SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! "The greatest distance in the universe is that between two minds"
Het is een SC dus dat mag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé, ik wil Studio Sport straks zien zonder de uitslag. Doe dus eens niet.
Bestaan die mensen nog ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé, ik wil Studio Sport straks zien zonder de uitslag. Doe dus eens niet.
Bietenrooierquote:
quote:
Jazeker. PEC mag je wel spoileren, die ga ik toch kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bestaan die mensen nog ja?
quote:
Zou ik niet durvenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht al, dat ik zwarte pieten zag....maar ik dacht dat Frits iets in mijn koffie had gedaan
Als je op EL kijkt zou ik in de rust dan je TV uit zetten, dan spoileren ze altijd die andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jazeker. PEC mag je wel spoileren, die ga ik toch kijken.
Gelukkigquote:
Ik kijk op een wat minder legale manier, maar het is mij wel opgevallen tijdens de gratis dagen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je op EL kijkt zou ik in de rust dan je TV uit zetten, dan spoileren ze altijd die andere wedstrijden.
Toch niet weer voor een oveleden kindjequote:
nu mét kindjes...klappendquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch niet weer voor een oveleden kindje
Ik pak meestal een hollandse stream, op de firstrow kun je altijd wel FOX Sports 1 streamenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kijk op een wat minder legale manier, maar het is mij wel opgevallen tijdens de gratis dagen.
Knotsgekke pot.quote:
Ja ik zie het, ik hoopte voor hem inderdaad dat hij niet 6 dagen lang alleen maar zielige verhalen hoefde te doen.quote:
Schitterend inddquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef FritsFlits het volgende:
Blijft een kippelvel nummer van Pink Floyd
Yepquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef FritsFlits het volgende:
Things we lost in the fire...quote:
nopquote:
Bijna elk nummer is dat van PF.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef FritsFlits het volgende:
Je moet ook OP de brug blijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
Bij Bridge Over Troubled Water kan ik het ook bijna nooit droog houden
Ook geweldigquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
Bij Bridge Over Troubled Water kan ik het ook bijna nooit droog houden
Waar sta je dan ongeveer?quote:
Ze gaat leuke opdrachten doenquote:
Die heeft zijn klappertje kapotgesmeten in een hoekje van zijn zolderkamer en ligt nu huilend in bed.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft zijn klappertje kapotgesmeten in een hoekje van zijn zolderkamer en ligt nu huilend in bed.
[..]
Die heeft zijn klappertje kapotgesmeten in een hoekje van zijn zolderkamer en ligt nu huilend in bed.
Ik zal proberen me in te houden...maar ik beloof niets.quote:
[..]
* FritsFlits doet mondkapje om in geval datquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal proberen me in te houden...maar ik beloof niets.
Spoilersquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Rot op met je Tsunami zeg. Kaknummer.
Zaterdag he, minder bedrijven die evenlangsgaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
vandaag minder opgehaald dan die dag daarvoor, had wel wat meer verwacht
Ach, tussenstanden zijn relatief.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel meer? Want denk dat het uiteindelijk minder gaat wordenquote:
¤95.816 erbij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
Vorig jaar ¤ 2.958.873,-. Niet zo goed dus.
Ik denk dat de klappers vanaf maandag gaan komen, grote bedrijven en langlopende acties.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
100k.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel meer? Want denk dat het uiteindelijk minder gaat worden
Ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
100k.
Uiteindelijk is het toch wel meer, gewoon beetje sjoemelen met de tussenstanden.
¤95.816 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel meer? Want denk dat het uiteindelijk minder gaat worden
waarom 50m en niet 1m?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
over een uur ben ik binnen een straal van 50m van het glazen huis!
Dit is om te stimuleren dat je blijft bellen enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
100k.
Uiteindelijk is het toch wel meer, gewoon beetje sjoemelen met de tussenstanden.
Precies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is om te stimuleren dat je blijft bellen enzo.
omdat ik naar de film ga in het filmhuis en dat is achter het glazen huisquote:
Dat er gesjoemeld wordt? Geen idee, daar heb ik geen inzicht in.quote:
Ome John heeft wat tips gegeven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is om te stimuleren dat je blijft bellen enzo.
Ben benieuwd of het druk isquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
odmt ik naar de film ga in het filmhuis en dat is achter het glazen huis
ik vermoed dat het plein wel vol zal staan. of het druk is in het filmhuis betwijfel ik...quote:
Het gaat wel eerlijk, maar ik denk dat ze bewust bepaalde dingen niet meetellen op de tussenliggende dagen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat er gesjoemeld wordt? Geen idee, daar heb ik geen inzicht in.
Jammer dat je denkt dat het niet eerlijk gaat
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat er gesjoemeld wordt? Geen idee, daar heb ik geen inzicht in.
Jammer dat je denkt dat het niet eerlijk gaat
Immers mist een kans.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het gaat wel eerlijk, maar ik denk dat ze bewust bepaalde dingen niet meetellen op de tussenliggende dagen.
Is ¤1 per zeepblokje niet een beetje duur dan? Ze kopen er duizenden, lijkt me dat zoiets voor een lagere prijs kan zodat je er meer kunt kopen.quote:
Ja en omgekeerd, die zit nu te puzzelen hoe hij die zingende kinderen kan uitbuiten om zijn utopiadroom kan financieren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ome John heeft wat tips gegeven?
Dat dacht ik ook toen ik zijn vriendin op twitter ontdekte.quote:
Ja, vind dat relatief ook duur. Is zoiets bij de Action al niet goedkoper?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef Blester het volgende:
[..]
Is ¤1 per zeepblokje niet een beetje duur dan? Ze kopen er duizenden, lijkt me dat zoiets voor een lagere prijs kan zodat je er meer kunt kopen.
Ik wou het net zeggen.quote:
Picsquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik zijn vriendin op twitter ontdekte.
Ik verwacht dat Unilever gewoon een paar containers van die zeepjes komt doneren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, vind dat relatief ook duur. Is zoiets bij de Action al niet goedkoper?
Zeker gezien de rechtzaak die ze gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Unilever gewoon een paar containers van die zeepjes komt doneren.
tja...quote:
Tsja, wel grote.. ogen.quote:
Moest ook aan de Action denken inderdaad, daar kost zoiets toch geen ¤1? Zeker met afname van 1 miljoen ofzo moet dat voor minimaal de helft kunnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, vind dat relatief ook duur. Is zoiets bij de Action al niet goedkoper?
Lekker dan, elke keer als je man zijn shirt uitdoet een grote ooievaar moeten zien op z'n rug...quote:
Ceetjequote:
Je zou als voetballer van Feyenoord toch beter kunnen krijgen.quote:
denk dat z'n vriendin er ook 1 heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker dan, elke keer als je man zijn shirt uitdoet een grote ooievaar moeten zien op z'n rug...
giel gaat plaatjes draaien!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef vuvuzela het volgende:
Komen er nog leuke dingen langs vanavond?
Maar die tweets ook. Nu valt het wel wat mee maar een jaar geleden vond ik dit en het is echt zo'n huisvrouwvrouwquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker dan, elke keer als je man zijn shirt uitdoet een grote ooievaar moeten zien op z'n rug...
Met dit soort goede doelen heb ik altijd zoiets van.. dit helpt op de korte termijn, maar over een half jaar zitten ze weer zonder zeep en wederom met slechte hygiëne. Dat houdt me een beetje ervan om ook iets te geven. Daarbij al die verhalen dat het geld in de zakken van de hoge heren verdwijnt.. Als je echt iets wil veranderen voor die mensen dan moet je er naartoe gaan en ze helpen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Unilever gewoon een paar containers van die zeepjes komt doneren.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef venomsnake het volgende:
Vooral doen, met een Heerenveen sjaal gaan zwaaien in Leeuwarden.
Nou, die kop van hem maakt niet al dat geld goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou als voetballer van Feyenoord toch beter kunnen krijgen.
Geraldine Kemper, hebben in ieder geval iets om naar te kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef vuvuzela het volgende:
Komen er nog leuke dingen langs vanavond?
Beter dan 22x Mileyquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
volgens mij voor of na de wedstrijd van NAC....quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Weet iemand hoelaat die voetbalwedstrijd is tussen het Coen & Sander team tegen RTL?
Na.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij voor of na de wedstrijd van NAC....
ow....mmm, misschien dat ik dan deze nacht zo lang mogelijk mijn leuter ga doorhalenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, hebben in ieder geval iets om naar te kijken.
Erna. De wedstrijd duurt 2 keer een kwartier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nja er is al een tijdje intern van alles gaande bij het rode kruis, dus dat verhaal is een beetje achterhaald. Maar de geruchten blijven lang na-echoën dus ik snap het wel. En dat zeepje is ook meer symbolisch, de projecten zijn waterputten en latrines bouwen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met dit soort goede doelen heb ik altijd zoiets van.. dit helpt op de korte termijn, maar over een half jaar zitten ze weer zonder zeep en wederom met slechte hygiëne. Dat houdt me een beetje ervan om ook iets te geven. Daarbij al die verhalen dat het geld in de zakken van de hoge heren verdwijnt.. Als je echt iets wil veranderen voor die mensen dan moet je er naartoe gaan en ze helpen.
Wordt ie ook uitgezonden? Vorig jaar was dit welquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wordt ie ook uitgezonden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Erna. De wedstrijd duurt 2 keer een kwartier.
Erna...waarom weet ik dit nou weerquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee. anders zijn er vast wel beelden te vinden op internet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wordt ie ook uitgezonden? Vorig jaar was dit wel
Zal wel ergens in de herhaling te zien zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Erna. De wedstrijd duurt 2 keer een kwartier.
Omdat Sander vandaag belde erover.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Erna...waarom weet ik dit nou weer
Oh dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat Sander vandaag belde erover.
Is dat zo? Van je eerste gedeelte. Een reputatie raak je niet zo maar kwijt. Hoop echt dat dit soort acties helpen. Daarom mis ik een beetje 'a year later', wat alle donaties hebben geholpen daarquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja er is al een tijdje intern van alles gaande bij het rode kruis, dus dat verhaal is een beetje achterhaald. Maar de geruchten blijven lang na-echoën dus ik snap het wel. En dat zeepje is ook meer symbolisch, de projecten zijn waterputten en latrines bouwen.
ik denk dat het verkeerd is ingefluisterd door pa of ma...quote:
Klopt, om 21:15 wordt er van het huis live overgeschakeld naar Breda om verslag te doen van de wedstrijd. Dit staat op de site tenminstequote:
En Paul dacht dat het meisje het gehypete Jake Bugg bedoelde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom grappig?![]()
Staat op de nieuwe cd
ow kak...ik dacht dat ze dat liedje van Jake Bugg bedoelden....domme ikkequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom grappig?![]()
Staat op de nieuwe cd
http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning_Bolt_%28Pearl_Jam_album%29quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat het verkeerd is ingefluisterd door pa of ma...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow kak...ik dacht dat ze dat liedje van Jake Bugg bedoelden....domme ikke
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef D. het volgende:
Wat een kenner is het ook he, die Paul 3rdRock
Oh, dat heb ik gemist. Geen idee. Gelukkig zijn er prioriteiten want ieder aangevraagd kerstliedje gaat voor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee voor die overleden leraar, thank you for the music
quote:
Is dat nummer nog gedraaid?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee voor die overleden leraar, thank you for the music
Dan kijk je niet goed of op de verkeerde momenten, ik vind er dit jaar veel mooie meisjes tussen zitten. En dat had ik eigenlijk zelf niet verwachtquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Wat een gedrochten daar in Leeuwarden
ja maar, dat betekent dat jij mij als een minder grote muziekkenner ziet dan Paulquote:
mannen zijn zoburso lelijk!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed of op de verkeerde momenten, ik vind er dit jaar veel mooie meisjes tussen zitten. En dat had ik eigenlijk zelf niet verwachtWel een gebrek aan mooie mannen, maar dat is elk jaar
Spuiten en Slikken toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik Geraldine van moet kennen behalve van Expeditie Robinson-tweets over haar kont iedere donderdagavond.
Nou daarvanquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik Geraldine van moet kennen behalve van Expeditie Robinson-tweets over haar kont iedere donderdagavond.
Maar je bent waarschijnlijk nog een betere muziekkenner dan Leo Wiki Blokhuisquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar, dat betekent dat jij mij als een minder grote muziekkenner ziet dan Paul![]()
Nee, maar Paul is de dj, die laatst nog PJ enorm aan het prijzen was toen ie Sirens draaidequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar, dat betekent dat jij mij als een minder grote muziekkenner ziet dan Paul![]()
Let's clean this fax up!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet faxen maar de plee is bezet
Tong erinquote:
nja, die weet vooral veel van "zijn" muziek...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar je bent waarschijnlijk nog een betere muziekkenner dan Leo Wiki Blokhuis
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:21:36WOOOOOOOOOOOOOW 3 MILJOEN EURO reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:22:26Valt een klein beetje tegen als ik eerlijk ben. Had meer verwacht reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:21:36WOOOOOOOOOOOOOW 3 MILJOEN EURO reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:22:26Valt een klein beetje tegen als ik eerlijk ben. Had meer verwacht reageer retweet
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Cee het volgende:
wie is datquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Misschien is dat wel leuker, zo'n een doet wel meerquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef marcodej het volgende:
Heerlijk wijfje, edocht ook een aandachttrekkertje.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:MexiBakkerNL twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:39:46@tamarageense Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Net was het nog WEJOW 3 MIL en nu valt het weer tegen. reageer retweet
sterretje gezocht. hilarisch slecht was dat. vooral de 1e aflevering: een pure vleeskeuringquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Geraldine is wel het bewijs dat je toch wel een carrière over kan houden aan een talentenjacht
laat haar toch met rust joh!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]twitter:MexiBakkerNL twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:39:46@tamarageense Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Net was het nog WEJOW 3 MIL en nu valt het weer tegen. reageer retweet
Doe nou niet, straks wordt Danny boosquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]twitter:MexiBakkerNL twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:39:46@tamarageense Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Net was het nog WEJOW 3 MIL en nu valt het weer tegen. reageer retweet
Wat is er met haar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks wordt Danny boos
Ik heb gewoon mooie tweetsquote:
tamara, danny?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Familie van Danny?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Danny is de chief van Fok, dat wist je toch wel?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tamara, danny?
wie zijn die mensen?
Verkeerde cupmaat bij Gielquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
ze hebben teruggewisseld. waarom heb ik dat gemist???
Vieze hipster ben jij mexicanobakker.twitter:MexiBakkerNL twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 01:30:08Nummer 1 hit als anthem kan echt niet #3fm #SR13 reageer retweet
Als Danny er boos om wordt dat ik zo'n tweet embed.. tsja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
Vieze hipster ben jij mexicanobakker.twitter:MexiBakkerNL twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 01:30:08Nummer 1 hit als anthem kan echt niet #3fm #SR13 reageer retweet
nee, kom hier alleen om te klagen en commentaar te leverenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Danny is de chief van Fok, dat wist je toch wel?
dat zag ik vanochtend toen ze naast me wakker werd jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
Geraldine is knapper zonder make-up.
groot 3fm-fan en twitterfanaat.quote:
toen sliep je nog zekerquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zag ik vanochtend toen ze naast me wakker werd ja
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
die schaatser ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
ja zo eentje met het iq van een diepvrieskipquote:
nee, ik spoot haar gezicht net vol met lauwwarme mannenyoghurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |