Wel roepen en niet weten hoe of wat? Nou nou...quote:
Hoezo 'how obvious'? Jij baseert je op een paar islamitische teksten (van islam geleerden) om de islam te bashen, of niet dan? Anders mag je mij gaan aanwijzen waar jij het bovenstaande vandaan haalt.quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef 3-voud het volgende:
Op een handjevol islam geleerden na (how obvious) was het kind gewoon 9 jaar toen het volgeblaft werd.
Nee, jij beweert iets.quote:Op zondag 22 december 2013 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wel roepen en niet weten hoe of wat? Nou nou...
Lol.quote:Op zondag 22 december 2013 16:11 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoezo 'how obvious'? Jij baseert je op een paar islamitische teksten (van islam geleerden) om de islam te bashen, of niet dan? Anders mag je mij gaan aanwijzen waar jij het bovenstaande vandaan haalt.
Hoe dan ook, mijn lap tekst zegt genoeg. Het is of nooit gebeurd, en als het wel is gebeurd, dan was het normaal voor die tijd.
Je begint er zelf over niet te weten. Moet je het niet mij in de schoenen schuiven.quote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, jij beweert iets.
Mijn vraag aan jou staat open: Hoeveel islamgeleerden (en een boek bestuderen is heel wat simpeler uit te voeren dan UFO's bestuderen.) beweren dat die griet niet negen jaar oud was?
Ik neem aan dat je niet maar iets roeptoetert, dus een antwoord zul je wel kunnen geven.
Staat gewoon in mijn tekst:quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
Sinds die teksten aan de kaak gesteld worden rollen de fanatiekelingen over elkaar heen om het te bagatelliseren. Voorheen was er geen "geleerde" die er over begon.
Ik stel je gewoon een vraag. Je komt als een kenner van deze materie over, dus kun jke me toch gewoon een antwoord geven?quote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je begint er zelf over niet te weten. Moet je het niet mij in de schoenen schuiven.
Dat wil ik best doen, maar dan moet hij wel eerst even een antwoord op mijn vraag geven.quote:Op zondag 22 december 2013 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt 3-voud op z'n woord geloven. De beste man is namelijk parttime islamgeleerde.
Dan kun je lang wachten, ben ik bang.quote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen, maar dan moet hij wel eerst even een antwoord op mijn vraag geven.
Logisch, er was ook geen sukkel die er moeilijk over deed. Als men het ineens een probleem gaat maken gaan anderen uitleggen waarom dat belachelijk is.quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef 3-voud het volgende:
Sinds die teksten aan de kaak gesteld worden rollen de fanatiekelingen over elkaar heen om het te bagatelliseren. Voorheen was er geen "geleerde" die er over begon.
Niet op uitnodiging van de toenmalige heerser, die nog wel verslagen moest worden. Dat ie vriendjes had in het parlement, was duidelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 11:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Een Nederlander met z'n Engelse vrouw op uitnodiging. Lees de wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Glorious_Revolution
Kennelijk kunnen ze de vraag niet aan.quote:Goedendag, Bedankt voor uw e-mail. Door het onverwachte succes van dit project en de vele aanvragen die we momenteel binnen krijgen kan het even duren voordat u een antwoord van ons krijgt. Wij vragen hiervoor uw begrip. Met vriendelijke groet, #GratisKoran Team
Die hele beschuldiging slaat sowieso nergens op wanneer je het vanuit de optiek van Islamkritiek/-pesten doet. Er is maar één organisatie die daadwerkelijk wegkwam met decennialang het structureel misbruiken van kinderen, en dat is de kerk (is hier eigenlijk een verschil in de Katholieke kerk en de Protestantse kerk? In Nederland zijn het immers vooral protestanten en hier hebben we die gevallen ook gehad?).... Natuurlijk zou het kunnen dat bij andere religies dit ook speelt, maar dat is maar de vraag. Over de kerk is het gewoon bekend. Bullshit om dan op basis van wat Mohammed 1400 jaar geleden gedaan zou hebben iets over pedofilie te roepen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef gelly het volgende:
Ik denk ook dat je beter kunt kijken naar welke geloofsstromingen tegenwoordig van de kinderliefde zijn. Het is tamelijk onzinnig om iets cultureels als uithuwelijking, dat in die periode ook in Europa doodnormaal was, te betrekken op de huidige tijd.
zo zie ik het ook. kan je er ook gewoon 1 los aanvragen, aangeizen er staat "Vermeld daarin hoeveel stuks je nodig hebt, waar je deze wilt verspreiden en of je hierbij hulp nodig hebt."?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Individual het volgende:
[..]
Een bijbel heb ik al dus die hoef ik niet meer. Een koran heb ik niet dus die mag er dan wel naast. Zelf niet religieus, maar wel interessant omdat veel mensen het wel geloven.
Ja, daar zal zo'n rijke oliestichting echt wakker van liggen...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef LelijKnap het volgende:
Ga 'm wel vragen, al is het maar om de kosten zo hoog mogelijk te houden.
Wut?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
De Koran mag je toch niet vertalen ofzo? Krijg je hem dan in het Arabisch?
Dan moet je ook de Koning James koran lezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen aan dit soort mythes komen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |