Meh, misschien is dat gelijk too hardcore en meer iets voor samen met je partner.quote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dit wat zijn?
Ja bizar.quote:Op zondag 22 december 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik wil haar sowieso ook nog wel zien, maar dat gaat zo raar zijn. Ik denk dat ik gelijk in huilen uitbarst als ik haar een welkomstknuffel geef. Wetende dat het hoogstwaarschijnlijk überhaupt de laatste keer is dat je haar in leven ziet, en dat het zo veel anders is nu dan de vorige keer dat je haar zag.
Weird shit man.
Ik heb geen leven jeweetquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Moira je gaat veel te snel met levels!
Wat zijn jouw favorieten danquote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, misschien is dat gelijk too hardcore en meer iets voor samen met je partner.
Maar verder geen slechte toy ofzo.
Thanks!quote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja nare shit manToch allemaal nog vers enzo.
Sterkte mopje
quote:
Maar misschien wel goed om weer even aan hem te denken, even aan de mooie herinneringen naar boven halenquote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef Maringo het volgende:
Het verhaal heeft nog zo veel meer aspecten. Te veel voor nu..
Heftig man..quote:Op zondag 22 december 2013 01:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn vader verloren aan kanker. Na drie jaar remissie is het terug gekomen. Een half jaar na dat bericht ging het erger. Op 1 september gaven ze hem nog maanden, dat werden vrij snel weken en daarna dagen. De 22ste september overleden.
Nu was mijn zoontje zijn favorietste kleinkind. Dat was duidelijk, voor iedereen. Mijn zoontje was gisteren 4 geworden en dat hebben we vandaag gevierd.
Nu is ons huis te klein voor zo'n grote familie dus zijn we uitgeweken naar het huis (van de weduwe) van mijn vader. En het is zo fucking dubbel om daar te zijn. Nu nog steeds.
Dat absoluut. En het zijn juist de mooie herinneringen die het dan nog moeilijk maken.quote:Op zondag 22 december 2013 01:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar misschien wel goed om weer even aan hem te denken, even aan de mooie herinneringen naar boven halen
Ja wel goed, erg stoned hahaquote:
Jah wel lekker, beetje aan het bier naar anale toys aan het zoekenquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel goed, erg stoned hahaEn daar?
Ik ga trouwens nog maar even een dikke joint draaien
quote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah wel lekker, beetje aan het bier naar anale toys aan het zoeken
Doe je niet aan anaal?quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel brah ik heb geen g-spot in mijn anus zitten
Ja klopt, maar soms mag dat ook gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 01:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb het echt zelden nog maar. Alleen sommige momenten...
En daar krijg je een depridronk van als aan de wijn zit.
Ik zit nou ook weer vast in één of ander onmogelijk kaklevelquote:Op zondag 22 december 2013 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens gewoon een dag gedaan over level 30.. met die jelly bevrijden in 36 zetten ofzo
candy crush?quote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit nou ook weer vast in één of ander onmogelijk kaklevel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |