Kan met elke gekookte garnaalsoort die je wilt (of krab! of kreeft!), net wat je lekker vindt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:53 schreef sirdanilot het volgende:
Wat voor garnalen gebruik je voor de kroepoek? Gewoon hollandse?
En zou je de kroepoek ook kunnen drogen en dan bewaren, en frituren wanneer je er zin in hebt? Dan lijkt het me namelijk juist superhandig. Eventueel in de vriezer.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
tapiocaMAIL nog wel, lekker digitaal.
Zit je in de US? Heb nog nooit pastrami op. Lijkt het op corned beef?quote:
Yep.quote:
Het is allebei rund, en wel vergelijkbaar, alleen is pastrami peperiger.quote:nog nooit pastrami op. Lijkt het op corned beef?
Klopt, maar vandaag hebben we verse kabeljauw. Dat komt in landen als brazilië/portugal, waar veel gezouten/gedroogde kabeljauw gegeten wordt, ook steeds meer in zwang in culinaire kringen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt mediterrane kabeljauw is natuurlijk stokvis
Mijn lief moest er ooit ook niets van hebben, maar na consequent volhouden )mijnerzijds van piepkleine beetjes verse koriander naar steeds een blaadje meer) is -ie er wel aan gewend. Geen koriander lusten is in mijn keuken geen optie hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef sirdanilot het volgende:
Helaas lusten de zeurpieten hier geen korianderblad![]()
En dat eet men rauw?quote:Op maandag 23 december 2013 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is voor herhaling vatbaar... met neme een groot chineze kool blad, leg er een stuk witvis op met zout/peper/dille/kerrie met daarop een paar flinterdun gesneden palkjes rode peper en rauwe knoflook en verse sjalot, citroentje, paar plakken kaas. Daarop weer een groot blad chineze kool (pakketje dus).
Ojs.. uit de oven, 200gr, zo'n 20 tot 30 minquote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat eet men rauw?
Of uit de oven? Of gestoomd?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef Prego het volgende:
Een frambozen ijsthee met wat vodka en daarna
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:47 schreef Jula123 het volgende:
net 2 geroosterde witte boterhammen met omelet met kaas.
nu reep milka tuc.
probeer het eens, is heerlijk!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Wat moet dat een vieze combi zijn.
ook heerlijk op kleine kroketjes cq bitterballen van te malkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef BlackLining het volgende:
Hazenpeper van gisteren. Uiteindelijk met twee van gegeten dus minder over dan ik had gehoopt.
Maar godverdomme wat wordt dat spul lekker van een nachtje staan
Smerige melkchocolade met ranzige koekjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Wat moet dat een vieze combi zijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Smerige melkchocolade met ranzige koekjes.
Laat het eten weten als je hem hebt gemaakt, ik ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Lijkt me lekker..ga ik van de week maken
Me 2, heb vers deeg. Met ham en kaas vullen straksquote:
Das al helemaal goddelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 2, heb vers deeg. Met ham en kaas vullen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |