Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Wie scoort?quote:
Hoi JRquote:Op zondag 22 december 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij scoort in z'n shirt, niet in z'n badjeck
Bad jack?quote:
Wat scoort hij in zijn shirt?quote:Op zondag 22 december 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij scoort in z'n shirt, niet in z'n badjeck
quote:
quote:
Eerst deze wedstrijd maar eens winnenquote:Op zondag 22 december 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou leuk zijn als GAE zich handhaaft in de Eredivisie.
Een leuke club wel, die gun ik het ook wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou leuk zijn als GAE zich handhaaft in de Eredivisie.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een leuke club wel, die gun ik het ook wel.
Heb jij een mooie herinnering aan de Vetkampstraat?quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Ouderwets gezellig daar.
Overmars wel. En die gunnen we het.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie herinnering aan de Vetkampstraat?
Meer aan de Worp.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie herinnering aan de Vetkampstraat?
1 goal tegen PEC Zwollequote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Van der Linden heeft inmiddels ook wel een behoorlijk aantal doelpunten op zijn naam staan?
Vind ik wel meevallen. Ik heb meer problemen met zijn overslaande stem als hij enthousiast wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jeroen Grueter een mening over iets heeft, weet je dat hij altijd ongelijk heeft.
Niet voor niets zijn ze nu al klaar met alle andere duels. Verwacht een samenvatting van minstens 15 minuten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu al zin in PSV, dat wordt vast een spannende wedstrijd
Ah. Dan herinner ik mij waarschijnlijk zijn bijna doelpunten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 goal tegen PEC Zwolle
1 goal tegen FC Utrecht
Schiet wel á la Ricky van den Bergh erg veel vrije trappen op de lat.
Hij kan beter in het zwembad blijven met zijn debiele commentaar.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik heb meer problemen met zijn overslaande stem als hij enthousiast wordt.
Ik vind hem op zijn best als hij niks zegt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik heb meer problemen met zijn overslaande stem als hij enthousiast wordt.
Lekker gek doenquote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Paxcon het volgende:
Waarom staat daar een idioot op een hoogwerker?
Omdat dat 'stoer' is.quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Paxcon het volgende:
Waarom staat daar een idioot op een hoogwerker?
Het is een voetballer.quote:Op zondag 22 december 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Wat een domme laffe hond zeg, zeg dat dan gewoon gelijk.
Ranglijstquote:
Linke gozers uit die ene volkswijk daar..hoe heet het ook al weer?quote:
Ja, die waren als eerste.quote:
Kleine glimlachquote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die waren als eerste.
Ze doen het op volgorde van de ranglijst, dus de uitzending is bijna afgelopen.
Matige spits ja, zie hem ook vandaag niet scoren.quote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom geen Matavz? Die Locadia staat al tijden droog.
De Worp! Daar groeide van Marwijk op, heerst een echte straatvechtersmentaliteit. Bert reed altijd met een Spitfire door de wijk, lekker wijf erinquote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Linke gozers uit die ene volkswijk daar..hoe heet het ook al weer?
Ze zien er erg lucky uit idd.quote:Op zondag 22 december 2013 19:38 schreef Abed het volgende:
Zul je zien dat lucky PSV weer een pingel nodig heeft.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
PSV domineert zoals maar weinig ploegen dat kunnen. Het zou me niet verbazen als ze 82% balbezit hebben.
Best erg dat iedereen meteen weet wie ermee bedoeld wordtquote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Massaverkrachter in het publiek.
Kracht van PSV of zwakte van ADO?quote:
Eerder onkunde.quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die kansen er niet in, wat een luck heeft PSV
Daar heb je je zinquote:Op zondag 22 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Coutinho faalt al jaren. Ik snap er echt geen flikker van dat hij mag blijven staan.
Was Van Raaij er?quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Massaverkrachter in het publiek.
We hebben al eerder moeite gehad tegen 10 man in eigen huis.. dus er valt nog niks te vierenquote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
Coutinho, randdebiel dat je bent![]()
Kerst cadeautje voor PSV
De rel met de wietplantage heeft zijn positie ook niet aangetast.quote:Op zondag 22 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Coutinho faalt al jaren. Ik snap er echt geen flikker van dat hij mag blijven staan.
Steyn wel, maar jaquote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Maher maakte al een overtreding. Maar ja die ziet niemand.
Ja, maar ADOquote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We hebben al eerder moeite gehad tegen 10 man in eigen huis.. dus er valt nog niks te vieren
Klopt, hij scoort alleen uit standaardsituaties, hij heeft nog nooit gewoon gescoord.quote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
Matige spits die Locadia. Kan het alleen van elf meter.
iddquote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze 2 goals bewijzen wel dat hij helemaal geen matige spits is.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef Slobeend het volgende:
Laten ze die doorgebroken speler regel snel afschaffen.
en niet helemaal zuiverquote:
Veltman tegen Locadia.quote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd
Zal de ArenA opgewassen zijn tegen Loco Loco?
ADO komt niet meer in de buurt van de goal.quote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Maak die 3-0 nou maar voordat de 2-1 valt en het weer billenknijpen wordt
Het is niet live héquote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Maak die 3-0 nou maar voordat de 2-1 valt en het weer billenknijpen wordt
Fijne supporters daar in Eindhovenquote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Het gefluit begint weervoorspelbaar, kneuzen
Aldus jij.quote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fijne supporters daar in Eindhoven
Ik ril van angst, dat mag je best weten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd
Zal de ArenA opgewassen zijn tegen Loco Loco?
Moeten maar voor een andere club worden ja.quote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Anders maak je jezelf even belachelijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |