Nadat ik het gezien heb kan ik me wel beter gezichten voorstellen. Daar heb ik moeite mee als ik boeken lees. Maar eerste boek is niet veel anders dan de film dus zal in de latere boeken maar even kijken naar wat ik het leukste vind denk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het leuker om het te lezen dan te zien?
Waarom ben je helemaal daar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Zwolle heeft `altijd' vertraging ja, weet ik ook nog welTeringkoud station ook
Hm ja vooral in latere delen heb je meer dingen die ze weglaten in de films.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nadat ik het gezien heb kan ik me wel beter gezichten voorstellen. Daar heb ik moeite mee als ik boeken lees. Maar eerste boek is niet veel anders dan de film dus zal in de latere boeken maar even kijken naar wat ik het leukste vind denk.
Toen ik in Emmen woondequote:
Onderdanig is een ander woord.quote:
Ging over TC toch?quote:
Dan heb ik niks gezegd, sorry Heppiequote:
doe in je fobo/sigquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd
wotquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, sorry Heppie
Sorry?quote:
Ja maar Ezell's bericht, ik snap het niet. Waarom zeg je ineens sorry daarop en alles.quote:
Ja, die sorry was voor jou bedoeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar Ezell's bericht, ik snap het niet. Waarom zeg je ineens sorry daarop en alles.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
En sowieso moet men niet aan mij twijfelen, houd altijd mijn woord.
Kan altijd op mij bouwen.quote:
Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |