Is het in Leeuwarden?quote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het in Leeuwarden?
kut apotheek
kut huisartsenpost
kut ziekenhuis
quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het in Leeuwarden?
kut apotheek
kut huisartsenpost
kut ziekenhuis
Oud? Onder een ander account zeker dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
US en SER inderdaad. Oud ONZ modje.
echt wat een mongolen ik zweerquote:
Je maakt mensen belachelijk of je probeert het, ik heb er geen last van omdat het je op mij niet echt lukt. Je hebt bepaalde soort mensen, mensen die de maatschappij willen helpen en iemand zijn vraag gewoon even willen beantwoorden. Je zit nu op niveau 3, wat vrij laag is omdat mensen als jij gebruik maken van andere mensen door hun belachelijk te maken en daar profijt van te hebben. Je zou een eigen status moeten opbouwen met leuke dingen van je zelf, niet anderen de grond intrappen en daar respect van krijgen omdat andere bang zijn dat jij dit ook bij hun doet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, korte toelichting zou prettig zijn
quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je maakt mensen belachelijk of je probeert het, ik heb er geen last van omdat het je op mij niet echt lukt. Je hebt bepaalde soort mensen, mensen die de maatschappij willen helpen en iemand zijn vraag gewoon even willen beantwoorden. Je zit nu op niveau 3, wat vrij laag is omdat mensen als jij gebruik maken van andere mensen door hun belachelijk te maken en daar profijt van te hebben. Je zou een eigen status moeten opbouwen met leuke dingen van je zelf, niet anderen de grond intrappen en daar respect van krijgen omdat andere bang zijn dat jij dit ook bij hun doet.
Nee? Bijna twee jaar gedaan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oud? Onder een ander account zeker dan?
Nou Fok-it, doe hier je voordeel meequote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je maakt mensen belachelijk of je probeert het, ik heb er geen last van omdat het je op mij niet echt lukt. Je hebt bepaalde soort mensen, mensen die de maatschappij willen helpen en iemand zijn vraag gewoon even willen beantwoorden. Je zit nu op niveau 3, wat vrij laag is omdat mensen als jij gebruik maken van andere mensen door hun belachelijk te maken en daar profijt van te hebben. Je zou een eigen status moeten opbouwen met leuke dingen van je zelf, niet anderen de grond intrappen en daar respect van krijgen omdat andere bang zijn dat jij dit ook bij hun doet.
Grappig dat jij er het meest op reageert en claimt het minst last er van te hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Half doodgaan... Tuurlijk sofquote:Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
Ik kon niet lopen en dan stuurt zo'n huisartsenpost je weg omdat het vijf voor vijf was en ze gingen sluiten!!!!!! Ga maar naar het ziekenhuis. OKE THANKS EVEN HEEL DE STAD DOORFIETSEN TERWIJL IK HALF DOOD GA. GEEEEEN PROBLEEM
Ik kon niet lopen, dan ben ik half doodquote:
Behulpzaamquote:Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
Ik kon niet lopen en dan stuurt zo'n huisartsenpost je weg omdat het vijf voor vijf was en ze gingen sluiten!!!!!! Ga maar naar het ziekenhuis. OKE THANKS EVEN HEEL DE STAD DOORFIETSEN TERWIJL IK HALF DOOD GA. GEEEEEN PROBLEEM
Ik heb het lef het aan te pakken, niet omdat ik er last van hebt als persoon, maar ik stoor me aan het feit dat het gebeurd.quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat jij er het meest op reageert en claimt het minst last er van te hebben
You go girlquote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het lef het aan te pakken, niet omdat ik er last van hebt als persoon, maar ik stoor me aan het feit dat het gebeurd.
Zeg, ben je weer hier komen posten om weer te lopen kloten of hoe zit het?quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het lef het aan te pakken, niet omdat ik er last van hebt als persoon, maar ik stoor me aan het feit dat het gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |