Ik wou het net zeggen.quote:
Picsquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik zijn vriendin op twitter ontdekte.
Ik verwacht dat Unilever gewoon een paar containers van die zeepjes komt doneren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, vind dat relatief ook duur. Is zoiets bij de Action al niet goedkoper?
Zeker gezien de rechtzaak die ze gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Unilever gewoon een paar containers van die zeepjes komt doneren.
tja...quote:
Tsja, wel grote.. ogen.quote:
Moest ook aan de Action denken inderdaad, daar kost zoiets toch geen ¤1? Zeker met afname van 1 miljoen ofzo moet dat voor minimaal de helft kunnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, vind dat relatief ook duur. Is zoiets bij de Action al niet goedkoper?
Lekker dan, elke keer als je man zijn shirt uitdoet een grote ooievaar moeten zien op z'n rug...quote:
Ceetjequote:
Je zou als voetballer van Feyenoord toch beter kunnen krijgen.quote:
denk dat z'n vriendin er ook 1 heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker dan, elke keer als je man zijn shirt uitdoet een grote ooievaar moeten zien op z'n rug...
giel gaat plaatjes draaien!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef vuvuzela het volgende:
Komen er nog leuke dingen langs vanavond?
Maar die tweets ook. Nu valt het wel wat mee maar een jaar geleden vond ik dit en het is echt zo'n huisvrouwvrouwquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker dan, elke keer als je man zijn shirt uitdoet een grote ooievaar moeten zien op z'n rug...
Met dit soort goede doelen heb ik altijd zoiets van.. dit helpt op de korte termijn, maar over een half jaar zitten ze weer zonder zeep en wederom met slechte hygiëne. Dat houdt me een beetje ervan om ook iets te geven. Daarbij al die verhalen dat het geld in de zakken van de hoge heren verdwijnt.. Als je echt iets wil veranderen voor die mensen dan moet je er naartoe gaan en ze helpen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Unilever gewoon een paar containers van die zeepjes komt doneren.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef venomsnake het volgende:
Vooral doen, met een Heerenveen sjaal gaan zwaaien in Leeuwarden.
Nou, die kop van hem maakt niet al dat geld goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou als voetballer van Feyenoord toch beter kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |