Geraldine Kemper, hebben in ieder geval iets om naar te kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef vuvuzela het volgende:
Komen er nog leuke dingen langs vanavond?
Beter dan 22x Mileyquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker dan, elke keer als je man zijn shirt uitdoet een grote ooievaar moeten zien op z'n rug...
volgens mij voor of na de wedstrijd van NAC....quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Weet iemand hoelaat die voetbalwedstrijd is tussen het Coen & Sander team tegen RTL?
Na.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij voor of na de wedstrijd van NAC....
ow....mmm, misschien dat ik dan deze nacht zo lang mogelijk mijn leuter ga doorhalenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, hebben in ieder geval iets om naar te kijken.
Erna. De wedstrijd duurt 2 keer een kwartier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nja er is al een tijdje intern van alles gaande bij het rode kruis, dus dat verhaal is een beetje achterhaald. Maar de geruchten blijven lang na-echoën dus ik snap het wel. En dat zeepje is ook meer symbolisch, de projecten zijn waterputten en latrines bouwen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met dit soort goede doelen heb ik altijd zoiets van.. dit helpt op de korte termijn, maar over een half jaar zitten ze weer zonder zeep en wederom met slechte hygiëne. Dat houdt me een beetje ervan om ook iets te geven. Daarbij al die verhalen dat het geld in de zakken van de hoge heren verdwijnt.. Als je echt iets wil veranderen voor die mensen dan moet je er naartoe gaan en ze helpen.
Wordt ie ook uitgezonden? Vorig jaar was dit welquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wordt ie ook uitgezonden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Erna. De wedstrijd duurt 2 keer een kwartier.
Erna...waarom weet ik dit nou weerquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee. anders zijn er vast wel beelden te vinden op internet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wordt ie ook uitgezonden? Vorig jaar was dit wel
Zal wel ergens in de herhaling te zien zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Erna. De wedstrijd duurt 2 keer een kwartier.
Omdat Sander vandaag belde erover.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Erna...waarom weet ik dit nou weer
Oh dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat Sander vandaag belde erover.
Is dat zo? Van je eerste gedeelte. Een reputatie raak je niet zo maar kwijt. Hoop echt dat dit soort acties helpen. Daarom mis ik een beetje 'a year later', wat alle donaties hebben geholpen daarquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja er is al een tijdje intern van alles gaande bij het rode kruis, dus dat verhaal is een beetje achterhaald. Maar de geruchten blijven lang na-echoën dus ik snap het wel. En dat zeepje is ook meer symbolisch, de projecten zijn waterputten en latrines bouwen.
ik denk dat het verkeerd is ingefluisterd door pa of ma...quote:
Klopt, om 21:15 wordt er van het huis live overgeschakeld naar Breda om verslag te doen van de wedstrijd. Dit staat op de site tenminstequote:
En Paul dacht dat het meisje het gehypete Jake Bugg bedoelde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom grappig?![]()
Staat op de nieuwe cd
ow kak...ik dacht dat ze dat liedje van Jake Bugg bedoelden....domme ikkequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom grappig?![]()
Staat op de nieuwe cd
http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning_Bolt_%28Pearl_Jam_album%29quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat het verkeerd is ingefluisterd door pa of ma...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow kak...ik dacht dat ze dat liedje van Jake Bugg bedoelden....domme ikke
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef D. het volgende:
Wat een kenner is het ook he, die Paul 3rdRock
Oh, dat heb ik gemist. Geen idee. Gelukkig zijn er prioriteiten want ieder aangevraagd kerstliedje gaat voor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee voor die overleden leraar, thank you for the music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |