Ah ok was me niet opgevallen.quote:
Vaduzquote:
Zuiplapquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hai!
Ik ben al blij dat ik kan kijken. Had een huge hangover vandaag.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hai!
Ik ben al blij dat ik kan kijken. Had een huge hangover vandaag.
whehequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan blijkbaar niet zo goed meer tegen sterke drank. Het lukte me zelfs niet om thuis te komen.Ik heb op de bank gepit bij een vriend. Ik word steeds beter in bankslapen, dat wel.
Schaam me kapot.Heb al afgesproken dat ik de volgende keer als straf een alcoholvrije avond doe.
Je wordt wat ouder he, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan blijkbaar niet zo goed meer tegen sterke drank. Het lukte me zelfs niet om thuis te komen.Ik heb op de bank gepit bij een vriend. Ik word steeds beter in bankslapen, dat wel.
Schaam me kapot.Heb al afgesproken dat ik de volgende keer als straf een alcoholvrije avond doe.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sport ook veel, vorig jaar was dit wel goed gegaan denk ik. En ouder worden ja, maar verstandiger: dat niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt wat ouder he, dan krijg je dat.
Hehe nee dat verstandiger worden zit er bij mij ook niet inquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik sport ook veel, vorig jaar was dit wel goed gegaan denk ik. En ouder worden ja, maar verstandiger: dat niet.
Ze hadden m'n fiets achter slot en grendel gegooid zodat ik niet kon ontsnappen.Niet dat ik dat ooit had kunnen doen, maar goed.
Heerlijk! Haha ja ook om Dan, maar de film zelf was ook leuk, gewoon een lekkere romcom.quote:
Mooi! Goede/fijne romcoms:quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heerlijk! Haha ja ook om Dan, maar de film zelf was ook leuk, gewoon een lekkere romcom.
Beetje vals, beetje bibberig, beetje afschuwelijk om naar te kijken, slecht Engels en kut muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Gaaaapp
Beetje slecht Engels en stom lied.
Hoezo top actquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:35 schreef Blester het volgende:
[..]
Beetje vals, beetje bibberig, beetje afschuwelijk om naar te kijken, slecht Engels en kut muziek.
Verder wel een top act
hoi miss karinaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Oh ja zij is wel goed, al houd ik helemaal niet van musical.
En hoi Onno
Mjah ik kan niksquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoi miss karinawanneer ben jij aan de beurt?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo top act
Ze had een lekker vlot nummer moeten zingen. Dit is echt niks.
Dat haar is toch prachtig?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je misschien bedoelde vanwege haar uiterlijkDat was het enige aparte.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja prachtig, prachtig gekleurd misschien hooguit
Ik pak nog wat wijn. Anders red ik het niet om het af te kijken denk ikquote:
eitje tegen zwolluhquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak nog wat wijn. Anders red ik het niet om het af te kijken denk ikIk kan ook Feyenoord opzetten... maar dan moet ik via een stream kijken en dat zuigt.
nee, dank uquote:
ik moet geen ruzie hebben met haarquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Samen met haar in een kubusje zie je wel zitten dus?
dan doe je even de tv uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit soort acts, in kubussen, palen, touwen, zo vreselijk saai hè.
Ik moest gelijk aan de Piemp denkenquote:
Uiteraard. Met dit niveau raken ze normaal gesproken alle kijkers kwijt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef MissJ het volgende:
Amira als laatste zeker om kijkers te behouden?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Pop
Kinderen
Alles waar ik een hekel aan heb
Het kostuum vind je wel leuk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Pop
Kinderen
Alles waar ik een hekel aan heb
ik vind jou ook liefquote:
Voor normale mensen wel, voor de jury blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar dat spreekt voor zich lijkt me
quote:
denk het ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
amira gaat met de titel vandoor volgende week
whehe, mag hoorquote:
ze heeft inderdaad een erg aparte manier van pratenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt geen 1 woord uit haar mond alsof het van haar zelf komt?
Ik vond haar de eerste keer al strontvervelend en te bijdehand.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt geen 1 woord uit haar mond alsof het van haar zelf komt?
Ja leuk, kan het nog wel irritant en niet om aan te horen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef Brummetje_ het volgende:
Het heet nml Hollands Got TALENT. En ZIJ heeft talent!
Kijk iedereen kan leren dansen, of in palen/kubussen klimmen, maar niet elk 9-jarig kind kan zó prachtig opera zingen, van nature(!). Ze heeft nml GEEN zangles gehad!
Dat ligt aan jou. Niet aan haar, want IEDEREEN is lyrisch over haar. Ze kan echt prachtig opera zingen, punt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja leuk, kan het nog wel irritant en niet om aan te horen zijn.
Nee hoor, kan zo al 4 mensen noemen die dat niet zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
want IEDEREEN is lyrisch over haar.
Dat laatste is natuurlijk onzin. Ik vind haar ook super irritant. Dat het goed is vervaagt dan bij mij als het ware. Kan er niet doorheen zienquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Niet aan haar, want IEDEREEN is lyrisch over haar. Ze kan echt prachtig opera zingen, punt.
Het lijkt trouwens wel alsof je jaloers op haar bent.
Ga naar de film Soofquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Ga volgende keer niet meer kijken. Hoe ik dan aan mijn portie Dankom weet ik niet
Ik bedoel ook iedereen van daar. Robert, de jury, het publiek enz.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, kan zo al 4 mensen noemen die dat niet zijn.
Ja, ik wacht tot ik hem kan downloaden, want ik hou niet zo van naar de bioscoop gaan!quote:
haha dat is wel beter jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik wacht tot ik hem kan downloaden, want ik hou niet zo van naar de bioscoop gaan!
(En ik sop liever op Dan in the privacy of my own home)
Oh, ja, nee, sorry, dan is ze inderdaad niet irritant.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik bedoel ook iedereen van daar. Robert, de jury, het publiek enz.
Dat is een beetje 'in' de laatste tijd. Bij AgT was het ook al.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Deze uit de Britse versie bedoelde ik. De volgende act van hun was ook goed, terwijl die uit de finale weer een stuk minder was. Maar ongetwijfeld al eens voorbij gekomen hier.
Doe eens ff normaal en laat iedereen lekker zelf bepalen of ze het goed vinden of nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Niet aan haar, want IEDEREEN is lyrisch over haar. Ze kan echt prachtig opera zingen, punt.
Het lijkt trouwens wel alsof je jaloers op haar bent.
Ja dat zal wel, maar maakt hem niet minder mooi. Enige dans act waarbij ik het verhaal wel kan volgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een beetje 'in' de laatste tijd. Bij AgT was het ook al.
Ja, want Robert vertegenwoordigt de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik bedoel ook iedereen van daar. Robert, de jury, het publiek enz.
Oh dat zeg ik ook niet, maar viel me op dat je het opeens heel veel zag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar maakt hem niet minder mooi. Enige dans act waarbij ik het verhaal wel kan volgen
IEDEREEN vond hem goed, Robert bijvoorbeeld. Jaloers misschien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind Jonie irritant en van mij mag hij per direct doodvallen aan een hartaanval, ik mot die vent echt niet met z'n rotkop.
nou nou nouquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind Jonie irritant en van mij mag hij per direct doodvallen aan een hartaanval, ik mot die vent echt niet met z'n rotkop.
Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Ga toch weg met je komisch talent, Gordon.
nederlanders en stemmen pure failquote:
ditquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nederlanders en stemmen pure fail
Nou ja Duitsers ook zag je vorige weekquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nederlanders en stemmen pure fail
Dan sowieso vanwege het dansen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef MissJ het volgende:
Gordon gaat voor blabla, Chantal en Dan voor die groep
lukas was een uitzonderingquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja Duitsers ook zag je vorige week
Neuh. Die wijze praat van haar kopieert ze gewoon van anderen, dat zie je zo. Verder is ze gewoon schattig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Koen66 het volgende:
zo irritant vind ik Amira wonderwel niet eens
chantal kiest voor bla denk ikquote:
ja idd die was te gespannenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK maar de rest ervoor.. die gozer die tweede werd
dat zeg ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef MissJ het volgende:
Gordon gaat voor blabla, Chantal en Dan voor die groep
Dat andere moest een zangact voorstellen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Oh toch de dansgroep.
Misschien wilde ze er niet nog een zangact bij.
Nou ja ze zongquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat andere moest een zangact voorstellen?
Hij is kleiner dan Amiraquote:
gammaquote:
beter want bla was vreselijkquote:
home alone blijft een bazen filmquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Ah Home Alone is er weer voor de 9845210e keer
ik zeg ook niet dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
home alone blijft een bazen film
het kwam zo negatief over leek hetquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat dat niet zo is
De kerstgedachte is iig niet aan jou besteed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Je hebt een hekel aan iemand omdat zijn gezicht je niet aanstaat? Sympathiek.quote:Ik vind Jonie irritant en van mij mag hij per direct doodvallen aan een hartaanval, ik mot die vent echt niet met z'n rotkop.
Voor babiebazen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
home alone blijft een bazen film
Dat krijg je met zo'n Gordon in zo'n jury. Die krijgt een stijve van alles wat naar homofilie ruikt. Het is ronduit een schande dat bijvoorbeeld een enorm talent als Sofia Asgari helemaal niet in de halve finales zit. Nee, dan mot en zal er zo'n travestiet in zitten. Ik ben Chantal dankbaar dat ze dat gedrocht naar huis stuurde.quote:
Daar hebben ze niks aan, die mag nog lang niet werken in NL.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
geeft die beker alvast naar amira
heyquote:
Idem. Gisteren alle filmpjes zitten kijken op Youtube.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:05 schreef CherryOnTop het volgende:
ik wist niet eens wie er in de finale zaten, heb het volgens mij al een paar weken niet gezien
Back in Germany with his dog, still celebrating?quote:
Ik denk het... dit leer je niet een paar wekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:07 schreef CherryOnTop het volgende:
dit lijkt wel de groep die vorig jaar won?
Is het dat niet dan ook wel een beetje?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
als dit de creme de la creme is is het wel heel erg gesteld met nederland robert
Denk dat de echt goede mensen/groepen helemaal niet aan zo'n show meedoen, die zijn zelf al goed op weg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is het dat niet dan ook wel een beetje?
Mwoa, voor groepen en zo, zul je wel moeten.. Daar is niet echt wat voor. Verder zou je echt veel geluk moeten hebben om door te breken. Zo een show kan wel helpen, maar dan moet je wel echt goed zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk dat de echt goede mensen/groepen helemaal niet aan zo'n show meedoen, die zijn zelf al goed op weg.
Dansgroepen kunnen bijv. gewoon aan wedstrijden meedoen. Ik ken toevallig twee dames uit zo'n groep, die zijn bekend geworden door steeds die wedstrijden te winnen. Niet bekend bij heel Nederland natuurlijk, maar wel bij de mensen waar ze wat aan hadden i.v.m. van hun hobby hun werk maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, voor groepen en zo, zul je wel moeten.. Daar is niet echt wat voor. Verder zou je echt veel geluk moeten hebben om door te breken. Zo een show kan wel helpen, maar dan moet je wel echt goed zijn.
Tuurlijk, dat is waar. Ik ken mensen uit de eredivisie volleybal... namen zullen niemand wat zeggen verderquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:17 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dansgroepen kunnen bijv. gewoon aan wedstrijden meedoen. Ik ken toevallig twee dames uit zo'n groep, die zijn bekend geworden door steeds die wedstrijden te winnen. Niet bekend bij heel Nederlanders natuurlijk, maar wel bij de mensen waar ze wat aan hadden i.v.m. van hun hobby hun werk maken.
Vind ik ook ja. Ze kan echt wel zingen, maar ik voel er niets bij, geen emotie en dat is voor mij genoeg reden om het niet goed te vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of komt dit zo nep over als maar kan?!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of komt dit zo nep over als maar kan?!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:18 schreef Kworb het volgende:
Afgrijselijk, hoe is zij ooit in de finale terechtgekomen
Spice girl... nuff saidquote:
Ja inderdaad, nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Spice girl... nuff said
volgens mij is dat bijna elke keer zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Wij hebben iets anders gehoord dan de jury.
quote:
hoiquote:
quote:
Dat is geconcentreerd..Hij vindt het vast awsome!quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:24 schreef Anonymousz het volgende:
dan kijkt te serieus bij iedere dansoptreden
hallo poepiequote:
Snap niet waarom we haar niet meer gezien hebben...quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:25 schreef WhiteBeard het volgende:
Mijn top drie voor de finale is:
1. Amira
2. Agios Acro
3. Opa Piet
Dit was trouwens Sofia Asgari, minstens zo goed als Amira:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |