Ze gaan nog wel even door denk ik. Het concept blijft ook hetzelfde maar binnen het concept is er zat ruimte voor nieuwe dingen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dit concept lijkt het me dan uitgewerkt.
Zo'n grote plaatsen in nijmegen zijn er niet om dat huis neer te zettenquote:Op zondag 22 december 2013 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nijmegen wilde niet met het complete bedrag over de brug komen. Dat moest door de ondernemers op worden gehoest. Maar ik geloof wel dat dat rond was en dat ze uiteindelijk niet gekozen zijn
Dat kan ook ja.quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze gaan nog wel even door denk ik. Het concept blijft ook hetzelfde maar binnen het concept is er zat ruimte voor nieuwe dingen.
Dit.quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer. Lijkt me de beste stad die nog niet is geweest.
Van het Haags of het Frysk ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
minder ontwikkeld wil ik niet zeggen....maar ik versta iig geen zak van!
Den Bosch zou met de markt een enorm goede plek zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer. Lijkt me de beste stad die nog niet is geweest.
MC Biggahquote:
3FM is daar ook heel strikt in, zodra er ook maar enigszins geklaag is vanuit de stad sta je buitenspel. Die macht hebben ze nou eenmaal nu er ieder jaar wel 4, 5 gemeenten zijn die het willen hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nijmegen wilde niet met het complete bedrag over de brug komen. Dat moest door de ondernemers op worden gehoest. Maar ik geloof wel dat dat rond was en dat ze uiteindelijk niet gekozen zijn
In alle steden waar ik heb gewoond heeft het huis gestaan.quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef 3rdRock het volgende:
Nijmegen...dat zou dan de 3e SRstad zijn waar ik een band mee heb:
Nijmegen,. geboren en gewoond
Groningen: gewoond en gewerkt
Leeuwarden: woon ik en werk ik
Gaat het niet om het goede doel dan?quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef rubbereend het volgende:
SR16 zullen ze wel af laten hangen van de kijk/luistercijfers van de komende jaren neem ik aan. Tot nu toe zit er in alles een stijgende lijn dus weinig reden om de boel af te kappen.
Eindhovenquote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In alle steden waar ik heb gewoond heeft het huis gestaan.
Heeft 3FM niet bepaald veel goeds gebracht.quote:
Stoer.quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In alle steden waar ik heb gewoond heeft het huis gestaan.
de plek die ze wilden is groot genoeg. De markt in Eindhoven was niet veel groterquote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n grote plaatsen in nijmegen zijn er niet om dat huis neer te zetten
Nijmegen lijkt me qua stad beter. Qua plein is het natuurlijk anders.quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Den Bosch zou met de markt een enorm goede plek zijn.
Ja, maar qua afmetingen zou het zelfs in Joure passen ...quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het nadeel van het huidige concept is dat er een ongelofelijk groot plein nodig is tegenwoordig voor al die randzaken.Een beetje sfeervol plein voldoet al niet meer.
het wattes?quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gaat het niet om het goede doel dan?
Niet echt sfeervol idd.quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Past niet. Alleen Nolensplein zou kunnen maar dat moet je niet willen.
Alles is beter dan Heerlen.quote:
Jawel toch?quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gaat het niet om het goede doel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |