jaaaaaaquote:
quote:
ziet er zo leuk en lief uit allesquote:
waarheen?quote:
niet altijdquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ziet er zo leuk en lief uit alles
meestal wel en ik kan leven met meestalquote:
oke primaquote:
nee sorryquote:
SORRYquote:
Heb het al voorgesteld. Maar m'n pa, broer en broertje willen daar niet heen. "Wat heb ik daar nou weer te zoeken? Hele dag shoppen zeker?"quote:
Dat moet je ook lekker met een stel vriendinnen doen, mannen snappen daar niks vanquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het al voorgesteld. Maar m'n pa, broer en broertje willen daar niet heen. "Wat heb ik daar nou weer te zoeken? Hele dag shoppen zeker?"stellete cultuurbarbaren.
Rot op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat moet je ook lekker met een stel vriendinnen doen, mannen snappen daar niks van.
nopequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Kunnen we niet gewoon met alle meiden uit dit topic een keer gaan?
Hoezo 'we' jij bent geen meid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Kunnen we niet gewoon met alle meiden uit dit topic een keer gaan?
Waarom de PI?quote:
Met je `alle meiden''quote:
He Cachie, gaat je vakantie nou niet door?quote:
Die pic van je flappie in mijn DM was het bewijs. Had begrepen dat je er alles voorover hebt zolang die foto maar niet verspreid zou worden. Ophoepelen dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo niet? Volgens mij wel hoor.
Een vrouwelijk symbooltje op FOK! maakt je nog geen vrouw jongen.quote:
ik ookquote:
heb boek nog niet uitgelezen, kwam te veel tussen vandaagquote:
quote:
99,9% zeker van niet. Lullige is wel dat we al voor een week hotel hebben aanbetaaldquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Cachie, gaat je vakantie nou niet door?
Ahquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb boek nog niet uitgelezen, kwam te veel tussen vandaag
Stomquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
99,9% zeker van niet. Lullige is wel dat we al voor een week hotel hebben aanbetaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |