whether businesses can accept Bitcoin as a means of transacting goods and services.

“Whether or not businesses accept Bitcoins in exchange for their goods and services is a commercial decision in which MAS does not intervene,” it told Singapore-based Bitcoin trading platform Coin Republic in an email. Singapore is one of the world’s top finanacial hubs that is increasingly seen as a challenger to Switzerland’s private baking dominance.
#teammaxbet
pi_134610592
quote:
Wat is jullie strategie?
ik verw8 dat we ook nog niet op de bodem zitten, heb een deel in fiat tot btc rond de 400 zit.
  maandag 23 december 2013 @ 16:23:33 #170
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_134610770
Cents deposits op cryptsy een beetje snel de laatste paar dagen?
pi_134610811
Cryptsy blijft Craptsy, maar helaas hebben we het nog nodig voor onze geliefde altcoins...
pi_134610829
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Mender het volgende:
Cents deposits op cryptsy een beetje snel de laatste paar dagen?
Gaat gewoon prima bij mij.
  maandag 23 december 2013 @ 16:27:15 #173
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134610923
Waarom gebeurt er niks :(?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_134610971
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom gebeurt er niks :(?
Hij kan niet omhoog, want dan zou ik winst maken, dus naar beneden zou kunnen.
Forcefield City Bewoner
pi_134611209
mooi begin van een crash
pi_134612148
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
mooi begin van een crash
Crash? Waar?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134612173
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Crash? Waar?
dat was meer een wens.
  maandag 23 december 2013 @ 17:21:34 #178
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134613400
Flinke wall op Doge zeg, prijs begint ook weer te klimmen.
#teammaxbet
pi_134613905
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 17:21 schreef Maxbet het volgende:
Flinke wall op Doge zeg, prijs begint ook weer te klimmen.
denk niet dat die stijging aanhoudt met al die miljarden doges die er elke week bijkomen.
  maandag 23 december 2013 @ 17:36:00 #180
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134613928
pi_134614002
BTC weer op de prijs van t-30d.
జ్ఞ‌ా
  maandag 23 december 2013 @ 17:41:16 #182
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134614131
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

denk niet dat die stijging aanhoudt met 1.008 miljard die er elke week bijkomt.
FTFY
#teammaxbet
pi_134614207
All-in op sinds vanmiddag, ziet we wel goed uit.. China lijkt gestaag te klimmen, de meeste alts zijn ook up. Ben nog wel een beetje huiverig, maar komende week ziet er wel nice uit.
  maandag 23 december 2013 @ 17:42:52 #184
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134614211
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef µ het volgende:
BTC weer op de prijs van t-30d.
Ik zie -23.93% op 30 dagen?
#teammaxbet
pi_134614218
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 17:41 schreef Maxbet het volgende:

[..]

FTFY
1 miljard maar? valt mee oO<
  maandag 23 december 2013 @ 17:43:34 #186
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134614245
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

1 miljard maar? valt mee oO<
Niet dat het weinig is, maar wel heel wat anders dan miljarden :Y
#teammaxbet
pi_134615085
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 17:43 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Niet dat het weinig is, maar wel heel wat anders dan miljarden :Y
als dat getal wat minder wordt kan de prijs wat hoger gaan denk ik. hij gaat nu trouwens ook verder omhoog dan ik had verw8
pi_134615205
Kan er niet even een paniekbericht de wereld ingeholpen worden ofzo.

:O
Forcefield City Bewoner
pi_134615259
of je verkoopt ff 20 btc ver onder de marktprijs, dat zorgt wel voor een kettingreactie.
  maandag 23 december 2013 @ 18:16:13 #190
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_134615275
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 10:33 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Mja lukte ineens. Alleen werkt niet helemaal lekker. Soms krijg je van die meldingen dat je het bericht al gepost had. Terwijl dat niet zo is ofc.
Ja dat heb ik nu. Maar gewoon blijven proberen dan dus?
  maandag 23 december 2013 @ 18:17:42 #191
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134615330
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Mender het volgende:

[..]

Ja dat heb ik nu. Maar gewoon blijven proberen dan dus?
precies.
  maandag 23 december 2013 @ 18:19:52 #192
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134615412
quote:
alec O+
  maandag 23 december 2013 @ 18:22:54 #193
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134615519
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

alec O+
Kijk je Doge gaan :o
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 18:24:29 #194
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134615585
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Kijk je Doge gaan :o
not impressed :N op 200 satoshi ga ik ze de deur uit doen want ik verveel me
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2013 @ 18:26:15 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134615658
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

not impressed :N op 200 satoshi ga ik ze de deur uit doen want ik verveel me
Als dat ooit gaat gebeuren :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 december 2013 @ 18:27:34 #196
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134615711
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als dat ooit gaat gebeuren :P
Riepen jullie een week geleden ook en toen haalde hij gewoon de 300 satoshi
  maandag 23 december 2013 @ 18:29:39 #197
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134615785
quote:
16s.gif Op maandag 23 december 2013 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Riepen jullie een week geleden ook en toen haalde hij gewoon de 300 satoshi

Top was toch ergens rond de 220/230?
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 18:32:00 #198
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134615869
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Cryptsy had dacht ik 300 gehaald of ik heb verkeerd gekeken. Anyway, week geleden zeiden ze het ook en toen haalde doge 200. Same story
  maandag 23 december 2013 @ 18:33:12 #199
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134615900
Ziet er wel uit alsof hij nu gepumped wordt, mn doges zijn onderweg naar cryptsy
pi_134615916
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is heel kort even boven de 200 geschoten, maar daar gaat ie never nooit meer naartoe :)
  maandag 23 december 2013 @ 18:36:09 #201
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616014
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:33 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Is heel kort even boven de 200 geschoten, maar daar gaat ie never nooit meer naartoe :)
zegt je glazen bol

[ Bericht 0% gewijzigd door ikwiltrolletje op 23-12-2013 18:42:07 ]
pi_134616287
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

zegt je glazen bol
trollert.
  maandag 23 december 2013 @ 18:49:33 #203
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616437
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

trollert.
Hij trolt, niet ik
  maandag 23 december 2013 @ 18:50:25 #204
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616463
go dogee op naar de 8
pi_134616464
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Hij trolt, niet ik
Jij trolt altijd.
  maandag 23 december 2013 @ 18:50:53 #206
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616471
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij trolt altijd.
:')
pi_134616494
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

:')
Kusje op je bolletje.
pi_134616497
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
go dogee op naar de 8
op cryptsie issie alweer gecrashed
  maandag 23 december 2013 @ 18:53:36 #209
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616546
:(
pi_134616567
quote:
Gillen helpt.
pi_134616572
Goooo DOGE *gilt*
  maandag 23 december 2013 @ 18:54:51 #212
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616589
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef Toto69 het volgende:
Goooo DOGE *gilt*
Doooooooooogeeeeee *gil* !!
  maandag 23 december 2013 @ 18:55:23 #213
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616603
Ik ging vandaag door de regen naar de winkel om een kabel voor mijn scherm te halen. Zijn die prutsers dicht op maandag :') . Winkels die op maandag dicht zijn :') .
  maandag 23 december 2013 @ 18:55:46 #214
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134616619
#teammaxbet
pi_134616631
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_134616640
Ik word vandaag topposter op FOK! :'(

472 al tot nu toe :'(

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 18:56:30 ]
pi_134616648
als mn transactie gezien is door 1 peer betekend dit dat ie onderweg is? duurt al sinds vanmorgen en kan em niet vinden op blockchain. andere transacties duren niet meer dan een half uur :?
pi_134616661
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
als mn transactie gezien is door 1 peer betekend dit dat ie onderweg is? duurt al sinds vanmorgen en kan em niet vinden op blockchain. andere transacties duren niet meer dan een half uur :?
Cryptsy?
  maandag 23 december 2013 @ 18:57:05 #219
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134616670
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
:D :D
pi_134616677
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Cryptsy?
nee van wallet naar btc-e
pi_134616686
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

nee van wallet naar btc-e
Dat is wel lang :X
  maandag 23 december 2013 @ 18:57:46 #222
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134616695
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik word vandaag topposter op FOK! :'(

472 al tot nu toe :'(
Zeg, verander jij je UI eens gauw terug. Ik zie nu pas dat jij het bent }:|
Of ben je undercover ofzo?
#teammaxbet
pi_134616707
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Zeg, verander jij je UI eens gauw terug. Ik zie nu pas dat jij het bent }:|
Of ben je undercover ofzo?
Dit IS mijn oude UI :D
Deze heb ik maanden gehad :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 18:58:19 ]
  maandag 23 december 2013 @ 18:58:41 #224
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134616729
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dit IS mijn oude UI :D
Deze heb ik maanden gehad :Y
Niet hier }:|

Toch? :X
#teammaxbet
pi_134616741
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Niet hier }:|

Toch? :X
Was voor de cryptocurrencies inderdaad :Y
  maandag 23 december 2013 @ 19:11:15 #226
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134617181
:O dit topic. k ga maar film kijken 8-)
pi_134617205
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
:O dit topic. k ga maar film kijken 8-)
app me :@
pi_134617399
Dit topic :O
Zo maar eens op de fiets wagen richting stad.

Wind :( Zelfs hier :(
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 19:18:22 #229
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134617475
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef roislecxe het volgende:
Dit topic :O
Zo maar eens op de fiets wagen richting stad.

Wind :( Zelfs hier :(
Fietswagen, boertje 8-)
  maandag 23 december 2013 @ 19:18:42 #230
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134617493
ltc 43
pi_134617506
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Fietswagen, boertje 8-)
Bierfiets, die hebben we hier wel. c_/
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 19:19:12 #232
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134617520
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Bierfiets c_/
Goeie comeback _O_
pi_134617600
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Goeie comeback _O_
Dank u smakelijk.
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 19:21:05 #234
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134617625
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Bierfiets, die hebben we hier wel. c_/
Bierfiets O+
#teammaxbet
pi_134617662
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Bierfiets O+
Wel eens gedaan?
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 19:22:56 #236
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134617716
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Wel eens gedaan?
Jup, bij deze een wijze les: niet doen tijden een hittegolf :N
#teammaxbet
pi_134617777
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jup, bij deze een wijze les: niet doen tijden een hittegolf :N
Haha, begrijpelijk :P
Ik nog nooit, maar zie hem in de zomer nogal eens langsrijden. Nadeel is dat de bestuurder nuchter moet blijven, dus iemand moet de sigaar zijn...
Forcefield City Bewoner
pi_134617841
We hebben hier trouwens ook de bierboot :')
Kun je de singel op met een soort overrated vlot.
Das beter tijdens een hittegolf.
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 19:25:30 #239
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134617865
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Haha, begrijpelijk :P
Ik nog nooit, maar zie hem in de zomer nogal eens langsrijden. Nadeel is dat de bestuurder nuchter moet blijven, dus iemand moet de sigaar zijn...
Bestuurder moet ook nog een rijbewijs hebben. Tenminste wel bij die verhuurtoko waar wij dat ding toen vandaan hadden. Maar een Bob is meestal toch wel te vinden?
#teammaxbet
pi_134617965
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Bestuurder moet ook nog een rijbewijs hebben. Tenminste wel bij die verhuurtoko waar wij dat ding toen vandaan hadden. Maar een Bob is meestal toch wel te vinden?
Jawel, die moet wel te vinden zijn. Maar ook nog nooit echt de plannen gehad.
Misschien van de lente/zomer eens een rondje vragen of er animo voor is, want het is wel leuk een keer te doen natuurlijk.
Forcefield City Bewoner
pi_134618130
Nou kinderen, ik ga heen.
Tot vannacht :)

gr gr. Johanna.
Forcefield City Bewoner
  maandag 23 december 2013 @ 19:32:37 #243
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134618310
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef roislecxe het volgende:

gr gr. Johanna.
veel plezier :W
  maandag 23 december 2013 @ 19:39:23 #244
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134618679
quote:

gr gr. Johanna.
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

veel plezier :W
Dat
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 20:13:46 #245
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134620767
59 confirmations 8-)
pi_134620798
quote:

gr gr. Johanna.
Waar is Josefien?
pi_134620803
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
59 confirmations 8-)
DOGE?:
  maandag 23 december 2013 @ 20:14:30 #248
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134620810
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
59 confirmations 8-)
En al ontvangen op Cryptsy?
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 20:16:17 #249
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134620899
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

DOGE?:
wow

quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Maxbet het volgende:

[..]

En al ontvangen op Cryptsy?
pending
pi_134620909
జ్ఞ‌ా
pi_134620911
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

wow

[..]

pending
wow
such confirmation
wow
  maandag 23 december 2013 @ 20:16:35 #252
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134620916
77 confirm. vraag me af hoeveel het er worden
pi_134620917
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
_O- WAT
  maandag 23 december 2013 @ 20:16:47 #254
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134620923
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

wow

[..]

pending
Valt mee, bij mij was het na ~250 confirms pas pending :{w
#teammaxbet
pi_134620933
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Maxbet het volgende:

[..]

450 is pas echt fantastisch :6
  maandag 23 december 2013 @ 20:17:13 #256
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134620942
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

wow
such confirmation
wow
many wait wow 8-)
pi_134620950
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

many wait wow 8-)
*O*
  maandag 23 december 2013 @ 20:17:26 #258
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134620952
quote:
[ afbeelding ]
_O- Weet iemand of ING dat nog steeds doet? Ik stap wel over voor zo'n bazenpas
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 20:17:46 #259
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134620961
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik klaag ook niet, ik heb nog geen 1 keer gezeik gehad met cryptsy. Ze stonden ook na 5 minuten al pending.
pi_134620964
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef Maxbet het volgende:

[..]

_O- Weet iemand of ING dat nog steeds doet? Ik stap wel over voor zo'n bazenpas
:Y
జ్ఞ‌ా
pi_134620997
Mijn postcount stagneert.
De sc's zijn te rustig ineens :N
pi_134621007
729 nog maar vandaag
pi_134621009
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

zegt je glazen bol
Nee, dit weet ik zeker!
  maandag 23 december 2013 @ 20:18:59 #264
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134621025
quote:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 23 december 2013 @ 20:22:34 #265
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134621248
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Mijn postcount stagneert.
De sc's zijn te rustig ineens :N
En ik maar denken dat ik geen leven heb _O-
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 20:33:56 #266
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134621859
Ligt het aan mij of is er een post verdwenen ? :D
pi_134621897
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jep :'(
  maandag 23 december 2013 @ 20:34:47 #268
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134621905
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mijn fout :')
#teammaxbet
pi_134621954
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Mijn fout :')
Maaaax :(
  maandag 23 december 2013 @ 20:36:13 #270
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134621984
Max weer he, weer dictator enzo
pi_134621997
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Max weer he, weer dictator enzo
  maandag 23 december 2013 @ 20:36:40 #272
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134622006
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Maaaax :(
Laatst had ik bijna per ongeluk al je posts uit een vorige SC verwijderd :')
Dacht dat ik op een ander scherm bezig was.
#teammaxbet
  maandag 23 december 2013 @ 20:36:49 #273
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134622019
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef Maxbet het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_134622032
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Wat _O- why always me :'(
  maandag 23 december 2013 @ 20:39:13 #275
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134622133
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat _O- why always me :'(
Schijnbaar wil mijn onderbewustzijn je weghebben :6
#teammaxbet
pi_134622205
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Schijnbaar wil mijn onderbewustzijn je weghebben :6
:(
  maandag 23 december 2013 @ 20:41:33 #277
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134622260
hahhaa tinychat is hilarisch :') _O- thnks toto ik verveel me niet meer ^O^
pi_134622266
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hahhaa tinychat is hilarisch :') _O- thnks toto ik verveel me niet meer ^O^
:*
pi_134622276
quote:
Ander filmpje van hem over day traden en waarom 90% van de mensen het fout heeft.
pi_134624526
Stel dat je de poen zou hebben om een KnC miner aan te schaffen, zo'n ding van 10K die je zoals men zegt binnen enkele weken terugverdiend hebt.

Is dat slim? Krijg je die poen er inderdaad ooit weer uit, hoe schatten jullie dat in?

En moet je dat ding dan inzetten op bitcoins, of moet je fors aan de gang met bv litecoins? Ik heb naar het antwoord op die vraag gezocht, maar iedereen spreekt elkaar tegen. En ik ben benieuwd naar jullie meningen.
pi_134624547
hoe lang zal het nog duren voordat 1 btc de $10000 grens is doorbroken denken jullie?
  maandag 23 december 2013 @ 21:25:46 #285
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134624600
Omg een rooie in de building :o
pi_134624653
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef iteejer het volgende:
Stel dat je de poen zou hebben om een KnC miner aan te schaffen, zo'n ding van 10K die je zoals men zegt binnen enkele weken terugverdiend hebt.

Is dat slim? Krijg je die poen er inderdaad ooit weer uit, hoe schatten jullie dat in?

En moet je dat ding dan inzetten op bitcoins, of moet je fors aan de gang met bv litecoins? Ik heb naar het antwoord op die vraag gezocht, maar iedereen spreekt elkaar tegen. En ik ben benieuwd naar jullie meningen.
denk dat je dit het beste ook ff in het mining topic kan vragen: BIT / [MINE] Centraal mining topic #18
  maandag 23 december 2013 @ 21:26:49 #288
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134624661
quote:

Ik wil niet bijdehand doen en ik vind hoog bezoek prachtig, maar je kan beter hierheen met je vraag:

BIT / [MINE] Centraal mining topic #18
pi_134624704
We hebben heul geen mods nodig hierzo :')
జ్ఞ‌ా
pi_134624727
Collega van mij heeft vorige week twee van die 10k eur/stuk miners gekocht.
జ్ఞ‌ా
  maandag 23 december 2013 @ 21:28:50 #291
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134624771
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef µ het volgende:
We hebben heul geen mods nodig hierzo :')
:D
  maandag 23 december 2013 @ 21:30:24 #292
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_134624882
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 23 december 2013 @ 21:30:26 #293
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134624888
quote:

De pest is dat die dingen geloof ik pas in maart of later leverbaar zijn als je nu bestelt. Dus dat zou je moeten gokken dat de difficulty meevalt tegen die tijd (niet waarschijnlijk imo)

Verder is Bitcoin SHA en Litecoin Scrypt. Je kunt wel enkele andere coins minen, maar alleen SHA based dus.

Zelf zou ik de gok niet durven nemen, maar dat ben ik.
#teammaxbet
pi_134624898
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef µ het volgende:
Collega van mij heeft vorige week twee van die 10k eur/stuk miners gekocht.
wat denk jij er zelf van?
pi_134625036
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

wat denk jij er zelf van?
Maandelijkse increase van 30%+ in difficulty en onstabiele koersen, ik zou er niet al te veel geld in stoppen wat ik er niet snel uit kon halen.

Als je bitcoins koopt en de groei blijft doorgaan heb je ook een mooie winst. En die kan je elke minuut bijhouden qua waarde.

Dat gezegd hebbende, ik ben geen miner, maar vooral een handelaar :P
జ్ఞ‌ా
  maandag 23 december 2013 @ 21:32:32 #296
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134625053
pi_134625180
quote:

Ik quote mezelf even:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Stel dat het apparaat in het 2e kwartaal wordt uitgeleverd, reken voor het gemak met 1 april als alles meezit.

Momenteel is de difficulty van Bitcoin 908.350.862
[ afbeelding ]

Ruwweg iedere 2 weken gaat dit met 15% omhoog en dan ben ik voorzichtig qua schatting.

Van nu tot 1 april is nog zo'n 17 weken, dus we maken nog 8 a 9x zo'n jump van 15% mee.

Difficulty is op 1 april dan zo'n 3.195.465.962

De KNC Neptune zal een hashrate krijgen van zo'n 3.000 Ghash/s, ofwel 3.000.000 Mhash/s.
Je zal dan zo'n 0,47 BTC per dag kunnen minen in de eerste 2 weken van april.

Maar de difficulty zal in dat tempo omhoog blijven gaan omdat je niet de enige bent die in die maand een ASIC krijgt.

Als je je miner in april krijgt dan zit je na een half jaar op 0,10 Bitcoin opbrengst per dag.
Je zal dan in die 6 maanden 41 Bitcoins gemined hebben.

Daar moeten dan nog wat stroomkosten af maar dat is te verwaarlozen.

Verdien je het terug? In dit scenario wel.
Maar de prijs kan zakken, de diff kan sneller omhoog gaan, het apparaat kan stuk gaan waardoor je een maand zonder zit, etc.

En als het apparaat pas eind juni komt (wat ook mogelijk is, is nog Q2) dan verdien je net de aanschafprijs terug als het wat tegenzit.

Ik zou die 12.995 Dollar eerder omzetten in Bitcoins en deze houden.
Dat biedt zekerheid dat je gelijk 15 Bitcoins schoon in het handje hebt.

"Ja maar, de prijs kan toch omhooggaan?" ... dan is BTC kopen ook een goed idee...
"Ja maar, de prijs kan toch ook crashen?" ...dan ben je zowel met een miner als met BTC het bokje...
Daarnaast is hij momenteel uitverkocht:

https://www.kncminer.com/news/news-73
pi_134625257
quote:
stuk sacherijn :P
ik ben gewoon een eigenwijze user die die vraag hier wil stellen :P
dat rooie gaat over heel andere gebieden op fok, hier ben ik gewoon een user O-)
  maandag 23 december 2013 @ 21:39:09 #299
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134625506
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef iteejer het volgende:

[..]

stuk sacherijn :P
ik ben gewoon een eigenwijze user die die vraag hier wil stellen :P
dat rooie gaat over heel andere gebieden op fok, hier ben ik gewoon een user O-)
Ik ben geen chagerijn :( je hebt er serieus veel meer aan als je het daar vraagt :7
pi_134625561
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 21:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik ben geen chagerijn :( je hebt er serieus veel meer aan als je het daar vraagt :7
Valt mee hoor, zie mijn reactie :P
  maandag 23 december 2013 @ 21:40:25 #301
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134625586
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Valt mee hoor, zie mijn reactie :P
Ja maar ja maar, jij bent jij _O_