#hardcorriequote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Corrie doesn't give a shit #YOLO#livingontheedge#hogekast
Nee, zo rol ik niet.quote:Op zondag 22 december 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Pas het aan dan. Als je het zo matig vindt.
ook vaak lievigquote:
Neuh lievig ben ik zelden, heeel zelden. En in VBL laat ik me niet opnaaien hoor, die zijn eigenlijk allemaal juist heel aardig.quote:Op zondag 22 december 2013 00:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ook vaak lievig
maar laat je je eerst opnaaien in VBL om vervolgens hier je frustraties te uiten of wagroup hug
in dm ben je altijd lievigquote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh lievig ben ik zelden, heeel zelden. En in VBL laat ik me niet opnaaien hoor, die zijn eigenlijk allemaal juist heel aardig.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef YokiKater het volgende:
Oeh, Best of the Best II.. daar kan ik straks wel naar overschakelen
Pics.quote:Op zondag 22 december 2013 02:45 schreef Latert het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik daarstraks ook even keek. Maar dat was toen Geraldine en Anna Alicia gingen zoenen dus er was tenminste iets te zien.
Alsof ze morgen niet gaat sherlocken op "cnorrie".quote:Op zondag 22 december 2013 03:45 schreef sp3c het volgende:
niet zeggen dat ik dat zei want dan krijg ik weer 'klapjes'
'kijk deze rivier ligt vol met shit, ik zou erin zwemmen maar dan wordt mijn hipsterbaard vies'quote:
Gewoon met de speedboot van Marco Borsato.quote:Op zondag 22 december 2013 03:49 schreef sp3c het volgende:
misschien kan hij eroverheen kano'en op zijn hipster longboard ofzo
Eric Crouton heeft die vliegen daar zelf losgelaten.quote:Op zondag 22 december 2013 03:59 schreef Latert het volgende:
Die vliegen doen het wel altijd goed, een paar van die dikke vliegen rond de ogen en de kindjes lijken net een stel vieze boerderijdieren.
één strontvlieg genaamd Giel Beelen heeft ie in Nederland achtergelaten.quote:Op zondag 22 december 2013 04:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eric Crouton heeft die vliegen daar zelf losgelaten.
Vooral geen vliegende aids zoals wespen.quote:Op zondag 22 december 2013 04:06 schreef arjan1112 het volgende:
Klotevliegen.
De winter is best ok
Heb je die beesten nie
Nederland trollenquote:Op zondag 22 december 2013 04:07 schreef Latert het volgende:
[..]
één strontvlieg genaamd Giel Beelen heeft ie in Nederland achtergelaten.
quote:Op zondag 22 december 2013 03:59 schreef Latert het volgende:
Die vliegen doen het wel altijd goed, een paar van die dikke vliegen rond de ogen en de kindjes lijken net een stel vieze boerderijdieren.
Welke? Ik heb geen Zin om de tv aan te doen nl.quote:Op zondag 22 december 2013 05:00 schreef Specularium het volgende:
Er is echt een gigantische Nederlandse verschillige kutfilm bezig op CC, jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |