Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
J0rdiii maakte een grap toch? aangezien het een van richting veranded schot was.quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je deze redenatie alleen op Hoesen toepast en niet op Siggy.
Al ben ik het er wel mee eens dat het meer een Ajax-spits is dan Siggy maar ze zijn beide niet van Ajax-niveau. Doe Bojan of De Jong maar in de spits.
Nee, hij is gewoon een beetje blind.quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii maakte een grap toch? aangezien het een van richting veranded schot was.
Was mooi he?quote:Op zondag 22 december 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al meedoen aan dit soort schijtlolligheden?
had hem nog niet gezien, toffe goalquote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef forzaudinese het volgende:
Krijg er geen genoeg van ! Wat een goal !
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piazon mist nooit pingels.
1-2 dus.
tuurlijkquote:
hallo mr albaquote:
waaromquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC domineert.
Vitesse zal dus nog wel winnen
Als mani gaat kom jij vast ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij ook met Evertjan, Karina en de damesclub naar de film?
Ja, en Groningen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
Anders flikkeren we Friesland en Limburg gewoon weg, lekker opzouten dan.
Ze hebben nu bij Blokker van die dagkaarten voor 14,50.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de zondag kost het me oog nog klauwen met geld te reizen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij ook met Evertjan, Karina en de damesclub naar de film?
Ja, en Amersfoort.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
Anders flikkeren we Friesland en Limburg gewoon weg, lekker opzouten dan.
De historici zullen mijn daad later toejuichen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je bereid bent mij op te offeren om van Happel af te komen.
johannes_vermeergodquote:
RKC? Groningen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Co Adriaanse
Uitgerekend nu komt het marktplaatselftal voorbij.
Het antwoord is jaarlijks 'nee' en dat blijft ook 'nee'.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef Slobeend het volgende:
'Gaat Feyenoord echt meedoen om de titel?' Die vraag komt echt altijd terug
Het is überhaupt nutteloos er over te lullen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het antwoord is jaarlijks 'nee' en dat blijft ook 'nee'.
Je kan alleen kijken naar speelschema's en daarna zeggen: ''Het enige wat zeker is, is dat de bal rond is. Dat er 22 spelers zijn''.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is überhaupt nutteloos er over te lullen.
Het wordt lastig Nickgod te vervangenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
Hans Hateboer wordt de nieuwe publiekslieveling van FC Groningen.
Zou wel ironisch zijn met zo een naam.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
Hans Hateboer wordt de nieuwe publiekslieveling van FC Groningen.
Uh, okéquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word gek van het commentaar van Jeroen Grueter. Hij moet duidelijk acclimatiseren in het voetbalstadion. Van zwemstadion naar voetbalstadion is best een grote overgang.
haha deze man is echt grappig!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Groningen houdt toch nog wel stand.
maar rkc gaat winnenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is het knuffelkleed?
[ afbeelding ]
Wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het was een gokquote:
Tevens de hoogtijdagen van Derk BOerrigterquote:
Wie?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tevens de hoogtijdagen van Derk BOerrigter
Berg scoort nooit.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Berghuis had een goed gevoel omdat Reijnen achter hem stond.
We zullen je niet missenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, dat was m weer. Tot volgende week zondag denk ikMorgen en volgende zaterdag ben ik weg.
Ja wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, dat was m weer. Tot volgende week zondag denk ikMorgen en volgende zaterdag ben ik weg.
quote:
Dit, hebben ze geen rechten erop?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef Windwalker88 het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom kan ik de samenvattingen van gister nog niet terug kijken?
Volgens mij kan je nooit die van zaterdag terugkijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef Windwalker88 het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom kan ik de samenvattingen van gister nog niet terug kijken?
Jawel! Die van vrijdag staat er ook niet. Ik ga altijd na het stappen nog even de samenvattingen kijken, traditie.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nooit die van zaterdag terugkijkenDie van vrijdag en zondag wel
Ah oké, dan weet ik het niet. Zal wel iets met rechten idd zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jawel! Die van vrijdag staat er ook niet. Ik ga altijd na het stappen nog even de samenvattingen kijken, traditie.
Balen dit zeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oké, dan weet ik het niet. Zal wel iets met rechten idd zijn
Dat lijkt te kloppenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, de NOS livestream lijkt het hier niet te doen
http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Pfft, Ajax heeft wel veel geluk hoor de laatste 10 / 11 eredivisiewedstrijden
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:07 schreef Grifte het volgende:
PSV domineert
Ajax zal dus wel 1-0 winnen
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja idd KNJB kut joden scheidsrechters kut a REN a die altijd leeg loopt pffquote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik tel 0 doelpunten voor PSV en 1 voor Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik tel in de eerste helft 4 kansen voor psv en 2 mogelijkheden.Ajax 3 mogelijkheden
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan deze voorzet kan niemand tippen.
Ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Blind speelde weergaloos. Ik heb hem als Gillette speler v/d week.
Je bedoelt zeker Feyenoord.quote:
Zo niet, dan is de moeder van de scheidsrechter een hoer.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord een penal en rood van de tegenstander.
Oké.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Blind speelde weergaloos. Ik heb hem als Gillette speler v/d week.
Mooi hoe hij dat benadruktequote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Ruiz gaat PSV nog steeds voor de titel.
Dat is de hand van Stevequote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
'Als we hadden gescoord was de wedstrijd anders verlopen' - Ruiz.
Heeft ie van z'n moederquote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Goede snor bij Rekik. Young Humberto
90 minuten als je alle kansen voor Feyenoord wil laten zienquote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef Grifte het volgende:
Tijd voor de samenvatting van Feijenoord![]()
Wat een wedstrijd, genoeg momentjes voor een kwartiertje samenvatting.
Heeft iemand de stats hoeveel kansen?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
90 minuten als je alle kansen voor Feyenoord wil laten zien
33 scoringskansen Feyenoord, 4 Utrechtquote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft iemand de stats hoeveel kansen?
Was niet te geloven in het stadion, zelden Feijenoord zo goed zien spelen.
Gelukkig rondden ze wel ouderwets af, niet te veel verandering he
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pelle scoort mooi, maar ik blijf hem niet mogen
Haha! xDquote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een fout van Bulthuis. Ach... hij zal wel weer scherp zijn tenminste nu.
Dat moet helemaal niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand moet Mexicano zijn rol overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |