Dat zei ik niet, ik zei dat ik geen g-spot in m'n anus heb zittenquote:
Is dat een candy crush ripoff?quote:
Gewoon allemaal soortgelijke kakverslavende kakfacebook kakspelletjes.quote:Op zondag 22 december 2013 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat een candy crush ripoff?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
collega van mij heeft een cc gekocht om gemakkelijk ingame van die candy crush upgrades te kopen![]()
Ik heb nog nooit wat gekocht daarquote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
collega van mij heeft een cc gekocht om gemakkelijk ingame van die candy crush upgrades te kopen![]()
Schijtirritant ook trouwens, moest vandaag met m werken en hij zat alleen maar in zn telefoon te kijkenquote:
fuck, da's wel triest manquote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Schijtirritant ook trouwens, moest vandaag met m werken en hij zat alleen maar in zn telefoon te kijkenlkker gezellig. Toen zn batterij leeg was haalde die zon mobiele oplader uit zn tas en plugte die in de sigaretaansteker en ging weer verder
Wat zingen die gasten verwijfd.quote:
Die ene heeft sowieso een wijven stem.quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat zingen die gasten verwijfd.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die ene heeft sowieso een wijven stem.
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse hadquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse had. Wat dat betreft is dit een stuk aangenamer.
Die neger heeft ook echt als enige een zonnebril op omdat knalblauwe lenzen negers niet staanquote:
wtfquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ach, eerder was ie onderdeel van zo'n piramidespel en probeerde ie me de hele dag overtuigen ook mee te doen en naar zo'n meeting te komen. Op een gegeven moment noemde hij me een debiel en schold ie me bijna uit omdat ik geen interesse had. Wat dat betreft is dit een stuk aangenamer.
leuk leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Trouwens bijna op mezelf wonenspannond
Maandag kijken, zie er veelbelovend uitquote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
leuk leuk!
Voor mij komt 't nou godverdomme ook eindelijk eens wat dichterbij
hoop dat het wat wordtquote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maandag kijken, zie er veelbelovend uitSowieso moet ik met anderhalve maand wat gevonden hebben
Blijft vrij kut als je daar heel de dag mee zit opgescheeptquote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
oooooooh dan maakt het al een stuk minder uit
true truequote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Blijft vrij kut als je daar heel de dag mee zit opgescheept
tien minuten lopen van het strandquote:
naaaisquote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tien minuten lopen van het strand
I just found it up in the back of the thrift shopquote:
Heb je zoveel spiegels in huis?quote:Op zondag 22 december 2013 01:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben vanavond 3 keer verliefd geworden.
Ik zou mezelf niet afwijzenquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je zoveel spiegels in huis?
Ik zou ook best sex met mezelf kunnen hebben, denk ikquote:
Ik heb te vaak seks met mezelfquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik zou ook best sex met mezelf kunnen hebben, denk ik
Jah maar stel dat je een identieke versie van jezelf tegen het lijf zou lopen...quote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb te vaak seks met mezelf
hoe heet het programma?quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zit nu TLC te kijkeneen of ander zeekoekoppel wat vuilnisplaatsen afstruint om aan gratis meuk te komen
. Ze zitten nu serieus onderdelen te zoeken voor een borstpomp (zon ding om moedermelk af te tappen). Die knakker zit gewoon te knutselen met een fietspomp en wat rare buisjes die die gevonden heeft
extreme cheapskates, al is dr nu een of ander tattoo programma opquote:
Nicequote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Trouwens bijna op mezelf wonenspannond
Dan niet, er is iets aan mannen dat me afstootquote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah maar stel dat je een identieke versie van jezelf tegen het lijf zou lopen...
Ah, op wie ben je wel verliefd geworden dan?quote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan niet, er is iets aan mannen dat me afstoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |