Dat zei ik niet, ik zei dat ik geen g-spot in m'n anus heb zittenquote:
Is dat een candy crush ripoff?quote:
Gewoon allemaal soortgelijke kakverslavende kakfacebook kakspelletjes.quote:Op zondag 22 december 2013 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat een candy crush ripoff?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
collega van mij heeft een cc gekocht om gemakkelijk ingame van die candy crush upgrades te kopen![]()
Ik heb nog nooit wat gekocht daarquote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
collega van mij heeft een cc gekocht om gemakkelijk ingame van die candy crush upgrades te kopen![]()
Schijtirritant ook trouwens, moest vandaag met m werken en hij zat alleen maar in zn telefoon te kijkenquote:
fuck, da's wel triest manquote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Schijtirritant ook trouwens, moest vandaag met m werken en hij zat alleen maar in zn telefoon te kijkenlkker gezellig. Toen zn batterij leeg was haalde die zon mobiele oplader uit zn tas en plugte die in de sigaretaansteker en ging weer verder
Wat zingen die gasten verwijfd.quote:
Die ene heeft sowieso een wijven stem.quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat zingen die gasten verwijfd.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die ene heeft sowieso een wijven stem.
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse hadquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse had. Wat dat betreft is dit een stuk aangenamer.
Die neger heeft ook echt als enige een zonnebril op omdat knalblauwe lenzen negers niet staanquote:
wtfquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse had. Wat dat betreft is dit een stuk aangenamer.
leuk leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Trouwens bijna op mezelf wonenspannond
Maandag kijken, zie er veelbelovend uitquote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
leuk leuk!
Voor mij komt 't nou godverdomme ook eindelijk eens wat dichterbij
hoop dat het wat wordtquote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maandag kijken, zie er veelbelovend uitSowieso moet ik met anderhalve maand wat gevonden hebben
Blijft vrij kut als je daar heel de dag mee zit opgescheeptquote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
oooooooh dan maakt het al een stuk minder uit
true truequote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Blijft vrij kut als je daar heel de dag mee zit opgescheept
tien minuten lopen van het strandquote:
naaaisquote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tien minuten lopen van het strand
I just found it up in the back of the thrift shopquote:
Heb je zoveel spiegels in huis?quote:Op zondag 22 december 2013 01:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben vanavond 3 keer verliefd geworden.
Ik zou mezelf niet afwijzenquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je zoveel spiegels in huis?
Ik zou ook best sex met mezelf kunnen hebben, denk ikquote:
Ik heb te vaak seks met mezelfquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik zou ook best sex met mezelf kunnen hebben, denk ik
Jah maar stel dat je een identieke versie van jezelf tegen het lijf zou lopen...quote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb te vaak seks met mezelf
hoe heet het programma?quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zit nu TLC te kijkeneen of ander zeekoekoppel wat vuilnisplaatsen afstruint om aan gratis meuk te komen
. Ze zitten nu serieus onderdelen te zoeken voor een borstpomp (zon ding om moedermelk af te tappen). Die knakker zit gewoon te knutselen met een fietspomp en wat rare buisjes die die gevonden heeft
extreme cheapskates, al is dr nu een of ander tattoo programma opquote:
Nicequote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Trouwens bijna op mezelf wonenspannond
Dan niet, er is iets aan mannen dat me afstootquote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah maar stel dat je een identieke versie van jezelf tegen het lijf zou lopen...
Ah, op wie ben je wel verliefd geworden dan?quote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan niet, er is iets aan mannen dat me afstoot
Leuke meisjesquote:Op zondag 22 december 2013 02:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, op wie ben je wel verliefd geworden dan?
oh ik heb daar op youtube ook wel eens afleveringen van gezien jaquote:Op zondag 22 december 2013 02:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
extreme cheapskates, al is dr nu een of ander tattoo programma op
bios mangquote:Op zondag 22 december 2013 02:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Herkenbaar. Waar spot je zoveel leuke chimeids dan?
Het is nu weer begonnen. Een of andere knakker die mensen in de wasserette vraagt of ie een paar van zn eigen kleding bij anderen mag gooien om geld te besparenquote:Op zondag 22 december 2013 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik heb daar op youtube ook wel eens afleveringen van gezien ja
Ja heb geen tv dus moet het maar ergens op internet zien te vinden hehequote:Op zondag 22 december 2013 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is nu weer begonnen. Een of andere knakker die mensen in de wasserette vraagt of ie een paar van zn eigen kleding bij anderen mag gooien
Dat programma ken ik jaquote:
Volgens mij is het wel grotendeels hartstikke feek, maar ach als je dornken bent maakt dat toch niet uitquote:Op zondag 22 december 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb geen tv dus moet het maar ergens op internet zien te vinden hehe
Maar vind dat wel mooie tv altijdHoe ver mensen gaan he
Bizar.
boeiondquote:Op zondag 22 december 2013 02:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel grotendeels hartstikke feek, maar ach als je dornken bent maakt dat toch niet uit
Nope.quote:Op zondag 22 december 2013 02:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben ik de enige hier die nuchter is?
Ik zit op 4 flesjes bier, 3 martini en ben nu begonnen aan de sambuccaquote:
Jij bent de bob ja? Dan pak ik er nog even een biertje bij.quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh jammer, anders kon ik iedereen thuisbrengen.
Ik ga niet meer drinken vanavondquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij bent de bob ja? Dan pak ik er nog even een biertje bij.
Nice, brb.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga niet meer drinken vanavond
quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij bent de bob ja? Dan pak ik er nog even een biertje bij.
Hoezo nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga niet meer drinken vanavond
ik denk spuitpoepquote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
Wel bier van bijna een maand over datum trouwens. Heb ik gekregen.Weet niet wat m'n lichaam daar mee gaat doen.
Kan nog prima een aantal maand mee. Bier bederft niet zomaarquote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
Wel bier van bijna een maand over datum trouwens. Heb ik gekregen.Weet niet wat m'n lichaam daar mee gaat doen.
lekker lekker, ik had alfa eerderquote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb zojuist mijn zevende Hertog Jan opengetrokken.
`Dronken typen duurt wat lanekrquote:
Oh jaquote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
`Dronken typen duurt wat lanekr
Oh nice.quote:Op zondag 22 december 2013 02:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kan nog prima een aantal maand mee. Bier bederft niet zomaar
SR, een meet, en eh, feestdagen komen eraan dus er zullen vast mensen het al druk hebben 's weekends.quote:
Oh jaquote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SR, een meet, en eh, feestdagen komen eraan dus er zullen vast mensen het al druk hebben 's weekends.
ik was gister sr via tv aan het kijken, stond echt geen hond daar in leeuwardernquote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SR, een meet, en eh, feestdagen komen eraan dus er zullen vast mensen het al druk hebben 's weekends.
quote:
vast wel, ik was er nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]moet wel een grafmeet zijn dn
ben nog nooit naar zoiets geweest. Is dat leuk?quote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
er is een onz meet zag ik, gaan jullie?
ik ook niet, meestal mijden ze mequote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ben nog nooit naar zoiets geweest. Is dat leuk?
Hé.quote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]moet wel een grafmeet zijn dn
Is wel een rustige editie dit ja.quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik was gister sr via tv aan het kijken, stond echt geen hond daar in leeuwardern
Tof.quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
hoe ziet de gemiddelde fok!er eruit?
Ik bedoel dat het me gewoon een kut subforum lijkt en dat zon meet dus ook niet veel soeps kan zijnquote:
volgens mij was het best leukquote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me gewoon een kut subforum lijkt en dat zon meet dus ook niet veel soeps kan zijn
Is een veel leuker forum dan je denkt.quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me gewoon een kut subforum lijkt en dat zon meet dus ook niet veel soeps kan zijn
wat heeft dat er mee te maken? :pquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
bordspelletjes zijn sowieso gaaf.
okequote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is een veel leuker forum dan je denkt.
dit is waar, je hebt er een 1337 topic en iedereen doet netjes mee. hier zouden mensen om 20:00 ofzo posten 'is het al tijd???!1'quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is een veel leuker forum dan je denkt.
het was spelletjesmeetquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken? :p
in een coffeeshpo ofz danquote:
ah, ik wil wel een potje doen hoor maar verwaht niet te veelquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
bewegen met stukjes plastic op een 8x8 bord
dan moeten we meetenquote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, ik wil wel een potje doen hoor maar verwaht niet te veel
Dat is ook het mooie aan abo ja, we hebben daar geen mods nodig, iedereen gedraagt zich gewoon.quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
dit is waar, je hebt er een 1337 topic en iedereen doet netjes mee. hier zouden mensen om 20:00 ofzo posten 'is het al tijd???!1'
ja soort van msn alleen dan sta je niet op iedereens blocklistquote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan abo ja, we hebben daar geen mods nodig, iedereen gedraagt zich gewoon.En het is ook gewoon gezellig, iedereen kan daar z'n ei kwijt en er wordt altijd wel naar je geluisterd als je ergens mee zit enzo.
Het is zo'n beetje heel FOK! in het klein, in één forum, maar dan net iets persoonlijker.
Ja precies ja.quote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ja soort van msn alleen dan sta je niet op iedereens blocklist
Maar dan zonder mij zeg maarquote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan abo ja, we hebben daar geen mods nodig, iedereen gedraagt zich gewoon.En het is ook gewoon gezellig, iedereen kan daar z'n ei kwijt en er wordt altijd wel naar je geluisterd als je ergens mee zit enzo.
Het is zo'n beetje heel FOK! in het klein, in één forum, maar dan net iets persoonlijker.
Oh, er zijn er al twee geweest hè?quote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef Moira. het volgende:
ABO
Spelletjesmeet
Kon er vandaag niet bij zijn maar de vorige was tof
Voor en nadelen dus zegmaarquote:Op zondag 22 december 2013 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En zonder mensen die irritant zijn.
irritante mensen zijn ook wel leukquote:Op zondag 22 december 2013 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En zonder mensen die irritant zijn.
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 02:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
irritante mensen zijn ook wel leuk
Volgens mij zijn er best wel veel geweest toch?quote:Op zondag 22 december 2013 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, er zijn er al twee geweest hè?Die heb ik ook al gemist.
'rellen'quote:Op zondag 22 december 2013 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nah heel af en toe heb je wel wat relletjes, kan ook genieten zijn.
Vandaag? Ik was er vandaag niet bij, maar het was dit keer wel beperkt aantal.quote:Op zondag 22 december 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best wel veel geweest toch?
meeten is engquote:Op zondag 22 december 2013 02:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
en was eens zon meet in mn hometown maar toen kon ik niet(al weet ik niet of ik anders wel was gegaan)
Tsja.quote:Op zondag 22 december 2013 02:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
er mag geen privé info meer worden gestrooid, dus mwaah
#SWAGGERquote:Op zondag 22 december 2013 02:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb me voorgehouden om vanavond weinig te drinken maar nu trek ik mijn achtste biertje open.
#YOLO
Hehe I know, maar ik bedoelde in het algemeenquote:Op zondag 22 december 2013 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vandaag? Ik was er vandaag niet bij, maar het was dit keer wel beperkt aantal.Omdat het de vorige keer bij die 'host' net iets te druk was.
lkkkr jonko ff tochquote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik wil slapen maar ik ben niet moe
Rook kattengrit, of heb je dat ook niet in huis?quote:
Meestal wel een flinke opkomst ja.quote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe I know, maar ik bedoelde in het algemeen
quote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik lig alvast in bed, als ik niet meer reageer slaap ik
ik weet niet hoe jij eruitzietquote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Droom maar lekker over mij
Blonde Don Juan ala combo van david beckham, tom hardy en channing tatumquote:Op zondag 22 december 2013 02:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij eruitziet
dat klinkt als een fucking kekke cokctailquote:Op zondag 22 december 2013 02:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Blonde Don Juan ala combo van david beckham, tom hardy en channing tatum
Fuck, ik begrijp je post nu pas.quote:Op zondag 22 december 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best wel veel geweest toch?
ga jij naar de onz-meet?quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fuck, ik begrijp je post nu pas.
Volgens mij zijn er nu 4 spelletjesmeets geweest1e was ik niet bij, 2e wel, 3e niet, maar jij wel, en de 4e was gisteren.
Ook nog wel een beetje Ron Jeremy als jij daar opgewonden van wordtquote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
dat klinkt als een fucking kekke cokctail
ik word daar niet opgewonden vanquote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ook nog wel een beetje Ron Jeremy als jij daar opgewonden van wordt
Ah, dan niet. Hij is niet zo groot eigenlijkquote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik word daar niet opgewonden van
ohquote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, dan niet. Hij is niet zo groot eigenlijk
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwollequote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is daar een topic van? Hoogstwaarschijnlijk ga ik niet.
Ik ga ook slapen. Kusjes iedereenquote:Op zondag 22 december 2013 03:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
ei sed i kwitt you fet modderfucker
trustenquote:Op zondag 22 december 2013 03:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen. Kusjes iedereen
quote:Op zondag 22 december 2013 03:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
oh dan ik ook niet
Oh, ik zie nu dat ik wel kom.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 03:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik zie nu dat ik wel kom.
quote:Op zondag 22 december 2013 03:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik zie nu dat ik wel kom.
Trustenquote:Op zondag 22 december 2013 03:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik ga ook slapen, kusjes en knuffels
hehe blijkbaar kom ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 03:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
oh dan ik ook niet
al aangemeld.quote:Op zondag 22 december 2013 03:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe blijkbaar kom ik ook
DUS BETER KOMEN JULLIE ALLEMAAL OOK GODVERDOMME
quote:Op zondag 22 december 2013 04:07 schreef eend112 het volgende:
Moira schijnt prachtig te vrouw zijn monopoly gelukkige man maar Zwolle is TE ver sorry volgende keer als Het di htevij randstad is kom ik
Komt door die autocorrectiequote:
Hey broertje hoe is hetquote:
Mooi, ook goedquote:
Is donnie een lekkere boy ?quote:
El hommoquote:Op zondag 22 december 2013 11:16 schreef Zaktabak het volgende:
Ik lees "anal toys", what's happening?
Nee, maar toch benieuwd naar oorsprong van TTquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:17 schreef eend112 het volgende:
Donnie geef deze jongedame eens pics van je zelf
Luister naar het ingezongen stukje proza in de opquote:Op zondag 22 december 2013 11:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar toch benieuwd naar oorsprong van TT
inb4 F1978quote:Op zondag 22 december 2013 11:17 schreef eend112 het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:17 schreef eend112 het volgende:
Wat een proza. Tijd voor tietenquote:Op zondag 22 december 2013 11:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Luister naar het ingezongen stukje proza in de op
Klinkt goed.quote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef xcachet het volgende:
Zal ik vandaag de hele dag films op bed gaan kijken tot ik moet werken?
Supersof?quote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..].
Er is maar één fok!er die weet hoe ik eruit zie.
Zal ik foto's van jou doordm'en?
"Ik neuk je niet ik bemin je", - F1978quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Ik neuk je niet ik bemin je", - F1978
Oh?quote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar supersof heeft zelfs jouw 06-nummer. Zo anoniem ben je niet meer hoor.
DM me effe wil je. Komt in een supergeheime DM groep van klonenjagers. (U weet vast wel wie dat allemaal zijnquote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]. Weet je al wiens kloon dat is
?
Jijquote:Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef xcachet het volgende:
Waar is die ene grappige user uit deze SC?
huh?quote:Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef xcachet het volgende:
Waar is die ene grappige user uit deze SC?
Heb je mijn foto's opgeslagen?quote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..].
Er is maar één fok!er die weet hoe ik eruit zie.
Zal ik foto's van jou doordm'en?
Lekker fapvoerquote:
Klojo, die is hier niet vaak genoegquote:Op zondag 22 december 2013 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja die hier toen was en Spaans tegen mij sprak
quote:
Hola supermercado telebancos por aquí,quote:Op zondag 22 december 2013 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja die hier toen was en Spaans tegen mij sprak
Niet?quote:Op zondag 22 december 2013 11:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klojo, die is hier niet vaak genoeg
quote:
Wat heb jij met haar?quote:
Yo tenía todo el camino a traductor Google en mi móvil para traducir estas tonterías.quote:Op zondag 22 december 2013 11:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hola supermercado telebancos por aquí,
Ohquote:Op zondag 22 december 2013 11:30 schreef Zaktabak het volgende:
Vriendin wil knuffelen op de bank maar ik wil slapen, op diezelfde bank
Zeg dat dan gewoon.quote:Op zondag 22 december 2013 11:30 schreef Zaktabak het volgende:
Vriendin wil knuffelen op de bank maar ik wil slapen, op diezelfde bank
Die zin kwam rechtstreeks vanuit mijn hart.quote:Op zondag 22 december 2013 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yo tenía todo el camino a traductor Google en mi móvil para traducir estas tonterías.
Ze mag wel naast me / tegen me aan komen liggen maar dan ligt ze mee op FOK!. Geen zin inquote:
N U?quote:Op zondag 22 december 2013 11:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze mag wel naast me / tegen me aan komen liggen maar dan ligt ze mee op FOK!. Geen zin in![]()
Oke.quote:Op zondag 22 december 2013 11:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die zin kwam rechtstreeks vanuit mijn hart.
Die vriendin van jou, hoeveel betaal je haar/u?quote:Op zondag 22 december 2013 11:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze mag wel naast me / tegen me aan komen liggen maar dan ligt ze mee op FOK!. Geen zin in![]()
Ja, nacht doorgehaald dus ik wil rust.quote:
Elk uur onverbiddelijke liefdequote:Op zondag 22 december 2013 11:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die vriendin van jou, hoeveel betaal je haar/u?
Hoeft ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke.
Dit zijn van die posts waar ik niks op heb te antwoorden
Hoiquote:
Jij!quote:
Hallonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |