GEERT IS ALIVEquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
kaneel is een scary spicequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
I'll tell you want I want, what I really want.
je bedoelt games, films, series en boeken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Rezania het volgende:
Het is vrijdagavond. Tijd voor een gangbang fissa.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Rezania het volgende:
Het is vrijdagavond. Tijd voor een gangbang fissa.
En daarbij zuipen tot we kruipen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bedoelt games, films, series en boeken?
Eerst was ik nog schattig. Zou ik dan niet Baby zijn?quote:
ik kom al niet mn bed uit dus kruipen doe ik alquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarbij zuipen tot we kruipen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik kom al niet mn bed uit dus kruipen doe ik al
Geen idee, sinds gisteravond niet meer in gekeken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef Toto69 het volgende:
JHALI WAAR IS HET GEERT TOPIC GOFFEDOKMME KINDERAcHTI
Weet niet zeker of ik dat positief op moet vatten of niet.quote:
Is dus verwijderd wegens privé schendingquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen idee, sinds gisteravond niet meer in gekeken.
[..]
Weet niet zeker of ik dat positief op moet vatten of niet.
PR voor homofobiequote:
Relnichtquote:
Rellen in bed?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vakantie, nu mag het. Lekker rellen.
Wil jij dan ons derde wiel zijn?quote:
Iewl, gadverdamme.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil jij dan ons derde wiel zijn?
Nee, vraag VA maar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil jij dan ons derde wiel zijn?
Hoezo? Heeft die ervaring daarmee?quote:
zo praat je niet over ons bruidsmeisjequote:
De 2 moet weg je, een razzia kan nooit te zijn, het is gewoon een perfecte aangelegenheid voor iedereen. #funforthewholefamilyquote:
Trouwen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo praat je niet over ons bruidsmeisje
seks gebeurt pas als je familie bentquote:
Bloedbroeder toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
seks gebeurt pas als je familie bent
Je komt uit Katwijk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
seks gebeurt pas als je familie bent
vingerze xquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga in bad met mezelf spelen tot zo
Pics van je zielloze zelf in bad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga in bad met mezelf spelen tot zo
als watquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
rezje wil je je pener in mijn wondgat stoppen
Daar zijn tampons voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
dan is ie in ieder geval eens even opgevuld
nee dat helpd nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daar zijn tampons voor uitgevonden.
Hengelo, ze zouden me dinsdagmiddag nog bellen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ander ziekenhuis? Waar zit je nu überhaupt? Toch niet in Almelo hé?
Allemaal dikke kut hier man. Mijn vader is naar Groningen gegaan nadat ze hem in Almelo niet goed konden helpen, maar ligt er ook aan of je dokter dat ok vindt en het binnen je verzekering valt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hengelo, ze zouden me dinsdagmiddag nog bellen.
Het is vrijdagavond en ik weet nog niks.
Ik kan wel naar Grunn gaan, ik kan wel naar Utreg gaan, maar als ik zo op internet lees (wat ik al heel lang doe) lees ik alleen maar dit:quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Allemaal dikke kut hier man. Mijn vader is naar Groningen gegaan nadat ze hem in Almelo niet goed konden helpen, maar ligt er ook aan of je dokter dat ok vindt en het binnen je verzekering valt.
Dan vraag ik het maar... Wat heb je gehaald allemaal?quote:
sorry ben er al uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van je zielloze zelf in bad.
wat zit erin?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan vraag ik het maar... Wat heb je gehaald allemaal?
doritos nacho cheesequote:
Je gaat ook echt maar 20 minuten baderen.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
doritos nacho cheese
lays tomato ketchup chips
red band schatkistjes
wafels
lolly's
lolly's
toblerone
m&m's
koekjes
kersenflappen met room
stuur wel foto op wa
ik wil ook fotoquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
doritos nacho cheese
lays tomato ketchup chips
red band schatkistjes
wafels
lolly's
lolly's
toblerone
m&m's
koekjes
kersenflappen met room
stuur wel foto op wa
denk je dat het meer of minder is?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef Ezell het volgende:
kan trouwens niet geloven dat die dingen samen 15 euro zijn
moet toch goedkoper zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat het meer of minder is?
naja die m&m's zijn twee euro, die flappen ook. De rest allemaal 1.25 ongeveerquote:
bestaat genoeg water op deze wereld verspilling doet geen kwaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat ook echt maar 20 minuten baderen.
volgens mij ookquote:
Spring voortaan gewoon de zee in.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bestaat genoeg water op deze wereld verspilling doet geen kwaad
Naja, volgens mij niet echt. Ik denk rond de 14 euro.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens mij ook
Desondanks ziet het er wel lekker uit
duw jou wel koppie onderquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spring voortaan gewoon de zee in.
Nee, bedankt, ik hou niet van zout water.quote:
www.kerstpakketbank.nlquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
ik wil ook een kerstpakket, maar ik heb geen werk
ik wil je wel fles wijn sturenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
ik wil ook een kerstpakket, maar ik heb geen werk
dit is mijn eerstequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik bedenk me nu hoe ik nooit een kerstpakket heb gehad
hhhhehehehequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)61121&type=2&theater
hehehehhheheheh
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Tijd om verder te lezen. Wil boek 1 uit hebben voordat fokkie er is
bladzijde 70quote:
van dequote:
200 ongeveerquote:
succesquote:
The Philosophers Stonequote:
Dank. Tot vanavondquote:
over 45 minuten tikt er een uil op je raamquote:
hierquote:
Seksvakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan het werk. Leuk he.
Ben een alternatief voor skivakantie aan het bedenken.
zullen we op vakantie gaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan het werk. Leuk he.
Ben een alternatief voor skivakantie aan het bedenken.
quote:
ga samen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je je pener in m'n wond stoppen?
Ik moest lachen, sorry.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat
ben zo wanhopig dat ik zelfs peners aanneem...
wutquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:13 schreef mapima het volgende:
Pindakaas creamy van Calvé is lekker en opgewarmde Nutella ook. Nu wil ik slapen zodat ik wakker wordt en het ochtend is en ik kan ontbijten.
kan toch ook nuquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:13 schreef mapima het volgende:
Pindakaas creamy van Calvé is lekker en opgewarmde Nutella ook. Nu wil ik slapen zodat ik wakker wordt en het ochtend is en ik kan ontbijten.
Oke Liliane.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:13 schreef mapima het volgende:
Oh ja. Hoi.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
Gelukkig is Dawa daar om het niveau een boost te geven.
goed nievo jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
FLAMME WEPPER GAAT AAN BOEM WOOSH WOOESH VUURWERK TIEUW TIEUW MOOIE LIGTJENS ^_^
[..]
Oh ja. Hoi.
Slaap zequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
Ik duik in bed, hele vroege ochtend morgen
Ja. Hij is een man van veel woorden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Rodawa het volgende:
Bovenstaande post was maar een grapje hoor. Hoi allen.
Muto, kijk je VI? Klassevent achter de bar.
Gelukkig maar, zijn komische opmerkingen maken van deze wereld een mooiere plek.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Hij is een man van veel woorden.
gewoon in je jaszak bewarenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
vier paar handschoenen hebben en er maar eentje kunnen vinden
quote:
en zo groot is je kamer nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
vier paar handschoenen hebben en er maar eentje kunnen vinden
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
toto, donder nou eens op met die gigantisch slechte oneliners.
ik ben de weg kwijtquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
waarom is het zo raar om dingen kwijt te zijn???
kan tog gewoon
Wie?quote:
^ deze eerstquote:
ze heeft mooi haarquote:
vind de eerste leukerquote:
jaaaaaaquote:
quote:
ziet er zo leuk en lief uit allesquote:
waarheen?quote:
niet altijdquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ziet er zo leuk en lief uit alles
meestal wel en ik kan leven met meestalquote:
oke primaquote:
nee sorryquote:
SORRYquote:
Heb het al voorgesteld. Maar m'n pa, broer en broertje willen daar niet heen. "Wat heb ik daar nou weer te zoeken? Hele dag shoppen zeker?"quote:
Dat moet je ook lekker met een stel vriendinnen doen, mannen snappen daar niks vanquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het al voorgesteld. Maar m'n pa, broer en broertje willen daar niet heen. "Wat heb ik daar nou weer te zoeken? Hele dag shoppen zeker?"stellete cultuurbarbaren.
Rot op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat moet je ook lekker met een stel vriendinnen doen, mannen snappen daar niks van.
nopequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Kunnen we niet gewoon met alle meiden uit dit topic een keer gaan?
Hoezo 'we' jij bent geen meid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Kunnen we niet gewoon met alle meiden uit dit topic een keer gaan?
Waarom de PI?quote:
Met je `alle meiden''quote:
He Cachie, gaat je vakantie nou niet door?quote:
Die pic van je flappie in mijn DM was het bewijs. Had begrepen dat je er alles voorover hebt zolang die foto maar niet verspreid zou worden. Ophoepelen dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo niet? Volgens mij wel hoor.
Een vrouwelijk symbooltje op FOK! maakt je nog geen vrouw jongen.quote:
ik ookquote:
heb boek nog niet uitgelezen, kwam te veel tussen vandaagquote:
quote:
99,9% zeker van niet. Lullige is wel dat we al voor een week hotel hebben aanbetaaldquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Cachie, gaat je vakantie nou niet door?
Ahquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb boek nog niet uitgelezen, kwam te veel tussen vandaag
Stomquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
99,9% zeker van niet. Lullige is wel dat we al voor een week hotel hebben aanbetaald
Maar er ligt helemaal GEEN sneeuw, toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
StomMaar als er te weinig sneeuw ligt dan spuiten ze vaak sneeuw he
check is wat hieronder staatquote:
'Hallowe'en'quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhWaar ben je?
[..]
Dit geeft weer een sprankje hoop. Ik ga mijn ouders even verplichten naar het hotel te bellen en te informeren naar de weersomstandigheden. Baal als een stekka.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhWaar ben je?
[..]
Oké.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die pic van je flappie in mijn DM was het bewijs. Had begrepen dat je er alles voorover hebt zolang die foto maar niet verspreid zou worden. Ophoepelen dus.
coolquote:
wat een eisen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
coolalleen doe mijn naam zonder hoofdletter pls ;s
Vind je het leuker om het te lezen dan te zien?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Hallowe'en'
Gedeelte nadat Harry en Ron middernacht Malfoy ervan langs willen geven.
Begrepen. Ik ben weg nu.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
1 post hier, is al genoeg voor de consequenties.
Mooi. Niet meer terugkomen alsjeblieft.quote:
Hu hu hu welke?!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
Ik moest keihard lachen om die PM, Cachet.
Nadat ik het gezien heb kan ik me wel beter gezichten voorstellen. Daar heb ik moeite mee als ik boeken lees. Maar eerste boek is niet veel anders dan de film dus zal in de latere boeken maar even kijken naar wat ik het leukste vind denk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het leuker om het te lezen dan te zien?
Waarom ben je helemaal daar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Zwolle heeft `altijd' vertraging ja, weet ik ook nog welTeringkoud station ook
Hm ja vooral in latere delen heb je meer dingen die ze weglaten in de films.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nadat ik het gezien heb kan ik me wel beter gezichten voorstellen. Daar heb ik moeite mee als ik boeken lees. Maar eerste boek is niet veel anders dan de film dus zal in de latere boeken maar even kijken naar wat ik het leukste vind denk.
Toen ik in Emmen woondequote:
Onderdanig is een ander woord.quote:
Ging over TC toch?quote:
Dan heb ik niks gezegd, sorry Heppiequote:
doe in je fobo/sigquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd
wotquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, sorry Heppie
Sorry?quote:
Ja maar Ezell's bericht, ik snap het niet. Waarom zeg je ineens sorry daarop en alles.quote:
Ja, die sorry was voor jou bedoeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar Ezell's bericht, ik snap het niet. Waarom zeg je ineens sorry daarop en alles.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
En sowieso moet men niet aan mij twijfelen, houd altijd mijn woord.
Kan altijd op mij bouwen.quote:
Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |