quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader is wel vrolijk en dat maakt mij ook vrolijk. Hij is jarig!.

feliquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader is wel vrolijk en dat maakt mij ook vrolijk. Hij is jarig!.

Kauwen, wahaaat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gefeliciteerd.
En ach dan heb je wat te kauwen toch

Je kunt ze ook zó doorslikkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik combineerde je noodles in de soep post in één. Ik ben echt een multitasker.

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
Oh goed dat je het zegt ik moet crack's vader nog feliciteren.

Oeh, vriendjesminpunten Tchock.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:

Jouw moeder is niet de meest handige persoon?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik had net een torentje gemaakt van chocolaatjes. Was er super trots op en mn mama maakt het meteen kapot!

Ligt er aan met wat.. met dit soort dingen niet nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw moeder is niet de meest handige persoon?

Ik doe mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo even tijd voor Rob de Nijs. Ik word weer moedeloos.
Wie doet mee.

''Altijd al eens een groengele, ontzettend grote siliconen dildo willen maken?''quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:35 schreef Crack_ het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/maak-je-eigen-dildo
heheheheheehe

Jammer dat de tekst doet alsof het enkel een bezigheid voor vrouwen onder elkaar is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:35 schreef Crack_ het volgende:
heheheheheehe

Paar flessen rose erbij, giechelen geblazenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me wel leuk voor een vrouwen vrijgezellenfeestje!Dildo's maken

Whehehe. Iets te duur alleen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:35 schreef Crack_ het volgende:
heheheheheehe

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paar flessen rose erbij, giechelen geblazen
True, maarja.. dat is SR hequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Iets te duur alleen.

Goed zo. Ik ben inmiddels over naar deze klassiekerquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Ik zet Floggin Molly even af en zing mee met Rob.

Knappe meid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geraldine Kemper vannacht bij Serious Request.
Voor een iets kleiner bedragje had ik het wel aan een vriendin willen geven.quote:

Even wat vrienden bellen wat we maximaal op kunnen brengenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/roemer-als-dj
Zie het al voor me

Roemer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Zie het al voor me
Ik ging naar Boudewijn de Groot.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ben inmiddels over naar deze klassieker

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe meid.
[..]
Voor een iets kleiner bedragje had ik het wel aan een vriendin willen geven.
hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even wat vrienden bellen wat we maximaal op kunnen brengen

Vind dat wel leuk, hij zegt zelf als dat hij niet kan draaien maar ik weet dat hij echt heel erg veel hardrock kent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Zie het al voor me

Ook prima. Al snap ik nooit zo waarom één van zijn mindere nummers zo hoog in de top2000 staat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging naar Boudewijn de Groot.

Gerrie had in Expeditie Robinson iedere keer zo'n bikini aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben erg gevoelig voor vrouwelijk schoon

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gerrie had in Expeditie Robinson iedere keer zo'n bikini aan.
Zag je op haar bovenlichaam zo'n klein streepje blonde minihaartjes.Zo schattig.

Mja, alles wat leuk is, is zo duurquote:
Sja, ik ben verre van een kenner van muziek, maar ik vind het best een leuk nummer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook prima. Al snap ik nooit zo waarom één van zijn mindere nummers zo hoog in de top2000 staat.

Ja dan ga ik poepje scheppen en ga jij kijken?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet nietAchter de schermen lijkt me wel leuk maar mest opruimen niet echt.

Ik ook niet. Ik luister wat ik leuk vind. Van Nederlandstalig tot black metal. Oké voornamelijk metal, maar vandaag geen zin in.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, alles wat leuk is, is zo duur
Ook met kleding
[..]
Sja, ik ben verre van een kenner van muziek, maar ik vind het best een leuk nummer.

Ik vind dieren gewoon erg tof.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel romantisch aangelegd, of niet?

Volgens mij heb je nogal een saaie relatie als je na twee jaar nog niets kunt doen wat niet algemeen geaccepteerd is als romantisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel romantisch aangelegd, of niet?

Je kunt ook met minister Timmermans naar Pinkpopquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef Crack_ het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/biertje-met-bram. Samen met fractievoorzitter van GL biertje drinken

WIL JE NOU POEPSCHEPPENquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt ook met minister Timmermans naar Pinkpop![]()

Dan laat maar hoor, er gaat sowieso iemand meer dan 40 euro bieden!quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bied maar ¤40. Veel meer dan dat hoef ik er niet aan uit te geven.

Bied nou maar gewoon, dan kijken we wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan laat maar hoor, er gaat sowieso iemand meer dan 40 euro bieden!

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik luister wat ik leuk vind. Van Nederlandstalig tot black metal. Oké voornamelijk metal, maar vandaag geen zin in.
Ow, ik had nog een plaatje voor jequote:
Zal dalijk even voor je zoeken.quote:
2 jaar al? Jeetje, tijd vliegt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nogal een saaie relatie als je na twee jaar nog niets kunt doen wat niet algemeen geaccepteerd is als romantisch.

Jaaaquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bied nou maar gewoon, dan kijken we wel.
Whuuuutquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ow, ik had nog een plaatje voor je
[ afbeelding ]
[..]
Zal dalijk even voor je zoeken.
Ik heb daar een zwak voor.
[..]
2 jaar al? Jeetje, tijd vliegt.

Calorieën? Meters? Posts? Euro's?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien vandaag nog de 50k halen

40k hier bijnaquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien vandaag nog de 50k halen

was het maar euro'squote:Op zaterdag 21 december 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Calorieën? Meters? Posts? Euro's?

Ik heb niet genoeg geld over om er heel veel aan uit te geven maar ik wil wel even kijken hoe snel het gaat. Hoe lang loopt de veiling nog?quote:

9 dagen, dus dat wordt hem niet hequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld over om er heel veel aan uit te geven maar ik wil wel even kijken hoe snel het gaat. Hoe lang loopt de veiling nog?

nee ik heb uitgezocht of dat meisje van 't leukemie topic nou echt of nep was omdat mensen argwanend werden en zoquote:

Piratenmetal is enkel op gelegenheden leuk. Ergens is het wel ietwat treurig. Swashbuckle heb je ook nogquote:

Teringquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
9 dagen, dus dat wordt hem niet he

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
Na vandaag worden de dagen weer langer

50quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
TeringWat zou jij er voor over hebben?

Dat je daar tijd in steektquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik heb uitgezocht of dat meisje van 't leukemie topic nou echt of nep was omdat mensen argwanend werden en zo

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
Na vandaag worden de dagen weer langer

tja niemand weet iets over haar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je daar tijd in steekt
Wat is je conclusie?

Heb geen idee over wie het gaatquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tja niemand weet iets over haar.
maar ik ben er achter dat ze echt is

Lees LIF feedback eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb geen idee over wie het gaat

Ik vind het hilarisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Piratenmetal is enkel op gelegenheden leuk. Ergens is het wel ietwat treurig. Swashbuckle heb je ook nog
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:

Is het ook wel ja. Zolang ze zichzelf ook overduidelijk niet serieus nemen is het prima. Zo kan ik ook hartelijk lachen om Rompeprop. In hun achterlijkheid komen ze nog op elk groot festival terecht ook.quote:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Piratenmetal is enkel op gelegenheden leuk. Ergens is het wel ietwat treurig. Swashbuckle heb je ook nog
[ afbeelding ]

Welk punt probeer je hier mee te maken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging naar Boudewijn de Groot.

Ik zou voor VA die 2de foto op zoeken. Die eerste was voor een ander forum, excuus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welk punt probeer je hier mee te maken?

quote:
Rijksmuseum meet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook nog nooit geweest als geschiedenis student

Ik zou het serieus niet afwijzen. Heb ik tenminste een reden om te gaan. Mijn CJP-pas loopt ook de 31ste af alleen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Rijksmuseum meet.
Ik kan er nog gratis in
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn opa zegt altijd ''het derde rijksmuseum'' en dan wordt mijn oma boos

Grappige opa heb jij zegquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]

Whehehe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]

Hoezo derdequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]

Oke dan moeten we voor de 31ste gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet afwijzen. Heb ik tenminste een reden om te gaan. Mijn CJP-pas loopt ook de 31ste af alleen.
[..]Mijn oma is ook niet erg pro Duitsland.

Third Reich, nazi Duitsland.quote:

Volgende week een jaar geleden dat mijn laatste opa overleed en mijn hond in die zelfde weekquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn opa overleed![]()

tweede wereldoorlogquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
eh oke, laten we doen alsof ik het snap.

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Third Reich, nazi Duitsland.
Hmm. CJP pas is de helft van de prijs. Ik moet eigenlijk voor de 31ste gaan.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan moeten we voor de 31ste gaan.

??quote:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week een jaar geleden dat mijn laatste opa overleed en mijn hond in die zelfde week
Ik begin echt depressief te worden hier.

Was ie leuk, ja?quote:
Dank je. Jij mag er ook wezen.quote:

van fokit gekregenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
waarom hebben jullie allemaal een abo

Hitler noemde het gedeelte dat hij veroverde in de oorlog het 3e rijk. het 2e was in de eerste wereldoorlog en de 1ste was nog ergens eerder.quote:

weet ik niet echtquote:
quote:[..]
Dank je. Jij mag er ook wezen.

Fok-it en Bondage. Ik zit nog wel een halfjaar met een abo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
waarom hebben jullie allemaal een abo
Oké.quote:

nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hitler noemde het gedeelte dat hij veroverde in de oorlog het 3e rijk. het 2e was in de eerste wereldoorlog en de 1ste was nog ergens eerder.

Oke, wanneer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it en Bondage. Ik zit nog wel een halfjaar met een abo.
[..]
Oké.

Nee echt serieus.quote:

Uh, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hitler noemde het gedeelte dat hij veroverde in de oorlog het 3e rijk. het 2e was in de eerste wereldoorlog en de 1ste was nog ergens eerder.
Hmm. woensdag/donderdag kerst, voor de rest maakt het mij niet zo uitquote:

oh heb ik het ook foutquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee.
Heilige Roomse Rijk > Duitse Keizerrijk (De eenwoording van de Duitse staten) > Hitler zijn reich, het derde dus.

18, vwoquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe oud ben je en welke opleiding volg je op dit moment

Ik had niet voor niets een 3,9 voor gs.quote:

Ik moet vrijdag werken van 7.00 tot 12.15 en dan kerst. Verder heb ik niks te doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee.
Heilige Roomse Rijk > Duitse Keizerrijk (De eenwoording van de Duitse staten) > Hitler zijn reich, het derde dus.
[..]
Hmm. woensdag/donderdag kerst, voor de rest maakt het mij niet zo uit

als dit geen neuken wordtquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag werken van 7.00 tot 12.15 en dan kerst. Verder heb ik niks te doen.

LR zegt dat het niet uit maaktquote:

Nou ja... het is toch wel algemene kennis. Maar erkennen het niet te weten is beter dan zomaar wat te verzinnen. Nu weet jij het tenminste correctquote:

haha kom je ook dan doen we trioquote:

ja dat dacht ik ook vandeweekquote:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
haha kom je ook dan doen we trio

wil jij ook ofsoquote:

neequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
haha kom je ook dan doen we trio

uh ja sorry ik dacht even logisch na te denkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... het is toch wel algemene kennis. Maar erkennen het niet te weten is beter dan zomaar wat te verzinnen. Nu weet jij het tenminste correct

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... het is toch wel algemene kennis. Maar erkennen het niet te weten is beter dan zomaar wat te verzinnen. Nu weet jij het tenminste correct

De kern eruit halen is nog meer werk, of heb je dat ook maar laten zitten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:28 schreef supersof het volgende:
net een emmer stoofperen geschildsaai werk

Dat heb ik mijn moeder laten doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kern eruit halen is nog meer werk, of heb je dat ook maar laten zitten?

het is nog waar ookquote:

jaquote:

nu dus welquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
alsof ik iemand serieus neem die vraagt of iemand zijn penis in zijn wond doet

:Squote:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
alsof ik iemand serieus neem die vraagt of iemand zijn penis in zijn wond doet

quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
rezje wil je je pener in mijn wondgat stoppen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
dan is ie in ieder geval eens even opgevuld

quote:
quote:

baasquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat... ja. geen idee? kan gewoon toch?

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede samenvatting van het niveau van Toto

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
baas
Al die jaren van slijmen en het lukt met niet

Nice.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uiteraard, ga zo de stad in om wat biertjes te drinken.

vink niksquote:

jaquote:

ik vind het verrassend gelijkendquote:

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |