abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 december 2013 @ 19:08:51 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134266517
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef Maxbet het volgende:
Als je nog een block kunt vinden. Het netwerk is behoorlijk uit de kluiten gewassen op het moment. Met hoeveel khash ben je aan het minen?
200, te laag nu?

Een pool gaf hetzelfde, maar ik bleef daar altijd op 0 staan (port kan ik niet openen)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_134267070
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de uitdaging aan gegaan om solo te minen op dogecoin, maar is er een manier om na te gaan of alles wel goed gaat? Ik ontvang niks, maar krijg de indruk dat alles prima gaat.
Ik zeg niet dat je nooit een blok zal vinden maar bij een difficulty van 17,3355 zou solo minen het laatste zijn waar ik aan denk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

200, te laag nu?

Een pool gaf hetzelfde, maar ik bleef daar altijd op 0 staan (port kan ik niet openen)
En al helemaal met 200Khash/s ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 december 2013 @ 19:38:56 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134267390
Dan maar op zoek naar een pool met een normale port.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nattekat op 14-12-2013 19:53:37 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_134267778
Hallo Allemaal!

Ik lees nu al vanaf begin november met jullie mee en ben erg geïnteresseerd in bitcoins en alts.
ik heb ook al een leuk duitje verdient met de handel in alts.
Maar nu wil ik graag mijn verdiende geld gaan investeren in een mining apparatuur.

na een nieuwsberichtje van nu.NL vandaag was mijn oog gevallen op de neptune
van

https://www.kncminer.com/products/neptune

Nu.nl heeft echter wel vaker niet helemaal kloppende bitcoin berichten gehad de laatste tijd.
Ze beweren in het nieuwsbericht dat er 2.1 bitcoins per dag gemined kan worden.

http://www.nu.nl/internet(...)e-bitcoinminers.html

alleen er staat bij dat hij in kwartaal 1 of 2 van 2014 geleverd word.
Nu was mijn vraag aan jullie.

Denken jullie dat tegen de tijd dat hij geleverd word hij nog rendabel is met de moeilijkheidsgraad.
of dat ik mijn geld beter aan andere apparatuur kan besteden?

ben benieuwd hoe jullie er over denken ;)
hoi
pi_134268033
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je nooit een blok zal vinden maar bij een difficulty van 17,3355 zou solo minen het laatste zijn waar ik aan denk.

[..]

En al helemaal met 200Khash/s ;)
Diff naar 22.48
pi_134268220
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef apacalipto het volgende:
Hallo Allemaal!

Ik lees nu al vanaf begin november met jullie mee en ben erg geïnteresseerd in bitcoins en alts.
ik heb ook al een leuk duitje verdient met de handel in alts.
Maar nu wil ik graag mijn verdiende geld gaan investeren in een mining apparatuur.

na een nieuwsberichtje van nu.NL vandaag was mijn oog gevallen op de neptune
van

https://www.kncminer.com/products/neptune

Nu.nl heeft echter wel vaker niet helemaal kloppende bitcoin berichten gehad de laatste tijd.
Ze beweren in het nieuwsbericht dat er 2.1 bitcoins per dag gemined kan worden.

http://www.nu.nl/internet(...)e-bitcoinminers.html

alleen er staat bij dat hij in kwartaal 1 of 2 van 2014 geleverd word.
Nu was mijn vraag aan jullie.

Denken jullie dat tegen de tijd dat hij geleverd word hij nog rendabel is met de moeilijkheidsgraad.
of dat ik mijn geld beter aan andere apparatuur kan besteden?

ben benieuwd hoe jullie er over denken ;)
Is en blijft een gok, de DIFF kan ondertussen weer zo hoog zijn dat het helemaal niet meer loont om dat device uberhaupt nog aan te zetten.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_134268330
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Is en blijft een gok, de DIFF kan ondertussen weer zo hoog zijn dat het helemaal niet meer loont om dat device uberhaupt nog aan te zetten.
Inderdaad, de DIFF van mining is nu niet goed in te schatten hoe snel die omhoog schiet. Persoonlijk zou ik eerder van het geld nú een rig kopen zodat je volgende week al begint met minen in plaats van over 2 maanden.

In 2 maanden kan enorm veel gebeuren in crypto land.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:10:32 #258
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134268394
En dan nog maar hopen dat je het terugverdiend.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:11:20 #259
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134268428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Is en blijft een gok, de DIFF kan ondertussen weer zo hoog zijn dat het helemaal niet meer loont om dat device uberhaupt nog aan te zetten.
Waren die dingen niet uitverkocht tot maart ofzo?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134268453
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Is en blijft een gok, de DIFF kan ondertussen weer zo hoog zijn dat het helemaal niet meer loont om dat device uberhaupt nog aan te zetten.
Ja daar heb je ook gelijk in, ik ben nog aan het twijfelen misschien als er toch nog 1 vrij komt van de 1e batch dat ik de gok neem en anders ze zijn daar nu ook bezig met een multi altcoin rigg. Dat is misschien ook nog wel een interessante. Maar ik heb het gevoel dat als ik nu een paar video kaarten bestel dat het ook sowieso nog maar een gok is of ik het ga terug verdienen.
hoi
pi_134268462
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Waren die dingen niet uitverkocht tot maart ofzo?
Hij had het over een preorder van iets, zoals altijd met asics.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_134268491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef apacalipto het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook gelijk in, ik ben nog aan het twijfelen misschien als er toch nog 1 vrij komt van de 1e batch dat ik de gok neem en anders ze zijn daar nu ook bezig met een multi altcoin rigg. Dat is misschien ook nog wel een interessante. Maar ik heb het gevoel dat als ik nu een paar video kaarten bestel dat het ook sowieso nog maar een gok is of ik het ga terug verdienen.
Dat is het inderdaad zeer zeker, of je moet zoals de meeste hier overstappen op veel vage altcoins.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_134268793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef apacalipto het volgende:
Hallo Allemaal!

Ik lees nu al vanaf begin november met jullie mee en ben erg geïnteresseerd in bitcoins en alts.
ik heb ook al een leuk duitje verdient met de handel in alts.
Maar nu wil ik graag mijn verdiende geld gaan investeren in een mining apparatuur.

na een nieuwsberichtje van nu.NL vandaag was mijn oog gevallen op de neptune
van

https://www.kncminer.com/products/neptune

Nu.nl heeft echter wel vaker niet helemaal kloppende bitcoin berichten gehad de laatste tijd.
Ze beweren in het nieuwsbericht dat er 2.1 bitcoins per dag gemined kan worden.

http://www.nu.nl/internet(...)e-bitcoinminers.html

alleen er staat bij dat hij in kwartaal 1 of 2 van 2014 geleverd word.
Nu was mijn vraag aan jullie.

Denken jullie dat tegen de tijd dat hij geleverd word hij nog rendabel is met de moeilijkheidsgraad.
of dat ik mijn geld beter aan andere apparatuur kan besteden?

ben benieuwd hoe jullie er over denken ;)
Stel dat het apparaat in het 2e kwartaal wordt uitgeleverd, reken voor het gemak met 1 april als alles meezit.

Momenteel is de difficulty van Bitcoin 908.350.862


Ruwweg iedere 2 weken gaat dit met 15% omhoog en dan ben ik voorzichtig qua schatting.

Van nu tot 1 april is nog zo'n 17 weken, dus we maken nog 8 a 9x zo'n jump van 15% mee.

Difficulty is op 1 april dan zo'n 3.195.465.962

De KNC Neptune zal een hashrate krijgen van zo'n 3.000 Ghash/s, ofwel 3.000.000 Mhash/s.
Je zal dan zo'n 0,47 BTC per dag kunnen minen in de eerste 2 weken van april.

Maar de difficulty zal in dat tempo omhoog blijven gaan omdat je niet de enige bent die in die maand een ASIC krijgt.

Als je je miner in april krijgt dan zit je na een half jaar op 0,10 Bitcoin opbrengst per dag.
Je zal dan in die 6 maanden 41 Bitcoins gemined hebben.

Daar moeten dan nog wat stroomkosten af maar dat is te verwaarlozen.

Verdien je het terug? In dit scenario wel.
Maar de prijs kan zakken, de diff kan sneller omhoog gaan, het apparaat kan stuk gaan waardoor je een maand zonder zit, etc.

En als het apparaat pas eind juni komt (wat ook mogelijk is, is nog Q2) dan verdien je net de aanschafprijs terug als het wat tegenzit.


Ik zou die 12.995 Dollar eerder omzetten in Bitcoins en deze houden.
Dat biedt zekerheid dat je gelijk 15 Bitcoins schoon in het handje hebt.

"Ja maar, de prijs kan toch omhooggaan?" ... dan is BTC kopen ook een goed idee...
"Ja maar, de prijs kan toch ook crashen?" ...dan ben je zowel met een miner als met BTC het bokje...

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-12-2013 20:30:38 ]
pi_134269349
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Stel dat het apparaat in het 2e kwartaal wordt uitgeleverd, reken voor het gemak met 1 april als alles meezit.

Momenteel is de difficulty van Bitcoin 908.350.862
[ afbeelding ]

Ruwweg iedere 2 weken gaat dit met 15% omhoog en dan ben ik voorzichtig qua schatting.

Van nu tot 1 april is nog zo'n 17 weken, dus we maken nog 8 a 9x zo'n jump van 15% mee.

Difficulty is op 1 april dan zo'n 3.195.465.962

De KNC Neptune zal een hashrate krijgen van zo'n 3.000 Ghash/s, ofwel 3.000.000 Mhash/s.
Je zal dan zo'n 0,47 BTC per dag kunnen minen in de eerste 2 weken van april.

Maar de difficulty zal in dat tempo omhoog blijven gaan omdat je niet de enige bent die in die maand een ASIC krijgt.

Als je je miner in april krijgt dan zit je na een half jaar op 0,10 Bitcoin opbrengst per dag.
Je zal dan in die 6 maanden 41 Bitcoins gemined hebben.

Daar moeten dan nog wat stroomkosten af maar dat is te verwaarlozen.

Verdien je het terug? In dit scenario wel.
Maar de prijs kan zakken, de diff kan sneller omhoog gaan, het apparaat kan stuk gaan waardoor je een maand zonder zit, etc.

En als het apparaat pas eind juni komt (wat ook mogelijk is, is nog Q2) dan verdien je net de aanschafprijs terug als het wat tegenzit.

Ik zou die 12.995 Dollar eerder omzetten in Bitcoins en deze houden.
Dat biedt zekerheid dat je gelijk 15 Bitcoins schoon in het handje hebt.

"Ja maar, de prijs kan toch omhooggaan?" ... dan is BTC kopen ook een goed idee...
"Ja maar, de prijs kan toch ook crashen?" ...dan ben je zowel met een miner als met BTC het bokje...
Bedankt voor je uitgebreide uitleg :)
Hier heb ik echt wat aan.
Het is inderdaad misschien toch iets te groot risico omdat het te ver in de toekomst ligt ;)
Tenzij er nog een apparaat uitkomt wat op korte termijn door hen geleverd kan worden.

Maar mag ik vragen waar jij mee mined magnet?
want jij mined nog best wat leuke coins.
Als ik zelf zou willen beginnen met het minen van nog onbekende alts met lage difficulty.
Wat zou je dan aanraden als set up?
hoi
pi_134269435
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Waren die dingen niet uitverkocht tot maart ofzo?
Ff opmerking over een eerdere post van je die ik niet terug kan vinden. Ik merk op dat je Dogo pool die je gebruikt (http://doge.netcodepool.org/) veel minder uitkeerd dan mijn andere pool (http://pool.testserverino.de/) bij mijn load-balance.

Ik denk dat het bij jou pool komt door een combinatie is van lage hash rate en bad-luck blokken. Ff heads up voor je :)
pi_134269484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef apacalipto het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide uitleg :)
Hier heb ik echt wat aan.
Het is inderdaad misschien toch iets te groot risico omdat het te ver in de toekomst ligt ;)
Tenzij er nog een apparaat uitkomt wat op korte termijn door hen geleverd kan worden.

Maar mag ik vragen waar jij mee mined magnet?
want jij mined nog best wat leuke coins.
Als ik zelf zou willen beginnen met het minen van nog onbekende alts met lage difficulty.
Wat zou je dan aanraden als set up?
Als je de miner in januari/februari krijgt zit je volgens mij safe.
Probleem is alleen dat Q1 / Q2 loopt van begin januari tot eind juni.

Ik mine met een BFL 60Ghash/s ASIC.
In februari besteld, toen hij nog 3 BTC per dag kon minen maar pas gekregen in oktober, toen hij nog 0.1 BTC per dag kon minen.

Diff is dus tussen 5 februari en eind oktober 30x omhoog gegaan.
Momenteel verdien ik nog 0.033 BTC per dag...

M'n videokaarten (ruim 3Mhash/s in totaal) brengen véél meer op met minen van scryptcoins.
Ik spring van nieuwe crappy altcoin naar altcoin en heb zo iedere maand wel weer minimaal 5 BTC.
pi_134269623
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je de miner in januari/februari krijgt zit je volgens mij safe.
Probleem is alleen dat Q1 / Q2 loopt van begin januari tot eind juni.

Ik mine met een BFL 60Ghash/s ASIC.
In februari besteld, toen hij nog 3 BTC per dag kon minen maar pas gekregen in oktober, toen hij nog 0.1 BTC per dag kon minen.

Diff is dus tussen 5 februari en eind oktober 30x omhoog gegaan.
Momenteel verdien ik nog 0.033 BTC per dag...

M'n videokaarten (ruim 3Mhash/s in totaal) brengen véél meer op met minen van scryptcoins.
Ik spring van nieuwe crappy altcoin naar altcoin en heb zo iedere maand wel weer minimaal 5 BTC.
Ik ga me hier zeker even op inlezen klinkt goed!
Maar jij mined dus eigenlijk altcoins met een miner die eigenlijk bedoelt is voor btc?
Ik begreep toch dat veel altcoins met andere soorten minders werken cpu, gpu ect?

Heb je misschien een paar sites waar ik complete asic miners kan bestellen?
of zou je me aanraden om ze zelf te bouwen met video kaarten?
hoi
pi_134269625
Als ik in februari Bitcoins had gekocht voor het geld dat ik heb uitgegeven aan die BFL ASIC (incl. inklaringskosten), dan had ik nu 81.000 Dollar gehad voor dat geld (Bitcoin was toen 18 Dollar).
pi_134269653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef apacalipto het volgende:

[..]

Ik ga me hier zeker even op inlezen klinkt goed!
Maar jij mined dus eigenlijk altcoins met een miner die eigenlijk bedoelt is voor btc?
Ik begreep toch dat veel altcoins met andere soorten minders werken cpu, gpu ect?

Heb je misschien een paar sites waar ik complete asic miners kan bestellen?
of zou je me aanraden om ze zelf te bouwen met video kaarten?
Nee, ik mine BTC (of andere SHA256D coins) met m'n ASIC en ik mine Scrypt altcoins met m'n videokaarten.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:47:34 #270
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134269745
Ben echt in dubio of ik m'n nvidia kaart in moet wisselen voor een 280x.

Mine nu toch ook, alleen dan veel lagere khash, wel zelfde stroom.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134269769
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben echt in dubio of ik m'n nvidia kaart in moet wisselen voor een 280x.

Mine nu toch ook, alleen dan veel lagere khash, wel zelfde stroom.
Ik zou het doen, heb je sowieso een hele mooie gamekaart aan :)
pi_134269929
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik in februari Bitcoins had gekocht voor het geld dat ik heb uitgegeven aan die BFL ASIC (incl. inklaringskosten), dan had ik nu 81.000 Dollar gehad voor dat geld (Bitcoin was toen 18 Dollar).
Dat was dan inderdaad misschien een betere investering geweest.
haha maar dat soort dingen kun je nooit weten van tevoren. Het blijft toch een beetje gokken he.

Ik ga eens op internet zoeken naar systeempjes.
kijken wat voor coins op moment meer uitkomen ect.

thx for the info! in iedergeval :D

Ik heb trouwens gebruikt gemaakt van je CENT tip, ik moet nog 7 dagen wachten fingers crossed ;)

(mag ik trouwens ook 9 dagen niet in de wallet kijken? en is het erg als ik er 3 weken niet naar om kijk? )
hoi
pi_134272387
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef apacalipto het volgende:

[..]

Dat was dan inderdaad misschien een betere investering geweest.
haha maar dat soort dingen kun je nooit weten van tevoren. Het blijft toch een beetje gokken he.

Ik ga eens op internet zoeken naar systeempjes.
kijken wat voor coins op moment meer uitkomen ect.

thx for the info! in iedergeval :D

Ik heb trouwens gebruikt gemaakt van je CENT tip, ik moet nog 7 dagen wachten fingers crossed ;)

(mag ik trouwens ook 9 dagen niet in de wallet kijken? en is het erg als ik er 3 weken niet naar om kijk? )
Ik heb de wallet regelmatig meedraaien, er in kijken of nieuwe coins toevoegen is geen probleem.
Zolang je de huidige coins maar niet verplaatst want dan start de teller weer bij 0 dagen.
pi_134272543
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Ff opmerking over een eerdere post van je die ik niet terug kan vinden. Ik merk op dat je Dogo pool die je gebruikt (http://doge.netcodepool.org/) veel minder uitkeerd dan mijn andere pool (http://pool.testserverino.de/) bij mijn load-balance.

Ik denk dat het bij jou pool komt door een combinatie is van lage hash rate en bad-luck blokken. Ff heads up voor je :)
Thanks voor de tip, ik ga even switchen :)
pi_134272563
Ik vind wel al die accounts die ik overal maar loop aan te maken maar een zooitje hoor. Heb me de afgelopen week wel op 20 sites geregistreerd ofzo :')
pi_134273868
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef kthxbye het volgende:
Ik vind wel al die accounts die ik overal maar loop aan te maken maar een zooitje hoor. Heb me de afgelopen week wel op 20 sites geregistreerd ofzo :')
Ik ook, alles hou ik bij in een bestandje op mijn telefoon, anders vergeet ik alles. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 december 2013 @ 22:31:02 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134273932
Gewoon overal dezelfde inloggegevens toch?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_134274130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon overal dezelfde inloggegevens toch?
Super veilig ook.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_134274133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon overal dezelfde inloggegevens toch?
lekker veilig :') vooral omdat het om geld gaat :')
pi_134274378
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je de miner in januari/februari krijgt zit je volgens mij safe.
Probleem is alleen dat Q1 / Q2 loopt van begin januari tot eind juni.

Ik mine met een BFL 60Ghash/s ASIC.
In februari besteld, toen hij nog 3 BTC per dag kon minen maar pas gekregen in oktober, toen hij nog 0.1 BTC per dag kon minen.

Diff is dus tussen 5 februari en eind oktober 30x omhoog gegaan.
Momenteel verdien ik nog 0.033 BTC per dag...

M'n videokaarten (ruim 3Mhash/s in totaal) brengen véél meer op met minen van scryptcoins.
Ik spring van nieuwe crappy altcoin naar altcoin en heb zo iedere maand wel weer minimaal 5 BTC.
5 BTC per maand? wow, such profit ;)

Doe je dat handmatig, of met een auto switcher?
pi_134274594
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

5 BTC per maand? wow, such profit ;)

Doe je dat handmatig, of met een auto switcher?
Handmatig.
Profit switching pools minen alleen maar coins waar al duizenden sprinkhanen opgedoken zijn.
Ik zoek de verse, groene grassprietjes.
pi_134274651
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Handmatig.
Profit switching pools minen alleen maar coins waar al duizenden sprinkhanen opgedoken zijn.
Ik zoek de verse, groene grassprietjes.
Dat valt mij ook al op ja. Gebruik je cgwatcher? Of stel je dagelijks bijvoorbeeld je .bat file opnieuw in met een pool. En schrijf je je dan steeds in bij een nieuwe pool, of doe je bijv. P2Pool? :)
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:48:53 #283
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134274662
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Handmatig.
Profit switching pools minen alleen maar coins waar MaGneT al lang opgedoken is.
Ik zoek de verse, groene grassprietjes.
FTFY ;)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134274967
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat valt mij ook al op ja. Gebruik je cgwatcher? Of stel je dagelijks bijvoorbeeld je .bat file opnieuw in met een pool. En schrijf je je dan steeds in bij een nieuwe pool, of doe je bijv. P2Pool? :)
Ik mine meestal solo, zolang de diff onder de 5 blijft.
Daarboven zoek ik meestal een pool of een andere coin.

Dogecoin is een uitzondering, die mine ik momenteel omdat het nog steeds zo'n 0.25 BTC per dag oplevert.
pi_134274984
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Maxbet het volgende:

[..]

FTFY ;)
:+
pi_134275317
Zo dit topic is hard gegaan vandaag :P

Ff wat vragen aan maxbet :P
1. wat is de cent tip? Las ik net hierboven
2. is dogecoin nu wat waard of ben je er zelf ook al mee gestopt? Heb er nu een halfmiljoen ofzo :')
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:14:12 #287
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134275757
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef bambino het volgende:
Zo dit topic is hard gegaan vandaag :P

Ff wat vragen aan maxbet :P
1. wat is de cent tip? Las ik net hierboven
2. is dogecoin nu wat waard of ben je er zelf ook al mee gestopt? Heb er nu een halfmiljoen ofzo :')
Die CENT tip kwam van MaGNeT, niet van mij. Schijnbaar zit er een bug in waardoor je iedere 9 dagen(?) 9 x zoveel coins in je wallet hebt.

Dogecoin waarde gaat goed, we zitten as we speak op 0.00000031 BTC per DogeCoin. Dus dat is helemaal niet slecht

Exchange hier: https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTC
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134275859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Die CENT tip kwam van MaGNeT, niet van mij. Schijnbaar zit er een bug in waardoor je iedere 9 dagen(?) 9 x zoveel coins in je wallet hebt.

Dogecoin waarde gaat goed, we zitten as we speak op 0.00000031 BTC per DogeCoin. Dus dat is helemaal niet slecht

Exchange hier: https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTC
Hmm ok :P
En 0.xx31 btc is niet slecht :D

Hoeveel heb je er nu? En heb je al wat verkocht?

En mine je nu nog wel dogecoin of ben je al geswitched op catcoin ( :') ) iets nieuws dus
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:17:31 #289
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134275909
Lotto
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:17:44 #290
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134275919
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef bambino het volgende:

[..]

Hmm ok :P
En 0.xx31 btc is niet slecht :D

Hoeveel heb je er nu? En heb je al wat verkocht?

En mine je nu nog wel dogecoin of ben je al geswitched op catcoin ( :') ) iets nieuws dus
Net boven de 350k. Heb nog niks verkocht, ik ga gewoon wachten tot ze op Cryptsy ofzo komen.
Vannacht gaat de miner weer even aan.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134276020
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Net boven de 350k. Heb nog niks verkocht, ik ga gewoon wachten tot ze op Cryptsy ofzo komen.
Vannacht gaat de miner weer even aan.
Ja die coinedup is echt RETE traag.
Kom er nu niet eens op (net wel ff).
Cryptsy zou wel beter zijn, al is die de laatste 24 uur ook traag. Had met bitcoin eraf gehaald maar staat nog op pending. Ze hadden nieuwe DB dus zal nog wel ff duren voor alles verwerkt is.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:19:58 #292
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_134276043
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef bambino het volgende:

[..]

of ben je al geswitched op catcoin ( :') ) iets nieuws dus
Hey goed idee. Kan iemand hier niet ff catcoin maken? Op basis van dogecoin met wat aanpassingen ofzo. Wij zijn dan de eerste die minen... profit!

Zou zelf geen idee hebben hoe dat moet
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:20:59 #293
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134276083
Met een gpu erbij. If not for sitz why made of warm?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134276207
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mender het volgende:

[..]

Hey goed idee. Kan iemand hier niet ff catcoin maken? Op basis van dogecoin met wat aanpassingen ofzo. Wij zijn dan de eerste die minen... profit!

Zou zelf geen idee hebben hoe dat moet
I has catcoin :') ?
Ik zou geen idee hebben hoe dat moet, en heb de knaken niet om zoiets op te zetten :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:24:26 #295
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134276246
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Met een gpu erbij. If not for sitz why made of warm?
Enigste voordeel van die reference koeler op de 6870, mijn kat wil eindelijk niet meer bovenop de pc slapen omdat er nu te veel geluid uit komt ^O^
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:27:06 #296
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134276369
Philociraptorcoin.

Made from nothing. Still worth money.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134276391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Enigste voordeel van die reference koeler op de 6870, mijn kat wil eindelijk niet meer bovenop de pc slapen omdat er nu te veel geluid uit komt ^O^
_O-

Ik heb een pc in de kamer, en kijk snachts altijd nog wat series. Zodra ik de pc aan zet gaat de kat direct erheen omdat moederbord toch ene piepje geeft etc.
Maar dan een minuut later gaat er 1 van de fans ff hard blazen omdat die full load heeft of weet ik waarom. Dan is die gelijk weer genezen :')
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:29:19 #298
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134276466
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef bambino het volgende:

[..]

_O-

Ik heb een pc in de kamer, en kijk snachts altijd nog wat series. Zodra ik de pc aan zet gaat de kat direct erheen omdat moederbord toch ene piepje geeft etc.
Maar dan een minuut later gaat er 1 van de fans ff hard blazen omdat die full load heeft of weet ik waarom. Dan is die gelijk weer genezen :')
Gewone fans is die van mij niet van onder de indruk, ook mijn 7850 op 100% niet. Maar dat reference ding is dan toch een stap te ver. Als de miner aangaat is de kat 75% van de tijd ook gelijk pleite uit de kamer om ergens anders rustig te kunnen slapen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:29:27 #299
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134276474
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134276542
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Gewone fans is die van mij niet van onder de indruk, ook mijn 7850 op 100% niet. Maar dat reference ding is dan toch een stap te ver. Als de miner aangaat is de kat 75% van de tijd ook gelijk pleite uit de kamer om ergens anders rustig te kunnen slapen.
Mijn kat kan niet uit de kamer weg :') alleen naar de keuken maar goed zolang die er maar weg blijft vind ik het best :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')