Bied je je nou aan voor Fopje?quote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou best een in mn kont genomen willen worden
daar, ik zei het
Aarsvingeren is vet populair. Zit je G-spot enzo.quote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou best een in mn kont genomen willen worden
daar, ik zei het
dit jaquote:Op zondag 22 december 2013 00:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het ene gesprek gaat over kanker, en het andere over neuken.
Voor elk wat wils.
True. Je hebt tijd om afscheid te nemen, om nog het beste van je leven te maken etc. inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies. Mja aan de andere kant kun je dan wel gewoon alles nog zo goed mogelijk afronden, een 'privilege' dat mensen die zomaar onder een bus eindigen niet hebben
Mja het is either way gewoon kut natuurlijk
iddquote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Je hebt tijd om afscheid te nemen, om nog het beste van je leven te maken etc. inderdaad.Alleen valt het afscheid op zo'n manier wel heel zwaar denk ik..
Blijft inderdaad altijd gewoon kut..
Dat heb ik al zo vaak gedaan. Fopje speelt altijd hard to getquote:
Ik zat laatst op van die anale speeltjes voor mannen te zoek en na het rukken schaamde ik me daar voorquote:Op zondag 22 december 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aarsvingeren is vet populair. Zit je G-spot enzo.
Het eerste ben ik vandaag te veel mee geconfronteerd. En de tweede krijg ik niet want zelfde reden en hoogtepunt er van.. Heb je nog meer onderwerpen?quote:Op zondag 22 december 2013 00:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het ene gesprek gaat over kanker, en het andere over neuken.
Voor elk wat wils.
Nergens voor nodig swaquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gedaan. Fopje speels altijd hard to get
[..]
Ik zat laatst op van die anale speeltjes voor mannen te zoek en na het rukken schaamde ik me daar voor
Lief.quote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
idd
Zal d'r morgen eens een mailtje sturen, kijken of dat lukt.
Waar wil jij je ei over kwijt?quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het eerste ben ik vandaag te veel mee geconfronteerd. En de tweede krijg ik niet want zelfde reden en hoogtepunt er van.. Heb je nog meer onderwerpen?
Je kan in ieder geval nog afscheid nemen, dat is je uitgangspunt, of Moira's in dit geval. Dat is zo belangrijk... Hoe kut het ook is dat het einde in zicht is.quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lief.Wel lastig om daar woorden voor te vinden lijkt me.
Het zit nog steeds wel in mn hoofd hoor maar dr is zo veel aanbodquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig swaSuper veel mensen doen dat, en de mensen die het niet doen, hebben het gewoon nog niet ontdekt
Eerlijk gezegd het eerste..quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd het eerste..Maar ik weet nooit zo goed hoe ik zo iets moet aansnijden terwijl er al zo'n soortgelijk gesprek gaande is.
Ja idd. Nu lukt dat me sowieso niet hehe. Mja misschien morgenquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lief.Wel lastig om daar woorden voor te vinden lijkt me.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het eerste ben ik vandaag te veel mee geconfronteerd. En de tweede krijg ik niet want zelfde reden en hoogtepunt er van.. Heb je nog meer onderwerpen?
Ditquote:
True, true. Ik zou op dit moment alleen echt niet weten hoe ik dat zou aanpakken.. Heb daar sowieso veel moeite mee.quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval nog afscheid nemen, dat is je uitgangspunt, of Moira's in dit geval. Dat is zo belangrijk... Hoe kut het ook is dat het einde in zicht is.
Vast welquote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd. Nu lukt dat me sowieso niet hehe. Mja misschien morgen
Fapje plegen is sowieso makkelijker. Maar lijkt me ook wel fijn om er soms gewoon ff voor te gaan liggen of het te introduceren in je seksleven met bijv je vriendin ofzo.quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het zit nog steeds wel in mn hoofd hoor maar dr is zo veel aanbodalleen al bij de wehkamp hadden ze iets van achthonderd verschillende artikelen op dat gebied
Waarvan vervolgens weer de helft voor vrouwen was. Bovendien moet je geloof ik eerst de boel goed schoonmaken enzo, gewoon even tussendoor een fapje plegen is een stuk makkelijker
Ja ik wil haar sowieso ook nog wel zien, maar dat gaat zo raar zijn. Ik denk dat ik gelijk in huilen uitbarst als ik haar een welkomstknuffel geef. Wetende dat het hoogstwaarschijnlijk überhaupt de laatste keer is dat je haar in leven ziet, en dat het zo veel anders is nu dan de vorige keer dat je haar zag.quote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, true. Ik zou op dit moment alleen echt niet weten hoe ik dat zou aanpakken.. Heb daar sowieso veel moeite mee.
hahahahquote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het zit nog steeds wel in mn hoofd hoor maar dr is zo veel aanbodalleen al bij de wehkamp hadden ze iets van achthonderd verschillende artikelen op dat gebied
Waarvan vervolgens weer de helft voor vrouwen was. Bovendien moet je geloof ik eerst de boel goed schoonmaken enzo, gewoon even tussendoor een fapje plegen is een stuk makkelijker
Vorig jaar mijn vader verloren aan kanker. Na drie jaar remissie is het terug gekomen. Een half jaar na dat bericht ging het erger. Op 1 september gaven ze hem nog maanden, dat werden vrij snel weken en daarna dagen. De 22ste september overleden.quote:
pfff, kan me voorstellen jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn vader verloren aan kanker. Na drie jaar remissie is het terug gekomen. Een half jaar na dat bericht ging het erger. Op 1 september gaven ze hem nog maanden, dat werden vrij snel weken en daarna dagen. De 22ste september overleden.
Nu was mijn zoontje zijn favorietste kleinkind. Dat was duidelijk, voor iedereen. Mijn zoontje was gisteren 4 geworden en dat hebben we vandaag gevierd.
Nu is ons huis te klein voor zo'n grote familie dus zijn we uitgeweken naar het huis van de weduwe van mijn vader. En het is zo fucking dubbel om daar te zijn. Nu nog steeds.
Ah ja nare shit manquote:Op zondag 22 december 2013 01:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn vader verloren aan kanker. Na drie jaar remissie is het terug gekomen. Een half jaar na dat bericht ging het erger. Op 1 september gaven ze hem nog maanden, dat werden vrij snel weken en daarna dagen. De 22ste september overleden.
Nu was mijn zoontje zijn favorietste kleinkind. Dat was duidelijk, voor iedereen. Mijn zoontje was gisteren 4 geworden en dat hebben we vandaag gevierd.
Nu is ons huis te klein voor zo'n grote familie dus zijn we uitgeweken naar het huis (van de weduwe) van mijn vader. En het is zo fucking dubbel om daar te zijn. Nu nog steeds.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fapje plegen is sowieso makkelijker. Maar lijkt me ook wel fijn om er soms gewoon ff voor te gaan liggen of het te introduceren in je seksleven met bijv je vriendin ofzo.
Je hoeft heus niet elke keer een anal douche te nemen ofzo hoor, er zit heus niet gelijk schijt overal, heheSowieso toys na gebruik gelijk de wasbak in jeweet.
Meh, misschien is dat gelijk too hardcore en meer iets voor samen met je partner.quote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dit wat zijn?
Ja bizar.quote:Op zondag 22 december 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik wil haar sowieso ook nog wel zien, maar dat gaat zo raar zijn. Ik denk dat ik gelijk in huilen uitbarst als ik haar een welkomstknuffel geef. Wetende dat het hoogstwaarschijnlijk überhaupt de laatste keer is dat je haar in leven ziet, en dat het zo veel anders is nu dan de vorige keer dat je haar zag.
Weird shit man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |