Ik ben bijna klaar. Dan zal ik de nieuwe top 10 postenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar. Dan zal ik de nieuwe top 10 posten
Harigquote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel een beetje een beeld bij haar vagina, jullie ook?
Van wie dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
crack, we hebben nog meer pics in de aanbieding.
nooit gezien en geen behoefte aan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel een beetje een beeld bij haar vagina, jullie ook?
Behalve die van jouquote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, jij hebt weinig behoefte aan een vagina denk ik.
wow, slim ben jijquote:
Als ik niet shaky as fuck was momenteel, had ik naar je toe gefietst.quote:Op zondag 22 december 2013 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je niet zulke lange armen dan?!
ik nietquote:
Ik wil ook nog steeds ee nkeertje naar Leiden fietsenquote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik niet shaky as fuck was momenteel, had ik naar je toe gefietst.
lieve moeder heb jequote:
Ik neuk alles wat los en vast zitquote:
heb het over de jouwequote:Op zondag 22 december 2013 14:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo lief was ze toch niet tegen je?
Jazeker. Leidenquote:Op zondag 22 december 2013 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds ee nkeertje naar Leiden fietsen. Daar woon je toch?
In de zomer ga ik dat eens doen!quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Leiden
Je bent uiteraard altijd welkom.
daarom vraag ik of je wil komenquote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, wil Tchock wel in een jrukje zien.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, wil Tchock wel in een jrukje zien.
Ja, nu is het niet leuk om te fietsen.quote:
Het was in London niet veel beter thoughquote:
Tiefusploeg. Echt. Smerig gewoonquote:
Markt, oeh jaa markt!quote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, nu is het niet leuk om te fietsen.
ZomerBeetje in het gras liggen bij de Burcht, heerlijk rondslenteren over markt
is je lijst la klaarquote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was in London niet veel beter though![]()
Ik heb het dan ook niet over Ajax zelf, maar die Jairo is wel een talentje.quote:
Ja 2x volkomen vrijgelaten worden is echt talentvol ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Ajax zelf, maar die Jairo is wel een talentje.
Linksback en vervolgens 2x scoren op je debuutswedstrijd.
Fluwelen revolutie.quote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Ajax zelf, maar die Jairo is wel een talentje.
Linksback en vervolgens 2x scoren op je debuutswedstrijd.
Heerlijk, behalve de vismarkt.quote:
En op de zaterdagmiddag?!quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk, behalve de vismarkt.
Daar trek ik het echt niet op zaterdagochtend
Maar verder is het heerlijk ontspannend.
Al iets beter. Hou sowieso niet van vis, dus sla dat gedeelte meestal over.quote:
Ohhh echt? Je houdt meer van vlees?quote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al iets beter. Hou sowieso niet van vis, dus sla dat gedeelte meestal over.
Hij legt ze er wel in en dat telt.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja 2x volkomen vrijgelaten worden is echt talentvol ja.
Ik heb iets van 57 missende topics handmatig toegevoegd maar er ontbreekt er nog 1 en ik weet niet welk reeks nummer dat isquote:
Post maar gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb iets van 57 missende topics handmatig toegevoegd maar er ontbreekt er nog 1 en ik weet niet welk reeks nummer dat is
Veel meer.quote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh echt? Je houdt meer van vlees?
Top 10 GRTD Topic-openersquote:
kutgrapquote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel meer.
Ik word al jaren een beetje misselijk van visgeur. Het is niet zozeer de smaak, maar de geur.
Inb4 kutgrappen.
Yesquote:Op zondag 22 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Top 10 GRTD Topic-openers
1 Stuart - 216
2 Chocolate-chick - 173
3 MaleDuck - 129
4 Moozzie - 114
5 Moeraskat - 111
6 Crazy-M - 101
7 NBT - 95
8 Toto69 - 72
9 WhiteLightning - 69
10 Sgele - 65
hoeveel sta ikquote:Op zondag 22 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Top 10 GRTD Topic-openers
1 Stuart - 216
2 Chocolate-chick - 173
3 MaleDuck - 129
4 Moozzie - 114
5 Moeraskat - 111
6 Crazy-M - 101
7 NBT - 95
8 Toto69 - 72
9 WhiteLightning - 69
10 Sgele - 65
Snap wel wat je bedoeld hoorquote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel meer.
Ik word al jaren een beetje misselijk van visgeur. Het is niet zozeer de smaak, maar de geur.
Inb4 kutgrappen.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef Stuart het volgende:
VA komt bijna de top 10 van meest actieve users in de reeks binnen
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 WhiteLightning - 33140
3 Stuart - 32799
4 gianni61 - 31560
5 Moeraskat - 29455
6 Crazy-M - 29382
7 NBT - 25466
8 essnhills - 25150
9 MaleDuck - 19967
10 Bellerophon - 19337
*VoornaamAchternaam 18157
quote:
Geen ideequote:
Ik nietquote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef Stuart het volgende:
VA komt bijna de top 10 van meest actieve users in de reeks binnen
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 WhiteLightning - 33140
3 Stuart - 32799
4 gianni61 - 31560
5 Moeraskat - 29455
6 Crazy-M - 29382
7 NBT - 25466
8 essnhills - 25150
9 MaleDuck - 19967
10 Bellerophon - 19337
*VoornaamAchternaam - 18157
2258 posts maar?quote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Je hebt 10 topics geopend in deze reeks en 2258 posts
Hoe veel posts heb ik?quote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Je hebt 10 topics geopend in deze reeks en 2258 posts
en ik?quote:
Nou, best veel hoor. Zolang post je nog niet in deze reeksquote:
Al een maand of vijfquote:Op zondag 22 december 2013 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, best veel hoor. Zolang post je nog niet in deze reeks
Vroeger scheen ik wel vis te eten. Pikte het uit mijn vader zijn bakje als hij bij de visboer was geweest ezno.quote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoeld hoor. Jammer wel..
Maar ook een tijdje niet erg actiefquote:
lies!quote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 maar! Nou, ik ben geen lapo hunter.
Je opent maar weinig inderdaadquote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 maar! Nou, ik ben geen lapo hunter.
Je gaat voor jezelf beginnenquote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hallo heb iemand hier verstand van kamer van koop han del ?
ja ikquote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee, genoeg mensen hunten actief namelijkquote:
volgens mij moet je zelfs 18+ zijn om iets voor jezelf te beginnenquote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mensen aub niet zo triest doen ik heb alleen ff een vraagje:
Moet je daar aanmelden ook als je onder de 18 bent ?
maitenbikequote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
laat me raden; OF gaat weer iets maken en dat proberen te verkopen voor een te hoge prijs en dan gaat ie huilie doen als we hem beetje uitlachen
Tuurlijk nietquote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij moet je zelfs 18+ zijn om iets voor jezelf te beginnen
nou veel plezierquote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Er zijn zelfs nog die ''awards'' voor kinderen met een eigen bedrijf!
dan kunnen ze je net zo goed nog een keer bannen!quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja ik was al laast geband en het boeit me echt geen flikker
scheld me nog een keer uit danquote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja nou dan zit ik ff 2 daagjes niet op deze website nou wat een rampquote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
dan kunnen ze je net zo goed nog een keer bannen!
quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je geeft me geen reden om dat te doen
quote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
laat me raden; OF gaat weer iets maken en dat proberen te verkopen voor een te hoge prijs en dan gaat ie huilie doen als we hem beetje uitlachen
Ik.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand moet tjacka overnemen als hij komt te overlijden of met pensioen gaat
dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik.
Ben sowieso al de helpende hand van tjacka op het gebied van modden.
hoe was het bierquote:
derdequote:Op zondag 22 december 2013 14:43 schreef Etsu het volgende:
crack wat moet ik eten omg![]()
- tosti's
- omelet
- niks en doodgaan
ik zei alleen derdequote:
Waar wil je een bedrijfje in hebben dan? Taalcursussen aanbieden voor idioten zoals jij?quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja nou dan zit ik ff 2 daagjes niet op deze website nou wat een ramp
quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wil je een bedrijfje in hebben dan? Taalcursussen aanbieden voor idioten zoals jij?
quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wil je een bedrijfje in hebben dan? Taalcursussen aanbieden voor idioten zoals jij?
quote:
Wat heb je nou bereikt met deze opmerking? Niks hequote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan het lachen gemaakt. Dat geeft mij voldoeningquote:Op zondag 22 december 2013 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat heb je nou bereikt met deze opmerking? Niks he
quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik snap al dat gehaat niet echt, eerlijk gezegt kan ik er ook weinig om geven.
doei lmiquote:
Ja je hebt volk aan het lachen gemaakt dat op het zelfde niveau als jou zit, of je daar nou trots op moet zijn?quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan het lachen gemaakt. Dat geeft mij voldoening
gezegd*quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik snap al dat gehaat niet echt, eerlijk gezegt kan ik er ook weinig om geven.
Je komt anders aardig gefrustreerd over.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hoiquote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je komt anders aardig gefrustreerd over.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef xcachet het volgende:
Wat een niveau.
Ik ga wat beters doen.
Dag.
Kusje, voor inso, fokt, sof en ezell.
Valt wel mee toch? Ik uit gewoon mijn mening.quote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je komt anders aardig gefrustreerd over.
je zwaaidequote:
En welk niveau is datquote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja je hebt volk aan het lachen gemaakt dat op het zelfde niveau als jou zit, of je daar nou trots op moet zijn?
Wat voor niveau is dat dan denk je?quote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja je hebt volk aan het lachen gemaakt dat op het zelfde niveau als jou zit, of je daar nou trots op moet zijn?
ikquote:
Ah, korte toelichting zou prettig zijnquote:Op zondag 22 december 2013 14:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik denk niveau 3 op een schaal van 10.
nee gewoon oebeerquote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
vrouwelijke versie van oerbeer ofwat?
mmm saraquote:
Frieslandquote:
tot over een uurquote:
Is het in Leeuwarden?quote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het in Leeuwarden?
kut apotheek
kut huisartsenpost
kut ziekenhuis
quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het in Leeuwarden?
kut apotheek
kut huisartsenpost
kut ziekenhuis
Oud? Onder een ander account zeker dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
US en SER inderdaad. Oud ONZ modje.
echt wat een mongolen ik zweerquote:
Je maakt mensen belachelijk of je probeert het, ik heb er geen last van omdat het je op mij niet echt lukt. Je hebt bepaalde soort mensen, mensen die de maatschappij willen helpen en iemand zijn vraag gewoon even willen beantwoorden. Je zit nu op niveau 3, wat vrij laag is omdat mensen als jij gebruik maken van andere mensen door hun belachelijk te maken en daar profijt van te hebben. Je zou een eigen status moeten opbouwen met leuke dingen van je zelf, niet anderen de grond intrappen en daar respect van krijgen omdat andere bang zijn dat jij dit ook bij hun doet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, korte toelichting zou prettig zijn
quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je maakt mensen belachelijk of je probeert het, ik heb er geen last van omdat het je op mij niet echt lukt. Je hebt bepaalde soort mensen, mensen die de maatschappij willen helpen en iemand zijn vraag gewoon even willen beantwoorden. Je zit nu op niveau 3, wat vrij laag is omdat mensen als jij gebruik maken van andere mensen door hun belachelijk te maken en daar profijt van te hebben. Je zou een eigen status moeten opbouwen met leuke dingen van je zelf, niet anderen de grond intrappen en daar respect van krijgen omdat andere bang zijn dat jij dit ook bij hun doet.
Nee? Bijna twee jaar gedaan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oud? Onder een ander account zeker dan?
Nou Fok-it, doe hier je voordeel meequote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je maakt mensen belachelijk of je probeert het, ik heb er geen last van omdat het je op mij niet echt lukt. Je hebt bepaalde soort mensen, mensen die de maatschappij willen helpen en iemand zijn vraag gewoon even willen beantwoorden. Je zit nu op niveau 3, wat vrij laag is omdat mensen als jij gebruik maken van andere mensen door hun belachelijk te maken en daar profijt van te hebben. Je zou een eigen status moeten opbouwen met leuke dingen van je zelf, niet anderen de grond intrappen en daar respect van krijgen omdat andere bang zijn dat jij dit ook bij hun doet.
Grappig dat jij er het meest op reageert en claimt het minst last er van te hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Half doodgaan... Tuurlijk sofquote:Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
Ik kon niet lopen en dan stuurt zo'n huisartsenpost je weg omdat het vijf voor vijf was en ze gingen sluiten!!!!!! Ga maar naar het ziekenhuis. OKE THANKS EVEN HEEL DE STAD DOORFIETSEN TERWIJL IK HALF DOOD GA. GEEEEEN PROBLEEM
Ik kon niet lopen, dan ben ik half doodquote:
Behulpzaamquote:Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
Ik kon niet lopen en dan stuurt zo'n huisartsenpost je weg omdat het vijf voor vijf was en ze gingen sluiten!!!!!! Ga maar naar het ziekenhuis. OKE THANKS EVEN HEEL DE STAD DOORFIETSEN TERWIJL IK HALF DOOD GA. GEEEEEN PROBLEEM
Ik heb het lef het aan te pakken, niet omdat ik er last van hebt als persoon, maar ik stoor me aan het feit dat het gebeurd.quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat jij er het meest op reageert en claimt het minst last er van te hebben
You go girlquote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het lef het aan te pakken, niet omdat ik er last van hebt als persoon, maar ik stoor me aan het feit dat het gebeurd.
Zeg, ben je weer hier komen posten om weer te lopen kloten of hoe zit het?quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het lef het aan te pakken, niet omdat ik er last van hebt als persoon, maar ik stoor me aan het feit dat het gebeurd.
Ik was eigenlijk gekomen om iets serieus te vragen maar mensen konden dat weer niet hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ben je weer hier komen posten om weer te lopen kloten of hoe zit het?
No worriesquote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voormalig had een betere woordkeuze geweest. Ben niet helemaal scherp deze zondag.
Waarom denk je dat wij het antwoord weten? Google is je vriend.quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk gekomen om iets serieus te vragen maar mensen konden dat weer niet hebben.
quote:
Nee dat is hij in dat geval niet, niks kunnen vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij het antwoord weten? Google is je vriend.
Ah ja. Je voelt dat je moet in grijpen?quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee dat is hij in dat geval niet, niks kunnen vinden.
Zeg zegquote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Je voelt dat je moet in grijpen?
Wat ben jij maatschappelijk verantwoordHeb je al aan een politieke carrière gedacht?
Bizar zegquote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]nergens bordjes waar het ziekenhuis was
en het was spitsuur, dus overal auto's. En we hadden nog niks gegeten enzo
Daarna moesten we ook nog een slaapplaats zoeken.
Nee ik zal nooit de politiek in gaan. Omdat ik er wat van zeg ben ik gelijk mark rutte? Je trekt wel erg snel conclusies, terwijl ik ooit is een post heb gelezen dat je vroeger kapot hard bent gepest. Je weet dus hoe het voelt, waarom probeer je dan andere mensen te pesten? Iets klopt gewoon niet aan je verhaal.quote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Je voelt dat je moet in grijpen?
Wat ben jij maatschappelijk verantwoordHeb je al aan een politieke carrière gedacht?
OMG OMG OMGquote:Op zondag 22 december 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
Stuart ben je trots op me? Gisteren 503 posts
quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik zal nooit de politiek in gaan. Omdat ik er wat van zeg ben ik gelijk mark rutte? Je trekt wel erg snel conclusies, terwijl ik ooit is een post heb gelezen dat je vroeger kapot hard bent gepest. Je weet dus hoe het voelt, waarom probeer je dan andere mensen te pesten? Iets klopt gewoon niet aan je verhaal.
Hier heb je je antwoord, ga nu maar weer weg. Fijne dag verder.quote:Op zondag 22 december 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan ik dacht.
http://www.kvk.nl/onderne(...)erjarige-ondernemer/
kijk de stats maarquote:
Ga eens in het woordenboek opzoeken wat pesten is schat. Dat doe ik namelijk niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik zal nooit de politiek in gaan. Omdat ik er wat van zeg ben ik gelijk mark rutte? Je trekt wel erg snel conclusies, terwijl ik ooit is een post heb gelezen dat je vroeger kapot hard bent gepest. Je weet dus hoe het voelt, waarom probeer je dan andere mensen te pesten? Iets klopt gewoon niet aan je verhaal.
Dan blijf ik nog wel even en dat heb ik al gelezen maar ik snap het niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je je antwoord, ga nu maar weer weg. Fijne dag verder.
Als je dit al niet snapt, waarom wil je dan voor jezelf beginnen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog wel even en dat heb ik al gelezen maar ik snap het niet.
je probeert mensen de grond in de trappen dat is gewoon pesten hoor?quote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga eens in het woordenboek opzoeken wat pesten is schat. Dat doe ik namelijk niet.
mexicanobakker zit in sr sc dus telt eigenlijk niet meequote:
Ik ben al begonnen en er zit iemand bij die doet havo en die regelt allesquote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dit al niet snapt, waarom wil je dan voor jezelf beginnen.
Hij is geen troll hoor?quote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie gaan er allemaal ook lekker even op in.
HAHAHAHAquote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is geen troll hoor?Je kent hem niet, hij is kkdom
Die baggert SR helemaal vol inderdaadquote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mexicanobakker zit in sr sc dus telt eigenlijk niet mee
En die is minderjarig of meerderjarig?quote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen en er zit iemand bij die doet havo en die regelt alles
maitenbikequote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top 50 van 01-01-2013 t/m 22-12-2013
waarom zou je er dan op in gaanquote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40 is mooie plekquote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (13143872)
01 98871 Stuart 0.75%
02 91984 Karina 0.7%
03 84252 Ajacied422 0.64%
04 61723 Pino112 0.47%
05 60099 JR-Style-93 0.46%
06 53321 Rezania 0.41%
07 52310 Mexicanobakker 0.4%
08 51866 Kally 0.39%
09 46497 ToT 0.35%
10 45384 LompeHork 0.35%
11 45000 VoornaamAchternaam 0.34%
12 43750 johannes_vermeer 0.33%
13 43067 Insomnia_ 0.33%
14 42867 tong80 0.33%
15 42812 GGMM 0.33%
16 42557 supersof 0.32%
17 42091 Vaseline_ 0.32%
18 41943 Fok-it 0.32%
19 41437 Uccie 0.32%
20 41303 Vinniiee 0.31%
21 39016 Toto69 0.3%
22 38650 kapiteintje 0.29%
23 37693 Tjacka 0.29%
24 37537 LittleBrownie 0.29%
25 37088 essnhills 0.28%
26 36257 Specularium 0.28%
27 34237 Murdera 0.26%
28 33537 LovelyLady 0.26%
29 33213 MaryMouse 0.25%
30 32929 Huppelmuts 0.25%
31 32561 Stormqueen 0.25%
32 31653 2NutZ 0.24%
33 31434 Tchock 0.24%
34 31171 RockNijntje 0.24%
35 30339 Littlerabbit 0.23%
36 29917 Dr_Flash 0.23%
37 29475 Tim86 0.22%
38 29282 alors 0.22%
39 28983 HaywoodJablome 0.22%
40 28819 Etsu 0.22%
41 28344 D. 0.22%
42 28250 Doublepain 0.21%
43 27668 xcachet 0.21%
44 27404 Dj_Day-V 0.21%
45 27035 Moira. 0.21%
46 26980 Toekito 0.21%
47 26874 Geo4kant 0.2%
48 26832 SpaceInvaders 0.2%
49 26635 gianni61 0.2%
50 26393 sp3c 0.2%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
en ik post pas echt actief vanaf mei en ik had 5 weken ban totaalquote:
hij reageert niet op mij bericht en hij is 16quote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En die is minderjarig of meerderjarig?
Nou, als hij toch alles regelt, waarom kom jij je vraag dan hier stellen?
nicequote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
01 98871 Stuart 0.75%
02 91984 Karina 0.7%
04 61723 Pino112 0.47%
06 53321 Rezania 0.41%
08 51866 Kally 0.39%
09 46497 ToT 0.35%
10 45384 LompeHork 0.35%
13 43067 Insomnia_ 0.33%
14 42867 tong80 0.33%
15 42812 GGMM 0.33%
16 42557 supersof 0.32%
17 42091 Vaseline_ 0.32%
18 41943 Fok-it 0.32%
19 41437 Uccie 0.32%
20 41303 Vinniiee 0.31%
21 39016 Toto69 0.3%
23 37693 Tjacka 0.29%
25 37088 essnhills 0.28%
27 34237 Murdera 0.26%
29 33213 MaryMouse 0.25%
32 31653 2NutZ 0.24%
33 31434 Tchock 0.24%
36 29917 Dr_Flash 0.23%
37 29475 Tim86 0.22%
38 29282 alors 0.22%
40 28819 Etsu 0.22%
41 28344 D. 0.22%
43 27668 xcachet 0.21%
44 27404 Dj_Day-V 0.21%
45 27035 Moira. 0.21%
46 26980 Toekito 0.21%
47 26874 Geo4kant 0.2%
49 26635 gianni61 0.2%
50 26393 sp3c 0.2%
TOTOquote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
01 98871 Stuart 0.75%
02 91984 Karina 0.7%
04 61723 Pino112 0.47%
06 53321 Rezania 0.41%
08 51866 Kally 0.39%
09 46497 ToT 0.35%
10 45384 LompeHork 0.35%
13 43067 Insomnia_ 0.33%
14 42867 tong80 0.33%
15 42812 GGMM 0.33%
16 42557 supersof 0.32%
17 42091 Vaseline_ 0.32%
18 41943 Fok-it 0.32%
19 41437 Uccie 0.32%
20 41303 Vinniiee 0.31%
21 39016 Toto69 0.3%
23 37693 Tjacka 0.29%
25 37088 essnhills 0.28%
27 34237 Murdera 0.26%
29 33213 MaryMouse 0.25%
32 31653 2NutZ 0.24%
33 31434 Tchock 0.24%
36 29917 Dr_Flash 0.23%
37 29475 Tim86 0.22%
38 29282 alors 0.22%
40 28819 Etsu 0.22%
41 28344 D. 0.22%
43 27668 xcachet 0.21%
44 27404 Dj_Day-V 0.21%
45 27035 Moira. 0.21%
46 26980 Toekito 0.21%
47 26874 Geo4kant 0.2%
49 26635 gianni61 0.2%
50 26393 sp3c 0.2%
Best knap met zo'n lange periode van afwezigheidquote:
Dat is echt veel danquote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik post pas echt actief vanaf mei en ik had 5 weken ban totaal
Nou, dan zijn jullie beiden minderjarig. Jullie mogen wel voor jezelf beginnen, maar rechtshandelingen oid. moeten via je ouders/vertegenwoordigers. Of jullie vragen een handlichting aan (kost geld).quote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij reageert niet op mij bericht en hij is 16
Doe eens liefquote:Op zondag 22 december 2013 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dan zijn jullie beiden minderjarig. Jullie mogen wel voor jezelf beginnen, maar rechtshandelingen oid. moeten via je ouders/vertegenwoordigers. Of jullie vragen een handlichting aan (kost geld).
Klaar nu? Nou. Doei.
Je staat ook elke dag wel in top10 volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik post pas echt actief vanaf mei en ik had 5 weken ban totaal
Wij zijn met 5 mensen dus en ik blijf gewoon als je zo doet! Ik snap je probleem niet ben je een racist ofzo?quote:Op zondag 22 december 2013 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dan zijn jullie beiden minderjarig. Jullie mogen wel voor jezelf beginnen, maar rechtshandelingen oid. moeten via je ouders/vertegenwoordigers. Of jullie vragen een handlichting aan (kost geld).
Klaar nu? Nou. Doei.
het is weer feestquote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hou je bek man je kent mij niet kk flikker
quote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wij zijn met 5 mensen dus en ik blijf gewoon als je zo doet! Ik snap je probleem niet ben je een racist ofzo?
zo rebelsquote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
toen ik ziek was stond ik keer niet in top100quote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je staat ook elke dag wel in top10 volgens mij.
En toen je in Polen was.quote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen ik ziek was stond ik keer niet in top100
2012 ook al.quote:
ja rot opquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je wilt dat ik weg ga omdat ik immigrant ben!
Hahahaquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik huil niet hoorquote:
En dan lopen ze te janken om mijn post countquote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
01 98871 Stuart 0.75%
02 91984 Karina 0.7%
04 61723 Pino112 0.47%
06 53321 Rezania 0.41%
08 51866 Kally 0.39%
09 46497 ToT 0.35%
10 45384 LompeHork 0.35%
13 43067 Insomnia_ 0.33%
14 42867 tong80 0.33%
15 42812 GGMM 0.33%
16 42557 supersof 0.32%
17 42091 Vaseline_ 0.32%
18 41943 Fok-it 0.32%
19 41437 Uccie 0.32%
20 41303 Vinniiee 0.31%
21 39016 Toto69 0.3%
23 37693 Tjacka 0.29%
25 37088 essnhills 0.28%
27 34237 Murdera 0.26%
29 33213 MaryMouse 0.25%
32 31653 2NutZ 0.24%
33 31434 Tchock 0.24%
36 29917 Dr_Flash 0.23%
37 29475 Tim86 0.22%
38 29282 alors 0.22%
40 28819 Etsu 0.22%
41 28344 D. 0.22%
43 27668 xcachet 0.21%
44 27404 Dj_Day-V 0.21%
45 27035 Moira. 0.21%
46 26980 Toekito 0.21%
47 26874 Geo4kant 0.2%
49 26635 gianni61 0.2%
50 26393 sp3c 0.2%
ik sta er niet inquote:Op zondag 22 december 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
01 98871 Stuart 0.75%
02 91984 Karina 0.7%
04 61723 Pino112 0.47%
06 53321 Rezania 0.41%
08 51866 Kally 0.39%
09 46497 ToT 0.35%
10 45384 LompeHork 0.35%
13 43067 Insomnia_ 0.33%
14 42867 tong80 0.33%
15 42812 GGMM 0.33%
16 42557 supersof 0.32%
17 42091 Vaseline_ 0.32%
18 41943 Fok-it 0.32%
19 41437 Uccie 0.32%
20 41303 Vinniiee 0.31%
21 39016 Toto69 0.3%
23 37693 Tjacka 0.29%
25 37088 essnhills 0.28%
27 34237 Murdera 0.26%
29 33213 MaryMouse 0.25%
32 31653 2NutZ 0.24%
33 31434 Tchock 0.24%
36 29917 Dr_Flash 0.23%
37 29475 Tim86 0.22%
38 29282 alors 0.22%
40 28819 Etsu 0.22%
41 28344 D. 0.22%
43 27668 xcachet 0.21%
44 27404 Dj_Day-V 0.21%
45 27035 Moira. 0.21%
46 26980 Toekito 0.21%
47 26874 Geo4kant 0.2%
49 26635 gianni61 0.2%
50 26393 sp3c 0.2%
Uh ja. Okequote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil dat je citeert waar hij dat zegtquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ga toch weg man.quote:Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee kijk ik heb zo 1 gave dat heet mensenkennis ik herken dit gedrag van ander racisten !
Is dit forumwijd van het hele jaar?quote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan lopen ze te janken om mijn post count![]()
:"""""")quote:Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee kijk ik heb zo 1 gave dat heet mensenkennis ik herken dit gedrag van ander racisten !
jaquote:Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dit forumwijd van het hele jaar?![]()
Okayquote:Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |