Ik was eigenlijk gekomen om iets serieus te vragen maar mensen konden dat weer niet hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ben je weer hier komen posten om weer te lopen kloten of hoe zit het?
No worriesquote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voormalig had een betere woordkeuze geweest. Ben niet helemaal scherp deze zondag.
Waarom denk je dat wij het antwoord weten? Google is je vriend.quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk gekomen om iets serieus te vragen maar mensen konden dat weer niet hebben.
quote:
Nee dat is hij in dat geval niet, niks kunnen vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij het antwoord weten? Google is je vriend.
Ah ja. Je voelt dat je moet in grijpen?quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het lef het aan te pakken, niet omdat ik er last van hebt als persoon, maar ik stoor me aan het feit dat het gebeurd.
Dan ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee dat is hij in dat geval niet, niks kunnen vinden.
Zeg zegquote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Je voelt dat je moet in grijpen?
Wat ben jij maatschappelijk verantwoordHeb je al aan een politieke carrière gedacht?
Bizar zegquote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]nergens bordjes waar het ziekenhuis was
en het was spitsuur, dus overal auto's. En we hadden nog niks gegeten enzo
Daarna moesten we ook nog een slaapplaats zoeken.
Nee ik zal nooit de politiek in gaan. Omdat ik er wat van zeg ben ik gelijk mark rutte? Je trekt wel erg snel conclusies, terwijl ik ooit is een post heb gelezen dat je vroeger kapot hard bent gepest. Je weet dus hoe het voelt, waarom probeer je dan andere mensen te pesten? Iets klopt gewoon niet aan je verhaal.quote:Op zondag 22 december 2013 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Je voelt dat je moet in grijpen?
Wat ben jij maatschappelijk verantwoordHeb je al aan een politieke carrière gedacht?
OMG OMG OMGquote:Op zondag 22 december 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
Stuart ben je trots op me? Gisteren 503 posts
quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik zal nooit de politiek in gaan. Omdat ik er wat van zeg ben ik gelijk mark rutte? Je trekt wel erg snel conclusies, terwijl ik ooit is een post heb gelezen dat je vroeger kapot hard bent gepest. Je weet dus hoe het voelt, waarom probeer je dan andere mensen te pesten? Iets klopt gewoon niet aan je verhaal.
Hier heb je je antwoord, ga nu maar weer weg. Fijne dag verder.quote:Op zondag 22 december 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan ik dacht.
http://www.kvk.nl/onderne(...)erjarige-ondernemer/
kijk de stats maarquote:
Ga eens in het woordenboek opzoeken wat pesten is schat. Dat doe ik namelijk niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik zal nooit de politiek in gaan. Omdat ik er wat van zeg ben ik gelijk mark rutte? Je trekt wel erg snel conclusies, terwijl ik ooit is een post heb gelezen dat je vroeger kapot hard bent gepest. Je weet dus hoe het voelt, waarom probeer je dan andere mensen te pesten? Iets klopt gewoon niet aan je verhaal.
Dan blijf ik nog wel even en dat heb ik al gelezen maar ik snap het niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je je antwoord, ga nu maar weer weg. Fijne dag verder.
Als je dit al niet snapt, waarom wil je dan voor jezelf beginnen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog wel even en dat heb ik al gelezen maar ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |