50quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
TeringWat zou jij er voor over hebben?
Dat je daar tijd in steektquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik heb uitgezocht of dat meisje van 't leukemie topic nou echt of nep was omdat mensen argwanend werden en zo
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
Na vandaag worden de dagen weer langer
tja niemand weet iets over haar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je daar tijd in steekt
Wat is je conclusie?
Heb geen idee over wie het gaatquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tja niemand weet iets over haar.
maar ik ben er achter dat ze echt is
Lees LIF feedback eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb geen idee over wie het gaat
Ik vind het hilarisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Piratenmetal is enkel op gelegenheden leuk. Ergens is het wel ietwat treurig. Swashbuckle heb je ook nog
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:
Is het ook wel ja. Zolang ze zichzelf ook overduidelijk niet serieus nemen is het prima. Zo kan ik ook hartelijk lachen om Rompeprop. In hun achterlijkheid komen ze nog op elk groot festival terecht ook.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Piratenmetal is enkel op gelegenheden leuk. Ergens is het wel ietwat treurig. Swashbuckle heb je ook nog
[ afbeelding ]
Welk punt probeer je hier mee te maken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging naar Boudewijn de Groot.
Ik zou voor VA die 2de foto op zoeken. Die eerste was voor een ander forum, excuus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welk punt probeer je hier mee te maken?
quote:
Rijksmuseum meet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook nog nooit geweest als geschiedenis student
Ik zou het serieus niet afwijzen. Heb ik tenminste een reden om te gaan. Mijn CJP-pas loopt ook de 31ste af alleen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Rijksmuseum meet.
Ik kan er nog gratis in
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn opa zegt altijd ''het derde rijksmuseum'' en dan wordt mijn oma boos
Grappige opa heb jij zegquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn opa zegt altijd ''het derde rijksmuseum'' en dan wordt mijn oma boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |