Waar wil je een bedrijfje in hebben dan? Taalcursussen aanbieden voor idioten zoals jij?quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja nou dan zit ik ff 2 daagjes niet op deze website nou wat een ramp
quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wil je een bedrijfje in hebben dan? Taalcursussen aanbieden voor idioten zoals jij?
quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wil je een bedrijfje in hebben dan? Taalcursussen aanbieden voor idioten zoals jij?
quote:
Wat heb je nou bereikt met deze opmerking? Niks hequote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan het lachen gemaakt. Dat geeft mij voldoeningquote:Op zondag 22 december 2013 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat heb je nou bereikt met deze opmerking? Niks he
quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik snap al dat gehaat niet echt, eerlijk gezegt kan ik er ook weinig om geven.
doei lmiquote:
Ja je hebt volk aan het lachen gemaakt dat op het zelfde niveau als jou zit, of je daar nou trots op moet zijn?quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan het lachen gemaakt. Dat geeft mij voldoening
gezegd*quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik snap al dat gehaat niet echt, eerlijk gezegt kan ik er ook weinig om geven.
Je komt anders aardig gefrustreerd over.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hoiquote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je komt anders aardig gefrustreerd over.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef xcachet het volgende:
Wat een niveau.
Ik ga wat beters doen.
Dag.
Kusje, voor inso, fokt, sof en ezell.
Valt wel mee toch? Ik uit gewoon mijn mening.quote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je komt anders aardig gefrustreerd over.
je zwaaidequote:
En welk niveau is datquote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja je hebt volk aan het lachen gemaakt dat op het zelfde niveau als jou zit, of je daar nou trots op moet zijn?
Wat voor niveau is dat dan denk je?quote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja je hebt volk aan het lachen gemaakt dat op het zelfde niveau als jou zit, of je daar nou trots op moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |