Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Wie scoort?quote:
Hoi JRquote:Op zondag 22 december 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij scoort in z'n shirt, niet in z'n badjeck
Bad jack?quote:
Wat scoort hij in zijn shirt?quote:Op zondag 22 december 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij scoort in z'n shirt, niet in z'n badjeck
quote:
quote:
Eerst deze wedstrijd maar eens winnenquote:Op zondag 22 december 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou leuk zijn als GAE zich handhaaft in de Eredivisie.
Een leuke club wel, die gun ik het ook wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou leuk zijn als GAE zich handhaaft in de Eredivisie.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een leuke club wel, die gun ik het ook wel.
Heb jij een mooie herinnering aan de Vetkampstraat?quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Ouderwets gezellig daar.
Overmars wel. En die gunnen we het.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie herinnering aan de Vetkampstraat?
Meer aan de Worp.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie herinnering aan de Vetkampstraat?
1 goal tegen PEC Zwollequote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Van der Linden heeft inmiddels ook wel een behoorlijk aantal doelpunten op zijn naam staan?
Vind ik wel meevallen. Ik heb meer problemen met zijn overslaande stem als hij enthousiast wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jeroen Grueter een mening over iets heeft, weet je dat hij altijd ongelijk heeft.
Niet voor niets zijn ze nu al klaar met alle andere duels. Verwacht een samenvatting van minstens 15 minuten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu al zin in PSV, dat wordt vast een spannende wedstrijd
Ah. Dan herinner ik mij waarschijnlijk zijn bijna doelpunten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 goal tegen PEC Zwolle
1 goal tegen FC Utrecht
Schiet wel á la Ricky van den Bergh erg veel vrije trappen op de lat.
Hij kan beter in het zwembad blijven met zijn debiele commentaar.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik heb meer problemen met zijn overslaande stem als hij enthousiast wordt.
Ik vind hem op zijn best als hij niks zegt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik heb meer problemen met zijn overslaande stem als hij enthousiast wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |